Új hozzászólás Aktív témák
-
Tirexi
addikt
Annó a CoD multijában igen is számított a sok FPS. Nagyobbat tudtál pl ugrani, stb.
De nehogy azt mond nekem, hogy a 24 és a 60 között nem látod a különbséget. Akkor ott van baj.
Én azt is meglátom egy játékban ha már 60 alá bemegy pár FPS-el...
Az a szöveg meg nem kell, hogy az emberi szem bla bla... az a videókra meg a filmekre igaz de a real time játékra nem. -
Tirexi
addikt
"Videó, film és játék között pedig semmi különbség nincsen"
Ez mekkora hülyeség már bocs.
Nem mind1 mert a film/videó az egy már előre elkészített mozgókép tehát ott tök mind1 menyi az FPS de a játék az nem előre csinálja a képet hanem akkor kreálja és ott látni. (vagy valami ilyesmi)
Próbáld ki az új Most Wanted-et 30 és 60 FPS-el... még az irányítás is könnyebb több FPS-el.
Amúgy különben neked a legjobb mert nem látod a különbséget és ezért nem kell annyit beleölnöd a gépbe mert a low FPS is elég.
Sajna én nem vagyok így ezzel. A játszató a FPS szám nálam a 60.Ezt a Guru3D-ről másoltam ide neked:
<30 FPS very limited gameplay
30-40 FPS average yet very playable
40-60 FPS good gameplay
>60 FPS best possible gameplay-So if a graphics card barely manages less than 30 FPS, then the game is not very playable, we want to avoid that at all cost.
-With 30 FPS up-to roughly 40 FPS you'll be very able to play the game with perhaps a tiny stutter at certain graphically intensive parts. Overall a very enjoyable experience. Match the best possible resolution to this result and you'll have the best possible rendering quality versus resolution, hey you want both of them to be as high as possible.
-When a graphics card is doing 60 FPS on average or higher then you can rest assured that the game will likely play extremely smoothly at every point in the game, turn on every possible in-game IQ setting.
-Over 100 FPS? You have either a MONSTER of graphics card or a very old game.Itt a link nehogy az legyen hogy csak kitaláltam: [link]
Ezek szerint még is csak van különbség.
De amúgy ezt már 100x-or kitárgyaltuk a PH fórumon.[ Szerkesztve ]
-
atidzsiforc
őstag
Hatrannyal jar, a kepkockankent kuldi az adatot a motor a szervernek, es az eger(kontroller)mozgasat sem erzed olyan folyamatosnak, ha keves az fps, ezzel a motorral 24 es 60 fps kozott oriasi kulonbseg van. Ha nem hiszed el, probald ki...
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
-
v!ct0y
veterán
-
pincehely
addikt
Az az ideális, ha az FPS mindig pontosan ugyanakkora, mint a monitor képfrissítése, ami ugye egy idili állapot lenne.
Ez pedig általában 60 hz/fps.
Felette valóban teljesen értelmetlen a dolog, hiszen csak "széttörik" a kép.
Erre való a Vsync.http://kefetemap.deviantart.com/
-
Xaels
félisten
Filmnél is nagyon sok különbség van 24 és 48fps között. Többek között a Hobbit-ot is rögzítették az utóbbi sebességgel, hogy a 3D-t is folyamatosabbá tegyék. [link] itt meglesheted a 48fps-es trailert [link] itt ugyanaz 24-el.
(#55) Źşë': a grafika kimagasló? Ne haragudj, de valamit nagyon elnéztél.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Tirexi
addikt
"Viszont azt nem tudom, van-e értelme pl a 120Hzes TVknek"
Biztos csak poénból lett 120Hz-es minden 3D-s monitor. Próbáljál meg 60Hz-es monitorral 3D-zni, akkor majd rájössz a különbségre.
-
Xaels
félisten
Az a baj, hogy tűnik. Amikor Online játszol akkor sok esetben sok múlik az érzékelésen. 24fps-nél lassabb és kevésbé pontos lesz az érzékelés még ha folyamatos is mint 60-nál. Lehet nem tűnik soknak, de arra bőven elég, hogy egy szemtől-szembeni küzdelemben hátránnyal induljunk. Na meg ennél a játék motornál egyéb előnyökkel is jár a magas fps szám.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
neorow1
senior tag
CoD2-ben a legtöbb szerveren 250 FPS a limit, itt még nem bugos. A következő lépcső a 333, itt már kimarad a hang és lényegesen nagyobbat lehet ugrani, továbbá a hitbox is bugol. Füstön átlátáshoz nincs köze az FPS-nek, ez random előjön akármennyi FPS-nél. 1000 FPS-t tud az engine, de nincs lényegi különbség a 333-hoz képest.
Viszont irányításban érezhető a változás mikor 250-ről visszaveszem 125-re szóval igaza van a kollégának.
-
FLATRONW
őstag
Videóknál azért tűnik folyamatosabbnak a 24 fps, mert a képkockák egy kicsit el vannak mosva. Akárhol megállítod a videót, sohasem kapsz tű éles képet (csak olyan esetben, ahol nincs mozgás). Játékok esetében pedig minden egyes képkocka éles. Persze játékokban is van mozgás elmosódás effekt, ami folyamatosabbá teszi a játékot, de ettől csak a feje fájdul meg az embernek.
-
persil
nagyúr
"De amit leszűrtem: látható a különbség a 24 fps felett is, de efelett már minden folyamatosnak tűnik. "
Az a baj, hogy rohadtul nem. Ha 30-at mondtál volna, akkor talán még igaz is lehetne.
Az egy dolog, hogy el lehet játszogatni 24 fps-sel bizonyos műfajokkal, de egy akciódús pörgős fps nagyon nem ilyen.
Az meg netto hülyeség, hogy szerinted nem befolyásolja az irányítást, ha lassan megy a játék...Próbálj már meg versenyt nyerni valamilyen autós játékban 20-24 fps-sel. Aztán nézd meg 40-60al is.
Hülyeségeket beszélsz, méghozzá nagy meggyőződéssel. Ez itt a probléma csak.
Ryder62 írta le jól:
"Én inkább azt mondom 24 fps a minimum, de javalott hogy 30 meglegyen. 30 fps-el már játszható egy játék, de 24-el épp hogy csak játszható és nem játszhatatlan."[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html