Új hozzászólás Aktív témák

  • icons

    addikt

    válasz Tirexi #41 üzenetére

    Ómamám!:)

    "Ezek szerint még is csak van különbség"
    sehol nem írtam, hogy nincsen különbség!

    "már előre elkészített mozgókép tehát ott tök mind1 menyi az FPS de a játék az nem előre csinálja a képet hanem akkor kreálja és ott látni."
    ? Ezzel nem magyaráztál meg semmit:D Igen, valós időben renderel, gondolom erre gondoltál.
    Tehát: azért kell több fps a játékhoz, mert azt ott helyben számolja ki a GPU és nem egy előre megkapott bithalmazt rajzol ki?
    Ennek semmi értelme:D Amilyen képet te látsz, az a GPUban összeállított képkocka, amelyet a képernyőre kirajzol. A kirajzolás szempontjából semmi különbség nincsen abban, hogy ez milyen "alapanyagból készült" (videó/játék), megfogja és kirajzolja.

    "még az irányítás is könnyebb több FPS-el."
    Na, annak aztán végképp semmi köze nincsen az FPShez:D Mivel az irányítást a CPU dolgozza fel, a képet pedig a GPU. A CPU pedig mondjuk 3GHz-en dolgozik, ami egy picikét több, mint 24 vagy 60 Hz:D

    Mégegyszer:
    24fps (nem 30, mint az általad említett cikkben olvasható) elég ahhoz (általában), hogy az ember a képfolyamot videóként ismerje fel. Ennél több képkocka egy másodperc alatt pedig simább képet eredményez, "jobb érzés nézni". Tehát ha filmet néznél 60fps-sel ott is ugyanezt a simább élményt kapnád. Mivel azoknál nem érzed, ezért gondolom, hogy az egész inkább placebo, mint valós jelenség (hiszen teljesen félremagyarázod azzal, hogy mit renderel helyben a GPU és mit kell csak esetleg dekódolnia).

Új hozzászólás Aktív témák