Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    válasz csiga8 #3617 üzenetére

    A CV-szakaszban (állandó feszültség) már csak az akkun múlik, előtte a töltő korlátozza az áramot (CC-szakasz). Vagy szabályozza, ha manuálisan szabályozható töltőről beszélünk.

    Ha a generátor ráerőlteti a 14,4 V-ot egy lemerült akkura, akkor sem lesz annyi áram, amit a generátor maximálisan le tudna adni. Az akku belső ellenállása valamilyen szinten korlátoz. Lehet, hogy jól odapörköl neki, több-kevesebb ideig, de azalatt még nem bír annyira túlmelegedni, hogy gond legyen.

    De az elképzelhető, hogy lemerült akku --> betolt autó --> emiatt gyors rátöltés nem tesz olyan jót az akkunak.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák