Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
Hol írtam az ellenkezőjét ?
Épp azt írtam, hogy pont a CPU limites környezet profitál belőle, ha van erősebb GCN kártya mellette.
Bivalyerős CPU-val és ugyanilyen VGA-val meg hova gyorsuljon még többet (bár a grafikonokon látható, hogy sokkal kiegyensúlyozottabb a futás).
BF4 nem fogja meg csak 2xR9-el a CPU-t, ott már van is további 58% gyorsulás, de majd ha lesz benchmark a Star Swarm demóval akkor érdemes további következtetéseket levonni.[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
Ebben az estben valóban inkább csak a CPU oldalát látjuk a dolognak, mivel ahogy már volt említve, a BF4 a dx határain belül marad a grafikai megvalósításban, így nem is látszhat, hogy a mantle pl több draw callt tud kezelni, ha a játékban nincs több mint amit a dx elbír.
-
wednesday
őstag
Ezt így nem lehet leegyszerűsíteni, hogy a CPU-nak segít.
Az alapkoncepció az, hogy DX alatt hullámzó lehet a teljesítmény, nem egyenletes a CPU VGA együttműködés, lehetnek üresjáratok, az egymásra várakozás, nem olyan jó a szálkezelés stb. Természetesen minél erősebb a CPU (és a VGA) tudja kompenzálni ezeket a hátrányokat. Izomból megoldja.
Ezt "simítja" ki a Mantle. Ez a grafikonokon látszik. De ez egy rakat dologtól függ, hogy sikerül. A játék felépítésétől, a kódtól stb. Ezért még nehéz kijelenteni olyan nagyon általános dolgokat, hogy X százalékkal nő az FPS.
Ha figyelembe veszik az új API képességeit és már eleve úgy terveznek meg egy játékot ott látványos előrelépés is lehet. Mert a teljesítmény növekedést el lehet "költeni" látványra is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- PlayStation 5
- Napelem
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fűzzük össze a szavakat :)
- hdd hibás fizikai méret
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen