Új hozzászólás Aktív témák

  • wednesday

    őstag

    válasz janos666 #196 üzenetére

    Itt nem kifejezetten CPU limit csökkentéséről van szó. Most, hogy ez így csapódik le annak is megvan a magyarázata.

    Egy hatékonyabb hardware kihasználásra van szükség, hogy ne legyen annyi üresjárat a rendszerben, ne malmozzon sűrű ciklusokban mikromásodperceket sem fölöslegesen a CPU és a VGA (ne legyen fűrészfogas a grafikon, amiben az AMD-nek néhány játéknál eddig "nagyobb fogai" voltak.) A CPU limit úgy "tűnt" el, hogy voltak kiaknázatlan erőforrások a középkategóriánál.

    Természetesen akkor lehet egy rendes következtetést levonni, ha már 15 játék fogja használni a Mantle-t. És rendesen ki van tesztelve, mi az előnye, hol lépett előre (Minimum FPS, microlag, stb). Egy darab átlag FPS önmagában nem mond semmit.
    Sok múlik majd magán a játékokon, a felépítésükön, a programozókon (úgy tudom végkonyabb API-nál körültekintőbbnek kell lenni, mint pl DX-nél), hogy mennyire figyelnek a bugokra.

    Lehet önmagában nem hoz világmegváltást a Mantle, de az OpenGL még ennyit sem mutatott fel idáig, úgyhogy eddig ez tűnik jobbnak. Én nem bánom, ha Nvidia OpenGL-re rágyúr, sőt ez a lehető legjobb megoldás, amit választhat. Ha itt fel tudnak majd idővel mutatni előrelépéseket, akkor tegyék meg. Sőt az MS is észbe kaphat (bár ők miért tennék...), és fejlesztheti a DX-et.

Új hozzászólás Aktív témák