Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz HaaS #36 üzenetére

    Ez igaz...

    De nem akarom arra bátorítani az Obsidian-t, hogy máskor is ilyen félkész játékot adjon ki, csak azért mert lelke van, és úgyis elviszi... igen is figyelni kell a részletekre. A grafika még hagyján, mert az tényleg csak másodlagos nálam (mondjuk a majdhogynem nyolcszögletű motorkerék azért durva), de azért az a moonwalking amit az NPC-k bedobnak, az elég kemény, hozzávéve az idegbeteg rángatózást, amit irányváltáskor csinálnak. Aztán rögtön az elején lelőttem egy terroristát, és mielőtt eltűnt volna (ami ugye gyorsan megtörténik ha hátat fordítok neki) észrevettem valami furcsát: a srác 10 golyóval a mellében mozdulatlanul feküdt, és PISLOGOTT... rendesen ijesztő volt. Aztán ugye fizika nincs, a gránátok úgy szállnak mintha féltéglát dobálnál, ragdoll nincs, ha valakit fekve vagy guggolva lősz le, akkor is feláll, hogy a pár scriptelt elesést tudja kivitelezni. Van a pisztollyal egy Conviction féle Mark&Kill rendszer, aminél az ellenfeleket kijelölve utána gyorsan leszeded az ellent... nos nem tudom miféle kémpisztolya van a srácnak, de ha hármat jelölök ki, akkor egyszerre száll 3 irányba a lövedék belőle... az AI segghülye ráadásul a főellenfelekben sincs semmi extra, csak többet kell beléjük lőni.

    A lényeg a lényeg, a történet jóféle, a párbeszédrendszer jó, van pár fontos döntési lehetőséged, ami ad némi újrajátszhatóságot (ami nem árt, mert anélkül 10-11 óra, ami RPG-nek sovány) és van lelke neki, ami megmenti, de épphogy. Ezért csak akkor fogom megvenni, amikor 3000.- forint alá ment, és ez úgy gondolom hogy hamar meglesz...

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz HaaS #39 üzenetére

    Hmmm. Szóval neked tettszik. Az jó jel. Arra lennék még kíváncsi, hogy a párbeszédrendszer hogyan van megcsinálva.
    Nevezetesen, azt híresztelték, hogy ha egy bizonyos típusú választ adsz, akkor azzal már elindultál egy irányba, és nem tudod visszapörgetni a "párbeszédfát", nem jelennek meg újra az alternatív válaszlehetőségek. Ez nagyon jó lenne, mert idegesít, hogy a Bioware játékokban szinte mindíg vissza tudsz lépni, és ki tudod pörgetni az összes lehetséges kombinációt. Ez nagyon megkönnyíti az ember dolgát és túl nagy kiísértés, hogy megtedd. Szóval jó lenne egy olyan rendszer, ami nem így működik, hanem valószerűbben. Növelné az RPG élményt, afféle "választotál öreg, most már csináld végig így" érzés lenne.
    Akkor ezt most tényleg megcsinálták ebben a játékban, vagy csak híresztelés volt ez is?

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz HaaS #39 üzenetére

    Mondjuk szerintem a többféle játékstílusból nem mindegyik egyformán gyenge...
    Ha valaki lopakodós, közelharcos kémes módban nyomja, akkor jobb lehet, de én Soldier háttérrel nyomtam, folyamatosan üvöltő riasztó mellett, Rambo módban berúgva az ajtókat és szaladós-ugrós, térddel orrba nyomós rúgással leterítve azokat akikre nem maradt lőszer... :DDD És blindfire-el kábé ugyanolyan eséllyel találtam el az ellent, mint ha zoomoltam... :)

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • Narxis

    nagyúr

    válasz HaaS #39 üzenetére

    Az, hogy jó...erős túlzás, még jó indulattal mondtam rá, hogy közepes, elkapkodott minden szemszögből. Kár érte.

    Thanos was right.

  • L3zl13

    nagyúr

    válasz HaaS #31 üzenetére

    banális hülyeség:
    - Hogy az ellenfél odarohan hozzád, miközben lövöldözöl rá, hogy behúzzon egyet, majd utánna(!) előveszi a fegyverét és visszalő...
    - Hogy az aktivált riasztást simán le tudod állítani, és erre minden visszatér a normál kerékvágásba.
    - Hogy a fedezékrendszer hol működik hol nem.
    - Hogy a pisztoly még közvetlen közelről is hatástalan, ha nincs megfelelő skilled ellenben (nagyobb távolságnál ez nem baj) ellenben az assault rifle túltápolt.
    - Hogy ugyanazzal a motorral nem tudtak legalább ugyanolyan grafikát produkálni, mint a 3+ éves Mass Effect.

    Az meg, hogy nincs kellőképpen megindolva a perkek működése ugyan nem gamebreaking, de azért jobb szeretem, ha egy játékvilág logikusan van felépítve.

    Ami Max Payne-t (bár nem játszottam vele) illeti: Nem az időt lassította gondolom, hanem csak ő érzékelte lassabbnak az időt, mert felgyorsultak az érzékei/reflexei az adrenalintól. Nyilván el volt túlozva, de mivel a valóságban is létezik ilyesmi, ha kissebb mértékben is, ezért belefér a világba.

    Ezzel nem fikázni akarom a játékot, mint fentebb is írtam, ettől nem lesz teljesen sz@r, mint egyes értékelések állítják, de ha ezeket jobban megvalósítják, akkor nálam indulhatna a Game of the Year díjért a ME2-vel szemben.

    Aki hülye, haljon meg!

  • L3zl13

    nagyúr

    válasz HaaS #50 üzenetére

    "Én is odarohantam több mobhoz, ütni kezdtem, aztán mikor rájöttem, hogy szart sem érek el vele, akkor elővettem a fegyverem és lőni kezdtem."

    Miközben ő folyamatosan tüzelt rád? RPG-kben ez a taktika jóval elfogadhatóbb, mint egy FPS-ben, de mivel általában fantasy vagy sf univerzumokról van szó, így jobban belefér. Itt azért már sokkal inkább furcsán hat az ilyesmi. És még ha játékos oldalról elfogadható is a dolog, AI oldalról viszont teljesen nevetségesen hat.

    "Ez nem valóságszimulátor, hanem egy játék."
    Jaaaaah, az más. A mozifilmek meg csak mozifilmek. A tv sorozatok meg csak tv sorozatok. És ha mondjuk a Barátok köztben Miklós holnap elkezdene repkedni és lézersugarakat lövöldözni a szeméből, akkor a teljesen rendben volna mert az csak egy sorozat.
    Ha Frodó tette volna ezt a Gyűrűkúrában (mindenféle magyarázat nélkül) akkor is furcsán néztem volna, pedig az egy fantasy!

    Vajon mi a frásznak fárasztotta magát az Obsidian, hogy egy nagyjából valósághű világot, meg logikus történetet rakjon össze a játék hátteréül, mikor úgyis mindegy, hiszen ez csak egy játék, és nem kell logikusnak meg konzisztensnek lennie a saját kitalált valóságán belül... :U

    "Nem a qrva shaderektől, direktiksz húsztól meg négymagos prociktól, vagy mert ki lehet kinyomni a pattanást a főhős nyakán."
    Manapság is rendre előszedek régi játékokat, és cseppet sem zavar ha elavult a grafika. Vagy ha két, nagyjából hasonló korú és tipusú játékból az egyiknek gyengébb a grafikája, attól nem lesz automatikusan gyengébb, de ha ugyanazzal a játékmotorral (amivel egyébként majdnem minden játék ugyanúgy néz ki!) egy későbbi játék sokkal rosszabb grafikát produkál, az szimplán igénytelenség, és azt bizony már felrovom neki hibaként.

    És ha te nem tudod felfogni, hogy az, hogy valami "elég jó" nem ok arra, hogy miért ne lehetne jobb, ha egyébként a lehetőség megvolt rá, azt meg én sajnálom.

    Aki hülye, haljon meg!

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz HaaS #55 üzenetére

    Azt hogy ki mit és mikor vesz meg, most ne keverjük ide.
    Nem nagy dolog beírni hogy innen-onnan megrendeltem/előrendeltem, ahogy te is tetted, mert a kutya sem ellenőrzi le... (mellesleg nem tudok demóról, és valahogyan te is véleményt alkottál a játékról...)

    "(leszarom, mikor veszitek meg, ha egyáltalán)" - még jó, hisz mi egyebet tehetnél? :F

    A vélemény olyan mint a seggly.k, van belőle mindenkinek...
    "Alpha Protocol - értékelések" - ez a témaindító írás, és egyben a topic címe, ezért várható, hogy vélemények lesznek a hsz-ekben... én elhiszem, hogy hatalmas a fájdalmad azon, hogy a játék nem mindenkinek jön be a jelenlegi formájában, és jogodban áll felháborodni, nekem meg jogomban áll lesz@rni a felháborodásod, és kérlek szépen meg is teszem.

    Ha te ekkora FanBoy vagy, akkor nem itt kéne magad háborítani, hanem egy olyan fórumon kéne olvasgatni, ahol mindenki hozzád hasonlóan vélekedik, és akkor elégedetten borulhatnátok egymás ölébe... valójában én már azóta nem adok az itt írt hsz-eidre, amióta az AP-t a Maffiához hasonlítottad, és (meglehetősen gyenge és elfogult) érveid elfogytával elkezdtél másokkal személyeskedni.

    A Fallout játékoknak (1-2) már a saját idejükben is szar volt a grafikájuk, és tele voltak bugokkal, mégis mindenhol elismerték/elismerik (12 éve) ezeket a játékokat, míg az Alpha Protocol-ról egy hónap múlva már csak Te és a hozzád hasonló kevesek fognak beszélni... és ez biztos azért van, mert mindenki hülye, csak te látsz tisztán.

    Ilyenkor rájövök hogy kiknek csinálják a B kategóriás filmeket... ;]

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz HaaS #57 üzenetére

    Én nem szaroztam le a játékot, csak nem vagyok úgy beájulva tőle mint te. :N
    A széles nyilvánosságról meg annyit hogy van itt vagy 60 hsz, amiknek a fele az enyém meg a tiéd... ebből is látszik hogy a játék mennyire fölkavarta az állóvizet...
    A képet meg nem kell elküldened, hisz ki vagyok én hogy nekem bizonyíts... ahogy drága nagyanyám mondaná, majd a jóisten ítélkezik feletted... :)
    Biztos a mennyország vár, ha teljes áron vetted meg az Alpha Protocolt, én meg majd a pokolból nyüszítek, amiért lewarezoltam, és megvártam míg budget kategóriába ér... (és mellé még pofátlanul elmarasztaltam a hsz-eimben) Shame on me...

    Megyek is a sarokba térdepelni :O

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • donki

    aktív tag

    válasz HaaS #48 üzenetére

    ""Monoton hangon humor nélkül." Beszélsz angolul? Bekapcsoltad a tévét bevetések után például? Elolvastad a hekkelt számítógépeken az emaileket?
    "The man had enough cocain in his blood to make a baleen whale see Jesus." Ronalddal? Emlékszel?"

    Leszámítva azt, hogy ez nem humoros, én a párbeszédet értékeltem, ez viszont csak egy játékbeli email. Nem látom tisztán, hogy egy humortalan email mivel támasztaná alá, hogy márpedig a beszélgetések humorosak és nem vágnak véletlenszerű idétlen arcokat közben. Nyilván te látod az összefüggést, különben minek írtad volna le.

Új hozzászólás Aktív témák