Hirdetés

2019. augusztus 18., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) aram01


aram01
(nagyúr)

Ez a játék nekem nagyon összetett :B

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#2) dunc


dunc
(nagyúr)

Ahol 80 % vagy a fölé értékeltét,ott erösen meg lettek fízetve. :K :P
Reális értékelés.
Destructoid - 2/10 :DD
Joystiq – N/A N/A = Nem ajánlott :))

[ Szerkesztve ]

(#3) KillerKollar


KillerKollar
(senior tag)

1UP – B+
Hát igen ők nyersen elmondták a véleményüket:B*zd + de sz*r :D

(#4) Sicilian


Sicilian
(addikt)

Nem lesz az év játéka, úgy tűnik :DDD

nothing is true everything is permitted..

(#5) iSonic


iSonic
(addikt)

Destructoid - 2/10 ez a legőszintébb értékelés, mert ez a játék tényleg szörnyű, egy gombbal támadsz.. grafika nula..

(#6) TazLeacher


TazLeacher
(nagyúr)

A videó első 5 percét néztem, és elég volt, köszönöm. :O

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#7) Prézli21 válasza iSonic (#5) üzenetére


Prézli21
(senior tag)

Kit érdekel a grafika? Videó alapján meg közepesnek elmegy és ahogy elnézem a sztori és a történetvezetés nagyon erős oldala - egy rpg-ben pedig ez az egyik legfontosabb. De a harcrendszer és a lopakodás nagyon gánynak tűnik...á talán ha lemegy az ára.

Remember when there was a tomorrow. Remember where it all began. Remember Reach.

(#8) Vico87


Vico87
(tag)

A legrosszabb, hogy az alap koncepció nagyon jó, simán év játéka is lehetne belőle, de nem így. A grafika nem lenne rossz, egyes helyeken jól kidolgozott és részletes, de másik helyeken meg elnagyolt... Egyetértek a GT nézőpontjával, simán nagyon jó játék lenne normális akcióval és kidolgozottabb grafikai részletekkel.

(#9) Narxis


Narxis
(nagyúr)

Én is a közepes jelzővel illetném...

(#10) johni86


johni86
(tag)

Höhö, látom mindenkinek megvan a véleménye a játékról :DD , nekem a karakter mozgása kajak nem jön be.Az valami rettenet

[ Szerkesztve ]

(#11) remeterák


remeterák
(csendes tag)

És hogy izgzult erre a nép.
Már anno az első videó után tudtam hogy ritka gyengus lesz.
Azóta se értem mire fel volt az a nagy hype.

(#12) Frigo


Frigo
(őstag)

Hát ez a játék valami hatalmas FAIL lett.Mondjuk az Obsidian-tól sokat amúgy se kell várni ,ők az RPG-k Uwe Boll-jai.

(#13) JetiRulez


JetiRulez
(őstag)

Nem semmi értékeléseket kapott. 0-10-ig minden van itt. Ránézésre nekem nagyon monotonnak tűnt. Haverom reakciója szokott az lenni minden általa elsőre meglátott játéknál: "ez rohad jó játék lesz, az év játéka, ez legendát fog építeni" (valahogy így).

"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."

(#14) Jander válasza Prézli21 (#7) üzenetére


Jander
(senior tag)

Lehet, hogy a történetvezetés a lényeg, de a játék legnagyobb része az eszméletlen rosszul kivitelezett lődözés, gagyi bunyó, és a nevetséges lopakodás. Ezen nincs ember aki átrágná magát, hogy utána 2 perc sztorit kapjon.

If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

(#15) Prézli21 válasza Frigo (#12) üzenetére


Prézli21
(senior tag)

"Obsidian-tól sokat amúgy se kell várni ,ők az RPG-k Uwe Boll-jai."

:Y Viccelsz? Ezt mégis melyik játékukkal sikerült kiérdemelniük?

Jander: ha tényleg ennyire játszhatatlan miért kapott 6-7-8 pontokat is?

Remember when there was a tomorrow. Remember where it all began. Remember Reach.

(#16) ferencka


ferencka
(tag)

Ez elég nyögve-nyelős játék vagy valami hasonló program lett. :F 2010-ben ilyennel előrukkolni,ja és amennyire beharangozták,de láttunk már ilyet.

Az a baj hogy egyes embereknek kiskorukban sokmindent megengedtek............csak a gázt nem!

(#17) Jander válasza Prézli21 (#15) üzenetére


Jander
(senior tag)

Amiért manapság szinte minden nagyobb kiadó játéka is. Mert pénzt, játékokat és meghívókat kapnak tőlük a portálok / újságok. Ne mond nekem, hogy nem vetted észre, hogy manapság minden játék legalább 7/10. Még a ratyi need for speed 39854. része is, meg a legutolsó béna sportjáték.

Olvasd el a destructoid 2/10-es értékelését, elmondják szépen, hogy bár a sztori jó lenne, a többi annyira rossz, hogy élvezhetetlenné teszi a játékot, összecsapott átgondolatlan játszhatatlan.

If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

(#18) CsendesMark


CsendesMark
(aktív tag)

Ha jól értelmezem a hozzászólásaitokat, és a szaksajtó értékeléseit, annyit sem ér meg hogy ingyen leszeggyem? :DDD

Nem értem akkor mér kérnek (hogy mernek) érte 50€-t kérni érte pl. a Steamen...

Azt sem értem miért erőltetik annyira (nem csak ők) azt a kibeb***szott
nézd a hátam (TPS) nézetet, szerintem ez miatt hanyatlik a PCs játékpiac, meg a DRMtől :D

[ Szerkesztve ]

Az ár per érték arány a vesztesek mentsvára :D

(#19) Prézli21 válasza Jander (#17) üzenetére


Prézli21
(senior tag)

"e mond nekem, hogy nem vetted észre, hogy manapság minden játék legalább 7/10"

Hogy ez mennyire nem igaz...az új PoP-nál vannak 4 és 5 pontos értékelések, ahogy a Lost Planet 2-nél is, de az Alan Wake neve mellett is van 6-os és 7-es :P Ha adnak is pénzt, cska a nagyobb lapoknak, viszont az Alpha Protocolt a kisebb teszter oldalak is közepesre értékelik (ami az 5-6, az más kérdés, hogy egyesek már elfelejtik, hogy 10-es skálát használnak).
Egy véleményre meg nem adok, ha azt másik 10 cáfolja...

Remember when there was a tomorrow. Remember where it all began. Remember Reach.

(#20) elithun válasza Prézli21 (#19) üzenetére


elithun
(őstag)

Az utolsó mondatod mekkora öngól. :))

Hírhez: nekem a videó kellően el vette tőle a kedvem.

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#21) Prézli21 válasza elithun (#20) üzenetére


Prézli21
(senior tag)

Nem látom be miért :F

Remember when there was a tomorrow. Remember where it all began. Remember Reach.

(#22) elithun válasza Prézli21 (#21) üzenetére


elithun
(őstag)

Mert te vagy az 1 vélemény amit 10 cáfol. :)

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#23) artiny


artiny
(őstag)

Ez a játék nem lett a kedvencem. Elég volt 3-5perc és ment is az uninstall. :U

[ Szerkesztve ]

(#24) Chosen


Chosen
(addikt)

1UP véleménye: "Na B+"

(#25) Prézli21 válasza elithun (#22) üzenetére


Prézli21
(senior tag)

Ja :) Csakhogy próbálni még nem próbáltam, így véleményem sem igazán olyasmi amire támaszkodni vagy épp cáfolni lehetne - a videóból indulok ki és az értékelésekből.

Remember when there was a tomorrow. Remember where it all began. Remember Reach.

(#26) L3zl13


L3zl13
(nagyúr)

Elsőnek a Destructoidos értékelést olvastam, és nagyon jókat röhögtem rajta.
Ellenben utána elolvastam még egy pár nem túl kiemelkedő pontszámú értékelést is, és az jött le a szöveges részből, hogy mindenkinek nagyjából ugyanúgy értékeli a játék egyes elemeit, csak abban van különbség, melyiket milyen hangsúllyal veszik figyelembe.

Hogy utána milyen pontszámot adtak rá, az már szinte mellékes.
A Destructoidos pontszám kb azt tükrözi, hogy a sok negatívum egy idő után az agyára ment szegény tesztelőnek, és ez teljesen élvezhetetlenné tette számára a játékot. Ugyanakkor simán belefér, hogy másnál ugyanazok a negatívumok, csak szimplán zavaróak, de még elmegy kategória, és a pozitívumokkal együtt kijön egy erős közepes.

Szerintem valahol 6-7/10 körül lehet reálisan.
De azt is figyelembe veszem, hogy mennyivel jobb lehetett volna, ha nem szúrják el ilyen benális hülyeségekkel, akkor ez méginkább kihangsúlyozza a hibákat... :(

Aki hülye, haljon meg!

(#27) L3zl13 válasza CsendesMark (#18) üzenetére


L3zl13
(nagyúr)

"Azt sem értem miért erőltetik annyira (nem csak ők) azt a kibeb***szott
nézd a hátam (TPS) nézetet, szerintem ez miatt hanyatlik a PCs játékpiac"

Én viszont remélem még sokáig "erőltetni fogják". FPS nézetben ugyanis még nem láttam jó RPG-t.

Aki hülye, haljon meg!

(#28) jimessor666 válasza L3zl13 (#27) üzenetére


jimessor666
(aktív tag)

Morrowind? Oblivion? :DDD

私たちに聞いてください。!

(#29) FoxiestFox


FoxiestFox
(nagyúr)

Ez... ezzz.... Ez még akár jó is lehetne, ha nem lenne nagyon fos. :(
A videót én sem bírtam végig..

http://www.flickr.com/photos/sansphoto/ - https://www.instagram.com/alxreedxx/

(#30) L3zl13 válasza jimessor666 (#28) üzenetére


L3zl13
(nagyúr)

Tudom, hogy sokan szeretik őket, és az FPS nézetű RPG-ken belül szerintem is a legjobbak közé tartoznak, de engem egyik sem tudott megfogni.

FPS nézetnek az lenne a lényege, hogy jobban azonosulj a karakterrel, mintha te magad lennél ott, de nálam valahogy pont az ellenkezőjét éri el.

Aki hülye, haljon meg!

(#31) HaaS


HaaS
(addikt)

Ááá, mi van itt:)!

Azon kívül, hogy valaki úgy értékelte, hogy ez szar, és a videón csak a csihipuhi van, van valami kézzelfogható probléma magával a játékkal? Nekem például kifejezetten tetszik, skillek, perkek, szintlépés, fegyverek, modolási lehetőségek... karakterek, grafika, zene, történet... mi is kell még?

Megvan! Tejelni a tesztelőknek!

(#26) L3zl13: "benális hülyeség", pölö?

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#32) jimessor666 válasza L3zl13 (#30) üzenetére


jimessor666
(aktív tag)

Az Oblivion pl. nagy kedvencem,igaz a harcrendszer nem a legjobb,de a nyitott világ és a történet,a beszélgetések és a rengeteg olvasnivaló nagyon megfogja az embert,persze átalában inkább a mély RPG kedvelőket... a Dark Messiah of Might and Magic-ről még nem is esett szó,az is nagy kedvencem,ott még a harcrendszer is sokkal tűrhetőbb... :K

私たちに聞いてください。!

(#33) Prézli21 válasza L3zl13 (#27) üzenetére


Prézli21
(senior tag)

Látszik, h még egyik Deus Ex-hez sem volt szerencséd :P

Remember when there was a tomorrow. Remember where it all began. Remember Reach.

(#34) _ak_


_ak_
(addikt)

A Mass Effect után ez így kevés sajnos, hiába a más környezet, a kivitelezés hagy kívánnivalókat maga után. :(

Let's begin, de gozaimasu!

(#35) marcus.fenix


marcus.fenix
(aktív tag)

Nos a játékról annyit, hogy:

- ocsmány a grafika, inkább Unreal Engine 2-re hajaz mint a 3-ra, és még annak is ronda...
- a mozgásanimációk nevetségesek
- a zene B mozit idéz
- a fegyverek fejlesztgetése jó időtöltés, csak értelme nincs, mert nincs különösebb kihatással a játékmenetre
- a tűzharcok elég élvezhetetlenek, kaotikusak (azért van pár jó pillanat)

viszont:

- a döntéseidnek tényleg súlya van
- van néhány kedvelhető karakter benne
- a sztori elmegy
- a közelharc egyszerű, de felfejlesztve egész jó

A játék súlyos betegségeinek ellenére tegnap délután és ma egész nap ezzel játszottam, és vége is lett... talán a történet érdekelt, talán azért játszottam vele mert esett az eső, és nem volt más, de valami megfogott benne, és ha valaki ad neki pár órát, akkor el lehet vele lenni... nem azt mondom hogy jó játék, de lehetett volna az, és azért nem 2/10... mondjuk inkább 5/10... wasted potential :O

Viszont mivel kijátszottam, most már kénytelen leszek becsületből megvenni... :DDD

CsendesMark
Életem legjobb játékai third person nézetűek, vagy abban is játszhatóak, szóval ízlések és pofonok...

[ Szerkesztve ]

Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

(#36) HaaS válasza marcus.fenix (#35) üzenetére


HaaS
(addikt)

Az a "valami megfogott benne", az a lényeg, a többi smafu:). Attól jó egy játék...

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#37) marcus.fenix válasza HaaS (#36) üzenetére


marcus.fenix
(aktív tag)

Ez igaz...

De nem akarom arra bátorítani az Obsidian-t, hogy máskor is ilyen félkész játékot adjon ki, csak azért mert lelke van, és úgyis elviszi... igen is figyelni kell a részletekre. A grafika még hagyján, mert az tényleg csak másodlagos nálam (mondjuk a majdhogynem nyolcszögletű motorkerék azért durva), de azért az a moonwalking amit az NPC-k bedobnak, az elég kemény, hozzávéve az idegbeteg rángatózást, amit irányváltáskor csinálnak. Aztán rögtön az elején lelőttem egy terroristát, és mielőtt eltűnt volna (ami ugye gyorsan megtörténik ha hátat fordítok neki) észrevettem valami furcsát: a srác 10 golyóval a mellében mozdulatlanul feküdt, és PISLOGOTT... rendesen ijesztő volt. Aztán ugye fizika nincs, a gránátok úgy szállnak mintha féltéglát dobálnál, ragdoll nincs, ha valakit fekve vagy guggolva lősz le, akkor is feláll, hogy a pár scriptelt elesést tudja kivitelezni. Van a pisztollyal egy Conviction féle Mark&Kill rendszer, aminél az ellenfeleket kijelölve utána gyorsan leszeded az ellent... nos nem tudom miféle kémpisztolya van a srácnak, de ha hármat jelölök ki, akkor egyszerre száll 3 irányba a lövedék belőle... az AI segghülye ráadásul a főellenfelekben sincs semmi extra, csak többet kell beléjük lőni.

A lényeg a lényeg, a történet jóféle, a párbeszédrendszer jó, van pár fontos döntési lehetőséged, ami ad némi újrajátszhatóságot (ami nem árt, mert anélkül 10-11 óra, ami RPG-nek sovány) és van lelke neki, ami megmenti, de épphogy. Ezért csak akkor fogom megvenni, amikor 3000.- forint alá ment, és ez úgy gondolom hogy hamar meglesz...

Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

(#38) Narxis


Narxis
(nagyúr)

Egy magát meg nem nevező Obsidian Entertainment munkatárs rendkívül mérges és indulattal teli nyilatkozatot adott az egyik külföldi sajtóterméknek, melyben nem csak a csapatot és a vezető designert szidja, de azt is elmondja, hogy ha a SEGA-nak lett volna egy kis esze, már rég lelövi a projektet.

"Rengeteg munkát raktunk ebbe a játékba, csak az a probléma, hogy a sok munkát senki nem irányította, vagy szimplán csak hülyeségek voltak. A játék executive producere és a cég egyik tulajdonosa, Chris Parker, úgy gondolta, hogy ő a világ egyik legjobb designere, és telerakta a játékot a saját gagyi rendszereivel, amik egyáltalán nem jók, s nem hallgatott az igazi designerekre. Sajnos nem tudsz vitába szálni a cég egyik tulajával, ha ő nem akar meghallgatni." -nyilatkozta a névtelen Obsidian munkatárs.

Elmondása szerint a SEGA is közrejátszott a fejlesztés elrontásában, azzal, hogy folyamatosan változtatta a design-követelményeket. De főként az Obsidiant vádolja a játék elrontásával, s szerinte már két éve is látszott, hogy mindenki jobban járt volna, ha még időben leállítják a fejlesztést.

"Ez a játék a gyártásvezetés abszolút bukása, nem csoda, hogy az alkalmazottak több mint 40%-a már elhagyta a céget. A másik két project viszont egészen jól fest: a New Vegas csodásnak tűnik, és a titkos játékuk is olyan, amilyennek az Alpha Protocolnak kellett volna lennie."

Forrás

(#39) HaaS válasza marcus.fenix (#37) üzenetére


HaaS
(addikt)

Most megint az jön, hogy védem a játékot... de tényleg nem értem miért bántjátok:)!

Mafia óta nem fogott meg egyetlen lövöldözés sem, max. a PsiOps érdekelt... nekem totál maffiás utánérzés, grafikailag, karaktekek miatt, nem tudom...
A zene szerintem nagyon jó, a rokkos rész különösen, egyébként meg jókor vált és van benne adrenalin. Grafika nálam is másodlagos, nem értem, mi kell ennél több. Animációk nagyon tetszenek, a hátulról támadásoktól kezdve a visszavonulás közben tüzelésig... az ellenfelek néha szlájodolnak, igaz: nem tud zavarni vhogy.

Az meg hadd pislogjon:)! Csak fel ne keljen:D! (Nekem nem tűnt fel egyébként.) Gránátokat sem értem, néhányat pattan, egyébként féltégla. Hogy kéne neki szállnia? Ragdoll szvsz van, ha kritikál bekap vmelyik egy assult rifle sorozatot, felnyomja a falra. Leesés után meg folyognak a földön szépen. Az egyszerre lövéses skill nekem is megvan, de időlassításos; Max Payne-be is bele lehet kötni, de minek. Az AI ha hullát lát, azonnal megvizsgálja és keresni kezdenek, szólnak egymásnak, riasztanak, egy helyre gyűlnek. (Kicsit hamar tűnnek el a hullák talán.) Nekem ennyi elég, nem kell hogy Rodin Gondolkodójának pózában beszéljék meg a teendőket...

Újrajátszás nagyon igaz... rookie-n vagy min kezdtem, már fenem a fogam a veteránra, most minden fejest életben hagyok, de majd akkor... hehehheh;]!

2010 van, és a játék fut egy AMD64 3000+ és AGP kombináción.

Röviden: azonnal megrendelve. CDGalaxisnál csak 8 rugó:D!

szerk: (#38) Narxis: a játék a lényeg, az pedig !

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#40) GypsFulvus2 válasza HaaS (#39) üzenetére


GypsFulvus2
(őstag)

Hmmm. Szóval neked tettszik. Az jó jel. Arra lennék még kíváncsi, hogy a párbeszédrendszer hogyan van megcsinálva.
Nevezetesen, azt híresztelték, hogy ha egy bizonyos típusú választ adsz, akkor azzal már elindultál egy irányba, és nem tudod visszapörgetni a "párbeszédfát", nem jelennek meg újra az alternatív válaszlehetőségek. Ez nagyon jó lenne, mert idegesít, hogy a Bioware játékokban szinte mindíg vissza tudsz lépni, és ki tudod pörgetni az összes lehetséges kombinációt. Ez nagyon megkönnyíti az ember dolgát és túl nagy kiísértés, hogy megtedd. Szóval jó lenne egy olyan rendszer, ami nem így működik, hanem valószerűbben. Növelné az RPG élményt, afféle "választotál öreg, most már csináld végig így" érzés lenne.
Akkor ezt most tényleg megcsinálták ebben a játékban, vagy csak híresztelés volt ez is?

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#41) marcus.fenix válasza GypsFulvus2 (#40) üzenetére


marcus.fenix
(aktív tag)

Tényleg megcsinálták elég jól, bár mivel csak azt tudod kiválasztani hogy milyen hangnemben válaszolsz (professzionális, agresszív, fenyegető, flörtölő, vicces, vérlázító, stb.) így a válasz nem mindíg az amit te akarsz... emellett viszont gyorsan kell dönteni, mert mindössze pár másodperced van választani, nem tudsz egész délelőtt egy válaszon dévánkozni mint a Mass Effect-ben. Viszont néha élet-halálról kell pár mp alatt dönteni, és a végjáték nagyban függ attól hogy hogyan döntesz, és ráadásul minden karakter azonnal változtat a hozzáállásán ha számára olyan választ adsz ami tetsző, vagy nem tetsző. Egy két elrontott párbeszéd, és a barátból könnyen ellenség lehet...

Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

(#42) marcus.fenix válasza HaaS (#39) üzenetére


marcus.fenix
(aktív tag)

Mondjuk szerintem a többféle játékstílusból nem mindegyik egyformán gyenge...
Ha valaki lopakodós, közelharcos kémes módban nyomja, akkor jobb lehet, de én Soldier háttérrel nyomtam, folyamatosan üvöltő riasztó mellett, Rambo módban berúgva az ajtókat és szaladós-ugrós, térddel orrba nyomós rúgással leterítve azokat akikre nem maradt lőszer... :DDD És blindfire-el kábé ugyanolyan eséllyel találtam el az ellent, mint ha zoomoltam... :)

Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

(#43) GypsFulvus2 válasza marcus.fenix (#41) üzenetére


GypsFulvus2
(őstag)

Köszönöm a gyors választ! :R Ez így remekül hangzik. Akkor várok némi árcsökkentésre, aztán belevágok.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#44) Narxis válasza HaaS (#39) üzenetére


Narxis
(nagyúr)

Az, hogy jó...erős túlzás, még jó indulattal mondtam rá, hogy közepes, elkapkodott minden szemszögből. Kár érte.

(#45) HaaS válasza Narxis (#44) üzenetére


HaaS
(addikt)

Ízlések és fotonok:)!

(#42) marcus.fenix: itt lopakodáshegyek! Zoomnál nagyon jó a kritikál, főleg hangtompítóval, ha nem tudsz közel menni... alá egy távirányításos bomba... hadd gyűljenek, nézegessék mi történt:)!

szerk: nekem nem volt háttér, úgy specializálódtam custom, jóval később: rookie vagy mi, az kell a veteránhoz (ha minden igaz...)

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#46) donki


donki
(aktív tag)

Nem értem, hogy pontosan mi a játék fókusza.
Kémkedés lopakodás? Miért tűnnek el a holttestek, amikor már a 10 évvel ezelőtti Deus Ex-ben is nekem kellett elcipelni a hullát, nehogy az őrök észrevegyék. De itt magától eltűnik.
A varázslat szerű képességeknek nincs semmilyen megalapozása. Nem magyarázzák nano technológiával, mutáns génekkel, minden csak úgy van, pedig a játék a jelenben játszódik.
Engem nagyon zavar, hogy 2010-ben egy játékban nem mehetek oda ahova akarok, hanem ki van jelölve, hogy EZ AZ A PONT, ahol átugorhatok a fél méter magas korláton. Máshol nem ugorható át. Ha fel akarom venni a fal melletti lőszert, akkor meg odatapadok a falhoz, mert külön funkció a fedezék keresés (ugyanaz a gomb mint a lőszer felszedés). Miért nem elég, ha mögé kuporodok (crouch)?
Az AI gyenge. Nagyon kevés ellenfél van, ami ide-oda mozog, a legtöbb vagy megáll egy helyben vagy egyenes vonalú egyenletes mozgást végez, azaz messziről könynen fejbelőhető.
A minijátékok elképesztőek, hozzá lehet ugyan szokni, de a játék első felét rendesen elrontja, hogy 20 próbálkozás kell egy számítógép hackeléshez. Később persze belejön az ember.
A beszélgetős rész egy döbbenet. Miután az ember hozzászokik a hackeléshez, mondhatni az agya maximum sebességen pörög, egy-egy beszélgetés hihetetlenül lelombozó tud lenni, mert lassú és unalmas és nem és nem akarják kinyögni, hogy mit akarnak, hanem blablabla.

Mi lehet rosszabb annál, hogy monoton hangon beszélnek humor nélkül? Az, hogy közben különös arckifejezéseket vágnak ami a mondanivalótól teljesen független.

Még ennél is rosszabb, hogy a beszélgetés alatt ki van kapcsolva a mentés/visszatöltés. Egy jófajta beszélgetés akár 10 percig is eltart, azalatt nem lehet abbahagyni a játékot.

Mentési pontok... Ilyenkor az ajtó is bezáródik mögöttünk rendszerint. Két szoba van előttem, mindkettőben lootolnivaló. Melyikbe menjek be? Ha rosszul választok, akkor bezárul az ajtó mert mentési pontra érkeztem és a másik szobát már nem tudom lootolni.

Csak akkor vagyok gondban, ha jót akarok róla írni, mert olyan egy se jut az eszembe.

[ Szerkesztve ]

(#47) _ak_ válasza donki (#46) üzenetére


_ak_
(addikt)

Egy jófajta beszélgetés akár 10 percig is eltart, azalatt nem lehet abbahagyni a játékot.

És még csak Alt+F4-et sem lehetett benyomni közben, kapta is egyből a feladatkezelős bezárást. :((

Let's begin, de gozaimasu!

(#48) HaaS válasza donki (#46) üzenetére


HaaS
(addikt)

A hullákkal kapcsolatban teljesen igazad van :K.

A mentések: nem kikapcsolva van, hanem konzolos, checkpoint alapú, ne mondd, hogy nem láttál még ilyet (vagy tééényleg???)... szvsz nagyon jót tesz a játéknak, hogy nem lehet állandóan minden párbeszéd előtt menteni. Növeli az újrajátszhatósági faktort, és jól kitol a szévlódos fenegyerekekkel, akik mindent opciót ki akarnak próbálni, hogy "hogy a legjobb".
Lehet, hogy már elfelejtettem, de Max Payne mitől tudta lassítani az időt? Túltengett benne a midiklorián?
Nem tapadsz a falhoz ammo felszedéskor, mert akkor nyomod meg a szpészt, mikor kiírja, hogy "felszed ammo".
A hekkelés baromi egyszerű. Te vagy béna, nem viccelek.

"Monoton hangon humor nélkül." Beszélsz angolul? Bekapcsoltad a tévét bevetések után például? Elolvastad a hekkelt számítógépeken az emaileket?
"The man had enough cocain in his blood to make a baleen whale see Jesus." Ronalddal? Emlékszel?

Lehetőleg valaki olyan is jöjjön, aki belekezdett, de olyan szar a játék, hogy hagyta félóra után a fenébe, mert ezt bírom, ez tökös. Tényleg.

Mi a jó életnek játszik valaki egy játékkal, ha szar??? Pláne minek játssza végig? Aztán minek jön ide leszarozni valamit, amit végigjátszott??? Nem értem, basszameg, nem értem.
Ráadásul letölti ingyen ÉS végigjátssza. Komolyan gyomorforgató. Lopni, aztán szidni, hogy mekkkkora szar ez a lopott holmi, eeez igen... gratulálok. Csendben olvasgassatok szerintem.

Akinek nem inge, ne vegye magára.

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#49) L3zl13 válasza HaaS (#31) üzenetére


L3zl13
(nagyúr)

banális hülyeség:
- Hogy az ellenfél odarohan hozzád, miközben lövöldözöl rá, hogy behúzzon egyet, majd utánna(!) előveszi a fegyverét és visszalő...
- Hogy az aktivált riasztást simán le tudod állítani, és erre minden visszatér a normál kerékvágásba.
- Hogy a fedezékrendszer hol működik hol nem.
- Hogy a pisztoly még közvetlen közelről is hatástalan, ha nincs megfelelő skilled ellenben (nagyobb távolságnál ez nem baj) ellenben az assault rifle túltápolt.
- Hogy ugyanazzal a motorral nem tudtak legalább ugyanolyan grafikát produkálni, mint a 3+ éves Mass Effect.

Az meg, hogy nincs kellőképpen megindolva a perkek működése ugyan nem gamebreaking, de azért jobb szeretem, ha egy játékvilág logikusan van felépítve.

Ami Max Payne-t (bár nem játszottam vele) illeti: Nem az időt lassította gondolom, hanem csak ő érzékelte lassabbnak az időt, mert felgyorsultak az érzékei/reflexei az adrenalintól. Nyilván el volt túlozva, de mivel a valóságban is létezik ilyesmi, ha kissebb mértékben is, ezért belefér a világba.

Ezzel nem fikázni akarom a játékot, mint fentebb is írtam, ettől nem lesz teljesen sz@r, mint egyes értékelések állítják, de ha ezeket jobban megvalósítják, akkor nálam indulhatna a Game of the Year díjért a ME2-vel szemben.

Aki hülye, haljon meg!

(#50) HaaS válasza L3zl13 (#49) üzenetére


HaaS
(addikt)

Az ellenfelek másképp viselkednek attól függően, hogy hol harcolsz velük és hogy milyen "kaszthoz" tartoznak. Ha összegyűjtöd az inteleket, elolvashatod, melyik, hogyan gondolkodik: jobbára ugyanezt csinálják a játékban is.
Én is odarohantam több mobhoz, ütni kezdtem, aztán mikor rájöttem, hogy szart sem érek el vele, akkor elővettem a fegyverem és lőni kezdtem. A narkós gyerek talán a legjobb példa. Mekkora banális hülye vo...

Áh, minek magyarázok... hagyom is. Ez nem valóságszimulátor, hanem egy játék. Ha ez nem fér a fejekbe, akkor nagyon sajnálom.

Egy játék attól jó, hogy hangulata van, és hogy nem tudsz felállni előle, hogy végigjátszatja magát.
Nem a qrva shaderektől, direktiksz húsztól meg négymagos prociktól, vagy mert ki lehet nyomni a pattanást a főhős nyakán.
Felőlem akár zöld színű seggformájú csokinyulak is eshetnek egy játékban alulról felfele, ha fent tudják tartani az érdeklődésemet, és akarom játszani a játékot, mert élvezem.

[ Szerkesztve ]

"a sárkány is csak ember" - oxox

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.