Új hozzászólás Aktív témák

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz pajinka #9 üzenetére

    A harc teljesen diabloszerű, még csak olyan pause funkciók sincsenek benne, mint a Baldur's Gate-ben. A pause hiánya a legnagyobb hiba, mert szinte lehetetlenné vált a taktikázás. A kamerakezelés és az átvezetők szinte teljesen akciójáték feelinget adnak nekem. A nehézségi szint változtatásával nem ad több XP-t és/vagy loot-ot. A párbeszédeknek nincs igazi szerepe, csak a körítés, nincs jellem.

    De igazából nehéz megfogalmazni. Az egésznek olyan érzete van, mintha egy újabb Mass Effect-et akartak volna ránksózni, csak éppen középkori környezetben és felülnézetben (a Mass Effect gyakorlatilag csak egy TPS). Kb annyira ad szerepjáték élményt, mint a Diablo, bár az igaz, hogy ebben sok a párbeszéd, de ami nagyon bejött a BG-ben és a PST-ben az itt kifejezetten unalmassá teszi.

    Én nagyot csalódtam benne, már 1 óra játék után úgy éreztem, hogy kidobtam azt a 12 rugót, és egyáltalán nincs kedvem folytatni a játékot. Én nagyon úgy érzem, hogy az egész szerepjáték koncepciót a Bioware már a végletekig lebutította, csak azért, hogy megvegyék a Diablon felnőtt tömegek.

    De próbáld ki a havernál szerintem nem kell rám hallgatni. Én nem mondom, hogy nem lehet vele jót szórakozni, de én egy új Baldur's Gate-et vártam a Bioware-től, és hát kaptam egy feltupírozott Diablo klónt. Viszont ha úgy állsz hozzá, mint az utóbbihoz, akkor szerintem tetszeni fog (én pl TPS-ként játszom a MAss Effect-el, és egész élvezhető így, de RPG-ként szörnyű).

    [ Szerkesztve ]

    ***

Új hozzászólás Aktív témák