Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cbr688

    senior tag

    válasz ollie #2 üzenetére

    mondjuk az öcséddel, vagy a koleszban haverral,vagy esténként neten haverral...
    vagy hétvégente...össze lehet azt hozni,és nagyobb buli,mellette meg egyedül is végigviheted...

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz ollie #2 üzenetére

    1: Alapesetben: A néhány évvel egymást követő testvérgyermekek.
    2: Köztes esetben: A kolis/albis szobatársad, akivel együtt nem mentek be az egyetemi előadásokra.
    3: Elfajzottabb esetben: Az "élettársad" (értsd akár feleség és férj).
    De biztos van még páraknak tippje.
    A 2. onnan ugrott be, hogy én egyedül akkor koopoztam L4D-t, amikor a szobatársammal együtt nem megyünk be a csürtörtök délutáni unalmas előadásra.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • jaksajani

    csendes tag

    válasz ollie #2 üzenetére

    Szerintem nagyon is jó ötlet, legyen! Attól még nem "kell" úgy játszani, csak egy lehetőség, hogy egy vagy több társat mások játszanak, ne az AI.

    Ollie: "Bár a Dragon Age-t nem igazán nevezném igazi RPG-nek..."
    Normális-e vagy? Vagy csak trollkodni szeretnél? Vannak sokan, akik már a Diablo-t is annak hívják. Nyilván az túlzás, de azért baromságokat nem kell írni.

  • pajinka

    tag

    válasz ollie #8 üzenetére

    Kedves Ollie!

    Komolyan érdekelne, hogy miért nem tartod szerepjátéknek a Dragon Age-et, én ui meg akarom venni. Nem is tartod jó játéknak? Miért? Kérlek fejtsd ki (akár priviben is) mert őszintén érdekel a véleményed - a marketinghadjárat közepén kevés kemény kritikát lehet hallani, ennyi pénzt meg nem szeretnék feleslegesen kidobni.

    Ugyanitt eredeti Fallout 3 eladó ( ha értitek, hogy mondom).

    ♫ Trying hard now, it's so hard now, getting strong now, won't be long now... B.É.R.CS.A.R.O-V.

  • Viktor77

    titán

    válasz ollie #11 üzenetére

    Én nem láttam még a játékot, de egy tesztben ezt olvastam:

    "Szerencsére azonban nincs szó a taktika teljes mellőzéséről, mert a csatát bármikor megállíthatjuk a space lenyomásával. Ilyenkor egyenként adhatjuk ki a parancsokat, és érdemes a lehető legjobban átgondolni lépéseinket, mert a játék nem tolerálja a hibákat."

    Csinálni kell. Kész. Pont.

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ollie #11 üzenetére

    "A harc teljesen diabloszerű, még csak olyan pause funkciók sincsenek benne, mint a Baldur's Gate-ben."

    PC-n van, pont azért került bele a taktikai nézet is ebbe a verzióba. Akármikor megállíthatod a játékot. Konzolokon mindkettő kimaradt a játékból, ne hasonlítsd össze őket. ;)

    Ja, és a játékot nem könnyű fokozaton kell végigvinni, mert akkor tényleg csak Diablo-szerű a harc. Próbáld Hard-on, de lehet hogy Normal is elég lesz. Pause és taktika nélkül esélytelen. :K

    Idézet a Gamekapocs tesztjéből:

    A harc konzolokon valós időben zajlik, némileg könnyebb, mint PC-n, ahol bármikor megállíthatjuk az időt és oszthatunk ki részletes utasításokat csapatunk számára a következő támadás ürügyén, stratégia érzékünket latba vetve. Kontroller-huszároknak inkább a reflexek és gyors döntések a kenyerük, a bal ravasszal való mikro menedzselés utánzatával, valamint a bevetni kívánt talent az Y, X és B gyorsgombokra hárul, és az auto-fókusz előtérbe helyezésével, itt nincs is átláthatóbb, izometrikus nézet sem, viszonylag kevés számú ellenfelet tarthatunk szemmel, azonban még így is sokáig emlékezetes marad a vérfarkasok erdejének és a sárkányokkal való hadakozás élménye. A nehézségi szintek sincsenek kiegyenlítve konzolokon, a normál még viszonylag sima, egy-két megoldhatatlannak tűnő szituációval, ám az ennél magasabba beletörhet a bicskánk.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Breki's

    tag

    válasz ollie #11 üzenetére

    Nemtom te melyik játékkal játszottál, de a space-el ugyanúgy megállíthatod benne az időt mint a BG-ben. 1 óra játék alatt sztem nem sok derülhet ki a játékból és ahogy előttem említették, nem easyn kell nekiállni.

    Az valóban igaz, hogy a fő szál linearitása miatt kicsit csalódás a játék.

    Breki's

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ollie #15 üzenetére

    Zoomolj a legtávolabb a karaktertől, az a Top-Down nézet, ami a Baldur's Gate-ekben is volt:

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • #70869248

    törölt tag

    válasz ollie #11 üzenetére

    hát én ebben a hozszólásban egy mondattal tudok egyetérteni, mégpedig azzal hogy nem kell rád hallgatni.
    Lehet véleményt írni, de annak megalapozottsága minősíti a véleményalkotót...és a -A harc teljesen diabloszerű - véleményed az sugallja hogy valamelyik játékkal nem játszottál.
    - A párbeszédeknek term. van szerepe, erre utaló képességek hazsnálatával más és más cselekményhez jutsz...adott esetben harc nélkül oldod meg a feladatot, vagy elbuksz mellékküldetést, illetve lerontod a megítélésedet a csapaton belül.
    - A nehézségi szint növelésével nagyobb loot és xp dolgot nem is értem, mivel azt kifogásoltad hogy ez a játék nem igazi szerepjáték, ennek semmi köze nincs a szerepjáték felfogásához.
    - A stratégiai nézet az egy az egyben hozza a BG érzést, hasonlóan be is tudsz vele nézni a szobákba.
    -Nincs jellem?? ..hát van, ez kiderül a kalandozás közbeni beszélgetésekből, vagy ahogy közbeszólnak egy-egy mozi alatt.

    A csalódás a te dolgod, de a felsorolt kifogásolásaid nem állják meg a helyüket.

  • HaaS

    addikt

    válasz ollie #15 üzenetére

    Nem igazából értem ezt a nehézségi fokozatos dolgot. Azt értem, hogy annál több élvezetet ad valami, minél nagyobb kihívás, minél nehezebben gyűrjük le. Ez oké.

    De ollie, éppen te szeretnél egy rpg-t, amibe bele tudod élned magad. Nekem az, hogy a klasszikusokban fel lehetett nyomni a nehézséget, számomra csak azért volt jelentősége, mert mindenképp a lehető legtöbb xp-t akartam összegyűjteni, a lehető legmagasabb szinten befejezni, és a lehető legjobb cuccokat akartam kipréselni a játékból. De van azért hátránya is.

    Kérdezlek én téged - ha már szerepjátszásnál tartunk - mi jogon döntünk mi arról, hogy egy világ milyen nehéz legyen a partinak? Ha őket kérdezed, a hat alaptagból három azt mondaná áh, neem, azért csak legyen némi szórakozás benne, meg az sem baj, ha nem halunk meg a végső küzdelemig úgy négyszázszor. Kettő tartózkodik, mert az egyik nem érti, mit kérdeztél, a másik meg csak mosolyog, behájdolva úgy tűnik el a fenébe, ahogy akar. Marad egy, aki egyetért. Egy törpe, akkora kétkezes kalapáccsal, mint ő maga, vérben forgó szemekkel, mert éppen elcsórták előző este a fogadóban az erszényét.

    Panaszkodni divatos, mindenki csinálja. Én is. Csak az a gondom ollie, hogy van egy játék, amiben ott van az összes pauze, még a körönkénti is, nincs benne ez a okosság, hogy full plate-ben varázsolgathatsz, olyan fejlődési rendszere van, mint az álom, soha nem láttam még jobbat (azonnal elkölthető tapasztalat), zseniális varázslatfelépítés (tudod fókuszálni a manát, a belefeccolt energiát... egy méregfelhő esetében még a terület méretét, illetve időtartamát is szabályozva), szóval egy az egyben megvan benne minden, ami kell.
    Ja. És szakított ezzel a felnyomom a difficulty-t örökséggel. Bizony. Nincs benne nehézségi fokozat!!! Hoppá! Ha nem értesz a játékhoz, béna vagy, hát szenvedj. Egy medve ugyanakkora marad, egy ogre ugyanakkorát üt... legfeljebb a meglehetősen összetett szabályrendszert rosszul alkalmazva sokat szívsz vele.
    És működik a dolog. Egy, azért, mert megmutatja neked a játék szépségét, mert nincs rajtad az állandó nyomás, boldogan gyönyörködsz a tájban, a karakterekben. Kettő, mert _nagyon_ komolyan arra ösztönöz, hogy okosan költsd el a tapasztalatpontokat, hogy jól építs fel egy partit, hogy végigolvasd és megértsd a szabályrendszert, mert e dolgok nélkül bizony, a Drakensang rémálom is lehet.

    Szumma szummárumm: ha nem tetszik a játék ne játssz vele. Ősi igazság. Tovább kéne lépni.

    "a sárkány is csak ember" - oxox

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ollie #19 üzenetére

    "Ezek mellett még sok "apróság" van, mely rohadtul zavar. Pl. hogy nem D&D-re épül, de ezt el tudom fogadni. Vagy az, hogy kell hozzá EA account meg online-nak kell lennie a telepítéshez. Az is rohadtul ellenszenves, hogy a DLC-ket csak játékon belül tudod letölteni. És még sorolhatnám..."

    Azt a tényt, hogy a játék nem a D&D-re épül, már a legelső információmorzsákból lehetett tudni, szóval akit ez zavart, már akkor eldönthette, hogy megveszi-e a játékot? :U

    Az EA accountal meg mi a probléma? Ha megvetted a játékot, beregisztrálod, és kész. Nem kerül pénzbe. Telepítéskor nem kell online lenni, csak a DLC-k telepítésénél (Mondjuk a digitális változatoknál elképzelhető, de a dobozosnál nem, ezt tapasztalatból mondom). De még ha így lenne, akkor is mi vele a gond? Még egyszer megvetetik veled a játékot uninstall után, ha újra akarod rakni, vagy mi?

    Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de én a dobozos verziónál ilyenekkel nem találkoztam, azért furcsállom.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • #70869248

    törölt tag

    válasz ollie #19 üzenetére

    A szerepjáték felfogás az az hogy nincs nehézségi szint.
    A nehézségi szintet a crpg hozta magával, mivel logikus hogy egy játék nem uazt a kihívást jelenti egy tapasztalt szerepjátékosnak mint egy kezdőnek.
    A tapasztalt szerepjátékos indul a normál nehézségen, aki már összeolvasott mindent és tapasztalt szerepjátékosnak vallja magát az még nehezebb szinten, és vannak azok akik kihívásként tekintenek a legnehezebb fokozatra, vagy egyéb elképzelés miatt játszanak azon a szinten.

    De ennek a dolognak nem kell kompenzálnia a nehézséget, lehet vonzóvá tenni..és ezáltal megpróbálni rábírni a játékosokat hogy igenis mélységében ismerjék meg és alkalmazzák a játék szabályrendszerének lehetőségeit.
    De ez sehol nem logikus hogy nehéz szinten jobb cuccok potyogjanak ki a szörnyekből...nyilvánvaló a probléma, hisz akkor a nehéz szint mégsem olyan nehéz...táposabb cuccokkal a nehéz könnyebb lesz.
    A több xp detto,...pláne egy szintkorlátos játéknál.

    Ha többször is végig vitted a DIO'-t, akkor hol látsz te itt olyan harcot mint a Diablo-nál????!
    A harc teljesen hajaz a Baldur's Gate harcaira (gondolom nem véletlenül), nem d&d, de jól láthatóak a szabályrendszerek müködése...pont ebből ered a dexterity/tőr probléma, amit remélem hamarosan orvosolni fognak.

    A nézetek variációi sztem pozitív dolog, ha nem tetszik ne variáld.

    most hirtelen ennyi, mert még mást is csinálok..

  • #70869248

    törölt tag

    válasz ollie #23 üzenetére

    hát én igen, játszottam,...és amennyire vissza tudok emlékezni (bár a csaptom el van mentve) az én gyémántestű Monk karakteremnek már tök mindegy volt ki jött. A sárkány legyőzése uaz volt mint az alapjátékban, a Monk-m beállt a sárkány elé, a többiek meg meg elpusztították.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz ollie #26 üzenetére

    ezek szerint én a másodikról, hol is van a lényeg?

  • #70869248

    törölt tag

    válasz ollie #28 üzenetére

    Nézd a HoF nem is egy egyszerű nehézségi szint volt. ...nekem azért is emlékezetes mert ott kedveltem meg a d&d monk-t, a ToEE-t már alapból azzal kezdtem.
    De ott fölé lehetett menni a szinthatárnak..még mindig nem igen vágom, hogy miért jó ez ide.

Új hozzászólás Aktív témák