2019. augusztus 25., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) cbr688


cbr688
(senior tag)

kell a 4 fős coop...meg 5-6 fős limitált partyk,nekem már csak ez hiányzik a boldogsághoz a dragon age-ből...online meg offline is! hajrá bioware,ne sajnáljátok a fejlesztőktől a pénzt:DDD

(#2) ollie


ollie
(MODERÁTOR)

Szerintem marhaság egy RPG-hez coop. Adott mondjuk 50 óra játékidő, ki tudja azt megoldani, hogy ennyi időt összehozzon bárkivel is? Bár a Dragon Age-t nem igazán nevezném igazi RPG-nek...

***

(#3) cbr688 válasza ollie (#2) üzenetére


cbr688
(senior tag)

mondjuk az öcséddel, vagy a koleszban haverral,vagy esténként neten haverral...
vagy hétvégente...össze lehet azt hozni,és nagyobb buli,mellette meg egyedül is végigviheted...

(#4) janos666 válasza ollie (#2) üzenetére


janos666
(nagyúr)

1: Alapesetben: A néhány évvel egymást követő testvérgyermekek.
2: Köztes esetben: A kolis/albis szobatársad, akivel együtt nem mentek be az egyetemi előadásokra.
3: Elfajzottabb esetben: Az "élettársad" (értsd akár feleség és férj).
De biztos van még páraknak tippje.
A 2. onnan ugrott be, hogy én egyedül akkor koopoztam L4D-t, amikor a szobatársammal együtt nem megyünk be a csürtörtök délutáni unalmas előadásra.

(#5) ollie válasza janos666 (#4) üzenetére


ollie
(MODERÁTOR)

Sajnos családosként ezek az opciók már kiestek.

***

(#6) jaksajani válasza ollie (#2) üzenetére


jaksajani
(csendes tag)

Szerintem nagyon is jó ötlet, legyen! Attól még nem "kell" úgy játszani, csak egy lehetőség, hogy egy vagy több társat mások játszanak, ne az AI.

Ollie: "Bár a Dragon Age-t nem igazán nevezném igazi RPG-nek..."
Normális-e vagy? Vagy csak trollkodni szeretnél? Vannak sokan, akik már a Diablo-t is annak hívják. Nyilván az túlzás, de azért baromságokat nem kell írni.

(#7) janos666 válasza jaksajani (#6) üzenetére


janos666
(nagyúr)

Hát, én tuti nem tudtam volna úgy beleélni magam a szerepbe, ha élő személlyel együtt játszom, mint ahogy tettem a Mass Effekt esetében, már csak azért is, mert nem tudtam volna úgy rázombulni a monitorra, az már tényleg kemény, ha ketten is napi 5-6 órákat tolnak együtt, mert annyira ráér mindkettő egyszerre egész nap (oké, nálam is az volt a trükk, hogy épp vizsgaidőszakom volt, de otthon ültem vidéken :DDD).
Különben is, kit játszott volna például a szobatársam, az egyik beosztottat, én meg a parancsnokát? :C

[ Szerkesztve ]

(#8) ollie válasza jaksajani (#6) üzenetére


ollie
(MODERÁTOR)

Ki kérte, hogy személyeskedj??

Egyébként meg tök mindegy mit gondolsz, a Dragon Age nagyon messze van egy normális szerepjátéktól.

***

(#9) pajinka válasza ollie (#8) üzenetére


pajinka
(tag)

Kedves Ollie!

Komolyan érdekelne, hogy miért nem tartod szerepjátéknek a Dragon Age-et, én ui meg akarom venni. Nem is tartod jó játéknak? Miért? Kérlek fejtsd ki (akár priviben is) mert őszintén érdekel a véleményed - a marketinghadjárat közepén kevés kemény kritikát lehet hallani, ennyi pénzt meg nem szeretnék feleslegesen kidobni.

Ugyanitt eredeti Fallout 3 eladó ( ha értitek, hogy mondom).

♫ Trying hard now, it's so hard now, getting strong now, won't be long now... B.É.R.CS.A.R.O-V.

(#10) janos666 válasza pajinka (#9) üzenetére


janos666
(nagyúr)

Csak egy tipp, de lehet, hogy azt a gondolatkört karcolgatja, miszerint az igazi szerepjátékot papíron és élőben játsszák, és ha a mesélőt/játékmestert AI-ra, a papírt pedig LCD-re cseréljük, akkor a technológiai korlátokhoz igazodás elhanyagolásai már kénytelen kelletlen megölik a dolog a varázsát. (Már nem mintha én ezt vallanám, sőt...)

(#11) ollie válasza pajinka (#9) üzenetére


ollie
(MODERÁTOR)

A harc teljesen diabloszerű, még csak olyan pause funkciók sincsenek benne, mint a Baldur's Gate-ben. A pause hiánya a legnagyobb hiba, mert szinte lehetetlenné vált a taktikázás. A kamerakezelés és az átvezetők szinte teljesen akciójáték feelinget adnak nekem. A nehézségi szint változtatásával nem ad több XP-t és/vagy loot-ot. A párbeszédeknek nincs igazi szerepe, csak a körítés, nincs jellem.

De igazából nehéz megfogalmazni. Az egésznek olyan érzete van, mintha egy újabb Mass Effect-et akartak volna ránksózni, csak éppen középkori környezetben és felülnézetben (a Mass Effect gyakorlatilag csak egy TPS). Kb annyira ad szerepjáték élményt, mint a Diablo, bár az igaz, hogy ebben sok a párbeszéd, de ami nagyon bejött a BG-ben és a PST-ben az itt kifejezetten unalmassá teszi.

Én nagyot csalódtam benne, már 1 óra játék után úgy éreztem, hogy kidobtam azt a 12 rugót, és egyáltalán nincs kedvem folytatni a játékot. Én nagyon úgy érzem, hogy az egész szerepjáték koncepciót a Bioware már a végletekig lebutította, csak azért, hogy megvegyék a Diablon felnőtt tömegek.

De próbáld ki a havernál szerintem nem kell rám hallgatni. Én nem mondom, hogy nem lehet vele jót szórakozni, de én egy új Baldur's Gate-et vártam a Bioware-től, és hát kaptam egy feltupírozott Diablo klónt. Viszont ha úgy állsz hozzá, mint az utóbbihoz, akkor szerintem tetszeni fog (én pl TPS-ként játszom a MAss Effect-el, és egész élvezhető így, de RPG-ként szörnyű).

[ Szerkesztve ]

***

(#12) Viktor77 válasza ollie (#11) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Én nem láttam még a játékot, de egy tesztben ezt olvastam:

"Szerencsére azonban nincs szó a taktika teljes mellőzéséről, mert a csatát bármikor megállíthatjuk a space lenyomásával. Ilyenkor egyenként adhatjuk ki a parancsokat, és érdemes a lehető legjobban átgondolni lépéseinket, mert a játék nem tolerálja a hibákat."

Some people move on, but not us ... not us

(#13) Vistaboy válasza ollie (#11) üzenetére


Vistaboy
(veterán)

"A harc teljesen diabloszerű, még csak olyan pause funkciók sincsenek benne, mint a Baldur's Gate-ben."

PC-n van, pont azért került bele a taktikai nézet is ebbe a verzióba. Akármikor megállíthatod a játékot. Konzolokon mindkettő kimaradt a játékból, ne hasonlítsd össze őket. ;)

Ja, és a játékot nem könnyű fokozaton kell végigvinni, mert akkor tényleg csak Diablo-szerű a harc. Próbáld Hard-on, de lehet hogy Normal is elég lesz. Pause és taktika nélkül esélytelen. :K

Idézet a Gamekapocs tesztjéből:

A harc konzolokon valós időben zajlik, némileg könnyebb, mint PC-n, ahol bármikor megállíthatjuk az időt és oszthatunk ki részletes utasításokat csapatunk számára a következő támadás ürügyén, stratégia érzékünket latba vetve. Kontroller-huszároknak inkább a reflexek és gyors döntések a kenyerük, a bal ravasszal való mikro menedzselés utánzatával, valamint a bevetni kívánt talent az Y, X és B gyorsgombokra hárul, és az auto-fókusz előtérbe helyezésével, itt nincs is átláthatóbb, izometrikus nézet sem, viszonylag kevés számú ellenfelet tarthatunk szemmel, azonban még így is sokáig emlékezetes marad a vérfarkasok erdejének és a sárkányokkal való hadakozás élménye. A nehézségi szintek sincsenek kiegyenlítve konzolokon, a normál még viszonylag sima, egy-két megoldhatatlannak tűnő szituációval, ám az ennél magasabba beletörhet a bicskánk.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#14) Breki's válasza ollie (#11) üzenetére


Breki's
(tag)

Nemtom te melyik játékkal játszottál, de a space-el ugyanúgy megállíthatod benne az időt mint a BG-ben. 1 óra játék alatt sztem nem sok derülhet ki a játékból és ahogy előttem említették, nem easyn kell nekiállni.

Az valóban igaz, hogy a fő szál linearitása miatt kicsit csalódás a játék.

Breki's

(#15) ollie válasza Vistaboy (#13) üzenetére


ollie
(MODERÁTOR)

Nem könnyű fokozaton játszok, sőt direkt hardon kezdtem, de valahogy nem éreztem így se a megvilágosodást. A taktikai nézet meg micsoda? Nem utalt semmi sem erre. Bár az édeskevés, hogy bármikor megállítom a harcot az autopause opciók nélkül. Legalábbis olyan hiányérzetem van.

***

(#16) Vistaboy válasza ollie (#15) üzenetére


Vistaboy
(veterán)

Zoomolj a legtávolabb a karaktertől, az a Top-Down nézet, ami a Baldur's Gate-ekben is volt:

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#17) b-type válasza ollie (#11) üzenetére


b-type
(nagyúr)

hát én ebben a hozszólásban egy mondattal tudok egyetérteni, mégpedig azzal hogy nem kell rád hallgatni.
Lehet véleményt írni, de annak megalapozottsága minősíti a véleményalkotót...és a -A harc teljesen diabloszerű - véleményed az sugallja hogy valamelyik játékkal nem játszottál.
- A párbeszédeknek term. van szerepe, erre utaló képességek hazsnálatával más és más cselekményhez jutsz...adott esetben harc nélkül oldod meg a feladatot, vagy elbuksz mellékküldetést, illetve lerontod a megítélésedet a csapaton belül.
- A nehézségi szint növelésével nagyobb loot és xp dolgot nem is értem, mivel azt kifogásoltad hogy ez a játék nem igazi szerepjáték, ennek semmi köze nincs a szerepjáték felfogásához.
- A stratégiai nézet az egy az egyben hozza a BG érzést, hasonlóan be is tudsz vele nézni a szobákba.
-Nincs jellem?? ..hát van, ez kiderül a kalandozás közbeni beszélgetésekből, vagy ahogy közbeszólnak egy-egy mozi alatt.

A csalódás a te dolgod, de a felsorolt kifogásolásaid nem állják meg a helyüket.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#18) HaaS válasza ollie (#15) üzenetére


HaaS
(addikt)

Nem igazából értem ezt a nehézségi fokozatos dolgot. Azt értem, hogy annál több élvezetet ad valami, minél nagyobb kihívás, minél nehezebben gyűrjük le. Ez oké.

De ollie, éppen te szeretnél egy rpg-t, amibe bele tudod élned magad. Nekem az, hogy a klasszikusokban fel lehetett nyomni a nehézséget, számomra csak azért volt jelentősége, mert mindenképp a lehető legtöbb xp-t akartam összegyűjteni, a lehető legmagasabb szinten befejezni, és a lehető legjobb cuccokat akartam kipréselni a játékból. De van azért hátránya is.

Kérdezlek én téged - ha már szerepjátszásnál tartunk - mi jogon döntünk mi arról, hogy egy világ milyen nehéz legyen a partinak? Ha őket kérdezed, a hat alaptagból három azt mondaná áh, neem, azért csak legyen némi szórakozás benne, meg az sem baj, ha nem halunk meg a végső küzdelemig úgy négyszázszor. Kettő tartózkodik, mert az egyik nem érti, mit kérdeztél, a másik meg csak mosolyog, behájdolva úgy tűnik el a fenébe, ahogy akar. Marad egy, aki egyetért. Egy törpe, akkora kétkezes kalapáccsal, mint ő maga, vérben forgó szemekkel, mert éppen elcsórták előző este a fogadóban az erszényét.

Panaszkodni divatos, mindenki csinálja. Én is. Csak az a gondom ollie, hogy van egy játék, amiben ott van az összes pauze, még a körönkénti is, nincs benne ez a okosság, hogy full plate-ben varázsolgathatsz, olyan fejlődési rendszere van, mint az álom, soha nem láttam még jobbat (azonnal elkölthető tapasztalat), zseniális varázslatfelépítés (tudod fókuszálni a manát, a belefeccolt energiát... egy méregfelhő esetében még a terület méretét, illetve időtartamát is szabályozva), szóval egy az egyben megvan benne minden, ami kell.
Ja. És szakított ezzel a felnyomom a difficulty-t örökséggel. Bizony. Nincs benne nehézségi fokozat!!! Hoppá! Ha nem értesz a játékhoz, béna vagy, hát szenvedj. Egy medve ugyanakkora marad, egy ogre ugyanakkorát üt... legfeljebb a meglehetősen összetett szabályrendszert rosszul alkalmazva sokat szívsz vele.
És működik a dolog. Egy, azért, mert megmutatja neked a játék szépségét, mert nincs rajtad az állandó nyomás, boldogan gyönyörködsz a tájban, a karakterekben. Kettő, mert _nagyon_ komolyan arra ösztönöz, hogy okosan költsd el a tapasztalatpontokat, hogy jól építs fel egy partit, hogy végigolvasd és megértsd a szabályrendszert, mert e dolgok nélkül bizony, a Drakensang rémálom is lehet.

Szumma szummárumm: ha nem tetszik a játék ne játssz vele. Ősi igazság. Tovább kéne lépni.

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#19) ollie válasza b-type (#17) üzenetére


ollie
(MODERÁTOR)

Hogy hogy nem játszottam valamelyikkel? A Diablot többször is végigtoltam, a Dragon Age-t nyilván nem, de játszottam vele és el is ment tőle a kedvem.

A nehézségi szintnek miért nincs köze a szerepjáték felfogáshoz? Alap felállás, hogy minél nehezebb egy feladat, harc, annál nagyobb a jutalom érte.

A párbeszédeknél egyáltalán nem éreztem azt, hogy lenne jelentősége a válaszaimnak, a BG-vel vagy PST-vel ellentétben. Nem állítom azt, hogy tényleg semmi jelentősége, de valamit elrontottak, ha csak ennyire nem tudom beleélni magam.

Most ti stratégiai nézetnek ezt a felülnézősdit hívjátok? Jó legyen, de egyáltalán miért van benne nézdahátam nézet? Most TPS-el vagy RPG-vel akarunk játszani? És miért számít ez extrának? Számomra rohadtul illúzióromboló az is, hogy a párbeszédeknél bezoomol (igen, már a Neverwinternél is az volt).

A BG érzés meg nálam teljesen elmaradt. Talán a legnagyobb bánatom, hogy szerintem túlságosan hasonlít a Mass Effectre. Bár történt némi előrelépés ahhoz képest (pl. az inventory), de nem elég sok.

És továbbra is fenntartom azt, hogy túl sok kompromisszumot kötött a Bioware a játék készítése során, csak hogy tömegjátékká váljon. És ez miért baj? Mert épp a hardcore RPG elemek maradtak ki a játékból. A legfájóbb pont a körökre osztott harc hiánya. Mielőtt bárki hivatkozna a BG-re, ott körökre osztott harc folyt. Alapesetben nem állt meg a körök végén a cselekmény, de ezt lehetett orvosolni az auto pause opciókkal.

Ezek mellett még sok "apróság" van, mely rohadtul zavar. Pl. hogy nem D&D-re épül, de ezt el tudom fogadni. Vagy az, hogy kell hozzá EA account meg online-nak kell lennie a telepítéshez. Az is rohadtul ellenszenves, hogy a DLC-ket csak játékon belül tudod letölteni. És még sorolhatnám...

(#18) HaaS: értem amit mondasz, de akkor egyáltalán ne legyen benne nehézségi szint, mert így nincs értelme.

[ Szerkesztve ]

***

(#20) Vistaboy válasza ollie (#19) üzenetére


Vistaboy
(veterán)

"Ezek mellett még sok "apróság" van, mely rohadtul zavar. Pl. hogy nem D&D-re épül, de ezt el tudom fogadni. Vagy az, hogy kell hozzá EA account meg online-nak kell lennie a telepítéshez. Az is rohadtul ellenszenves, hogy a DLC-ket csak játékon belül tudod letölteni. És még sorolhatnám..."

Azt a tényt, hogy a játék nem a D&D-re épül, már a legelső információmorzsákból lehetett tudni, szóval akit ez zavart, már akkor eldönthette, hogy megveszi-e a játékot? :U

Az EA accountal meg mi a probléma? Ha megvetted a játékot, beregisztrálod, és kész. Nem kerül pénzbe. Telepítéskor nem kell online lenni, csak a DLC-k telepítésénél (Mondjuk a digitális változatoknál elképzelhető, de a dobozosnál nem, ezt tapasztalatból mondom). De még ha így lenne, akkor is mi vele a gond? Még egyszer megvetetik veled a játékot uninstall után, ha újra akarod rakni, vagy mi?

Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de én a dobozos verziónál ilyenekkel nem találkoztam, azért furcsállom.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#21) b-type válasza ollie (#19) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A szerepjáték felfogás az az hogy nincs nehézségi szint.
A nehézségi szintet a crpg hozta magával, mivel logikus hogy egy játék nem uazt a kihívást jelenti egy tapasztalt szerepjátékosnak mint egy kezdőnek.
A tapasztalt szerepjátékos indul a normál nehézségen, aki már összeolvasott mindent és tapasztalt szerepjátékosnak vallja magát az még nehezebb szinten, és vannak azok akik kihívásként tekintenek a legnehezebb fokozatra, vagy egyéb elképzelés miatt játszanak azon a szinten.

De ennek a dolognak nem kell kompenzálnia a nehézséget, lehet vonzóvá tenni..és ezáltal megpróbálni rábírni a játékosokat hogy igenis mélységében ismerjék meg és alkalmazzák a játék szabályrendszerének lehetőségeit.
De ez sehol nem logikus hogy nehéz szinten jobb cuccok potyogjanak ki a szörnyekből...nyilvánvaló a probléma, hisz akkor a nehéz szint mégsem olyan nehéz...táposabb cuccokkal a nehéz könnyebb lesz.
A több xp detto,...pláne egy szintkorlátos játéknál.

Ha többször is végig vitted a DIO'-t, akkor hol látsz te itt olyan harcot mint a Diablo-nál????!
A harc teljesen hajaz a Baldur's Gate harcaira (gondolom nem véletlenül), nem d&d, de jól láthatóak a szabályrendszerek müködése...pont ebből ered a dexterity/tőr probléma, amit remélem hamarosan orvosolni fognak.

A nézetek variációi sztem pozitív dolog, ha nem tetszik ne variáld.

most hirtelen ennyi, mert még mást is csinálok..

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#22) HaaS válasza b-type (#21) üzenetére


HaaS
(addikt)

Mondom, rájöttek már erre, csak kicsit hamarabb, és csak kicsit nyugatabbra... abszolúte semmilyen nehézségi szint nincs. Gondolnak azért a megszállottakra is, csak ezek a játékok nem kapnak akkora szupportot. (És akkor a Planet Alcatrazról nem is beszéltem, úgy fog eltűnni a ködben, ahogy jött, pedig ott van egyből a Fallout 1-2 mögött. És jóval a 3 előtt.)

Szóval vannak nagyon jó játékok, mindenki meg tudná találni az igényének megfelelőt, ha akarná... az arcraesés meg mindig benne volt a pakliban.

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#23) ollie válasza b-type (#21) üzenetére


ollie
(MODERÁTOR)

Játszottál az Icewind Dale-el hard, netán Heart of Fury fokozaton? Ha igen, tudhatnád miről beszélek. Hiába fejlődsz sokkal gyorsabban, hibába esik sokkal több loot, még úgy is sokkal nehezebb a játék. Miért jó ez? Mert sokkal hamarabb kiszélesednek a lehetőségeid, sokkal érdekesebbé és taktikusabbá válik a játék, de továbbra sem lesz könnyű. Arról nem is beszélve, hogy pl. Heart of Fury módban néhány goblin leveréséhez is komoly taktikát kellett kitalálni, hogy győzzek. Na ez az élvezet a harcban, nem pedig az, hogy kattintok egyet, ásítok, és várom, hogy meghaljon az ellenfél. Szóval a lényeg, hogy a több xp + loot-nak ott épp az a szerepe, hogy egyáltalán végig tudd játszani a játékot, és ne impossible mission legyen. Én ezt hiányolom, de nagyon.

***

(#24) HaaS


HaaS
(addikt)

Áhh... az én apukám úgyis erősebb:D!

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#25) b-type válasza ollie (#23) üzenetére


b-type
(nagyúr)

hát én igen, játszottam,...és amennyire vissza tudok emlékezni (bár a csaptom el van mentve) az én gyémántestű Monk karakteremnek már tök mindegy volt ki jött. A sárkány legyőzése uaz volt mint az alapjátékban, a Monk-m beállt a sárkány elé, a többiek meg meg elpusztították.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#26) ollie válasza b-type (#25) üzenetére


ollie
(MODERÁTOR)

Monk nem is volt az Icewind Dale-ben, az még AD&D 2E-re épült. :DDD

A játék 2. része épült a D&D3E-re, abban már volt Monk, de én az elsőről beszéltem.

[ Szerkesztve ]

***

(#27) b-type válasza ollie (#26) üzenetére


b-type
(nagyúr)

ezek szerint én a másodikról, hol is van a lényeg?

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#28) ollie válasza b-type (#27) üzenetére


ollie
(MODERÁTOR)

Ott, hogy a sok loot és xp ellenére is sokkal nehezebb volt.

***

(#29) fiATHaLON


fiATHaLON
(senior tag)

Jó játék a Dragon Age?

...bocs Haas, ezt meg én nem bírtam kihagyni! :DDD

(#30) HaaS válasza fiATHaLON (#29) üzenetére


HaaS
(addikt)

Hááháháááháhhááháh :DDD! Mrrrrhabarom :D:D:D:D:D!

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#31) b-type válasza ollie (#28) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nézd a HoF nem is egy egyszerű nehézségi szint volt. ...nekem azért is emlékezetes mert ott kedveltem meg a d&d monk-t, a ToEE-t már alapból azzal kezdtem.
De ott fölé lehetett menni a szinthatárnak..még mindig nem igen vágom, hogy miért jó ez ide.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#32) cbr688 válasza b-type (#31) üzenetére


cbr688
(senior tag)

na a ToEE volt olyan játék amiből több kellett volna...

(#33) b-type válasza cbr688 (#32) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Szvsz az egyik legjobban működő d&d játék volt, és nem volt benne nehézségi szint.
Sajna már nincs meg, odaadtam valkinek kölcsönbe és úgy maradt. :(

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#34) Breki's


Breki's
(tag)

Sztem teljesen fölös ez az RPG nyálverés.
Mindenki másképp látja ezt a nehézségi szint dolgot úgyis.
Én pl. utálok nehéz fokozaton játszani bármivel is, mert nincsenek napjaim arra hogy 1-1 goblinharcal napokat töltsek el.
Amúgy meg ha már ultra nehézségi szint, akkor meg azaz igazi taktikai RPG élmény ha leül az ember 6-odmagával IWD-t játszani és úgy játszanak össze a karakterekkel egy megbeszélt taktikára építve.
Ha nekem egyedül kéne taktikáznom 6 kasztal, akkor igencsak úgy érezném hardon hogy ez már inkább csak önszopatás, nem játék. :)

Breki's

(#35) Breki's válasza cbr688 (#32) üzenetére


Breki's
(tag)

Hát sztem ami megvolt belőle, az se lett éppen jó.
Ott már átestek sztem a ló túloldalára és Easy-n is nehéz volt, másrészt meg a falba beragadós szörnyek bug miatt igencsak beakadt a játék egy idő után.

Breki's

(#36) b-type válasza Breki's (#34) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Sokaknak nincs idejük..én teszem azt minden hajnalban tudok játszani 2 órát, és esetleg ha akad időm akkor napközben, ezért persze sokan már meg is unták a játékot aminek én még nem értem a végére, de hát ez nem lóverseny :)
Nem 'kivégezni' akarok egy játékot hanem játszani vele....akinek meg erre sincs ideje, az pláne nem fog hatodmagával játszani.

Az IWD HoF-ra is volt kézenfekvő megoldás, ez anno téma is volt...mivel levették a mobok korlátjait a mentődobásokra stb, így elég volt lényeket idézni, egy kicsit átalakult a játék de nem lett korántsem lehetetlen.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#37) pajinka


pajinka
(tag)

Na végül is megvettem a játékot - bitang jó! Tetszett az Icewind Dale 1-2 is, meg most tetszik ez is! Szerintem azoknál kevésbé trigger-happy (hogy Diablo-szerű lenne, az végképp erős túlzás) és ami a fő: magával ragadó a hangulata!

Jó játékot mindenkinek! (Fallout 3 eredeti továbbra is eladó!)

♫ Trying hard now, it's so hard now, getting strong now, won't be long now... B.É.R.CS.A.R.O-V.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.