Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
hát én ebben a hozszólásban egy mondattal tudok egyetérteni, mégpedig azzal hogy nem kell rád hallgatni.
Lehet véleményt írni, de annak megalapozottsága minősíti a véleményalkotót...és a -A harc teljesen diabloszerű - véleményed az sugallja hogy valamelyik játékkal nem játszottál.
- A párbeszédeknek term. van szerepe, erre utaló képességek hazsnálatával más és más cselekményhez jutsz...adott esetben harc nélkül oldod meg a feladatot, vagy elbuksz mellékküldetést, illetve lerontod a megítélésedet a csapaton belül.
- A nehézségi szint növelésével nagyobb loot és xp dolgot nem is értem, mivel azt kifogásoltad hogy ez a játék nem igazi szerepjáték, ennek semmi köze nincs a szerepjáték felfogásához.
- A stratégiai nézet az egy az egyben hozza a BG érzést, hasonlóan be is tudsz vele nézni a szobákba.
-Nincs jellem?? ..hát van, ez kiderül a kalandozás közbeni beszélgetésekből, vagy ahogy közbeszólnak egy-egy mozi alatt.A csalódás a te dolgod, de a felsorolt kifogásolásaid nem állják meg a helyüket.
-
#70869248
törölt tag
A szerepjáték felfogás az az hogy nincs nehézségi szint.
A nehézségi szintet a crpg hozta magával, mivel logikus hogy egy játék nem uazt a kihívást jelenti egy tapasztalt szerepjátékosnak mint egy kezdőnek.
A tapasztalt szerepjátékos indul a normál nehézségen, aki már összeolvasott mindent és tapasztalt szerepjátékosnak vallja magát az még nehezebb szinten, és vannak azok akik kihívásként tekintenek a legnehezebb fokozatra, vagy egyéb elképzelés miatt játszanak azon a szinten.De ennek a dolognak nem kell kompenzálnia a nehézséget, lehet vonzóvá tenni..és ezáltal megpróbálni rábírni a játékosokat hogy igenis mélységében ismerjék meg és alkalmazzák a játék szabályrendszerének lehetőségeit.
De ez sehol nem logikus hogy nehéz szinten jobb cuccok potyogjanak ki a szörnyekből...nyilvánvaló a probléma, hisz akkor a nehéz szint mégsem olyan nehéz...táposabb cuccokkal a nehéz könnyebb lesz.
A több xp detto,...pláne egy szintkorlátos játéknál.Ha többször is végig vitted a DIO'-t, akkor hol látsz te itt olyan harcot mint a Diablo-nál????!
A harc teljesen hajaz a Baldur's Gate harcaira (gondolom nem véletlenül), nem d&d, de jól láthatóak a szabályrendszerek müködése...pont ebből ered a dexterity/tőr probléma, amit remélem hamarosan orvosolni fognak.A nézetek variációi sztem pozitív dolog, ha nem tetszik ne variáld.
most hirtelen ennyi, mert még mást is csinálok..
-
#70869248
törölt tag
hát én igen, játszottam,...és amennyire vissza tudok emlékezni (bár a csaptom el van mentve) az én gyémántestű Monk karakteremnek már tök mindegy volt ki jött. A sárkány legyőzése uaz volt mint az alapjátékban, a Monk-m beállt a sárkány elé, a többiek meg meg elpusztították.
-
-
#70869248
törölt tag
Sokaknak nincs idejük..én teszem azt minden hajnalban tudok játszani 2 órát, és esetleg ha akad időm akkor napközben, ezért persze sokan már meg is unták a játékot aminek én még nem értem a végére, de hát ez nem lóverseny
Nem 'kivégezni' akarok egy játékot hanem játszani vele....akinek meg erre sincs ideje, az pláne nem fog hatodmagával játszani.Az IWD HoF-ra is volt kézenfekvő megoldás, ez anno téma is volt...mivel levették a mobok korlátjait a mentődobásokra stb, így elég volt lényeket idézni, egy kicsit átalakult a játék de nem lett korántsem lehetetlen.