Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz ollie #19 üzenetére

    A szerepjáték felfogás az az hogy nincs nehézségi szint.
    A nehézségi szintet a crpg hozta magával, mivel logikus hogy egy játék nem uazt a kihívást jelenti egy tapasztalt szerepjátékosnak mint egy kezdőnek.
    A tapasztalt szerepjátékos indul a normál nehézségen, aki már összeolvasott mindent és tapasztalt szerepjátékosnak vallja magát az még nehezebb szinten, és vannak azok akik kihívásként tekintenek a legnehezebb fokozatra, vagy egyéb elképzelés miatt játszanak azon a szinten.

    De ennek a dolognak nem kell kompenzálnia a nehézséget, lehet vonzóvá tenni..és ezáltal megpróbálni rábírni a játékosokat hogy igenis mélységében ismerjék meg és alkalmazzák a játék szabályrendszerének lehetőségeit.
    De ez sehol nem logikus hogy nehéz szinten jobb cuccok potyogjanak ki a szörnyekből...nyilvánvaló a probléma, hisz akkor a nehéz szint mégsem olyan nehéz...táposabb cuccokkal a nehéz könnyebb lesz.
    A több xp detto,...pláne egy szintkorlátos játéknál.

    Ha többször is végig vitted a DIO'-t, akkor hol látsz te itt olyan harcot mint a Diablo-nál????!
    A harc teljesen hajaz a Baldur's Gate harcaira (gondolom nem véletlenül), nem d&d, de jól láthatóak a szabályrendszerek müködése...pont ebből ered a dexterity/tőr probléma, amit remélem hamarosan orvosolni fognak.

    A nézetek variációi sztem pozitív dolog, ha nem tetszik ne variáld.

    most hirtelen ennyi, mert még mást is csinálok..

Új hozzászólás Aktív témák