Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
cila1
aktív tag
ROC élő.
-
proof88
addikt
Szabesz talán tudja ...
-
Zoza24
senior tag
nah mi újság srácok lesz ma szerverünk este?bár 50% hogy nem tudok itt lenni...
Forza Italy!
-
Szabesz
őstag
Szerver folyamatban.
¯\_(ツ)_/¯
-
Iron Funeral
őstag
ROC-ot néz(te)i valaki? Kova R8 Crash Test?
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Zoza24
senior tag
most megint nem volt szerver...race lesz ma szerintetek?
Forza Italy!
-
proof88
addikt
Ha gáz lenne a szerverrel, akkor Horcsáék szerverén leszünk.
Tehát mindenki számítson az esti versenyre! Lesz verseny! Ma végzünk a spanyol futammal!Jó lenne ha a bérelt szerverünkön tudnánk játszani, valszeg ott fogunk, de ha gáz van, akkor Horcsáékén játszunk! Azt igaz hogy nem teszteltük, de Horcsáék is azon szoktak versenyezni, tehát nem hiszem, hogy zsákbamacska lesz!
Kiírjuk majd, hogy mi a helyzet. Egyelőre az van, hogy a web admin felületet hegesztették a hostingék, ezért volt leállás!Szabesz külön megemlítette, hogy vasárnap kell a szerver ... ennek ellenére ma kezdte el az egyik ember alakítani a cuccot.
-
Zoza24
senior tag
huhh ez bitang kemény verseny volt,jó esélyem lett volna végre egy győzelemre,de nem így alakult...Kleroo véletlenül kitett a célegyenes végén,hátsó szárny és jobb első felfüggesztés off,majdnem nyomtam egy esc-et,de mondom végigtolom azért lesz ami lesz
kb 0,6-0,8 seccel rosszabb köröket tudtam így menni a tesztekhez képest,de a legnagyobb gond az volt hogy az egyenesekben sem tudtam szépen menni állandóan a jobb gombot kellett nyomogatnom mert a kocsi veszettül húzott balramikor előztem ez különösen nagy gondot okozott,ha nem engedtek volna el olyan szépen a többiek (Farkas,Frenky.SpeedG) akkor nehéz dolgom lett volna
a harmadik helyen már csak arra ügyeltem hogy ez maradjon is meg,így is párszor majdnem eldobtam a vasat,kegyetlen volt a verda,nehéz volt úton tartani...nah majd Monacoban,bár az billel nem tűnik egy leányálomnak
gratulálok Proofnak és Jcolee-nak,legközelebb ott leszek mögöttetek
Forza Italy!
-
Kleroo
veterán
Jól indult a versenyem a remek rajtommal,de a safety car tönkretett
60fokra hűltek a gumik,és a célegyenes végén minden összejött.
Jcoleenál sokkal nagyobb volt a top speed,a táblát pont kitakarta az előzéskor,és fél mpel később esett le hogy fékezni kéne.A hideg gumin meg esélyem nem volt nem kiütni szegény zozát.
Ne haragudj. RestellemDe azt nem értem SC alatt mi történt
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
JColee
őstag
Szerintem az SC-t hanyagolni kéne, mert nagyon szarul megy. És miért nem kaptunk hamarabb zöld zászlót?
Egyébként grat Poorfnak, mert gyorsabb volt egy hangyafasszal.
Valakinek megvan az időmérő és a futam végeredménye? Ki kéne töltenem a táblázatot. -
Frenky89
addikt
Azt áruljátok el, hogy mit csináltatok a gumikkal, mert nekem még az előző szerveren futott tesztektől is rosszabbul működtek, konkrétan az etapjaim utolsó 5-6 körén már csak korcsolyáztam a közepes gumikon.
-
Mastre
tag
válasz Frenky89 #13717 üzenetére
Ezzel nem voltál egyedül. Én ezért mentem 2 kiállással. Az még pont belefért, de a gumik télleg kritikán aluliak. Nem tudom, hogy tavaly mi volt, de ez szörnyű.
Amúgy grat mindenkinek. Szép futam volt. De a következő ismét a Ferrarié lesz
Ugye, JColee?![ Szerkesztve ]
-
Szabesz
őstag
Tegnap este gyorsan véget ért nekem az igazi futam, kis visszatekintő, SC kiváltó ok.
¯\_(ツ)_/¯
-
Kleroo
veterán
sc-t tényleg ki kéne szedni.
Miután kiment, nem is értettem mivan.
De mögötte haladva is,egyszercsak kiírta hogy engedjek el mindenkit, és kaptam stop&go-t.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #13719 üzenetére
Lecsúsztál kanyar bejáraton az ívről, ákoska bement melléd.
A kanyar közepén egymás mellett fordultatok.
Ákoska autója a kanyar kijáratánál túlkormányzottá vált, még azelőtt, hogy rázókőre ért volna, talán egy alacsony TC vagy ilyesmi miatt. Enyhén ellenkormányzott, ami kicsit több volt mint amire szükség volt, emiatt balra több helyet igényelt a kocsi, ekkor ért össze a 2 autó. Akkor már nem volt megállás és közel volt a fal.
Ákoska vezetői hibája okozta ezt a balesetet.Kleroonál meg enyhe dekoncentráltság volt az ok, amiért későn fékezett. Sokszor előfordult ilyen velem is, hogy az 1-gyel későbbi táblánál akartam fékezni. A hideg gumis szöveg tetszett Kleroo, de legalább elismerted a hibát. Mondjuk én is éreztem SC után, hogy a 65 fokos gumik nem az igaziak. De én nem is nagyon melegítettem őket, mert hosszabb távon megéri jó állapotban tartani őket, inkább legyen kicsit hűvösebb és ne tapadjon, mint hogy koptassam SC alatt is. SC után úgyis hamar felmelegszik.
Egyszer versenyen is csináltam ilyet Stirlitz mögött, nekem annyi volt a szerencsém, hogy balos kanyar jött, és jobbra aszfaltozott bukótérbe rántottam ki a kocsit. Itt sajnos jobbos kanyar jött és műfű és rázókő volt. És balra rántani sem lett volna szerencsés mert mindenhol volt másik autó.Mind2 baleset nagyon sajnálatos.
Büntetést szerintem nem érdemel egyikük sem, csak legközelebb jobban figyeljenek mindketten.Az SC helyesen tette a dolgát tegnap, hogy bejött a baleset után, mert komoly műszaki mentést kellett csinálni. Az SC csak azért ment lassan, hogy csak 2 kör menjen el a versenyből, amíg a mentés tart.
Viccen kívül, megfontoljuk az SC dolgot, de Monacoban mindenképp ki lesz kapcsolva.
Kleroo SC-s esetét visszanézem majd replayből.
Törökben majd megnézem, hogy milyen tempóval megy. Meg a másik, hogy későn adott zöld jelzést, azt vagy akkor adta amikor ő ment át a célvonalon a boxban, vagy amikor én mentem át rajta vagy nem tudom, majd törökben megnézem hogy mikor ad zöldet, mert kicsit későn kaptam, úgy érzem. Persze azon a szinten mindegy, hogy célvonalig úgyis tilos előzni zöld esetén is, de féltem hogy esetleg én kapok büntetést azért, mert sárga alatt kezdek el tempózni.Szóba kerültek a gumik. Nekem nem volt különbség az előző meg a mostani szerver között. Ezt most azért is tudom pontosan, mert pont Bahrein után kezdtem el kicsit jobban tesztelgetni a gumi kopást, hiszen egyértelművé vált, hogy miért volt rossz a bmw versenytempója az első 4 futamon. Utána spanyolban is még a régi szerveren már gyakoroltam 50 literrel medium és lágy gumikkal is hosszabb etapokat, meg az új szerveren is gyakoroltam és se köridőben se gumi kopás ügyben nem vettem észre semmi változást. A gumik sem változtak, de ahhoz egyébként is patch kéne mindenkinek.
Én senkinek sem javaslom a 2 kiállást, mert ahhoz extrém tempót kell autózni minden körben, ami a forgalom meg az egyéb körülmények miatt lehetetlen.
Monaco terén nem nyilatkozok, az egy különleges pálya, ott ki tudja mi lesz a jó taktika, nem tudom még hogyan kopnak a gumik 47 kör alatt.
Mivel Monaco a másik pálya, ahol a setup guide-om segítséget nyújtana, és még nem készültem el vele, ezért majd mostanság csinálom majd meg, és akkor szó lesz a gumi problémáról is külön fejezetben. Addig is mindenkinek azt ajánlom, hogy megtankolva gyakoroljon és csak akkor erőlködjön hotlaps időkkel, ha sok ideje van, mert fontosabb hogy megtankolva setupolja a kocsit az ember.
Illetve, az elején egyébként is megtankolva érdemes menni, amikor a pályát tanulgatja az ember. Utána, mondjuk 100 kör után lehet kacérkodni üres tankos kocsival, de érdemes utána hamar elkezdeni a megtankolt kocsi finomítását a pályához. Én azt mondom, hogy az első hét szólhat arról, hogy meglegyen az első 100 kör, meg az üres tankos hotlapok, hiszen kíváncsi az ember azért, hogy mennyit tud ... de a második hét már a megtankolt finomításokról szóljon, kell annyi idő, hiszen én pl nem gyakorlok minden nap, tehát pl hétfő-kedd este gyakorlok, szerda kimarad, csütörtök vagy péntek délelőtt marad.Mivel az első gumik jobban kopnak, megfontolandó egy olyan setup ami 1 körön zavaróan túlkormányzott, de a körök előrehaladtával, ahogy kopnak el az első gumik és veszítenek a tapadásból, egyre jobban alakul át a kocsi azzá, amilyennek mindenki szereti és akkor hosszú etapokon nem lesz gond belőle.
Bár setuptól is függ a dolog és vezetési stílustól is, de általában ahol valamelyik gumi túl tud melegedni, érdemes elgondolkodni ... pl spanyol pályán a közepes is túl tud melegedni, nem csak a lágy. Emlékeim szerint a lágy gumi bal első volt 107-110 fokos is, ami nagyon nem jó, hiszen 100 fok kb az optimális hőmérséklet, a hátsó gumik kevésbé melegednek tehát azok közelebb vannak az optimálishoz, tehát alulkormányzottan fog viselkedni a kocsi. Ne feledjük, hogy a szuperlágy és a lágy testvérek, és máshogy viselkednek, mint a közepes és kemény keverékek. A 2 lágyabb keverék nagyon nem tolerálja a túlmelegedést. Ahogy azt a setup guide-ban említettem, az optimális hőmérsékletet alulról közelítsük meg! A 107 fokos bal első már nagyon nem jó, tekintve hogy a hátsó gumik alacsonyabb hőmérsékleten vannak. Ugye a 2 lágyabb keverék túlmelegedve gyorsabban veszít a tapadásból, mint hidegen. Tehát ha megnézzük a 93 fokos lágy gumit, meg a 107 fokos lágy gumit, mindkettő 7 fokra van az optimálistól, de a 93 fokos fog jobban tapadni! De a közepes és a kemény keveréknél mindegy hogy alulról vagy felülről közelítjük a 100 fokot. És mivel a közepes keverék is hajlamos túlmelegedni bal elöl a spanyol pályán, azért azt választottam. Így meg tudtam tartani a balanszot. A lágy nekem nem tetszett hosszabb etapon, scak 1-2 kör erejéig.
A kopásra meg említettem, hogy olyan setupot kell próbálni, ami első néhány körig túlkormányzottabb mint kéne, aztán megjavul. Na lehet próbálkozni.
Na de gyakoroljatok is, Monaco egyébként is inkább a túlélésről szól. -
proof88
addikt
JColee: itt vannak képek a futam végeredményről meg a leggyorsabb körökről, de sajnos az időmérőt megint nem mentettem le.
A sorrend ebben a BatchTemplateSQ.ini-ben van egyébként. De a konkrét időket majd a videóból kell kinézned, bocsi.És a héten írj rám ha beraktad a táblázatba a dolgokat, és most már tényleg felrakom az oldalra is!
-
JColee
őstag
válasz Mastre #13718 üzenetére
Nem kell fogadkozni, csak nyomni a gázt. Meglátjuk, ha van időm, mindenképpen gyakorolok (ezen a héten tuti nem tudok).
proof88 Kösz, a futam eredményét be is vittem a táblázatba. Olyan kérdésem lenne még, hogy végig te vezetted a futamot? Vagy zoza megelőzött? Illetve mintha Farkas is ment volna az élen egy kört.
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
válasz proof88 #13722 üzenetére
Igen! Sajnos pont rossz kanyarban izgultam el a dolgot. illetve a koncentráltság is alábbhagyott,mert rohadt feszült voltam az újrarajt miatt,mert nem tudtam mivam,és 3x ugrottam majdnem Jcoleenak
De nagyon furdal a lelkiismeret,hogy kilöktem Zozát.Nagyon amatőr hiba volt részemről.
Ezt valahogy még visszaadom nekiEgyébként aki kíváncsi rá,nézze meg a befutó körömet. Az egész verseny alatt gátlástalanul kinyomtam a kocsi belét,hogy ledolgozzam kb 60mp-es hátrányomat ACE-szel szemben.
És az utolsó kört füstölő motorral evickéltem végig,és a célon már lángolva haladtam át
Tökéletesen ki volt számolva[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
JColee
őstag
válasz JColee #13725 üzenetére
Egyenlőre ennyit tudok, ha valaki valami eltérést lát, szóljon. Persze ezek a pontszámok változhatnak az esetleges büntetések függvényében.
1. JColee 87
2. Proof 72
3. Szabesz 53
4. Kleroo 50
5. Frenky 45
6. Farkas 42
7. Hartge 40
8. Zoza 40
9. Mastre 39
10. Cila 34
11. Akoska 29
12. Speed 25
13. Ace 24
14. Ervin 17
15. Stirlitz 15
16. Woody 6Ferrari 126
BMW Sauber 125
Red Bull 87
Brawn GP 65
Toro Rosso 58
Renault 54
Toyota 46
Williams 31
McLaren 26
Force India 0Kleroo Jaja én sem vágtam, hogy mi van az újraindításnál, ezért jól el is csesztem (lekéstem) .
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Nincs valakinek telemetriája a futamáról? Pl Frenky, te szoktál ilyet mentegetni, nem?
-
proof88
addikt
válasz JColee #13725 üzenetére
Farkas megelőzött mikor a boxból jöttem ki, láttam hogy elment. De nem tudom hány körig volt kinn. Ezt remélem ő meg tudja mondani. Te 20 körig voltál kinn, én 21 körig. Farkas legalább 22 körig volt kinn. Nem tudom, hogy Farkason kívül elmehetett-e valaki még mellettem, mikor boxban voltam.
-
Speedg
csendes tag
Nem tudok Monacora válltani
cannot call vote:circuit not found request disallowedPedig úgy zúztam volna a vasat!
Hopp most már szerver sincsNem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
Kleroo
veterán
Monaco roncsderbi lesz. szörnyen csúszik a pálya. ~50kör gyakorlás után tudtam sérülés nélküli kört mennem laza koncentrációval.
(ez máshol 5kör)
Speedg-vel megnéztük hol lehetne előzni.....sehol....Egyébként én javaslok egy pályatapadás-növelést,mert szerintem irreálisan csúszik.
De ezt majd a tapasztaltabb eldöntik. De én jelzem,hogy igenre szavaznék a kérdésbenHodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #13734 üzenetére
Akkor végül is lett szerver?
Nem csúszik irreálisan. A való életben 2009-ben a legjobb idő 1:14.514 volt időmérőn! Másfél hét múlva kb biztos lesz olyan aki itt fog járni. Nyár végén 15 elejét mentem rajta, úgyhogy biztos van az még lejjebb is.
Monaco egyébként is a vezetői tudásról szól. Persze a kocsi is kell hozzá, de hova nem? De nem olyan egyértelműek a dolgok mint a klasszikus pályákon. 100-200 kör kell legalább ahhoz, hogy magabiztosnak mondhasd magad, az pedig kell ahhoz, hogy bátran nyomd a gázt. TC nélkül még nehezebb, de lehet belőle profitálni, talán megéri. Be kell tanulni méterről méterre, centiről centire a fékezési pontokat annyira, hogy hosszabb etapokon keresztül is konstans köridőket tudj futni. A motorfék és a fékerőeloszlás variálása nagy segítség lehet (kulcsszerepük van, mindenkinek magához kell igazítania őket). Frusztráló lehet a sok törés-zúzás, de gyakorolni kell és a verseny napjára jó formába hozni magad, mert itt az előzés azt jelenti, hogy vársz az előtted lévő fallal való találkozására (amire jelentős esély van). Egy szárny elvesztése egyenlő egy hosszabb boxkiállással, ami pozíciókba kerül és itt nincs esély utána visszavenni a pozíciókat. Egyébként előzni csak úgy lehet, ha 20-30 körön keresztül egymás mögött halad 2 autó és az egyik jelentősen ügyesebben csinálja meg a boxkiállását és a kivezető körét. Meg persze ott van az az 1 előzési pont, az alagút végén, ami mindig necces.
47 kemény kör lesz. Gyakorolj elsősorban azért, hogy fejleszd a koncentrációdat és ne törj szárnyakat. A versenyen nem kötelező 100%-on menned, az elég az időmérőn. A versenyen az a biztosabb, ha hiba nélkül körbemész. Tavaly a társaság nagy része kiesett. Ez azt jelenti, hogy még akkor is jelentős pontokat szerezhetsz, ha utolsó helyre kvalifikálsz, anélkül, hogy előznél.
Verseny közben néha érzem, hogy elvesztettem a koncentrációmat. Asszem tavaly pont Monacoban is volt ilyen, akkor tudatosan visszafogtam magamat, hogy ne hozzam magam feleslegesen kellemetlen helyzetbe. Aztán tudatosan elkezdtem visszaépíteni magam: kanyarról kanyarra elkezdtem nyomni, de óvatosan, minden körben hozzáadtam egy kis pluszt és újra jó tempót futottam (hajtottam a leggyorsabb körre a verseny vége felé). De nem lényeg a nagy tempó. A lényeg, hogy verseny közben vedd észre, mikor fásultál be és próbáld kezelni a helyzetet egy óvatos tempóval, majd újraépítéssel.
-
nagyúr
Error opening MAS file 09_Monaco_TEX.MAS
hiányozna ez a pálya a játékból ?
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
cila1
aktív tag
-
cila1
aktív tag
Mondjuk az ára is!
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Gran Turismo 5
próbálta már valaki? Állítólag szimulátor. Persze PC-re nincs.
Vajon jobb-e mint mondjuk egy legjobb szimulátor PC-re?Ezt olvastam valahol:
GT1 - #1 Best selling PSOne game of all time
GT2 - #3 Best selling PSOne game of all time
GT3 - #2 Best selling PS2 game of all time
GT4 - #3 Best selling PS2 game of all time
GT5 Prologue - #1 Best selling PS3 game of all time right now, and that was a watered down fraction of what this game.felvetődik bennem a kérdés, hogy ha ennyire kapós a játék, akkor tényleg vérbeli szimulátor-e, vagy csak az astonishing grafikája miatt realisztikus?
-
proof88
addikt
// diffúzor generálta leszorítás számolása a legbonyolultabb ...
// először kiszámolunk egy kb leszorítást, ami az első limit nélküli (fheight) és hátsó limitált (rh2) magasság függvénye
rh2 := min(rheight, FS09_DEF_DIFFUSERLIMITS_1ST); // diffúzornál egy külön limit van a hátsó magasságra
diffforce := (FS09_DEF_DIFFUSER_BASE + FS09_DEF_DIFFUSER_1ST*rh2 + FS09_DEF_DIFFUSER_2ND*sqr(rh2) + FS09_DEF_DIFFUSERFRONTHEIGHT*fheight) * sqr(mps);
// ez megadta durván a leszorítást, de nem kalkuláltuk bele a rake-et és azt, hogy mikor veszít még a diffúzor (stall)
// nem kell feltétlenül ragaszkodnunk az optimális rake-hez, mert lehet hogy jobban járunk, ha csak
// az alapp diffforce-nak kedvezünk az első és hátsó hasmagasság állításával
// de olyan eset is lehet, amikor a hasmagasságok kevésbé hatnak a diffforce-ra és megéri a rake-re optimalizálni őket
// arról nem is beszélve, hogy talán csak néhány N-t dobálunk fel-le hasmagasság állítással, miközben
// a hasmagasság-állítás befolyásolja aero nélkül is a kerekekre nehezedő súlyt ...
// a rake számítása egyszerű, FS09_DEF_DIFFUSERRAKE_BASE mutatja az optimális rake-et, tehát
// hátsó-első magasság opt. különbségét. Ehhez viszonyítjuk az akt. rake-et (rake)
// Ha az akt. első magasság 1 centi, akt. hátsó 3 centi, akkor a rake = 3-1 = 2 centi
rake := rh2 - fheight; // akt. rake, ha pozitív, akkor a kocsi orra lejjebb van, mint a fara
// ettől függetlenül, a megadott opt. rake negatív, ha a kocsi orra lejjebb van, mint a fara
// elvileg FS09_DEF_DIFFUSERLIMITS_2ND > 0 mindig
if ( abs(rake) > FS09_DEF_DIFFUSERLIMITS_2ND ) then // a max. rake-et is figyelembe kell vennünk, mert bizonyos rake felett nem változik már
begin // tehát, ha FS09_DEF_DIFFUSERLIMITS_2ND = 4, akkor 6 centis rake-et is 4-re limitálunk, ill -6 centiset -4-re (far lejjebb van, mint orr)
if ( rake - FS09_DEF_DIFFUSERLIMITS_2ND > 0 ) then rake := FS09_DEF_DIFFUSERLIMITS_2ND
else rake := -FS09_DEF_DIFFUSERLIMITS_2ND;
end;
rakedifffromoptrake := rake - FS09_DEF_DIFFUSERRAKE_BASE; // akt. rake - opt. rake
rakeeffect := FS09_DEF_DIFFUSERRAKE_1ST*rakedifffromoptrake + FS09_DEF_DIFFUSERRAKE_2ND*sqr(rakedifffromoptrake);
// a cél a minél kisebb rakeeffect, lehetőleg negatív legyen, hogy növelje a diffforce-t
diffforce := diffforce * (1 - rakeeffect);[ Szerkesztve ]
-
Zoza24
senior tag
mikortól lesz monaco szerver tudjátok? mert spanyol még mindig van,de az már nem ok
Forza Italy!
Új hozzászólás Aktív témák
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Projektor topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Facebook és Messenger
- War Thunder - MMO Combat Game
- iPhone topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
- LG OLED55C12LA 2 ÉV GYÁRI GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest