Új hozzászólás Aktív témák

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Krystal_s #4100 üzenetére

    Nem is az, hogy nem szeretem, régen szerettem, csak az a baj hogy néha annyira szar irányba mentek el, hogy rosszul lettem tőle, vállalati irányban pl. borzasztóan szarok, SOHO kategóriában meg elvárnék némi alap VLAN-t meg ilyesmi és bőven kielégítenék az igényeimet és nem kellene több helyen Mikrotik, Ubiquiti vagy hasonló normális elven működő hálózati eszközök, amivel egy normális hálózatot össze lehet rakni, mondjuk ezekkel is lehet ilyen Mesh-es szarokat, de azok nálam felejtősek.

    De amúgy hogy nem volt net, a 192.168.100.1 felületen minden csatornára felcsatlakozott és az alábbi sorok így néztek ki?
    DOCSIS Downstream Scanning:Completed
    DOCSIS Ranging:Completed
    DOCSIS DHCP:Completed
    DOCSIS TFTP:Completed
    DOCSIS Data Reg Complete:Completed
    DOCSIS Privacy:Disabled (mondjuk ez lehetne Enabled, ha nem lennének idióták)

    Mert ha nem "tárcsázott" be a modem, akkor felesleges ugye várni, mert hálózati hiba van, ha viszont felcsatlakozott és minden rendben van, akkor csak IP-t nem kapsz, nyílván ha a fenti sorok úgy vannak ahogy bemásoltam, akkor ugye a DS/US és Online LED-eknek folyamatosan kell világítaniuk és kapcsolat esetén a Link lednek villognia kell a Link kapcsolat sebességétől függően sárgán vagy zölden.
    Amúgy munkaidő ide vagy oda, ha körzeti probléma van, nem hagyhatják csak úgy ott, jelenteni kell a fogyasztóvédelemnek, mert 72 óra ide vagy oda, ez pofátlanság, fizessenek nekik túlórát, vagy valami rendkívüli munkarenddel oldják meg.

    #4103 dniki88:
    Szia!

    Lehet a modemmel, de lehet annak a tápjával, de lehet hogy a jelszintekkel, vagyis magával a hálózattal van probléma.
    Nézd meg a 192.168.100.1 felületet és a MAC címet kitakarva csinálj egy printscreent, vagy csak simán másold be az értékeket a letöltési és feltöltési csatornáknál, abból megmondom neked, hogy kb. milyen hibára lehet számítani.

Új hozzászólás Aktív témák