-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
momo2828
tag
válasz 1stVikman #186099 üzenetére
Én is jártam így régen. A frissen felújított rész az M1-en Tatabánya és BP közt néhol ráz. És mivel leggyakrabban ott jártam, azt hittem valami gond van a kocsival, merthát mégiscsak friss burkolat. Fenéket, csak ott rázott, futoműves, gumis nem talált semmit, máshol nem volt gond.
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #186099 üzenetére
Ígértem egy márkaszervizes tapasztalatot.
Szóval aki lemaradt róla, volt egy nem tervezett találkozásom egy nyúllal, aki megrendezte kicsit az autó elejét.
Ami bontás nélkül is látható volt, az a bal első ködlámpa tartófüleinek és belsejének törése, fényszórómosó fúvóka és /vagy szélvédőmosó tartály törése/repedése. Illetve valószínűsíthető volt, a fékezés elmulasztása és a sebesség , mint tényező miatt, hogy valami még sérülhetett.
Casco-m volt (2 héttel a lejárat előtt), fix 200€ önrésszel, így belevágtam.
Egy szerdai napon leadtam, következő hét péntekre lett meg (volt 1 ünnepnap közben, illetve késve küldték el a biztosítónak a számlát), de mivel már munkában voltam, csak szombaton mentem átvenni.
A nyilvánvalókon kívül cserélték az első lökhárítót, mert állításuk szerint alul repedt volt (nem feküdtem alá, de kívülről nem látszott).
Szenzortartók, lökhárító tartó, ilyen-olyan anyag, új lökös, fényezés, szerelés, új ködlámpa, beállítás, ablakmosótartály, fényszorómosó fúvóka és a számla máris 1367€.
Nem is lett volna gond, de sajnos volt pár esztétikai hiba, amit hétfőn megnézettem , majd következő hétfőn (ezen a héten) vissza is vittem reklamációra.
Képeket dobok, röviden: frissen fényezett lökhárító több helyen összefogdosva 2K ragsztóval, egy helyen nagyobb bumszlit is otthagyva.
Szenzorok úgy néztek ki, mintha belehányták volna, továbbá sorjás volt az összes furat, az egyik ráadásul arrébb is van, mint a kijelölt helye..
Ez azért is érdekes, mert a szerviz állítása szerint a gyári klökös kifúrva érkezik hozzájuk, biztosan nem ők fúrták.
Mondom akkor fényezés után valaki odaragasztotta a sorjákat.
Ködlámpa takarók szembetűnően elálltak. (Most sem olyan, mint volt, de jobb.)
Slusszpoén: középső légbeömlő rácsot (ami több helyen is repedt, de nem törött volt) nem is cserélték, mert állításuk szerint x-szel meg volt jelölve hátulról, ami ugyebár a biztosítók cserére felvett jelölése.
Így kihagyták, mert félő volt, ha felveszik a kártörténetbe, és észreveszik, akkor visszadobják az egész történetet, és fizethettem volna a teljes összeget magam.
Mostani állapot: szenzorok szebbek, ragasztó nyomokat lepolírozták, talán lakk is ment rá, arrébb fúrt lyuk maradt, de csak közelről b@ssza ki az ember szemét, ködlámla takarók jobban, de nem 100%, középső rács repedt, szerencsére ez is csak közelről látható.
Összegzés: nem érte meg...
Szervizről annyi, hogy hivatalos skoda szalon, vw műhely,és volt magasabb pozícióban ott dolgozó ismerős. (Az ő közbenjárásával lett aztán gyorsan lezavarva a reklamáció és az ejnye-bejnyézés.
Képeket válogatok, és feldobom csökkentett méretben. -
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #186143 üzenetére
Képek:
Szenzorok szemből nézva balról jobbra haladva, felül az eredeti munka, alul a reklamáció után. Nagy képen még az eredeti munka.
Ködlámpákat annyra nem adja vissza a kép, de jó nagy hézagok voltak mindenhol, ahol lehetett.
Most visszanézve, lakkozás javítás biztos nem volt, csak leszedhették a sorját és polír.
Nem lett tökéletes, de ahogy eredetileg átadták, ahhoz képest ég és föld. És ez nem Jóskapista zugműhelye volt, hanem egy hivatalos szerviz, vastag számlás caso javítás. Mondjuk a kenyerüket nem kóstoltam, lehet az finom.[ Szerkesztve ]
-
-
-
daniel2121
senior tag
válasz 1stVikman #186143 üzenetére
Hát figyu van itt pro és kontra is. A lökösön simán lehetett törés vagy repedés kint ez csere már, megjegyzem hogy már itthon is. A lökhárító ennél a típusnál úgy tudom hogy nem furattal jön pdc-nek hanem fényezés előtt kell kifúrni, be van jelölve a helye. Kell hozzá a pdc tartók amit be kell ragasztani, lehet hogy nem szépen ragasztották be azért nem került pontosan középre a pdc-ék. Összeségében azért elég trehány munkát végeztek. Itthon mi ilyet nem adunk ki a kezünkből.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #186189 üzenetére
Ez jobb állapotban van, és talán szebb is : [link]
Ez meg kidobandó gumival, de olcsóbb felni [link]
ET-re: a felni szélessége +et együtt értelmezendő.
Azért van hogy 5" széles felninek 35 az et, 6 és 6,5" széles felninek meg pl. 43. Ez mm-ben van kb. 10-et lehet " csalni" többet nem ajánlott.
Lefordítva: 6-6,5j felniknél az ET legyen 43-hoz minél közelebb, de max. 33-53 között még jó lehet. (Egyiknél beljebb másiknál kijjebb kerül a felni, azaz vagy nagyon bent van a sárvédő ív alatt, vagy nagyon kint.[ Szerkesztve ]
-
IO.sys
őstag
válasz 1stVikman #186191 üzenetére
Ezeket én is megtaláltam, köszi. Olyan kalkulátor gondolom nincs, ami a magamfajtának megmutatja, hogy milyen gyári mérethez képest mennyire lehet eltérni szélességben és et-ben.
A civil életben programozó és rendszerinformatikus vagyok. Kb ilyen nehéz lehet megérteni azt is, amit én mondok.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
laabom
tag
válasz 1stVikman #186867 üzenetére
Rendben köszi. Csak az az érdekes ha belűről hajtom be akkor normálisan megy, de ha központi zárral akkor áll meg fél úton. Egyenlőre kikapcsoltam a funkciót. Holnap írok is egy e-mail a szerviznek de most nem szándékoztam menni mert márciusban úgy is mennék olajcserére. De majd megmondják.
Köszi a segítséget.
-
Beri
addikt
válasz 1stVikman #187300 üzenetére
Szerintem is úgy lenne logikus, de ebayen azt írták, hogy a 8E0601165 az egy generációval korábbi ötküllős 16osra való, a frissebb 17esre nem jó (fordítva is láttam leírva, tehát hogy a MSRA nem volt jó a 16osra). Képen is nagyon hasonlít egymásra a kettő (mármint a hátoldala, ami a felnihez ér), de sehol nem találok tényleges méreteket, csak a külső átmérőt adják meg, de azt is többféleképpen (van, aki 150mm-t ír, van, aki 155-öt).
Nem értem, mért nem lehet az ilyen információt publikusan elérhetővé tenni közvetlenül a gyártó által...
Ja, erről jut eszembe. Júzer manualt se lehet csak úgy letölteni, az is teljesen értelmetlen.eladó Aromamizer RDTA V1
-
zsoltip
őstag
válasz 1stVikman #187519 üzenetére
Device part number: 5G0035874
HW: 041
SW 0430Ez milyen lenne?
A linkelt videó alapján sajnos nem tudom.Illetve until vagy from 2015?
Az alapján, hogy 2015.06. havi, gondolnám, hogy from, de lehet régebbi kiadás, csak később eladva.
Ezt honnan tudnám azonosítani?[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #186075 üzenetére
Üdv Urak!
Még december elején írtam a remegéssel kapcsolatban. Annyi fejlemény van az ügyben, hogy szereztem 16"-os acélfelniket gumival (unokaöcsémmel cseréltem).
Azokkal enyhébben, de szintén ráz. Nála az enyém nem, illetve csak enyhén, amikor180 150130 -al megy az autópályán.
Szóval kerekeket, gumikat is lehúznám a listáról.
Kettőstömegű, féltengely, motortartó, váltótartó bak?
Kettőstömegűt alapjáraton, nyitott sofőr ajtó sarkát fogva érezni enyhe lüktetést. Nem tudom mennyi a megengedett, de nem tűnik extrémnek, nem rázza az ajtót, autóban ülve nem érezni.
Féltengelyt lehet valahogy akna felett, emelőn vizsgálni? Mágus esetleg valami ötlet?
És a bakokat?
VW Golf 7, 2014, 2.0 cdtri, crbc, 110kW, ~206000km[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz 1stVikman #187718 üzenetére
Hat, kezdetnek el kene donteni, hogy motorfordulatszam, teljesitmeny vagy sebessegfuggo a razas. Ha a kettostomeguvel van gond, akkor nagy teljesitmenynel es kisebb sebessegnel, pl. eros emelkedonel is ki kene jonnie a problemanak, mert ott is megvan az az ero, ami osszenyomja a rugokat. Ha motorfordulatszam fuggo, akkor elvaltva el kene muljon a problema (ugyan igy kettostomegunel is meg kene valtoznia a sebessegfokozattol fuggoen). Probald ki, hogy padlogazas gyorsitas illetve satufek utan visszagyorsitva/lassitva a problema erosodik vagy esetleg csillapodik. Persze ez nem 100% kizaras, de azert abban segit donteni, hogy melyik alkatresz az eselyes.
En szerintem inkabb a felfuggesztes es a kerekek alkatreszeire gyanakodj. Kerekagy, feltengely, rugok, lengescsillapito, lengokarok, egyeb gumi alkatreszek(harang, szilentek).
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz 1stVikman #187721 üzenetére
Na ilyenem volt nekem is. Probald ki, hogy leszedeted a kereket es visszarakatod. Valamint azt is, hogy leszedeted, centiroztatod es visszarakatod. Ha a szerelessel elmulik, akkor a tengely es a felni nem kocentrikusan fekszik fel, illetve ahogy az utesektol elmaszik a felni a kerekagyon attol valtozik, hogy mikor raz. Nekem ez volt, egy evig kergetett az oruletbe es attol is fuggott, hogy melyik felniszett volt fent(meret ugyan az).
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz 1stVikman #187721 üzenetére
Útminőség milyen?
Engem néha megijeszt, M5-ön van egy-két szakasz, ami ráz, de már megszoktam, hol. Persze ha kevésbé ismert úton járok és ott jön elő, akkor is idegesítő.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bul07
nagyúr
válasz 1stVikman #187730 üzenetére
Fék
Tárcsa nem üt(Nem értek ennyire hozzá csak egy tipp)
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 1stVikman #187730 üzenetére
Ha nagyon elmelegítetted a féket akkor a tárcsa is tud vetemedni és akkor ütni fog. Be kell méretni a tárcsát, akkor kiderül.
Jellemzően akkor vetemedik ha pontszerű hőterhelést kap, tehát fékezel egy nagyot (vagy kevésbé nagyot de hosszan, pl lejössz a Mátrából üzemifékkel végig) és nyomva tarod a pedált megállás után is. Ahol a betét hozzáér a tárcsához nem tud hűlni, ahol meg nem ér hozzá ott meg igen, és máris nem lesz egyenes a tárcsa. Ez mondjuk főleg a gyenge minőségű utángyártott tárcsákra jellemző.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz 1stVikman #187967 üzenetére
F*sz tudja. Vagy 4 éve a főnököm letett párat az asztalra hogy rendelt több különbözőt aliról, akinek kell és amelyik jó a kocsijához, viheti, próbáljuk ki. A mazdát ez vitte.
Átlátszó kék műanyag.
Van még egy jobbacska USB-s nagy fekete fejjel, azzal élő adatokat is tudtam a Mazdából olvasni, injektor kalibrációs értékeket pl. De az otthon van, a telefonra meg nem tudok usb-t dugni.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen