- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #159816 üzenetére
Nem attól lesz valami DRL szabályosan, hogy jól működik az automatika benne. Azzal a lámpatesttel hivatalosn úgy gordult ki a gyárból az autó, hogy ködlámpa. Nincsen meg hozzá a rendes E1-es jelzés ami a DRL.
Nekem is olyan volt a Passat, hogy tolatásra bekapcsolta a ködlámpát. De az nem is menet közben világít. Ahogy Corning lights is csak 25 km/h alatt megy.
(#159817) i-sti: Ezt látod nem tudom, csak feltűnt a hiánya Ebben ott van [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
knuckle
aktív tag
válasz 1stVikman #159869 üzenetére
folytószelep és egr tisztítás is volt. csak most olyan a folytószelep, mintha nem lenne jó állásban...van egy kis rés...
majd most az alapbeállítás előtt törlöm a tanult értékeket, és utána kapja az alapbeállítást.
ha úgy is ott lesz az a rés, akkor lehet a folytóval van gond..fogaskerék rotty vagy valami.amúgy gázpumpáláskor egy halk szisszenést lehet hallani...mintha valahol rés lenne a pajzson...úgy emlékszem eddig ilyen nem volt....
injektorra tippeltem már én is, de akkor miért megy máskor mint a mérgezett egér?
mostanában csak akkor röffen be, ha alapjáraton marad.
egyébként folyton pöckölgetem a gázt, hogy ne dadogjon be...sokan azt hiszik versenyezni akarok pedig csak nem akarok ott maradni
kapott 2000-ként spuri adalékot is, már a 4-dik pakkot ebben a ciklusban. a második adag után cseréltem az üzemanyagszűrőt.nos akkor még azt megpróbálom, és felcserélem az injektorokat, hátha átvándorol a hiba....akkor legalább már elindultam valamelyik irányba
[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
knuckle
aktív tag
válasz 1stVikman #159871 üzenetére
jó leírás
igen ez már rutinból megy, és minden új ott.
az injektorra én is gyanakodtam, de még nem cseréltem fel őket.
most majd beállítom megint a folytószelepet, előtte törlöm a tanult értékeket, aztán kiderül.
hátha
ha nem akkor injektor cserélgetés lesz. ha elvándorol, legalább el lehet indulni valamerre"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
knuckle
aktív tag
válasz 1stVikman #159873 üzenetére
azért gondolok erre egy lehetőségnek, mert csak akkor jön elő, ha alapjáraton marad az autó.
ha megyek vele, semmi para...se kód semmi. viszont ha pl lámpánál megállok, és úgymarad, nem pumpálom, akkor zitty...és kész. szóval nem tom.
már néztem az üzemanyag nyomást is, mert hogy talán a szivattyú nem okos már...de nem volt gond.amit még kaptam tippnek, hogy két szenzort, mégpedig a holtponti jeladót, és a kopogásérzékelőt lessem meg.
ezek hibás működése tud még bezavarni a gyújtásba. viszont ezekre a fedélzeti nem dob hibakódot..."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
-
K Norbi
addikt
válasz 1stVikman #160115 üzenetére
Én szo..tam a csuszkákkal annyit..
ááááááElőször Blic, szarul ment vele, sínen alig bírtam tolni kézzel.
Hol ott könnyedén kéne mennie.
Aztán Berner! Azzal meg az utolsó 2cm mikor legfelülre ért az ablak nyögött a motor.
Végül innen amit vettem [link]
Ezzel lett a legjobb POM a műanyag mint a gyári.Még a gyárira is rákóstoltam... Komplett szerkezetre, azt meg visszavittem.
Nem kellett se bowden semmi belőle.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz 1stVikman #160124 üzenetére
Először látni kell a dolgokat, aztán rendelni a lomot bele.
Meg újra tanítottam tanulja meg az útját a motor.
Ha full lehúztam az ablakot nekem koppant az üveg elől és hátsók is!
Most már a motor állítja meg.
Ezt se tudtam eddig, erre is tanítani kell pl akkulevétel után.Teleszkópból STABILUS
(#160124) 1stVikman Az ablakemlő.hu profi cég, ezzel foglalkozik. [link]
Majd ha nem oda zár ahova kéne, meg feszíteni fogja az ablakot megtudod.
Bár valaki ezekből semmit nem lát.
Megy oszt kész.[ Szerkesztve ]
-
Gabor901127
tag
válasz 1stVikman #160183 üzenetére
Szóval bocsi az kimaradt, hogy most már megvan csináltatva a kocsi, ki lett cserélve a jobb lámpa meg a jobb sárvédő, legalábbis ennyit tudunk, szerda esti kívülről lámpázással hibátlannak tűnt a kocsi.
Szombaton megyünk nappali fényben nézni, meg motort megszemlélni.
Elvileg még egy 3-400 -at le tudunk belőle alkudni, legalábbis nagyon hajlottak a 3.6 os árra.
Sajnos rétegvastagságmérőt nem tudok vinni
Nem tudtok olyan helyet ahonnan lehetne szombatra bérelni?Amúgy felnik mind a 4 kereken egyformák rajtuk a gumik 2017-esek voltak, padkázásnak egyéb sérülésnek nem láttam nyomát, tárcsák is látszólag sérülés menteseknek tűntek.
Ha nem találunk különösebb elrettentő hibát majd fotózok párat a jobb kerékről/sárvédőről/motortérről.
Meg még annyit, hogy én nem értem, hogy hol van ezeken a motorkód? vagy azt az alvázszámból lehet kitalálni?
Alváz szám alapján én csak az autodna.com -on találtam infót, nincs valami olyan oldal ahonnan ingyenesen lehetne élettörténetet kérni? Most olyan 12€ lenne. az se sok, de azért ha van ingyen
Köszi
Amúgy van egy másik kocsiról is infóm amit a hirdetett árért nagyon nem ajánlok, meg még egy másikról extra kép , mondjuk azokat nem tudom hova kéne megírni
Szerk:
Jah igen még benne van az árban négy darab téli gumi felni nélkül (márkát méretet nem tudni még)[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #160554 üzenetére
Nekem azok az idők már kiestek Ritkán látni már olyat, hogy régi rendszám. Attól függetlenül biztos vagyok benne, hogy lehetséges rá a szürke rendszám.
(#160553) focvis: Bacsis Retro Számítógép Kiállítása.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz 1stVikman #160677 üzenetére
Köszönöm, este megnézem otthon a YT-t.
Azért SEM szívesen csinálom magam, mert nem szeretném összecseszni a kárpitokat. Gondolom a YT után kiderül, mennyire bonyolult.
Köszi még egyszer!Facelift előtt nem volt a Varianthoz; FL után pedig már alapból LED-es. (Én szándékosan FL előttit vettem, úgy kerek a sztori, ill. olcsóbb is, bár azért vonzott a feláras FL lámpa animált indexe.)
Az www.ebay-kleinanzeigen.de-ről rendeltem, ott a normál ebayhez képest lényegesen barátibb árak mennek.@Munez: Thx! Nem zárom ki, hogy nem élek vissza a felajánlásoddal, most nem akartam senkinek extra gondot okozni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz 1stVikman #160681 üzenetére
Most értem haza, mindjárt nézem a YT-t; ne fáradj a kereséssel, full gyári megjelenés a cél. Animáltból a facelifteset tettem volna, de úgy nem lenne gyári - mert az autó elejét nem tervezem mókolni. Az első csattig.
(#160683) hdman: Nem hagyott nyugodni biza'. Este mikor rázárom a garázst, mindig eszembe jut, hogy a francért nem LED-est rendeltek bele.
Még egy gyári Android Auto-s fejegység jó volna.Neked is köszönöm szépen a felajánlott postázási lehetőséget! (Ausztria momentán nem gond, egy ezeréves zegi barátom Grazban, egy másik ezeréves budapesti ismerősöm pedig Neusiedelben él; amikor jönnek haza, leszállítják.)
(#160688) kisp113: G13-ast én is keresek, FEBI van talán, a Mannol G13 az asszem zöld színű.
[ Szerkesztve ]
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz 1stVikman #160779 üzenetére
2 ember sok csomaggal mondjuk 220 kg. (90 kg férfi, 70 kg nő, 60 kg csomag)
5 ember kevés csomaggal 420 kg. (90 kg 2 férfi, 70 kg nő, 30 kg csomag)Én nem szoktam ezzel szöszölni, pedig illene.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bul07
nagyúr
válasz 1stVikman #160782 üzenetére
Gumis fórumba írták hogy
Ettől eltérő külső hőfok estén +/-6 fokonként -/+0,1 bar diffivel szokás számolni.
[link]Tehát ha te most 10-12 fokon belőtted gyári 2.3-ra akkor -2foknál az csak 2.1
Én úgy gondolom hogy jobb egy kicsit keményebben mint puhában, mint fogyasztás tekintetébe mint gumi kopás szempontjából
Nekem 2.4 a gyári érték, én most hétvégén fogom feltetetni és 2.5 fogom fújatni, majd mikkor hidegebb lesz akkor rámérek és ha kell akkor még fújok bele
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Beri
addikt
válasz 1stVikman #160782 üzenetére
100km miatt senki nem fog hibáztatni, ha nem fújsz utána
A guminak egyébként az alacsony nyomás sokkal jobban fáj, mintha túlfújnád. Természetesen mindent mértékkel. Ha a megadott érték fölé mész 1-2 tizeddel, annak kb. csak pozitív hozadéka van a gumi számára. Ahhoz, hogy a túl magas nyomástól deformálódjon (a futófelület közepe kezdjen el kopni aránytalanul), nagyon durván túl kell menni az ajánlott nyomásértékeken.Én nagyon lufi gumival megyek (szeretem, ha minél kevesebbnek látszik az autó), így én az alsó ajánlás fölé fújok 2 tizeddel mindig. 99%-ban nincs megpakolva az autó.
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #160920 üzenetére
Ezt én is megtaláltam a Passatban amikor kutakodtam benne VCDS-el. De nem éri meg szerintem már ilyen szinten belenyúlni az autóba. Egyszerűbb a gombot mindig kinyomni. Vagy pár ezer Ft hozzá egy elektronika ami "megnyomja" helyetted a gombot
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Kronk
őstag
válasz 1stVikman #160941 üzenetére
Megnyugodtam, nem en vagyok a hulye akkor
Nekem csak led van benne, kapcsolgassa csak nyugodtan, de nem tudom allitani, erre keresnek embert, aki mar latott ilyet, illetve a kerdes meg mindig adott, ha ezt vagy hasonlo aprosagot elallit az ember, az mennyire veszi jol ki magat, ha meg garis a kocsi, es esetleges ugyintezesre kerulne sor...http://totesz.myminicity.com/
-
veterán
válasz 1stVikman #160954 üzenetére
Nem hagyom AUTO-n (mert minden reggel felnyomná a xenont a garázsban), így nem kapcsol
Jó a link amit kitettél, ezek szerint a LED-es rendszámvilágítás kódolható, már megrendeltem kínából (kb 5 € volt 1 pár gyáriasnak tűnő).
A hátsó LED-lámpák bekódolása viszont nincs benne, akkor továbbra is marad a márkaszerviz. Nem különösebben aggódok miatta - ha nem csinálják meg nekem "baráti" áron, akkor többet nem viszem hozzájuk az autót. De erre az eshetőségre nem is gondolok; az alternatív forrásból beszerzett termosztátot is beszerelték, és azonnalra adták az időpontot.
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #161000 üzenetére
Kipattinthatod, de nem lesz ott a kábel. Adnak ehhez a kis lámpához két eres sarus csatlakozót és azt kell bekötni a kábelkorbácsba. Azért kell levenni hozzá az ajtopanelt mert máshogyan nem lehet hozzáférni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz 1stVikman #161028 üzenetére
Szerdán elvileg itthon leszek, várom a kéményseprőt, szabim van még dögivel.
Megpróbálom a kabelezést a 4 lámpa között.
De most húzzak kábelt a számítógéphez? Aztán majd attól lesz hibakód, és amiatt kell majd programozni?@Munez: Mert gondolom, figyeli hogy világít / elegendő áramot vesz fel, stb. De már nem tudom, hogy mi van. Minek a kábel, minek a programozás... Aztán nem kizárt, hogy holnap 1x csak bedobja a hibakódot.
-
rob210
nagyúr
válasz 1stVikman #161576 üzenetére
Kifelé is nyomatékkal kell tekerni, mert ha beletöröd akkor zsebbe nyúlós a dolog.
Azaz nemelég egy nyomatékkulcsot venni, hanem irányváltós nyomatékkulcs kell hozzá, ami nem olcsó.
Ezért is van annyi beletörtö izzítógyertya, amit meg csak speckó kifúró készlettel lehet utána kibányászni ami szintén nem olcsóRenault power
-
mike710
aktív tag
válasz 1stVikman #161602 üzenetére
Pedig kiváncsi lettem volna, de köszi azért
Az üzemanyag témához. én annyit szólnék hozzá, hogy izzitás nélkül másfél fordulatra indult a kocsi -10 ben 2 hete kb. OMV MaxxMotion volt akkor beletankolva előtte sima Shell, de mikor az OMV-nél tankoltam bele és inditottam az autót azt vettem észre, hogy pár másodperc után halkabban járt a motor, és nem remegett annyira a kormány mint előtte a Shelles sima üzemanyaggal(álló helyzetben remegett a kormány, beszéltük is párommal hogy fura) Audi A4 B6 1.9 PD TDI amúgy az autó. Benzinesnél semmit nem vettem észre különben de dieselnél szerintem nagyon számít, főleg télen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest