-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akula
őstag
Így még nem jártam.
Gumicsere után a kerék elkezdett klattyogni, mintha kavics lenne a lamellába szorulva. Megálltam, nézegettem, nem láttam semmit. Már egyre inkább idegesített, mindenre gondoltam, hogy szegbe mentem, vagy rosszul lett kiegyensúlyozva,vagy akármi. Szomszédomnak is mondtam, hogy csattog a gumi és bosszant, de nem érzem, hogy rázná a kormányt még 130-nál se. Melléguggolt, megkérdezte ki ragasztotta fel a súlyokat.
Az 5g-os súlysorozatba beleér a féknyereg, a súlyok peremét szépen le is forgácsolta. Tényleg ennyire pici a hely a fék és az alu felni belső pereme között? Még 2mm sincs!"Akula Sub, ready for the deep!"
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz MunezXBK #65513 üzenetére
Tomcsit kérdezd meg hány ilyen hulladék áll most itt, és ebből 2-re költve van vastagon
meg azért a Te himbáidra is ránéznek az oké hogy egyszer 200 körül lepusztult és valaki megcsináltatja, de asszem megint letelik lassan egy 200-as ciklus nálad is, bár lehet valaki már görgősre alakított a tied is....
Mágus: én nem tudnék dönteni melyik a rosszabb.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
rob210
nagyúr
Igen az addig oké.
Csak a lemez sokkal vékonyabb mint az alu ha megnézed az anyagát sokkal vastagabb mire azt a stabilitást elérik mint a lemeznél.
Ezért szoktakl eggyel nagyobbat veni aluból mint lemezből.
ÉS peresebb gumit venni rá.Mondjuk 15" nál 55 ös az 16"nál 50 es.
Renault power
-
FET-MEN
veterán
válasz molnarpeter #65528 üzenetére
Projektoros MK4 lápma azt elhiszem
Számomra MK4 az egyik legszebb legklasszikusabb GolfIphone 7
-
aphra2
aktív tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz molnarpeter #65533 üzenetére
ennek azért nézzél utána egy kicsit jobban
(már mint hogy a vr6 utodokban akár egy veyron-ban milyen a henger elrendezés)az meg hogy nem lett olyan jó híre, részletezed, tényleg kiváncsi vagyok!
mert valóban vannak idióta és mérnőki szemmel tirpák megoldások a mociban, de ennek ellenére lerugva lefosva is mennek a mainapig...
aphra2: egy merő hulladék, a 150le-s még gyenge és baromi sokat is zabál, ellengen jellegzetes 5 hengeres hang+vr6 elég zsír :-)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
molnarpeter
nagyúr
válasz VR6-Fan #65534 üzenetére
W12-16, mint helyesebben W12, WR16? Vagy másra gondolsz? Csak az elnevezés változtatásról tudok, az elrendezés, hengerszög megmaradt, ha jók az ismereteim.
Hátőőő... Megvan A VR6-ost a kezdeti problémák okozta rossz hírnév miatt itt már V6-osnak hívták hivatalosan.(..)
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz molnarpeter #65535 üzenetére
Nekem mai napig a legmeghatarozobb elmeny volt vezetni egy G3 VR6-ot, raadasul a neve is a legmenooobb Vezettem mar ezt-azt, V6 Mustangot, 5.0 Mercit, stb. de nekem egyik sem eri utol. A sajat 1.8T-m sem. Amikor padloig nyomtam a gazt, valahogy a "rossz hireket" nem ereztem. Valszeg lemaradtak
Kituno gepezet, lilaban az igazi
-
ßrainiac
addikt
Kisnagy off, de fasza hangulata van es vegtere is autokrol () van szo, en ezt neztem hajnalban aludni nem tudas miatt (es mar bent is vagyok a munkahelyen.. De azert jo hetveget mindenkinek ). Birom ezeket a marhakat, csak egy a baj, szinte mindig japan autokat mokolnak[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #65520 üzenetére
Értem én hogy neked is az van meg minden... de azé maradjunk annyiban hogy a 2.5 V6 ból főleg az elsőkből az átlagnál több hibás/szivatós motor van mint az átlag.
konstrukciós / nem megfelelő szervizelés hibájából adódóan... és ja a 2.0 TDI a BWP meg a BPD motorkódjával közel van hozzá...
Az én váltóm is azért csússzott másfél hetet mert a szerelő egy romhalmaz 2.5 -öt nem tudott feléleszteni...
1 hét 4 adagoló komplett tömítés cserék,izzitógyertyák stb után...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #65539 üzenetére
Igy van.
Nem rossz mind azért az elég érdekes is lenne meg hát ha rossz is javítható és akkor már jó lesz párszáz ezeré az alapból 1 millát se érő autó.De hát na mindenben benne van hogy fa szra szalad az ember.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
válasz bitpork #65539 üzenetére
két motorod azért a igen sokban eltért hiába 2,5 V6 mind a kettő .
molnarpeter: a W szériának ha jól emlékszem soros és párhuzamos a főtengely elrendezése egyszerre! ezért a W elnevezés és nem VR, ami ha emlékeim nem csalnak akkor főtengely alapján soros motornak felel meg.
igen marad minden a régiben a HF meg a CCM változott olyan annyira hogy 2,8 V6-ba a sima vr6 főtengelye és hajtókarja csere szavatos, a hajtókar asszem R32-be is jó.
jah hogy TC cikk, nincs több kérdésem, hanyagoljuk őket
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #65533 üzenetére
A Top Gearben a legjobb korabeli VW motornak nevezték az első VR6-ot, nem túl régi ahhoz hogy ne legyen ereje, és nem túl új hogy telezsúfolták volna elektronikával.
És annyira be vált hogy a jövőben is találkozni fogunk vele [link]
Nem véletlen, kisebb helyre 6 hengert bezsúfolni nem lehet. [link]
Give them hell Ukraine!
-
-
ßrainiac
addikt
Ez mar eleg lenne.
-
Volt már mindenki szavazni? Ha nem akkor nem itt írogatunk hanem irány a fülke!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html