Új hozzászólás Aktív témák

  • misimagaki

    aktív tag

    válasz yanis #445 üzenetére

    vagyok, csak dolgozom, és vannak gondok.

    Szóval. A fűtése szerintem nagyon jó - benzinesről van szó. A jelenlegi hömérsékleti körülmények mellett nagyon gyorsan kezd el érezhetően fűteni. Az első ablak párátlanítására szolgáló nyílások szerintem kicsik, és csak középen vannak. Egyébként ha nincs az autó fullon (5 személy) akkor még így is elég jólmegoldja a dolgot.

    Egy példa: vasárnap este mentünk az autóval,és a középső befúvó úgy volt beállítva, hogy a kormányt 2 óránál fogó kézre fújja a meleget. Rövid időn belül forró volt a kormány, és égette a kezet is a beáramló levegő.
    Tehát még1x :) a fűtése nagyon jó. Merem ezt úgy mondani, hogy két Lada után lett az Octavia.

    A dízel ügyhöz annyit tudok szólni, hogy a haverom Vectraja (1,6 68 Le) lekesen hajszolva 20 km után kezdett el úgy csinálni, mintha fűtene.
    Régebben amikor a VW árulta az SDI motorokat, akkor kiegészítő elektromos fűtést szereltek bele,mert annyira nem volt hulladék hője a motornak. Szerintem nem lehet gond az Octavia dízellel sem, mert akkor a pl. totalcar népitéletek között már olvashattunk volna róla.

    Én nem tudtam alkudni semmit, mert kaptam 600 eFt kedvezményt - autó beszámítás.Nekünk is van vonóhorog rajta. A honlap árával számláztak: 79200 Ft. Én elötte voltam helyben (Dunakeszi) vonóhorog szerelő műhelyben és azt mondták ennyiért a levehetőfejes ingyen van. Ő ennyiért adná a fix fejest, ami már nem túl EU konform.
    Aztán találtam - rendelés után - 50 eFt-ért levehetőfejest. Csak nem emlékszem, hogy vizsgával, vagy nélküle. Aztán úgy gondoltam, hogy ez így kényelmesebb,még ha drágább is esetleg.


    [Szerkesztve]

    Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

Új hozzászólás Aktív témák