-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
K Norbi
addikt
válasz Tsebacsi #188499 üzenetére
Hajts egy Passatot utána ülj át egy Skodába.
Aztán észreveszed "ha van érzéked hozzá."pl
Nekem mutogatták azokat a fos Kiakat, meg Hundájokat 6 milláért.
Nem tudom hol van az emberek szeme/érzéke, majdnem odahánytan.
Okádék az egész.
Minőségtelen hulladék.[ Szerkesztve ]
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz K Norbi #188502 üzenetére
Érdekes, amit írsz, mert van benne valamennyi igazság.
Ugyan a legújabb Kia/Hyundai-okat még nem próbáltam, de az előző generáció (~2010-2015) nem volt rosszabb egy átlag japán/európai verdánál minőségben, de a VW termékeinek szintjét valóban nem érték el. A legújabb szériáknál nem tudom mi a helyzet.
20-25 évvel ezelőtt kb. mindegyik kommersz gyártó kullogott a VW mögött, pl. Golf 4, Passat B5 mindent alázott. Ez viszont a következő generációknál szvsz. változott valamelyest. Pl. az E12-es Corolla-t simán oda merném állítani egy Golf V mellé, de ez igaz a T25-T27 Avensis vs Passat B6-B7-re is. A Ford, Opel, Pug stb. továbbra sem voltak azon a szinten. Na jó az Opel már nagyon feljött, csak az a fránya +200kg ne lett volna.
A jelenlegi kínálatot nézve pedig egy Mazda 3 szerintem bőven túlmutat a Golf-on, a 8-ason főleg, sőt én simán odatenném egy A3-as mellé...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz molnarpeter #188505 üzenetére
nagyon jo lenne egy phev (mert tokjo lizingkonstrukciok vannak rajuk), de se munkahelyen sem otthon nem tudom tolteni, igy meg felesleges, hogy neha az aldinal ratoltenek egy kicsit
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
bim
veterán
Üdv urak!
Az alvázszámból ki lehet következtetni hol gyártották az autót? Van egy2005-ös Alhambrám és érdekelne a származási helye. -
csababarca
őstag
sziasztok.
aláírásomban lévő autómnak kigyulladt az izzócsere jele, azt írja rear brake right (gondolom ez a jobb oldali hátsó féklámpa izzó).
ezt lehet bontás nélkül cserélni?
Illetve ez hol helyezkedik el? A csomagtartó ajtóban vagy mellette lévő lámpatestben?szóval ilyen a háta, és van a nagy lámpatest, meg az a rész ami felnyílik a csomagtér ajtóval.
hol helyezkedik el a féklámpa izzója?iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
Doki16
addikt
válasz focvis #188483 üzenetére
Nem gond 160-nál sem elrúgni. Ott már az 1.4 TSI lesz a gyenge pont, nem a villany. Mivel a váltóban van a villanymotor ezért ugyanúgy hajt 160-nál is mint induláskor.
[link] A Boostban lévő mutatót figyeld, az jelenti az elektromos rásegítést. Egészen végsebességig tud hajtani/besegíteni ameddig van delej az akkuban.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #188511 üzenetére
Manapság egyik teszter sem panaszkodott rá úgy rémlik, a Tied se szarakszik (kb ugyanaz a kettő) akkor nincs mitől tartani.
A Passat-al az a bajom, hogy alul van, lefele kell nézni, kényelmetlen helyen van.#188506vzsryl: Ahogy most elnéztem, a Hyundai lehagyta a Fordot beltér dizájban és minőségben is.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #188513 üzenetére
Alapvetően nincs gond vele. Gyors, a touchy-touchy nem zavaró és nem találkoztam nem működő funkcióval. De;
- Az első napokban nyomtam egy gyári visszaállítást. Utánna 2 napig vakarásztam az infotainment kijelzőjét, mire sikerült elérnem, hogy én legyek a főfelhasználó és csatlakozzon fel az internetre a beépített esimmel. Ameddig ez nem sikerüt, dobált minden indítás után 2-3 hibaüzenetet az értesítési sávba. Miután megoldódott minden szép lett.
- Hetente 2-3 frissítés jött eddig OTAn szinte mindegyik alrendszerre. Ez mondjuk pozitívum, mert foglalkoznak vele. De talán van még egy-két bug a rendszerben.
- Random hibák azért voltak eddig. Találkoztam start-stop rendszer, kormányfűtés, front assist, ablaktörlő, bal és jobb hátsó lámpa hibaüzenettel is, illetve egyszer bevillant fél másodperce valami "Hiba a 12 Voltos hálózatban..." piros figyelmeztetéssel is (hibajelenséget nem tapasztaltam egyik esetben sem). De ezek vagy azonnal, 1-2 másodpercen belül, vagy következő újraindításnál elmúltak. Szerviz szerint, amíg nem visszatérő a hiba és nincs hibajelenség, addig nem szükséges szervizbe vigyem.Ezek ellenére kezdem megszeretni, kellemes utazni-vezetni. Ennek ellenére én nem vetném el a régebbi, de szertintem jobbra reszelt konstrukciót sem.
Szerintem egy tesztkör eléggé meg tudná támogatni a döntésedet. Ha meg esetleg próbálnád az új Skodát, esetleg megnéznéd, hogy Nálad működik-e a wireless Android Auto az S20-al?
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #188513 üzenetére
De mennyire gyakran van rá ténylegesen szükség, hogy a kijelzöt nézd? Klímát beállítod, telefont is egyszer összelövöd a rendszerrel, és ennyi, navigálni meg úgyis az emberek legtöbbje telefonnal navigál. (Tudom, AA, meg CarPlay és megy a kocsi kijelzöjén is, de én mégis a mai napig a telót használom, a szellözöbe rakott tartóval még a fent levö kijelzönél is jobban a látómezöben van.)
A G7-ben is lent volt, míg a Leonban legfelül, de egyáltalán nem érzem, hogy "annyival jobb" lenne.Igazából az érzödik ki a válaszaidból, hogy valójában Te ezt legbelül már elbillentetted az Octavia irányába, és tölünk csak a megerösítést várod.
-
nagyúr
válasz Szada85 #188517 üzenetére
Minden utazásnál nyomogatom, azon megy a Navi (maps), állítom a klímát (asszonynak hol kell, hol nem, stb), telefonálok, zenét hallgatok (spotify) nekem ez fontos és szükséges.
Nem megerősítést vártam igazából, csak jó meghallgatni más véleményeket is, nem csak a saját hülyeségem szajkózni.
A Civic-nél lent volt, nem1x előfordult, hogy annyira lebambultam, hogy majdnem ráfutás lett belőle. A Fókánál ilyen 1x se történt.
Értem, hogy a Passat minőségibb az Oktávnál, de a Focus után minden VAG csak jobb lesz.
A héten szerintem meglátogatjuk a Shillert és az M0/M3-nál lévő Hyundai-t, meg valamikor még1x ránézünk a KIA-ra, de a Ceed/Proceed most tart ott, ahol a Focus (vagy kicsit jobb, de kb. ugyanaz), a Sorento meg méregdrága, plusz fölöslegesen nagy.
A Hyundai i30 véleményes, nem ájulok el a dizájntól, de minőségben a Focus felett van bőven még látványra is. Kérünk rá ajánlatot aztán meglátjuk...#188516BigBlackDog: Már az előny, hogy OTA-n frissít, nem nekem kell pendrive-al órákat b*szakodni mint a Ford esetében.
Megnézem a droidot, de lehet hogy az S20 is hamarosan repül és alma lesz helyette.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bul07
nagyúr
válasz zeus_2k14 #188515 üzenetére
Ha már lúd esetleg húszbordás szíj is, 2-3e Ft
Feszítőjének a görgőjét ellenőrizni és esetleg cserélni a görgőt ha kell[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #188519 üzenetére
Ha Virtual Cockpitet veszel a Passatban, ami már szerintem alap 7 millióért, akkor egy csomó mindent tudsz ott nézni közvetlen előtted a kormány mögött. Egyedül az AA és CP nem megy rajta. A klímát meg nem a kijelzőn kell állítani, van rá külön panel fizikai gombokkal.
Amúgy mindegyikben van ráfutásgátló és ACC, ha benne van a kamera akkor még sávtartó is. De ACC-vel dugóban simán semmi dolgom nincs, tiszta ügyesen megy előre. Ha nagyon akarod még filmet is nézhetsz. Pályán meg hibátlan a sávtartó és arra az egy két másodpercre míg lenézel gond nélkül vezet helyetted.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #188519 üzenetére
Ez nyilván egyéni preferencia, ha Te/Ti többet pötyögtök rajta, akkor lehet számít a pozíciója természetesen.
Támogatom BBD ötletét, meg kell próbálni egy Octit és egy Passatot is elkérni egy-egy hosszabb (itt kint egy órára odaadták a szalonok a Cuprákat is) kanyarra, egy ilyen összegü vásárlás elött talán a kereskedés is nyitottabb, egy-egy ilyen próbakör alatt talán jobb benyomást szereztek az autó, a beltér minösége, infotainment terén, mint statikusan csak a szalonban csücsülve. -
csababarca
őstag
válasz csababarca #188510 üzenetére
erre tipp?
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
válasz csababarca #188523 üzenetére
Megkérni valakit, hogy lépjen rá a fékre nem opció?
-
6030D
Ármester
válasz csababarca #188510 üzenetére
[pdf] 215. oldal (nyomtatottan a 213.)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
csababarca
őstag
válasz 6030D #188528 üzenetére
köszi. ha jól érteleztem, akkor nem a felnyíló csomagtérajtón lévő részt kell kiszedni, hanem a másikat.
megnézem, hogy tudom szétcsavarni.remélem van a készletben H3 vagy H7es izzóm, szétszedésnél derül mi mi kell bele.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
Doki16
addikt
válasz csababarca #188529 üzenetére
Féklámpába 21/5 való. Biztos nem H7 vagy H3 lesz.
Jó eséllyel a P21W lesz a bele való.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #188531 üzenetére
GTI-d után nem éreznél semmit. Gyenge az 1.4 már olyan tempóra. A GTE nem egy erőgép, csak annyi, valamivel jobban megtud indulni, mint az átlag.
Nálam az van, hogy ezt a nyomatékot már esélytelen talajra vinnem. 16-os Eco gumik vannak az autón nyáron és képtelenség vele rajtot venni. De hát így lesz alacsony a fogyi
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MM
őstag
válasz molnarpeter #188500 üzenetére
Köszönöm, mindkettő betalált.
Fejegység menüben az átlagot bekapcsoltam.
A kerék nyomás esetében annyi az opció, ha beállítottam fizikailag, le kell okézni...
-
6030D
Ármester
1 év/12e km után a víz még mindig maxon van, az olaj meg ott, ahova a bejáratás után (~3000 km) beállt, kb 2/3 a nívó jelzésén. Olajcserét pontosan 30e km-hez írja, a dátum talán csökken, de nem nagyon (nem tudom mikor nullázták, de nem az átvétel+2 évre esik).
Pedig aztán sokat megy rövid városi távokat, de úgy néz ki, hogy a hétvégi 90-100 fokos olajjal "rendbe teszi magát".Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
K Norbi
addikt
-
zsolt19900
őstag
válasz K Norbi #188502 üzenetére
picit én is csudálkozom a Hunyadis tapasztalásodon, 2020as I30 SW (nem tudom náluk pontosan, hogy hívják), nekem teljesen jót ad vezetésben
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vzsryl
nagyúr
Nem rossz, de nem tudom értelmezni. Ez már olyan teljesítmény egy Seat-ba, ami pályanapozásért kiált, de ott meg az az egyik legfontosabb dolog, hogy minél alacsonyabban legyen az autó tömegközéppontja, illetve sokkal nagyobb élményt nyújt a sofőrnek is, ha lent ülhet a földön.
Egy Audi SUV-ba még megértem, mert azon négy karika van, és a presztízs miatt szükség van a nagy motorra/nagy teljesítményre/nagy méretre. De egy Seat SUV-ba minek? Ki fogja ezt megvenni?Igen, tudom, hogy Cupra van odaírva, de még a forgalmiba is elvileg Seat szerepel...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nintendo Switch
- Delphi programozás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest