Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter789

    senior tag

    válasz amexi #1289 üzenetére

    O2-vel még nem találkoztam, dehát minden autó autóból van... :D igazából meglepetésekkel csak a nagyon luxus kocsik tudnak szolgálni, ahol annyira el akarnak minden rögzítést rejteni, hogy nem könnyű rájönni hogy honnan is kell megbontani... :)

    csak pár főszabályt kell betartani:

    - a kábel minimum vastagságok - ez persze attól függ miből mennyi, milyen van (hány erősítő csatorna, mekkorát is kell szólnia) - pl a vékony tápkábeltől eltompulhatnak a mélyek, rossz esetben zajok, esetleg drasztikusabb problémák...
    - biztosíték elől az akkunál - sokan úgy hiszik, hogy milyen jól fog mutatni a csomagtartóban a plexi alatt a biztiház - no ha csak hátra rak, előre nem, akkor a kocsi is szépen fog égni egy kisebb koccanásnál is... ;]
    - a tápkábel az akku oldalán menjen hátra, az RCA pedig szigorúan a másikon, mert rondán zajosodhat! az erősített jelű hangszórókábel már mehet a táp mellett visszafelé...
    - nem érdemes valamelyik alkatrésszel nagyon túllőni a célon, érdemes mérlegelni hogy mire is kell: pl MP3 mellé felesleges egy 100e-es erősítő (kivéve ha a hangnyomás a cél :D ), meg 50e-es komponens szett...
    - nem érdemes úgy venni hangszórót, hogy a mediamarktban ''abból a pirosból kérsz 5 kilót'' :DDD - az sem mindegy, hogy milyen zenei stílushoz mit veszel...

    kb ezt járja körül a surányis autóhifi építő ''tanfolyam'' is - no meg azt hogy hülye béna vagy, felejtsd el hogy otthon rakod össze, csináltasd szakemberrel sok sok pénzért... :D

    szóval mi lenne az elképzelésed? zenei stílusban? minőségben? árkategóriában?

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

Új hozzászólás Aktív témák