Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz Real_Necro #34407 üzenetére

    Lada volt az Asztma előtt, Kispókból volt nagynénikémnek tizenpár darab, de az nem él annyira az emlékemben, Trabiban is ültem, de rövid ideig egyszer. Golf 1-em volt is, az se volt olyan rossz, mint az Astráé. Lehet, hogy a tied alapverzió, de ez _tényleg_ alap, Viva felszereltség (leszereltség). Mondjuk 90ezer km alatt kopó-fogyón kívül a legkomolyabb hiba az volt, hogy egy hosszú állás alatt a riasztó leszívta az akkut.
    Ülj be egyszer egy ilyen Astrába, meg egy full fapad ötös Golfba, megérted miért mondjuk, hogy fos az ülés.

    forceberg: nem vetem el a francia autó lehetőségét sem, de abban az árkategóriában, ahol Furkoo nézelődik (ha jól tippelek, max 1M-ig kb) nem tudnék olyan francia autót mondani, ami egyértelmű versenyelőnnyel rendelkezik egy japánhoz képest. Németet ne vegyük ide, az megint más kategória. Egy jó megkímélt Corolla a maga unalmasságában pont jó első autónak. Raktak bele rendes féket, futóművet, motort és váltót, minden kezelőszerve megbízhatóan, az öröklét ígéretével működik, ha korábban karban volt tartva, akkor egy 10-15 év közötti benzines japán autóval a legkisebb rizikóval váltja meg pár évnyi gondtalan autózás ígéretét.
    A francia és olasz autókra annyit mondanék, hogy nem véletlenül kerülnek annyiba, amennyibe. A piac beárazza a szart. De azért egy szar 406 kupé vagy Alfa 159 bármikor jöhetne ;)

    Furkoo: állapotot veszünk, nem évjáratot és km-óraállást. Amíg nincsen nagyon sok nagyon jó haver szerelő ismerősöd, olyan autót vegyél, amit minél kevesebbszer kell szerelőhöz vinni. Minél jobban lekövethető előéletű, tényleg karbantartott, inkább kicsit öregebb és arányában drágább autót vegyél, később sokat lehet vele spórolni. VW-csoport nem biztos, hogy a legjobb választás ebben az árkategóriában. Ezt két golf és három passat után mondom :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák