Új hozzászólás Aktív témák

  • #40935168

    törölt tag

    válasz rbalint88 #27277 üzenetére

    Ha megbízható kell, Skoda. Octavia, Superb, attól függően, mekkora a helyigény, illetve a kettes Golfból kiindulva, tudnak-e nagyobb autót vezetni anyósapósék. Amúgy Octavia. És benga, ha nem akarsz bajt. Sokkilométeres dízeleknél jön előbb-utóbb a turbo, a nagynyomású befecskendezés, a ki tudja még mi. Persze többszázat futott kivételek mindig vannak, de korosabb, vagy sokat hajtott használtban én dízelt kerülnék messzire - vagy ráköltök, azonnal, akkor is, ha jó.

    Fater 1.6 Octavia kombit hajt, a cégtől vette át (saját céges autója volt, nulla km óta ő hajtja). Előrehozott nyugdíjba ment ugye és megvehette bagóért. Tetetett bele egy profi LPG rendszert, már rég visszatermelte, de annak az autónak egy pisszenése nincs, annyira egyben van. Nagyon nagyon jók a Skoda-k.

    Vagy ötös Golf. A négyes betegágy, a hatos drága még.

    A dízel-benzinen lehet még pörögni flame szinten, de ez csak a saját véleményem arról, hogy sokat hajtott autóban a dízel egy időzített bomba, ha pedig robban, zsebbenyúlós történet. Ha megkíméltre bukkansz (= szigorúan privát, nem zsivány, autóhoz lehetőleg tökhülye így nem mókoltatja az órát a haverral, az óra 50.000 körül van és hülyére informálható, szervizkönyv vezetve, stb) -> így mernék dízelt is. De csak így.

    Napi 60km esetén az durván 14-ezer egy évben, erre rájön még egyéb tekergés, belváros, kirándulás, stb -> 20e durván ? Kb. ennyit mehetnek évente ? Erre jó egy megkímélt dízel, vagy egy faék egyszerűségű benzinmotor (LPG nem fontos ennyinél, ízlés dolga).

    Más autót nem tudnék mondani, illetve igen, de japán és azok általában jellegtelenek, legalábbis az anyós-após kategóriában (tehát nem a Honda Integrára gondolok) :D :D :D

    Vagy esetleg új KIA, 5 év teljeskörű (!) garival. Bár ennek az árát nem néztem.

    Áhh nem, én németautóznék. Octavia. A Fabia nagyon ortopéd :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák