-
GAMEPOD.hu
"Itt a tavasz szele, és a nyúlpörkölt hihi, haha, huhu, hehe..."
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Egyik fő busz (egy-számjegyű!!) szombaton két járat között egész nap 40 perc van:
Reggel munkába menet az emberek a végállomás felé felszállnak már a buszra, mert a város felé nemhogy ülőhely, de álló hely sincs.
Átszállási pontok:
Újmecsekalján ott állsz a nagy megálló közepén, a tesco gyalog oda-vissza 20 perc.
De megemlíthetem a Kertvárosit, amihez legközelebb max egy templom van.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Csepy
senior tag
válasz Dluinet #98851 üzenetére
Hát, ne is haragudj, de a halál faszáról HÉTVÉGÉN nem lesz sűrűbben sehol busz.
Kifelé 20 percenklént jár, csak nem mindegyik megy le a völgybe, hanem megy egyenesen tovább fehérhegynél. Amúgy, ha nem balfék valaki, akkor nem kell 40 percet várni, mert 20 perc VAGY 40 perc a maximális várakozási idő, attól függően, mikor mész ki a megállóba (a 40 perc amiatt a busz miatt van, ami megy tovább Fehérhegynél). Hétköznap itt is 20 prcenként, sőt, csúcsidőben 15 percenként járnak a buszok.
Én uránvégnél lakom, semmi gond a várakozási időkkel, hétvégén sem.Hadd kérdezzem meg, te esetleg testileg sérült vagy? Elnézést, nem szándékozom személyeskedni, csak nekem uránvégről a teso bejáratig 4-5 perc, ha sietek, 7-8, ha nem. Amúgy, ha bolt kell a szigeti úti sarki Spar is ott van az állomástól 2 perc sétára. Posta konkrétan az állomás széle mellett 2 méterrel, gyógyszertár a posta mellett közvetlenül.
[ Szerkesztve ]
Regards: Csepy
-
válasz Engineer086 #98847 üzenetére
Nálam ott borul, hogy azért kell járni anyósékhoz, anyámhoz, az 140km, bérautóval se lenne sokkal olcsóbb. Szóval kell autó, de melóba járáshoz meg városi rohangáláshoz kerülöm a használatát.
Mutogatni való hater díszpinty
-
nagyúr
Előtte Bálicsba a buszfordulónál laktam.
Ott legalább fel sem ment a busz december 1-től március 1-ig a "hó" miatt.
Nyáron meg mindig feltúrták az utat, ezért állandóan sétáltunk a Galaxis diszkótól a végállomásig, a rohadt meredek mecsekoldalon felfelé.
Amikor járt, akkor kellemesen óránként:
Ezért ugyanannyit fizetünk mint bárki más.
Szerintem Kozármislenyből előbb beérnék távolsági busszal, mint a Pécsi tömegközlekedéssel."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Csepy
senior tag
válasz Dluinet #98854 üzenetére
Szóval autóval jobban és olcsóbban tudsz közlekedni, ha ahová te költözöl önszántadból, ott feltúrja az utat, persze nem a busztársaság? Értem. Nincs több kérdésem.
Amúgy érdekes, mert rendszeresen jártam diákomhoz Bálicstetőre, heti 3 alkalommal, 2 évig, és sosem volt félig sem a busz sem oda, sem a város felé. Nyilván nem megy olyan helyekre gyakrabban a busz (hétvégén meg pláne nem), ahol nincs rá igény. Ez TÖMEG közlekedés, ha tele a busz állandóan és mutatkozik rá igény, nem ennyi busz menne arra. Az, hogy neked, mint 1 embernek ez igényed lenne, sajnálom, de nem értetted meg a tömegközlekedés lényegét akkor. Az ilyen helyeknek, ahol laktál és ahol laksz bele kell legyen kalkulálva az, hogy erősen peremterületek, Bálicstető meg egyre inkább gazdag környék, a szomszéd kutyája is saját kocsival jár és valszínűleg ezért sincs akkora igény a sűrű buszjáratra arrafelé. Én is random kiszúrhatnék olyan járatokat, amik ritkán járnak (pl a hőerőmű felé, meg a finn utcába csak napi 6 járat van csak, sőt István akára, amikor jártam dolgozni, volt napi 4 járat, de megoldottam gond nélkül, mert felfogtam, hogy peremkerületek, és idióta lenne, aki oda sűrűbb járatokat tervezne), de pár kiragadott példától még igenis kifejezetten jó Pécs vonalhálózata és tömegközlekedése. Ne budapesthez hasonlítsd, hasonlítsd, Kaposvár (vicc), Miskolc, Győr, Sopron, Kecskemét, Nyíregyháza tömegközlekedéséhez. Szeged-Békéscsaba közös tömegközlekedése ugyan szontén nagyon jó, ahogy Debrecen is, de ott is van olyan óra, amikor egyáltalán nem jön járat.
[ Szerkesztve ]
Regards: Csepy
-
MZsoltee
veterán
Tömegközlekedéshez pár gondolat. Félek hosszabb lesz.
Alapvetően Pécsen az 2000-es évektől fokozatos leépítése megy a tömegközlekedésnek.
Ennek egy része akár jogos is lehet, a város lélekszáma sajnos csökkent az ipari tevékenységek megszűnésével. (Bányák, bőrgyár, vágóhíd, tejgyár, kesztyűgyár mind megszűntek.)
Másrész ami komoly probléma, vagy fogjuk fel oknak az autó és az autózás mesterséges olcsósítása. Amíg a buszt a városnak meg kell venni, a sofőröket fizetni és piaci áron tankolni az autóbuszokat, míg mondjuk a taxisok és ami még fontosabb az átlag autós 480-as áron tankol. Az autó és a szervízelése is arányaiban sokkal olcsóbb lett, mint mondjuk 20-25 éve.
Így nem tud árban és minőségben versenyképes lenni. Az egyéni, autós közlekedés olyan mértékben van dotálva, hogy azzal a forrásaikat tekintve megcsonkított önkormányzatok nem tudnak versenyezni, főleg tőke nélkül. Ez nem egyedi, ez van Miskolcon is például, pedig az egy nagyobb város, komolyabb tömegközlekedéssel.Az anyagi problémákból legalább további két tünet, jelenség adódik:
1. Jármű park gondja. Jobb helyeken megterveznek egy szolgáltatást az igények és a keretekhez képest. Majd ehhez vásárolnak járműveket, alakítanak ki, át pályaudavarokat. Itt arra gonodlok hány csuklós, szóló vagy midi busz kell, nagyobb városokban kell-e kötött pályás közelekedés és ha igen, akkor hová és milyen megoldást érdemes építeni.
Ehhez képes a pécsi járműpark törérténete közel sem ilyen. Gyakorlatilag egy batyus bulihoz lehet hasonlítani. Ezért van az, hogy töredéke ma már a csuklós buszok száma a városban a korábbinak, vagy a kívánatosnak. Először eltűntek a városból a mercedes buszok, vagyis azok nagy része. (Kővágószőlősön rohadtak, rohadnak el. Jöttek a credok mint gyors megoldás és a volvo flotta. Majd az ismét szóló járművek az ebuszok formájában. A biztonság kedvéért két gyártótól... Így a suboptimlis járműpartkkal még gazdaságtakanabbul lehet üzemeltetni a megmaradt szolgáltatás. Példa erre az 1-es járaton csúcsban közlekedtetett szóló járművek.
Ezek mind kényszer megoldások voltak és mai is azok és a flottához kellett menetrendet tervezni, nem a menetrendhez lettek járművek vásárolni.
2. Az utóbbi időszakban a város odáig jutott, hogy nincs sofőr így pont holnaptól vágnak egyet a menetrenden.
Az eredmény egy spirál:
Kevesebb járat, kevesebb utas, kevesebb pénz--> kevesebb járat...Pénz kérdéstől független, kevésébé függő okok:
- Buszsáv: A város adaottságai miatt szükségesek lennének az időben versenyképes szolgáltatáshoz buszsávra és P+R parkolókra, hogy időben is versenyképes legyen a közelekedés. Például ha valaki a város nyugati oldalát kivéve (Uránváros) szeretne busszal bejutni a reggeli csúcsban akkor az autókkal áll a dugóban. Busz sáv kellene, amivel az autósok hátrányba a tömegközlekedők előnybe kerülnének. Ez politikailag ma nem felvállalható, így szintén egy róka fogta csuka a dolog.
- Egyéb infrastruktúrális problémák: Nagy buszos csomópontok kialakítása átalakítása közép peronos megoldás használata pl a Konzum előtt, vagy a Csontváry utcánál. Konzum elől az autós forgalom kitiltása.A fonódó elképzelés jó volt-e vagy rossz? Röviden jó, hosszabban lehetne jobban csak ahhoz pénz járművek, infrastuktúra kellenének.
A lassan 10 éves fonódó hálózat újítása a következők miatt volt jó:
- Korábban a város belsejében volt egy csomó járat végállomása ezért a belvárosban fölöslegesen sok járat közelkedett. Például vegyük a korábbi 31-31/A-43 és a 4-es járat összevonását. A belvárosban az összes kocsi szinte üresen mászkált és dupla annyi kellett belőle. Így kevesebb jármű kevesebb sofőr, sofőrök jobb kihasználtsága a hosszabb menetidő miatt.
- Közvetlen kapcsolatot jelent gyakorlatilag mindenkinek a belvárossal a város másik végével jobb esetben. A sok átszállás miatt (Vasas, Somogy, Hird vagy a Rózsadomb) relatíve magas menetidő megtakarítása az utasoknak.
- Kellett egy menetrend, amit szóló járművekkel lehet üzemeltetni.Kihagyott ziccer a mai napig a városba bejáró helyközi (nem távolsági) buszok kihasználatlansága és nem átmenő rendszerben közlekedtetése. Utóbbi komolyabb infrastruktúrális feltételekkel is rendelkezne, amit pl a vásárcsarnok, pályaudvar felújítása során ha a városban mint egy rendszerben gondolkonánk és nem elkülönülő egységekben, akkor fel is merülne. Ne adj Isten lenne egy olyan víziója a városnak és a vezetőinek, amit meg is szeretne valósítani, nem csak beszélni róla.
Bővebben a például a bogádi, pécsváradi, komlói, szigetvári, szentlőrinci, siklósi, harkányi, mohácsi, orfűi buszok nem a belvárosba hanem egy ellentétes városba közlekednek tovább.
Pl.: Pécsvárad - Pécs ( Budai vám - Mohácsi út - 48-as tér - Árkád - Mecsekáruház) - Szentlőrinc
Miért lenne ez jó:
1. A környező településen lakók közelebb tudnának menni, vagy akár el is tudnák érni céljukat átszállás nélkül.
2. A városhatáron belül is lehetne használni ezeket a járatokat. Fenti példával élve egy gyorsárat a keleti városrész és Uránváros között. Persze feltétele a buszsáv és tarifaközösség.
Eléképzelhetetlennek tűnik ugye? Pedig Szekszárdon épp nemrég lépték meg.
Itt ugye egy cég (Volán) üzemelteti a városi és a helyközi közelekedést. A Pécs városának blama lenne elveszíteni a közlekedési céget és pár zsíros pozíció is megszűnne, más döntene róla.Nem dolgozom és nem is dolgoztam sem a Tüké-nek, sem a városnak.
[ Szerkesztve ]
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
MZsoltee
veterán
válasz Dluinet #98851 üzenetére
Ebben a menetrendben nem feltétlen a gyakoriság a probléma, hanem az ütemtelenség. Aki kitalálta, hogy 20-40 perces követéssel közlekedtet buszt azt talán jobb lenne elküldeni. Az ütemes menetrend mindenhol alapnak kellene legyen.
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
Csepy
senior tag
válasz Dluinet #98858 üzenetére
Sehol, értsd és olvasd, SEHOL nincs "közösségi" közlekedés, mint ahogy működő kommunizmus sem. Mindeig van, aki jobban, van, aki rosszabbul jár. Ez mindig igy volt és mindig is így lesz. Ha ezen változtatni szeretnél, csak saját magadat szivatod.
Amúgy a bérletárak már 5 éve nem emelkedtek. (most majd lehet, hogy fognak, de ez várható. Kinek mit intézett a kormánya, ugye). Körülnéztem és minden városban, amit felsoroltam és aminek van saját közlekedési vállalata, ugyanennyi a bérlet, mint nálunk. Nálunk a buszjegy drágább, 100-150 Ft-tal, de a bérletek tejesen pariban vannak.
[ Szerkesztve ]
Regards: Csepy
-
MZsoltee
veterán
válasz Dluinet #98859 üzenetére
Az üzemanyag mesterségesen olcsó itthon és sok helyen a világban. Nincsen belekalkuláva megfelelő könyezetterhelés. Fordított módon lenne jó a fenntarthatóság miatt az üzemanyag ára. Nem olcsóbban, hanem sokkal drágábban kellene adnia lakosságnak. Ha mondjuk nem 500Ft lenne egy liter, hanem mondjuk 3000, akkor teljesen másképp nézne ki mondjuk egy 10k-15k-s bérlet. Európa az utóbbi 4-5 évtizedben éli meg a motorizációt. Nincs rá megfelelő infrastruktúra. Sok helyre nem szabadna beengedni az autókat, vagy ha mégis relatíve drágán. Nem normális dolog, hogy mindenki közterületen tárolja az autót és olcsón tankol. Nem jó irányba vezet. És nem az a rossz, aki él a lehetőségeivel, igen én is autózom, hanem az, azok, aki ilyen körülményeket teremtenek.
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
válasz MZsoltee #98856 üzenetére
A spirál végállomása pl. Fehérvár, ahol a rengeteg autó miatt dugó van, emiatt késnek a buszok, ezért többen autóznak, mert késik a busz...
Az itteni egyetlen jó ötlet, ami menne az átmenő helyközis dologgal is, hogy a helyi bérlet a városban jó a helyközi buszokra is. Szóval ha éppen arra jön egy külső busz, és neked jó irányba megy, akkor simán felszállhatsz.
Mutogatni való hater díszpinty
-
Utka
tag
válasz MZsoltee #98856 üzenetére
...buszsáv:
Pécsett?? HOL??!
Reggel a hatoson jövök be Pest felől. A külső sávban a buszok - helyi-helyközi vegyesen - segge egymásba ér. Nem ritka, hogy a Zsolnay dombtól az Árkádik ~20 perc.... Nem, nem gyalog.
Kerülni esélytelen.
Fölfelé Hársfa-Ady-kODÁLY.; vagy akár Felsővámház : reggelente áll.
Lent a Mártirok jó lenne, csak mire rájutsz...Ha már a Basamalom körül le lehetne menni....
A Tüskésréti meg ugyanúgy bevisz a dzsunbujba.
A Közraktáron majdnem lehetne gurulni, ha nem lenne szűk, lepukkant és harmincas táblával "" védett""Szerencsére a D-É irány nem érint. De laktam Kertiben a dombon és jártam be SztLőrincről.
Beérni az utóbbiból volt gyorsabb .... Busszal is.....A "nagyonbelvárost" ne is említsem. Jogszerűen kijutni fél öt - öt között esélytelen. Csak a Bercsényin lehet, de a villanyrendőrnél keresztbe rendszeresen beáll a sor.
Igen a csuklós is keresztbe.
A városvezetést nem érdekli .
Nem jár arra, mert neki jár a mindenhovabehajthatok papppír,,,,, és kijön okosan.Víg napot polgártárs! Nem értek a lovakhoz.
-
MZsoltee
veterán
A hatoson a Budai állomástól az Árkádig. A Siklósin pedig a temetőtől az Árkádig. A Hungáriána vásros felé a parkolás megtiltásával reggel 6 és 10 között. Valaki megáll lopósautó és komoly bünti.
Jogszerűen kijutni fél öt - öt között esélytelen
Így van, túl sok az autó. Több helyet nem lehet csinálni, nem is szabad. A megoldás, hogy le kell szoktatni az embereket az autózásról.[ Szerkesztve ]
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
IO.sys
őstag
Urak, melegvizes tömlő kihasadt. Mivel érdemes ragasztani?
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
rnrn
tag
MicroSD kareszt keresek egy régi tablethez. 8-16-32 GB-os is megteszi. Ha lenne valakinél, akkor szívesen átveszem megegyezés szerinti. Köszi!
-
Utka
tag
válasz MZsoltee #98866 üzenetére
- A Siklósi csak-csak, mert elég széles és lehetne kicsit még igazítani.
- Hungárián Melyik város felé? Urán, vagy bel??
- A Zsolnayról csak annyit, hogy aki arra közlekedik az ép ésszel nem gondolna erre.
- Ha nem akarod érteni, azért én próbálkozom:
Nem a kijutni akaró járművek száma sok, hanem a keresztben érkező, kisebbségi komplexust kompenzáló, jellemzően sok köbcentistcsuklóstvezető, kereszteződésbe piroson beálló elmebajnokok száma.
Három autó \ három lámpaváltás. Teccikérteni?
...
Bár szerintem téged sofőr visz. Ezért érzed olcsónak a naftát.
...
- "... le kell szoktatni...."
Igaz. Úgy tűnik a gondolkodásról már sikerült...Ja, ma olvastam, hogy az amúgy is megritkitott menetrendet tovább nyírbálták.
Jólét! Víg napot polgártárs!🙂🙃🙂
Víg napot polgártárs! Nem értek a lovakhoz.
-
MZsoltee
veterán
Hungárián Melyik város felé? Urán, vagy bel??
A belváros felé, ott van parkolás, a másik irányba nincs.
Újhegyi vagyok, vagyis most költözöm vissza 5 év után. Szóval járok, jártam eleget a Zsolnay-n. Reggel a belváros felé tragédia ami van. Sok az autó és lassan haladnak emiatt a buszok. Araszolás van a Budai és Gyárváros között fixen, és a Balokány/Zsolnay domb és az Árkád között. Ezt lehetne orvosolni buszsávval. Kifelé kevésbé problémás jellemzően.Bár szerintem téged sofőr visz. Ezért érzed olcsónak a naftát.
Szerintem másképp tekintünk az autózásra. Szerinted alapjog és oda és akkor mész autóval ahová szeretnél. Szerintem nem. Szerintem például az inkább alapjog, hogy buszt amin tömegek vannak ne tarsanak fel autók, amikben jó ha 2 ember ül. Ha külön akar utazni, akkor fizessen ezért az idejével ha olyan helyre akar menni, ahová többen szeretnének és az út kapacitása nem bírja a forgalmat.
Azért érzem olcsónak a naftát, mert sokan vannak az úton. Többen, mint amennyi elfér. Ha emeljük az árát, akkor kevesebben fognak úton lenni, mert kevesebben tehetik meg. Ezt lehet nem csak az üzemanyag árával elérni, hanem behajtási engedéllyel, dugódijjal is.
Az is érdekes, hogy míg gyerekkoromban sokkal kevesebb autó volt és több busz mindenki el tudott intézni mindent, pedig a mobiltelefon, az internet és a HO nem volt még úgy elterjedve mint ma. Mára többen többet autózunk hiába a technológiai fejlődés...
- "... le kell szoktatni...."
"Igaz. Úgy tűnik a gondolkodásról már sikerült..."
Nagyon egyszerű logika mentén gondolkodom. A meglévő úthálózat nem bírja el az autókat és lassítja a tömegközlekedést. A kapacitást nem lehet bővíteni. Ha bővítenénk, akkor az autók száma is tovább nőne, mert könnyen és gyorsan lehet autóval közlekedni és megint tele leszünk autóval. Tehát nincs bővítés, így a meglévő helyet kell hatékonyabban kihasználni. Ezt úgy lehet megtenni, hogy azokat a járműveket részesítjük előnyben, amik több utast szállítanak.
Azzal messzemenőkig egyetértek, hogy kritikán aluli a közelekedési morál és a rendőrség nem tesz semmit. Pedig a rendőrök lazán kitermelnék a bérüket ha folyamat büntetnének. És az is igaz, hogy pont a hivatásos sofőrök azok, akik úgy gondolják nekik mindent szabad legyen az kamionos, buszos, vagy taxis és amikor ezt nem nézed el neki, akkor ő van a legjobban felháborodva.A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
Sir Riccio
addikt
válasz MZsoltee #98871 üzenetére
Az a kedvencem, amikor jön a hivatásos, hogy mert Ő dolgozik. Kérdem én, akkor kapjak kék villogót ha esküvőt megyek fotózni, mert én dolgozom?
Egyébként ezért nem tartom jónak ha ész nélkül emeljük az üzemanyagok árát, vagy akkor pl. az egyéni vállalkozó aki dolgozni megy és NEM TUD tömegközlekedéssel menni mert időre megy, mert annyi cuccot visz, akkor az legyen ársapkás, ne a magánautós, mert nyilván beépül a szolgálatások árába a dolog, aztán a magánautós lesz felháborodva ha csak az húszezer lesz, hogy városon belül kimennek megnézni a mosogatógépét.Deutsch Richárd Fotográfia - https://www.riccio.hu/ / https://instagr.am/deutsch.richard/
-
MZsoltee
veterán
válasz Sir Riccio #98872 üzenetére
Ha céget hívsz, akkor már ő is piaci áron vesz mindent. Céges kocsiba, nincs 480-as üzemanyag.
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
-
rnrn
tag
A konyhabútor felső részének alsó síkján LED világítás fut, 3,5 éve készült a bútor és eddig rendben volt. Viszont zárlat keletkezhetett, ill. a tápegység is lehalt.
Teljesen meglepődtem, hogy ezt miképpen oldották meg a bútorasztalosok, egy tápegység kábelét blankolták, amihez hozzáforrasztották a két LED szalagból feljövő vezetékeket. Majd egymásba hajtva szigető szalaggal betekerték. Ha jól gondolom, ez csoda, hogy eddig nem okozott nagyobb bajt.
A lényeg. Most itt állok (ld. a fotót) és meg szeretném oldalni megfelelő módon. Gondolom "csokit" kellene vennem és abba kötni a vezetékeket. Viszont tényleg az a legmegfelelőbb, hogy egy ilyen tápegység vezetékét kell szétvágni??? Köszi, ha van ötletetek!
-
Sir Riccio
addikt
válasz MZsoltee #98873 üzenetére
Egyéni vállalkozó jellemzően nem cég, mint ahogy én sem vagyok. Amikor fotózni megyek, 99%-ban olyan helyekre megyek ahova nincs, vagy nagyon rossz a tömegközlekedés, drága és nehéz eszközöket viszek, sokat így az útiköltség mint olyan, még helyben is számottevő, még 480-as üzemanyagár mellett is.
Deutsch Richárd Fotográfia - https://www.riccio.hu/ / https://instagr.am/deutsch.richard/
-
" Ha jól gondolom, ez csoda, hogy eddig nem okozott nagyobb bajt."
Ez nem okozott volna semmit, mert 12V nem akkora feszkó
Fogsz egy bármilyen 12V tápot, ami elég terhelhető+sorkapcsot, és kulturáltan összerakod. Valószínűleg a táp is javítható lenne, csak "nem éri meg".Mutogatni való hater díszpinty
-
Exian
őstag
Óóóó anyám! Nem olyan régen egy ilyet raktam rendbe. Ott is nagyon jó volt a szerelő. De ott már akkor hívott a tulaj, amikor már FÜSTÖLT a konyha miatta! Szétégett 1-2 dolog... mert összeért minden mindennel és a táp valamiért nem kapcsolt le, nyomta az ampereket, a műanyaag dolgok meg szétolvadtak kicsit.
Lehet ezt szépen, ilyen csatlakozót vegyél!
Plázával szemben az LDSZ-nél kapsz (ott vettem legutóbb). De valószínűleg az elektronikai alkatrészboltokban is kapható.
Ebbe bele lehet szépen dugni a táp gyári csatlakozóját, nem kell szétvágni. A másik felébe meg becsavarozod a plusz-mínuszt.
Mondjuk neked ha már adott a lecsupaszított kábelvégű tápegység, akkor igen, valamilyen csokit iktass be. Ha új táp lesz, csatlakozóval, akkor a linkelt toldó kell.
[ Szerkesztve ]
-
MZsoltee
veterán
Re Fu fact: Valóban, de mikor érezték jobban magukat az emberek?
Félreértés ne essen, nem azt mondom, hogy rossz a változás, csak azt, hogy a nagy egyre nagyobb tömegek autózása nem feltétlenül jó és szükséges.A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
-
Ajándékok
aktív tag
Hó vége felé valószínűleg lesz egy eladó Kobo Forma 8" ebook olvasó 75k (ha/mire aktuális lesz, felteszem a hirdetést).
8 TB Seagate hdd ST8000AS0002 is várható. Garancia már lejárt, de 100/100-as, 1-2 hét üzemidővel. 50k/db.[ Szerkesztve ]
Nagy raktár kis helyen! Anyagáron eladó ~200m hosszú rakódófelületű gördülő polc rendszer. A helyigénye csak 3.6m*1.4m. Akár egy lakáscserét is megspórolhat vele!
-
Exian
őstag
válasz Ajándékok #98881 üzenetére
Én épp e-book olvasót keresek, néztem mindenféle fajtát. Ezzel neked konkrétan mi volt a bajod, egyszóval mi az eladás oka?
Csak mint tapasztalat érdekel, aztán lehet, hogy maga az eszköz is érdekel, ha úgy alakul. Még nem tudom, mennyit akarok/tudok rászánni, bár azt hiszem ez túlmutat a tervezett kereten.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ajándékok
aktív tag
Fekve szoktam olvasni és elég sokat. Emiatt kell valami, amivel kényelmesen tudom tartani. Ilyesmi gyűrűt szoktam használni. A kobo háta rücskös, ezért nem ragad rá a gyűrű.
#98883 a2d2 A kobo kijelzőjének a mérete és a felbontása is kb kétszer akkora.
[ Szerkesztve ]
Nagy raktár kis helyen! Anyagáron eladó ~200m hosszú rakódófelületű gördülő polc rendszer. A helyigénye csak 3.6m*1.4m. Akár egy lakáscserét is megspórolhat vele!
-
rnrn
tag
Köszi Exian, remek!
Tápod nincs esetleg felesleges? 2000 Ft körül akad már, de ha van felesleges neked (vagy másnak is akár), inkább itt üzletelek.@hcl: "Valószínűleg a táp is javítható lenne, csak "nem éri meg". Hol nézethetem meg? Sajnos nem vagyok jártas. Inkább emberi munkért fizetek, mint a dobd el és vegyél újat eszmét erősítem...
-
Értelmes lehetőséget Pécsett nem tudok, aki olyan árban dolgozik, ami meg is éri (egy ilyen táp bagóért van) Meg ezek nem szedhetőenk szét általában kulturáltan. (Ragasztva van.)
Magamnak megoldottam, ugyanilyen kókány van az albérletben is, csak itt legalább csatlakozó van a LED szalag felé. (Az enyémben a kimeneti pufferek száradtak ki, volt bontva, 0Ft-ből megvolt.)Mutogatni való hater díszpinty
-
Exian
őstag
Előfordulhat, hogy van, körülnézek! Kisebb teljesítményű is jó? Mennyi led szalag megy róla? Mert ilyen 12V 1A körüli tápom nagyobb eséllyel van. De talán van 2A-s is. Az már biztos elég. A mostani 3.5A szerintem már túl nagy. Persze, ha kilométernyi szalag megy róla, akkor kellhet ekkora.
-
Exian
őstag
válasz Ajándékok #98884 üzenetére
Ja értem. Nekem ez nem szepont, én állványt használok/használnék ehhez is, ahogyan tablethez. Hozzá sem érek az eszközköz. Görgetéshez/lapozáshoz pedig bluetoothos görgőt, persze az kérdés, hogy melyik ebook olvasó támogatja. Telefon/tablet támogatja bármelyik. Csak a telefon/tablet kijelzőjét nem bírom, meg nem is egészséges. Én 95%-ban nyomtatott újságokat olvasok (magazinok), de rengeteg jó ebook-ot szereztem be, amihez már kellene egy rendes ebook olvasó. A minél nagyobb fizikai méretű és felbontású kijelző az egyik legfontosabb szempont.
Gondolkodom rajta.
[ Szerkesztve ]
-
-
Exian
őstag
Pont ma vettünk mi is, épp aztatat iszom
Szerelő: Rudolf Rudolf, Bokor u. 29.
De ha töltés gond van, ne ide vidd, mert ezt speciel ők is viszik máshova, generátor szerelőhöz. Ők nem foglalkoznak vele. Én csak azért viszem ide, mert velük van céges autóra szerződés.
[ Szerkesztve ]
-
Exian
őstag
válasz Lacko87 #98897 üzenetére
Azért kérdezi szerintem, mert ezeknek az akciós söröknek általában rövid a lejárati idejük. Éppen azért szórják ki akciósan, olcsóbban. Van, hogy már csak pár nap a hátrelévő hivatalos lejárati idő. Szerintem ezért kérdezte.
a2d2: délután megnézem otthon, hogy mikori lejáratúak ezek (Bio Pale Ale-m van).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5