-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gery14
senior tag
nincs engedélyezve semmi autamtán... a paypal fiokomhoz persze hogy hozzávan adva a bankártyám. ugy huzták le a pénzt. amikor belépek a paypalba akkor sms megerősitést kér. De viszont amikor fizettek ebayen akkor nem kér jelszót a fizetés megerositéséhez..
[ Szerkesztve ]
// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//
-
Rigormortiis
addikt
Sziasztok! A PP Account létrehozása után kérte a rendszer, hogy erősítsem meg az email címem. Ez rendben is van, de az email szövegében az állt, hogy a pp premier accountomhoz tartozó címet erősítem meg. Lehet, figyelmetlen voltam, és veletlenül üzleti fiókot hoztam létre, vagy mindig ez az email szövege?
Milyen költségekkel jár a paypalon keresztül történő fizetgetés? Ezt majd magától vonja a kártyámról?[ Szerkesztve ]
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
Topikgazda
válasz Rigormortiis #41252 üzenetére
Volt a personal, a premier és business, most már csak ez utóbbi kettő van, a premier a magán fiók.
A fizetésért a PayPal nem kér pénzt, írják is az oldalukon.
Ha a fiókhoz hozzárendeled a bankkártyádat amihez van pénz is akkor ahol fizestz az a bankkártyáról kerül levonásra, ha azt adtad meg elsődleges fizetőeszköznek. Maygar fiók esetén a másik pénzforrás a PayPal egyenleg lehet.
Miután a bankkártyát hozzáadtad akkor át kell állítani hogy a bankod devizaárfolyama leygen használva. Az Összefoglalóban találsz segítséget.
3. Kártya hozzáadás a PayPal fiókhoz
4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva
Javasolt még a 2 lépcsős belépési védelem valamelyik verziója, de az előzőleg leírtakhoz képest nem lehet feltörni.
2. PayPal fiók belépési védelmének módszere -
Topikgazda
válasz gery14 #41251 üzenetére
Ezek nem eBay vásárlások voltak azért nem írtam, azt az eBay eltárolja, de törölheted, az eBay topikban már írtam. A Payment options-nál törölni kell a PayPal-t. Persze később megint eltárolja ha egymás után többször fizetsz és egyébként sem kell az eBay gyorsfizetést bekapcsolni, amikor fizetéskor ezt felajánlja.
Így egyáltalán nem értem ezeket a fizetéseket, csak a belépési sms kód megkapása és beírása után lehet vásárolni ha nincs semmi automata dolog.[ Szerkesztve ]
-
gery14
senior tag
[ Szerkesztve ]
// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//
-
gery14
senior tag
válasz gery14 #41256 üzenetére
Nevet változtattak ugye.. allyuplay név volt aztán ananda store lett és eltunt a tranzakciók kozul és csak a jogosulatlan tranzakcioknál található meg mint fent látni. a Humbe store os dolgot mar jelentettem.
// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//
-
Topikgazda
válasz gery14 #41256 üzenetére
Tedd már meg a következőt ha használtad a Firefox-ot a PayPal belépésre akkor töröld már a PayPal sütiket és böngésző gyorsítótárat , indítsd újra és lépj be. Tehát hagyd a Chrome-ot ki.
A tevékenység listában keresd meg ezeket a tételeket és onnan indíts a reklamációt bal alsó sarok.Vagy megy ennek jelzése csak a Chrome makacskodik.
Ha nincs a listában akkor fizetés sem történt.
Hívd fel bankot és egyeztess velük, ezek a tételek egyenlőre zárolt tételek sehova nincsenek elküldve és mond el hogy problémásak[ Szerkesztve ]
-
gery14
senior tag
Visszakaptam a pénzt gyors volt a paypal. köszi a helpet amúgy operat használok
// EKWB Custom Loop/ I9 13900K / Rog Strix Z790-E Gaming Wifi /Inno3D 4090 X3 OC /Trident Z DDR5 RGB 6800 cl34 32GB KITT /Masterwatt Maker 1500W Plus TITANIUM /Viper Ultimate/S23 Ultra 512GB 5G//Civic TypeR FK8 Turbo// BMW 35D Stage3 E91Stanced //FirebladeSC59//
-
Rigormortiis
addikt
Az normális, hogy kaptam egy olyan emailt, ami szerint pp számlát nyitottam? Semmi ilyesmire nem emlékszem, egyszerűen hozzáadtam az accountomhoz a "rendes" bankkártyámat, de az se ma volt...
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
Topikgazda
válasz Rigormortiis #41260 üzenetére
Ha már volt előtte regisztrációd és most kapsz egy ilyet, akkor az e-mail címeddel próbálkozik valaki nyitni, szerintem ez nem normális.
Ha csak ez egy nem eltévedt levél, amit anno kapnod kellett volna. -
Rigormortiis
addikt
Igazából tegnap regisztráltam, úgyhogy akár megkésett levél is lehet.
Visszanéztem, ilyen levelet pont nem kaptam tőlük, csak az email aktiválásáról, a kétlépcsős azonosításról és a bankkártya hozzáadásáról küldtek, ez akkor valószínűleg kimaradt.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
Topikgazda
válasz Rigormortiis #41262 üzenetére
Ilyen tárgyúak jönnek új regisztrációkor:
Complete your PayPal account setup
Activate your PayPal account
Név és – Take your first steps with PayPal
később
Név és – Add a funding source to start paying with your PayPal account
You don’t need a balance to shop with PayPal[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz Rigormortiis #41264 üzenetére
Valóban.
-
Ladislaoca
tag
Sziasztok!
Megkaptam postán az új bankkártyámat.
Még ugyan nem aktiváltam, de az lenne a kérdésem, hogy ilyen esetben mi a legegyszerűbb megoldás, hogy a Pay Pal fiókom ezt az új kártyát tudja használni. -
balinlin
senior tag
válasz Ladislaoca #41266 üzenetére
Beaktiválod az új kártyát. Majd hozzáadod az újat, vagy frissíted a régit. Régit akkor lehet frissíteni ha a kártyaszám nem változott csak a cvv és a lejárat.
-
Topikgazda
válasz Ladislaoca #41266 üzenetére
Ha teljesen új akkor hozzá tudod adni ha aktív a bankban és van rajta legalább 1000 Ft.
Ha csak a lejárati idő és a cvv kód változott, akkor aktív legyen a bankban és legyen rajta legalább 1000 Ft akkor frissíted a régi kártyát. Mindkét esetben a banki váltást végig kell futtatni az új kártyákon. Ha teljesen új akkor ezután a régi törölhető.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ladislaoca #41269 üzenetére
Akkor semmi gond, új kártyaként add hozzá azokkal a feltételekkel amit írtam, viszont ha beállítottad a banki váltást erre is, akkor ezt az új kártyát add meg elsődlegesnek, amíg a másik is hozzá van rendelve, hogy ne a régiről szedje a pénzt. de fizetéskor ettől függetlenül választhatod régit is.
[ Szerkesztve ]
-
eron009
tag
Sziasztok
Ma vásároltam neten 9.5Eur értékben, amit paypal-al fizettem ki, regisztráció nélkül. Megadtam az országot kártyaadatokat, címet és a többit. A paypal beterhelt 1 dollárt a kártyámra sikeresen, de más nem történt. Nem kaptam se mailt se sms-t, a 9.5€-t se vonta le, a vásárlás a boltban se tűnik megtörténtnek még.
Ilyenkor mi tórténik? Felteszem az 1 dollár az kártyatesztelés volt. Ezt visszakapom?
Vásároljak újra vagy várjak, hátha terhel a paypal?Curve kártyával fizettem, mögötte OTP-s kártya van, ha ez számít
[ Szerkesztve ]
-
-
ricsko72
tag
Sziasztok!
Ha külföldre adok el valamit (nem Ebay-es) és PP accountra érkezik a pénz, mielőtt feladtam a csomagot, járhatok úgy, hogy pénz nélkül maradok? Ha jól tudom van valamiféle pénz visszahívás a PP-n.
Köszönöm a válaszokat.
-
Topikgazda
-
ricsko72
tag
Az eladói védelemhez ezt találtam hirtelen a PayPal oldalán:
"Basic requirements
To be eligible for PayPal’s Seller Protection, all of the following basic requirements must be met, as well as any applicable additional requirements:The primary address for your PayPal account must be in the United States."
E szerint mint Magyar állampolgár ezt az egészet buktam?
-
Topikgazda
válasz ricsko72 #41275 üzenetére
Ránk a magyar, az EU-s PayPal szabályai vonatkoznak, nincs sok közünk az USA céghez, az másik lényegében. Az Összefoglalóban ott a link:
A PayPal-szolgáltatásokra vonatkozó Felhasználói megállapodás magyar nyelven link.
Ebben van ez rész Kifizetések fogadása és onnan elérhető az értékesítő védelem is.
PayPal értékesítői védelem
Az Értékesítői védelemről szóló szabályzat alapján értékesítői védelmet nyújtunk. Az Értékesítői védelemről szóló szabályzat a jelen felhasználói megállapodás része.
-
ricsko72
tag
Hála és köszönet.
-
ferzoli
Ármester
válasz ricsko72 #41277 üzenetére
Sziasztok!
Vettek tőlem külförldről egy kütyüt, amit paypal-lal euróban fizettek (334 eur) és a visszaosztva kijött, hogy 342 eurhuf árfolyamon váltották le és került forintban a pp egyenlegemre.
Jövőre nézve a vevő hogyan küldje, hogy ne váltodjon le forint, ha ekkora marzzsal váltanak?
Illetve mi történik, ha refund-olom és újra elküldi? Bukom a 4% paypal fee-t és visszafelé is vált egyet szarul?
Vissza lehet állítani a vásárlás előtti állapotot árfolyam és pp fee veszteség nélkül és újra nekifutni?Köszi
-
Topikgazda
válasz ferzoli #41278 üzenetére
Valamelyik nap volt már róla szó. Legyen € egyenleged és aki küldi az €-ot az úgy adja meg hogy €-ban érkezzen, ha pénz küldéses fizetés volt.
Neki bal oldalt €-ort ajánlja fel, a jobb oldalt a forintot ez utóbbit állítsa át €-ra ha az ilyen oldal jelenik meg neki, de persze ha neked eddig nem volt € egyenleged és nem lesz akkor mindig forintban könyvelik
Ez az árfolyam menyivel kevesebb mint a bankod € vételi árfolyama és van-e deviza forint számlára írási díjuk?
HA eladsz valamit akkor ugye jár vevőnek a vásárlói védelem így a díjat nem tudod kikerülni, (mait persze a vevőd fizet, mert az eladás költségeit gazdaságossági szempontból beépítjük az eladási árba így lényegében teljesen mindegy a mértéke) ha személyes tranzakció lenne akkor persze nincs de az pedig szabályellenes.Ez egyértelmű, és mi is küldhetünk más devizát nem csak forintot
Nálam az Ertse Banknál 343 Ft lett volna az átváltási árfolyam ma 8 óra után ez 1 Ft különbség a javukra. A 8 óra előtti árfolyam péntektől pedig 340 Ft., 2 Ft a PayPal javára. Lényeg az hogy igencsak változatos hogy mikor járunk jól vagy rosszul.
[ Szerkesztve ]
-
ferzoli
Ármester
Értem, köszi. Nincs eur egyenlegem. Azt gondoltam, hogy euróban kapom a paypal egyenlegre, és amikor átvezetem a forint bankszámlára majd a bank leváltja közép közeli árfolyamon.
335 eurót utaltak és abból 114.859 forint lett, vagyis a kedves paypal 343-ért váltotta nekem a 360-as eurótÉS ugyan bízom a vevőben, de az is érdekes, hogy sehol nem látom, hogy a vevő konkrétan mennyi eurót utalt, csak azt, hogy én 114.859 forintot kaptam.
A bankszámlára történő forint átvezetés, jól tudom, hogy ingyenes, ugye?
Köszönöm
-
Topikgazda
válasz ferzoli #41280 üzenetére
Akkor az egyenleg hiánya volt a gond, a vevőd az jól küldhette, ha van egyenleg akkor egy az egyben a küldött € jelenik meg. Ingyenes a kiküldés és nincs limitálva ha adtál hozzá a fiókhoz bankkártyát, de például amikor megkaptad a pénz mondjuk €-ban és rögtön ki küldted volna akkor annyi forintod lenne mint amennyi most a forint egyenlegen van.
Ha már veszel fel egyenleget akkor ne csak az €, hanem vegyél fel olyanokat is amelyben jöhet pénz, font pl. mert ha vannak az érkező pénzben egyenlegeid akkor nem fogják rögtön forintra konvertálni.
Én egyik banknál sem látok számlakonverziós deviza vételi árfolyamot 360 Ft-ért, ez nem készpénz váltás a pénzváltónál. A TW az ugyan 360 Ft-adna érte, de nem lehet a kettőt összehasonlítani, mert akkor eleve oda kellett volna küldetni. De erről jut eszembe neked nem lenne az jó hogy regisztrálsz a Transfwerwise-re ott az €-os egyenleghez kérsz és kapsz €-os bankszámlaszámot, arra utalnak és mindig a piaci középárfolyamon tudnál váltatni, ami most épp 360 Ft. Ezzel járnál a legjobban.[ Szerkesztve ]
-
ferzoli
Ármester
A PP vásárló védelem miatt intéztük azon keresztül. Transferwise-t még nem próbáltam, de most nézem és látom, hogy nagyon jól vált.
Vásárlásra PP eddig nagyon bevált, ez volt az első eladásom így PP-n keresztül, de a jövőben szerintem nem fogom erőltetni.
Nagyon köszönöm a segítségedet. -
gas136
újonc
Sziasztok!
Valaki tapasztalt már ilyet?
Tegnap eBay-en próbáltam PayPal-al 8,38 €-t fizetni, de hibát jelzett (nem részletezte, hogy mi, csak az írta, hogy sikertelen, válasszak másik fizetési módot). A bankszámlámon pedig ez látszik: levontak 3038 Ft-t, majd pár másodperc múlva kaptam vissza 8,38 Ft-t (azaz pont annyi forintot, ahány eurót fizettem volna). Mindez kétszer, mert az első sikertelen kísérlet után újra próbáltam.
Mit lehet ilyenkor tenni? A bankomnál azt mondták, hogy nem náluk van a hiba. A PayPal ügyfélszolgálatnál tegnap este óta nem jutottam oda, hogy valaki élő emberrel válthassak üzenetet (tegnap este azt mondta a chat robot, hogy napközben próbálkozzak, reggel azt írta, hogy pár órán belül válaszolnak, de még semmi).
-
Topikgazda
válasz gas136 #41283 üzenetére
Az eBay tegnap egy kicsit hibás volt, szerintem ez okozta a problémát.
A PayPal ebben nem illetékes, sajnos a banki ügyintéző elfelejtett téged arról tájékoztatni, hogy kártyás fizetés esetén előbb csak zárolják a pénzt és majd amikor a kereskedő pár nappal később leemelteti akkor utalják el, ez minimum 24 óra, de inkább 2-3 nap addig bizony a bankodban van a pénz. Normális bankban meg van különböztetve zárolt szóval.
Nézd meg van-e vásárlási tételsor a PayPal fiókodban és az eBay-en, ha nincs akkor majd a bankod feloldja a zárolását az összegnek és hozzá tudsz férni, mivel nem fogja senki ezeket leemelni.
Ha mindkét helyen meg van a vásárlás akkor meg rendben a dolog. -
#04441088
törölt tag
Hali.
Van egy vitám a Gearbesttel szemben. Leírtam mi a probléma, válaszoltak egy sablont, kontráztam, azóta semmi. Ez augusztus 6.-an lett nyitva. Az utolsó szöveg részemről van, és még mindig nincs lezárva. Ennyire túl vannak terhelve? Mikorra számíthatok döntésre? -
Topikgazda
válasz #04441088 #41287 üzenetére
A Gearbest-en elindítottad a reklamációt, ők leráztak és azután a PayPal-on lett a dispute indítva és annak a folytatása amire rákérdezel most?
Itt úgy megy hogy indítod a dispute és ha nem tudsz megegyezni az eladóval akkor legkésőbb az indítástól számolt 19. napon kéred a PayPal közbelépését, mert 20. nap a jogvesztő határidő. Lásd Összefoglaló 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása -
#04441088
törölt tag
-
Topikgazda
válasz #04441088 #41289 üzenetére
Mivel 26-án lejárt a 20 nap addig lehetett volna claimra emelni.
A Gearbestnél is van lehetőség arra hogy ha nem felel meg amit kaptál, akkor visszaküldés után a teljes árat visszakapd, ha ők részlegest ajánlottak és nem fogadod el akkor egyértelműen vissza kell küldened, nem igazán van más opció, de vissza posta díját mondjuk azt a PayPal kifizette volna neked. Gondolom neked a teljes vétel ár kellett volna és azért lett az ajánlatuk elutasítva.
A Gearbest topikban is meg tudják erősíteni, hogy lehet velük tárgyalni az erre rendelkezésre álló módon és megoldani.
Elméletben két dolog jöhet számításba, elutasítják a dispute-t vagy visszaküldés után teljes refund. Az hogy teljes pénz vissza és marad nála a termék annak kicsi az esélye.
6 napon belül kiderül.[ Szerkesztve ]
-
#04441088
törölt tag
Ez a pénznek majdnem a harmada csak.
Az volt a probléma fő oka, hogy EU Priority Line-al rendeltem, nagy értékű motyót, erre feladtak simán. Persze kellet fizetni mindent, mikor csak a szállítás volt 26-28k.
Egy hét után már kezdett furcsa lenni az ügy, néztem folyamatosan, de nem volt arra opció, hogy PayPal közbelépését kérném. Nem ez volt az első vitám. Az a Jelenleg ellenőrizzük az információkat dolog meg durván három hete tolódik kifelé folyamatosan, szóval az nem egy fix dátum.Két email is jött PayPaltol a vita nyitása után.
Ez később:
'A reklamációra válaszolva a kifizetés címzettje (Gearbest) 55,50 USD részleges visszatérítést ajánlott fel. Ön elutasította a visszatérítési ajánlatot, ezért folytatjuk a reklamáció vizsgálatát. Megvizsgáljuk az esettel kapcsolatos adatokat, és minden elérhető anyagot számításba veszünk a döntés meghozatalához. Tájékoztatjuk, ha további információra lesz szükségünk, a döntés meghozatalakor pedig e-mailben értesítjük.'Ez a vita nyitása után pár nappal:
'A problémát reklamációvá minősítette fel, így további információkat fogunk bekérni az értékesítőtől. A kereskedő (Gearbest) az alábbi határidőig válaszolhat a PayPal megkeresésére: 2020. augusztus 16. A legtöbb reklamációt 30 napon belül sikerül megoldani, de a folyamat ennél hosszabb ideig is eltarthat.
A vizsgálat során előfordulhat, hogy további adatokra lesz szükségünk és ezzel kapcsolatban felkeressük Önt. Ebben az esetben kérjük, hogy a kért határidőn belül reagáljon a megkeresésünkre. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy az esetet lezárjuk, és az értékesítő javára döntünk.'Mintha lett volna eszem és kértem a PayPal segítségét? Bár nem tudom miért húzódik ki ennyire az ügy. Írtam, válaszoltak, reagáltam, azóta csönd van. PayPalnak már kétszer is írtam, hogy mi történik jelenleg, de mindig az volt a válasz, hogy várjak türelemmel, sajnálják, hamarosan lesz válasz és döntés. Csak ez volt két hete is és pár napja is.
Bocsánat, ha kicsit megkavartalak, de visszanézve az emialket, mintha kértem volna a PayPal beavatkozását...[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #04441088 #41291 üzenetére
Igen kérted, továbbvitted a reklamáció megfogalmazás erre utal, akkor ez a része jó.
De a tétel nem felel meg a leírásnak az nem érvényes szállítási módra, az a termékre értendő.
És ha vámot. áfát kellet fizetni arra sem érvényes, egyik cég sem GB, BG nem vállal garanciát arra hogy a vevő országában szokásos vám és áfa kifizetését elkerülik, hiszen ami EU-n kívülről érkezik bármely szállítással arra fizetési kötelezettség áll fent. Az hogy van "trükkös" szállítás ami néha nem jön be az egy másik dolog. Van amit nem lehet garantálniuk.
Akkor a 139 $-os dolognak semmi baja és adtak volna valamire 55,5 $ kompenzációt ami mai árfolyammal 17000 Ft, ha jól értem. Vagy a 139 $ az amit +-ba fizettél?
Meg kell várni a döntésüket, volt már olyan döntésük hogy valójában nem kellett volna a vevőnek visszaadni pénzt, de ők a saját kontójukra, nem az eladóéra megadták azt amit a vevő kért, mert az elégedett ügyfél számít nekik. De az előbb említett másik két dolog is szóba jöhet.[ Szerkesztve ]
-
#04441088
törölt tag
Igen. Durvan annyi pluszköltségem keletkezett. Két terméket rendeltem, EU Priority Line szállítással. Csak a szállításért ott hagytam náluk egész sokat. Olyan akció volt náluk, hogy egyet fizet, kettőt kap. Persze ez nem teljesen volt igaz, mert a szállítás miatt így elég sokat beszedtek, de olyan 25-30% valós kedvezmény keletkezett így. Úgy, hogy ki kellett fizetnem a vámot és áfát, illetve vámkezelési díjat, így már megvehettem volna az adott terméket itthon is, ugyanolyan áron. Ami különös ebben az egészben, hogy rendelés után pár nappal csörgött a telefon, DHL hívott, hogy vámkezelés alatt álló termékem van náluk. Furcsa is volt. Kifizetem, amit kellett. Az egyet fizet kettőt kap termék volt az. Vagyis az egyik példánya. Rá 3-4 hétre meg hozta a másikat a GLS. Magyarul az egyiket adták csak fel azzal a módszerrel, amivel rendeltem és fizettem is érte. Azt sem értem miért szedték két részre a rendelést, miért ilyen böszmén adták fel.
A szállításra vonatkozó okot nem találtam, de egyértelmű az ő hibájuk. Elvárom azt, hogy visszafizessék azt a kiesést, ami az ő figyelmetlenségük miatt keletkezett. Ha mindkettőt a DHL hozta volna vagy hetekkel később a GLS, akkor még úgy ahogy megértem, de amit csináltak, arra még példa sem volt GB topikban... szétszednek egy rendelést és feladják különböző módokon?
Régen szerettem az Alit, Ebayt, Banggoodot és Gearbestet is, pedig az Alis rendeléseket félve adtam le először, a PayPal védelem hiánya miatt. Az utóbbi 50 rendelésem 90%-a Alis, egy GB, többi Banggood. Gearbest sokat változott. Sok rájuk a panasz. Rengeteg terméket készleten jeleznek, aztán hetekkel, hónapokkal később sem adják fel. A pénzt nem térítik vissza 100%-ig, pontokkal akarnak kompenzálni, stb. Nem kell félteni őket.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #04441088 #41293 üzenetére
Nem egészen van igazad, azért fizettél áfá-t és vámeljárási költséget mert Kínából, Hong Kongból érkező árukra fizetni kell.
Az hogy van lehetőség ezt elkerülni mert nem minden kerül a látókörükbe (sikeres a becsempészés) ez nem jogalap az Állam által beszedett pénzt a kereskedőre terhelni.
Az hogy GLS-nél összejött az áfamentes bejuttatás az mást jelent, bár ők EU-ban kapták a csomagot és nem vizsgálják a származási helyét a csomagnak, de a törvényei szabályozás rájuk is vonatkozik és figyelembe kellene venni, mert egy reptéri depóban vették át, nem pedig egy üzletnél, magánszemélynél egy településen.
Az utóbbi időben előfordult a BG esetén hogy bizony hiába a második EU-n belüli "feladás" az EU Priority line esetén vámosok vámolják a pakkot, ott viszont van egy tariff insurance biztosítás és ha ez fizetve van, vagy ők biztosítják a szállításhoz, akkor utólag kifizetik a felmerülő + költségeket. De ők sem vállalnak garanciát arra hogy úgy küldik, hogy az Állam felé nem lesz fizetési kötelezettséged.
Szóval értem én hogy kellemetlenül érint a dolog, de ténylegesen nincs semmi jogalapja a kérelmednek.
De körbejárva a dolgot a Shipping Methods-nál látszik hogy a termék honnan lesz küldve a Stock in: szöveg után és Priority Line mód van, semmi utalás a EU-ra. Ha onnan jön akkor Expedited Shipping és mondjuk Ship from Germany. Szerintem azért így lehet kalkulálni hogy lehet + költséged.
De majd kiderül hogy PayPal miként dönt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #04441088 #41296 üzenetére
Nekem az a mobil akármi nem mond így semmit, amit a böngészős oldalon a terméknél van én azt tudom megérteni.
Itt nem látszik hogy honnan jön, mert a szállítási módban minden fel van sorolva ami szóba jöhet, vagy ez egy számukra érthető rövidítés, de ha HK a Ship from vagy a Stock in akkor vámeljárásos mindenképp bárki is szállítja. -
gas136
újonc
Megnéztem a bankban újra, a tranzakciós lista részletei alapján úgy tűnik, hogy csak zárolt. Bár kiírva nincs, hogy zárolt, de csomó, a már befejezett tranzakciónál meglévő adat hiányzik a táblázatból.
Írás közben nézem: Most estére a + és a - tételek is eltűntek, és visszaállt az egyenleg, azaz tényleg csak zárolt volt.
Viszont megpróbáltam újra fizetni PayPal-al, az eredmény pedig most is ugyanez lett.
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...