-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
poli27
veterán
Nem paypal, de tudja valaki miért nem elérhető a google pay itthon?
-
Topikgazda
válasz poli27 #40901 üzenetére
Most ebben a pillanatban vagy egyáltalán? Mert szerintem elérhető Bár lehet hogy te üzletben történő vásárlásra gondolsz..
Van egy topik ahol van információ ilyenekről is.A Google oldalán meg ez van:
Fizetős alkalmazások elérhetősége
A fizetős alkalmazások jelenleg csak a következő országokban tartózkodó felhasználók számára elérhetők:
Honduras Hongkong Magyarország Izland
Fizetés online vagy az alkalmazásokban
Ez a Google Pay-funkció a következő országokban áll rendelkezésre a részt vevő webhelyeken és alkalmazásokban: Albánia, Algéria, Amerikai Egyesült Államok, Amerikai Szamoa, Angola, Antigua és Barbuda, Argentína, Ausztrália, Ausztria, Azerbajdzsán, Bahrein, Belarusz, Belgium, Brazília, Bulgária, Chile, Csehország, Dánia, Dél-afrikai Köztársaság, Dominikai Köztársaság, Egyesült Arab Emírségek, Egyiptom, Észtország, Finnország, Franciaország, Fülöp-szigetek, Görögország, Hollandia, Hongkong, Horvátország, India, Indonézia, Írország, Izrael, Japán, Jordánia, Kanada, Katar, Kazahsztán, Kenya, Kolumbia, Kuvait, Lengyelország, Libanon, Litvánia, Luxemburg, Magyarország, Malajzia, Mexikó, Nagy-Britannia és Észak-Írország Egyesült Királysága, Németország, Norvégia, Olaszország, Omán, Oroszországi Föderáció, Pakisztán, Panama, Peru, Portugália, Románia, Spanyolország, Srí Lanka, Svájc, Svédország, Szaúd-Arábia, Szingapúr, Szlovákia, Tajvan, Thaiföld, Törökország, Új-Zéland, Ukrajna, Uruguay és Vietnám.
-
Bozek
nagyúr
Komolyan ennyire körülményes feltölteni a PayPal egyenleget? Bár az OTP elvileg benne van a Trustly listában, de jelenleg ez a megoldás inaktív Magyarországon...
-
Topikgazda
Ha pontosan ismernéd akkor tudnád hogy a Trustly az a PayPal-on kívüli cég. Az hogy működjön ahhoz a bank Internetes belépési rendszeréhez hozzá kell férni, ha megnézed a leírást erről a témáról ott benne vannak a képek, amelyek a banki belépési felületeket tartalmazzák, némelyik az egyszerűsített formájú köztük. Csak akkor működik a dolog ha az adott bank és a Trustly megegyezik egymással és a Trustly használhatja a belépési rendszert
Ennek az üzenetnek az az oka: Az hogy a bankod nem ad a Trustlynek hozzáférést,De ez a bank "hibája", védik magukat a konkurenciától és kihátráltak az eddigi szerződésekből, szerinted mit kellene a PayPal-nak csinálni? Törölje?
Lehet hogy tárgyalnak folyamatosan, mert ez egyébként használható volt eddig így a törlésnek nem lenne értelme, inkább kiírják ezt neked: "Unfortunately, we have had to temporarily deactivate instant top-ups with PayPal in your country."
Aláhúztam hogy ideiglenesen, de akkor maradjunk annyiban hogy senkinek nem hibája, csak még nincs élő szerződés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Pontosan, az összes bank aki itt fel van sorolva UniCredit Bank, Budapest Bank, MKB Bank, K&H Bank, OTP Bank, Raiffeisen Bank nem kötötte újra még és ezek magyarországiak, tehát Hungary a Country.
Te is engedélyezted (vagy letiltottad) a bankodban hogy más, külső pénzintézménynek is biztosíthatják a számládhoz való hozzáférést. Idén indult.
Mit gondolsz miért nem tolonganak a külföldi pénzügyi szolgáltatók? Kinek az érdeke hogy szerződéskötéssel egy kicsit húzzák az időt? Az ügyfeleké, a más pénzügyi szolgáltatóé vagy a bankoké?
De felesleges ezen agyalni, gondolom már átutaltad a Top Up-os adatokkal és akkor holnap reggel már az egyenlegeden a pénz.[ Szerkesztve ]
-
jaffa 2843
Ármester
Sziasztok!
Komolyan ennyire nonszensz a paypal support? A sokat olvasott google authenticator elvesztése probléma... Írtam emailt, hogy mi a helyzet, ugye nem tudok belépni, hiába változtatok jelszót, mindenképp kéri az authenticator kódot, ami sajnos nincs meg. Erre visszaírnak, hogy a profilomban elolvashatom a válaszlevelüket. Wut?!
#### Egeres közvélemény-kutatás | http://goo.gl/forms/egt3lQRWsh ####
-
Topikgazda
válasz jaffa 2843 #40911 üzenetére
Hogy veszítetted el? Több mint egy hónapja megváltoztatta a Google a hitelesírtés mentési rendszerét, hogy könnyebb legyen hordozni. Szerintük ha bármely eszköz ami fel van véve az google authenticator-hoz elvesztésre kerül egy másik olyanra simán lehet telepíteni. Leírták hogy miként kell ezt beállítani.
A hardver függőség miatt a jelenlegi PayPal párosítással nem tudod használni.
A megoldás az lenne hogy ha telefonon nem tudod elérni őket (hétköznap lehet) írásban visszahívást kérni tőlük és a hitelesítő alkalmazás védelmet kikapcsoltatni.
De ránézek a PayPal fórumra hogy írtak-e más lehetőséget. Majd jelzem ha van valami más.[ Szerkesztve ]
-
Víz Elek
senior tag
Sziasztok!
Egyik barátom nevében írok, akivel egy olyan dolog történt, hogy rendelt egy terméket, amit elméletileg a dhl kézbesített itt németországban május 6-án, egyértelműen látszódott a nyomkövetésben is, viszont nem érkezett meg semmi.
Írtunk a paypalnak, viszont arra hivatkoztak, hogy nyomkövetés alapján valóban megérkezett a cucc, de mégsem.
Na mármost a napokban megérkezett a termék, senki sem tudja, hogy hol lehetett eddig, lényegtelen.
Kibontotta a srác, hát teljesen más fajta silány minőségű terméket kapott, mint ami meg volt hírdetve.
Kérdésem az lenne, hogy paypalon keresztül hol lehet panaszt tenni, ha már egyszer volt egy claim és az le lett zárva?
Természetesen az oldal ahonnan rendelve lett megszűnt...Válaszaitokat előre is köszönöm!
Samsung S9
-
jaffa 2843
Ármester
Érdekes, hogy minden más authenticator setup után kidob egy restore kódot, amit mindig el is mentek, azokat vissza is lehet állítani mindenféle gond nélkül, de a google ilyet nem csinál... Sőt, a google authenticatorban lévő összes accountot vissza tudtam állítani, csak a paypal ennyire...khmm.. bonyolult.
Még a banki alkalmazás sem ennyire idióta, ott is restore kóddal megoldható, pedig annak is legalább annyira biztonságosnak kell lenni.A mai eldobós társadalomban a legnagyobb hülyeség HW ID alapján menteni bármit is.
[ Szerkesztve ]
#### Egeres közvélemény-kutatás | http://goo.gl/forms/egt3lQRWsh ####
-
Topikgazda
válasz Víz Elek #40913 üzenetére
Eredetileg meg nem érkezés volt a dispute oka. Tényleg úgy van hogy egy már lezártat nem lehet újból megnyitni.
Meg kell nézni ha a minőségi kifogás dispute-t indítására most mit írnak. Ha nem lehet mert már volt egy lezárt, akkor írni kell nekik hogy a meg nem érkezés az téves volt, viszont most itt a minőségi probléma és kérni hogy bírálják el. -
Topikgazda
válasz jaffa 2843 #40914 üzenetére
Hát a hardver dolgot nem a PayPal tette bele, de persze nem tudom biztosra hogy kinél kell változtatni. Lehet hogy pont ezért nem stimmel mert ez a rész változott és az elvesztés a szinkronizációba bekavart. Egyenlőre csak válasz nélküli ilyen nem müxik a hitelesítő alkalmazás hozzászólásokat látok, illetve a Google-ra visszautaló választ.
De ez megerősíti azt amit írtam:
Re: Locked out due to 2 step authentication
I was finally able to solve this problem. I needed to get to a more experienced consultant, and he had to be actually available on the phone amidst the COVID-19 situation. So, about 15 minutes later - the 2FA was removed from my account and I was able to log into it. However it took some attempts, and I had to use the URL sent to me by the consultant in a browser that doesn't have any other PayPal accounts logged in, because then I was trying to get into the secondary account that I created in order to start any live communication with PayPal.
So, all in all - have patience, wait for a live available consultant, and your problems will be solved. There is no other way. Good luck!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz jaffa 2843 #40917 üzenetére
Nem mert Írországban van az ügyfélközpont, nem feltétlen indiaiak dolgoznak ott, annyit tudsz spórolni hogy van magyar hívószám is, persze angolul kell beszélni. A fiókkal és veled kapcsolatban szoktak kérni azonosításhoz infókat, azután meg megcsinálják.
Mivel nem tudsz belépni így nem lehet hívás kódot kérni ezért csak az elérhetőségi dolhgok az Öf-ból
munkanapokon 08:00-tól 16:30-ig hívható (GMT). Magyar idő szerint 09:00-17:30
00353 1 436 9111
Ez lenne a magyar ügyfélszolgálati vezetékes telefonszám, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók: 1 777 7944[ Szerkesztve ]
-
GoZoL
senior tag
Sziasztok!
Google hitelesítőt használtam a paypal bejelentkezéshez és resetelődött a mobilom. Hogy tudok bejelentkezni a paypalba? Supportnak hol tudok írni?
Köszönöm! -
GoZoL
senior tag
válasz jaffa 2843 #40921 üzenetére
Köszi!
Nekem lehet nem ér ennyit az egész, töröltetem akkor az egész fiókot. -
Topikgazda
Valami javítás történt az SMS-es rendszerben vagy a telefonszolgáltatóm javult meg, de már érkezik az sms a DIGI mobil számra is.
-
Topikgazda
válasz nagyonjjo #40924 üzenetére
A hirdetésben az volt hogy nincs visszaküldés, ez esetben a PayPal visszaküldési költségtérítése nem lehetne igénybe vehető, de mondjuk ezt felülbírálta azzal hogy azt írta hogy visszaküldheted.
De megadta hogy hova kell visszaküldeni? Mert adott esetben erre nem a regisztrálási cím van megadva.
Pl üzleti eladóknak az alap címnek a cégregisztrációs címe az alap, a elküldési és visszaküldési meg lehet ettől különböző, mert máshol van az üzlet vagy telephely. Ezért célszerű visszaküldés előtt egyeztetni a címeket és hogy tudjon róla hogy vissza lesz küldve. Ha nem jelentkezik akkor az eléggé problémás lehet.
Ha a PayPal-on indítanál dispute-t arra azért szoktak reagálni, azok is akik az eBay-en "eltűnnek". -
aktív tag
Hali, ebben az esetben lenne esélyem visszakapni a pénzt?
1900 USDt utaltam F&F utalással, de az illető átbaszott, erről képem is van, hogy beszélgetésben bevallja, hogy az elejétől fogva erre ment (Ha nem pár országgal arrébb lakna, már kettétörtem volna pár dolgot a fején legszívesebben)
Jelenleg azzal fenyeget, hogy minden korábbi utalására (Összesen kb 50-100$ az utalások összértéke) caset nyit és hát mindenki tudja milyen a PayPal, az esetek több mint felében szarnak rá mit mond az eladó / fogadó fél és a vevőnek adnak igazat......
Szóval az 1900 USDt vissza tudom kapni valahogy és megakadályozni a jövőbeli chargeback próbálkozásait? Ha elküldöm a fotókat a PayPal supportnak foglalkoznak vele vagy szokás szerint szarnak az egészbe?
Köszi
-
Topikgazda
Milyen módon küldted el a pénzt? Kereskedelmi tranzakció volt?
Valamint adtál neki el és ő fizetett neked és azokat kérné vissza? Az mind kereskedelmi tranzakció volt (tőled levonták a jutalékot)?
Ha te tudod igazolni a PayPal felé hogy a megvett dolgot ekjuttad nek akkor miért is neki adnának igazat?
DE létezik eladói védelem is és nem erősíteném meg azt hogy csak a vevőnek van igaz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az mi lenne "F&F utalás? Nekem ez így nem mond semmit. Tesco-nál van F&F márka.
De én ezt olvasom: 1900 USDt utaltam F&F utalással akkor nem te voltál?Azt az előbb nem írtam, ha küldenek nekik valamit akkor foglalkoznak vele, ha nem küldenek akkor meg nem fognak, de mindig foglalkoztak velük az én eseteimnél.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ja lehet, most ezt látom kiírva Sending to a friend így ez nem ugrott be. ( A másik meg Paying for an item or service amit kereskedelmi tranzakciónak hívnak)
Ha az lenne és úgy mozogtak a pénzek akkor senki senkitől nem tud visszakövetelni semmit. Ha valaminek az ellenértéke volt és ilyen módon küldte az 1900 $-t az nagy könnyelműség volt. Mert a PayPal ez esetben nem folyik bele a vitába, családtagok, barátok rendezzék maguk közt a pénzügyi vitáikat az lenne az alapelvük. Itt jogilag nincs vásárló és vevő.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Igen F&F = Friend/family, elnézést csak megszokás.
"Valamint adtál neki el és ő fizetett neked és azokat kérné vissza? Az mind kereskedelmi tranzakció volt (tőled levonták a jutalékot)?" A korábbi utalások, mind kereskedelmi tranzakciók voltak, szóval mindegyikre tud caset nyitni.
"Ha te tudod igazolni a PayPal felé hogy a megvett dolgot ekjuttad nek akkor miért is neki adnának igazat?" Hát, nem egy olyan esetről tudok ahol a vevő csak bemagyarázott valami légből kapott indokot és neki adtak igazat. Esetemben az igazolás lehetséges, de azért nem áll valami stabil lábakon. A korábbi tranzakciókkal proxykért fizetett és én csak egy felhasználónevet + egy jelszavat küldtem neki, semmi sem bizonyitja, hogy tényleg azt kapta amit kért
"Ha Ő küldött 1900USD-t így akkor miért baj ha a másik case-t nyitogat a többi utalásra?"
Én utaltam az 1900USDt, újra olvastam a korábban irt kommentem, de én nem látom ezt, hogy lehetett félreérteni, de még nemrég keltem szóval ki tudja Ez az utalás "Pénzküldés ismerősnek" tranzakció volt, szóval nincs vásárlói védelmem. -
balinlin
senior tag
Viszont akkor arra meg is kaptad a választ, hogy az 1900 usd-t vissza tudod e szerezni. Nem, legalábbis nem a paypal segítségével.
A többi esetben a case nyitást nem tudod megakadályozni. Ha case-t nyit, akkor azt azért nehéz lesz megmagyaráznia, hogy miért vásárolt megint tőled újra és újra, ha már eleve nem volt megelégedve. -
Topikgazda
Mint írtam ha te tudod igazolni a teljesítést akkor mit követelne?
Ezt írják:
Ha a PayPallel fizetett egy vásárlásért, és a termék nem felel meg a leírásnak, vagy nem kapta meg, amit vásárolt, a PayPal vásárlói védelemről szóló szabályzata alkalmazandó
Azt ő nem tudja igazolni hogy nem kapta meg marad a másik ok.
Te viszont tudod igazolni:
Az immateriális tételekre és szolgáltatásokra vonatkozó kiszállítási igazolás olyan, a PayPal belátása szerint meggyőző erejű bizonyítékot jelent, amely igazolja, hogy az értékesítés teljesült, és ennek alátámasztására tartalmazza többek között a következő információkat:
A tétel átadásának vagy a szolgáltatás nyújtásának időpontja. Ha ez releváns, a fogadó fél címe (például e-mail-/IP-címe).
Akkor a másik.
8 Mit jelent az, ha egy termék vagy szolgáltatás jelentősen nem felel meg a leírtaknak (angolul SNAD)?
Az Ön által vásárolt termékről/szolgáltatásról akkor jelenthető ki, hogy Jelentősen eltér a leírtaktól, ha az valamilyen lényegi szempontból eltér a fizetést fogadó féltől a vásárlás előtti utolsó alkalommal kapott leírástól (amely a kizárólag online bonyolított vásárlások esetén a fizetést fogadó fél által a releváns online hirdetési felületen biztosított leírásnak tekintendő) (továbbiakban Vásárolt tétel leírása). Erre az alábbiakban hozunk néhány példát: Ön egy teljesen más tételt kapott. Például Ön egy könyvet vásárolt, de egy DVD-t kapott, vagy a dobozban nincs semmi, vagy a kapott szoftver nem az, amelyet vásárolt. Hamis színben tüntették fel a vásárolt tétel állapotát. Például a hirdetésben az „új” megjelölés szerepelt, de Ön egy használt terméket kapott. A vásárolt tételt eredetiként hirdették, de a kapott termék nem eredeti. A vásárolt termékből fontos alkotóelemek vagy funkciók hiányoznak, és erről a hirdetés nem adott tájékoztatást. 3 tételt vásárolt a fizetést fogadó féltől, de csak 2 tételt kapott. A vásárolt tétel a szállítás során megsérült.
Ebből ugyan melyik lenne?Tehát te nem tudod a pénzt visszaszerezni a PayPal-on keresztül, viszont megfelelő indokot sem tud felhozni ha nem közvetlen az átvétel után jelezte a hibát azoknál amit te eladtál neki.
De az is igaz hogy ilyenekre nincs eladói védelem magyar eladóknál:
10. Milyen példák említhetők azokra a tételekre/tranzakciókra/esetekre, amelyek nem esnek a PayPal értékesítői védelem programjának jogosultsági körébe?
1.a fizetést fogadó felek állandó lakóhelye az Egyesült Királyságon kívül található: digitális javak és digitális tartalomra vonatkozó engedélyek (licencek).[ Szerkesztve ]
-
Víz Elek
senior tag
Sziasztok!
Olyan problémám volna, hogy van német paypalom, és kb 2 héttel ezelőtt kaptam emailt egy bizonyos paypal@infoscore.de-től, hogy mínuszban van az egyenlegem (ami nincs így), és hogy akkor fizessek ki online 35 eurót, pár napra rá küldték postán is ugyan ezt a szöveget amit e-mailben is, a tegnapi nap még már 74 eurót írtak, illetve ma meg kaptam levelet is postán ugyanúgy.
Olvastam a paypal fórumon is, hogy jó pár embert akarnak így lehúzni, esetleg valaki tud valami bővebb, konkrétabb választ erre a problémára?Samsung S9
-
Topikgazda
válasz Víz Elek #40935 üzenetére
Kezd azzal hogy jelzed a PayPal-nak, hogy nem lehet semmiféle tartozásod és ha ők adták meg az elérhetőségedet a behajtó cégnek akkor intézkedjenek, mert a fiókodban nincs ilyen értékű vásárlás és tartozás sem. Persze nézd meg hogy lehet-e alapja követelésnek.
Írj a behajtó cégnek, hogy tévednek és nézzenek utána, mert jogtalan a követelés. Még ma meg kéne lépni ezeket.Egyébként három eset lehetséges hibásan adták ki behajtásra, illetve valaki az e-mail címmel ami a fiókhoz van rendelve vásárolt és nem fizetett, de ezt nem hiszem, mert addig amíg nincs kifizetve, nincs a pénz nála, ki az a marha aki elküldene bármit és a harmadik lehetőség az átverés.
És ugye van kétlépcsős PayPal belépési védelem? SMS vagy hitelesítő alkalmazás, mert akkor egyértelműen igazolható, hogy tőled semmi nem kifizetett dolog nem mehetett ki.[ Szerkesztve ]
-
kaszibat
tag
Sziasztok!
Szeretném a tanácsotokat kérni. Májusban rendeltem egy napozóágyat egy kínai webshopból. Gyanúsan olcsó volt az itthoni árakhoz képest, de paypal fizetési lehetőség számomra garancia érzetet keltett és belevágtam. Természetesen egy filléres szivacsos kis műanyag alátét-szerűséget kaptam, nem napozóágyat. Vitát indítottam a paypalon, ahol átverés miatt teljes visszatérítést kértem. Kínai fél válasza, hogy megadja a teljes visszatérítést, ha visszaküldöm a terméket. Postai kalkulátor szerint még ez a kis méretű csomag is 17.340 Ft-ba kerülne, ha Kínába vissza akarnám küldeni, de a paypal csak 9300 Ft körül térít vissza a visszaküldési díjból. Így már több lenne a deficitem, mint eleve azzal, hogy nem kérem vissza a vételárat. Akkor ez tanulópénz volt, hogy a paypal sem garancia semmire? Véleményeteket, tanácsotokat kérném. -
kaszibat
tag
Nagyon köszönöm a tanácsot. Sajnos már nyitottam vitát a paypal-on és semmilyen módon nem lehet változtatni a nyitott követelésen (teljes visszatérítés). Ha bezárom a vitát, akkor erre a kifizetésre már nem lehet újabbat nyitni, sajnos úgy néz ki, hogy ez tanulópénz volt. Azért futok még egy kört, hátha... Köszi mégegyszer!
-
viktorhu
veterán
Van egy folyamatban lévő visszaküldésem. A nyomkövetési szám alapján az eladó július 16-án átvette a küldeményt, de mivel nem erősíti meg a paypal felé, a dispute-om határideje folyamatosan kitolódik pár nappal, így a pénzt nem kapom vissza.
Ezt a végtelenségig tudja húzni az eladó? Az Alin a feladástól számítva 60 napja volt megerősíteni vagy megreklamálni a visszaküldést az eladónak, és mivel nem reagált, a 60 nap leteltével automatikusan visszakaptam a pénzemet.
-
viktorhu
veterán
-
Topikgazda
válasz kaszibat #40947 üzenetére
Amit írsz az belföldi forgalom és 24 mm-nél vastagabb dolgok, nem külföld.
Nemzetközi forgalomban 90 cm max méret úgy hogy az egyik méret nem lehet 60 cm-nél nagyobb. Nem véletlenül kértem az adatokat, ha a befoglaló mérete 90 cm-en belüli akkor levélküldeményként mehet, Kínába a a könyvelt küldemény visszaküldés 500 g-ig 3485 Ft, 501-2000 g-ig meg 8860 Ft.
Csomag ennél drágább 1 kg-ig 17700 Ft, 2 kg-ig 18400 Ft, az EMS 19300Ft 2 kg-ig, azután 10 kg-ig felmegy 34100-raHa kevesebbet küld és elfogadod akkor is lezárható.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!