-
GAMEPOD.hu
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
savior
őstag
válasz brunnehilde #25644 üzenetére
Nálam jó volt.
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
Badlof2k
senior tag
Azert azis meger egy miset hogy a delirium alatt amikor mesz vannak feher gombok amik mobokat spawnolnak es van ket egymas melett levo gomb ami instant berobban csak olyan jo a fog hogy nem latod es mar keso onesheot van
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
Badlof2k
senior tag
válasz TrollBalint #25653 üzenetére
Tudtam hogy en csinalom nem jol
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
Ellia
addikt
Srácok, jól érzem, hogy itt - ott toltak a játék nehézségén? Néha elég durván seggrepacsi van...
Az átdolgozott bossok is tudnak olyat tolni, hogy ihaj.
Mondjuk örülök, hogy adtak nekik egy kis nehézséget
-
TrollBalint
addikt
válasz Badlof2k #25654 üzenetére
direkt néztem most, biztos, hogy a gömbök robbannak? Mert én úgy vettem észre, hogy azok,amik kikelnek belőle. Egyik másik robban, vagy akkor, mikor hozzád ér, vagy mikor meghal (nincs sok életük). Nehezen tudom megállapítani, mert egyfolytában mozgásban vagyok
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #25656 üzenetére
én is úgy láttam pár videón, hogy a kikelő "vírusgombócok" robbannak inkább.
Én viszont most egyre inkább úgy vagyok vele, hogy alacsony szinten negligálom a delírium portálokat. Nincs kedvem szaladgálni monszták után azért az egy vagy két rare cuccért, ami esik. Alacsony szinten, főleg nyílt pályán nem elég a sűrűségük. Ráadásul utána mehetek vissza felszedegetni a rohanás miatt ott hagyott cuccokat.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
crazygamer
tag
válasz Har_melin #25657 üzenetére
Én tipikusan az a játékos vagyok, aki minden ládácskát kinyitogat, egyszerűen semmit nincs szívem otthagyni. Lassan is fejlődöm ez miatt. Ez a deliriumos rohanás meg rátesz mégegy lapáttal, mert fél pályát átrohanva, gyilkolászva, utána mehetek vissza minden loot-ért. Megcsinálhatták volna úgy, ahogy néha máskor, hogy a legvégén dobja ki egy helyen a leölt monszták loot-ját. Tudnék angolul, írnék is a support-nak
-
brunnehilde
senior tag
válasz crazygamer #25659 üzenetére
Ez jó ötlet lenne, viszont tudod mi lenne ott a végén, ha csak valami regular filtered van? Loot hegyek.
Savior: Ugyehogy? Jól linkeltem én, csak Har_melinnek nehéz napjai vannak. Megyünk lincselni. De ötödszörre összehozta.
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
-
Har_melin
Topikgazda
válasz brunnehilde #25660 üzenetére
Alvánál is csak a végén esnek a cuccok, pedig egy táposabb mapra behívott küldetésnél ott is van tömeg.
Nem tudom, grafikailag nekem nem jön be ez a liga, a loot rendszer csak rátesz erre. Szürke trutyiban szürke ellenfelek, a talajon lévő dot és egyéb disznóságokat nem is látni - két nap alatt nem értem át A2 végére, annyira nincs bennem lelkesedés.
A delíriumos bónusz drop "számlálója" ugye jól érzékeltem, hogy csak a delíriumos monsztáktól nő, a normál ellenfelektől nem?
Védd a fákat - egyél hódot!
-
0karmacoma0
senior tag
-
Har_melin
Topikgazda
A másik ami rohadtul zavar, hogy miért kellett megváltoztatni a minimap viselkedését? Eddig ha visszatértem egy már bejárt szegmensre (mondjuk egy vaal area után), akkor látszott az addig felderített rész. Most olyan, mint ha sosem jártam volna arra.
Fairgravesnél kóvályogtam egy kört fölöslegesen az Allflame megszerzése után, mert nem emlékeztem, merre van a visszaút hozzá. Most az A2 végén nem szedtem fel a craftot, gondoltam sebaj, még nem csinálhatott új instance-ot, visszamegyek a waypointra és átszaladok. Hát egy túróst, megint kezdhetem felderíteni, hogy merre van a lépcsőház. Fogalmam sincs, ennek mi értelme volt.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz 0karmacoma0 #25663 üzenetére
igen, ezt már az előzetesben jelezték, hogy minél "mélyebbre" mégy a ködben, minél több monsztát (és jutalmat) gyűjtesz, annál nehezebb lesz.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Pitymaszter
tag
"Srácok, jól érzem, hogy itt - ott toltak a játék nehézségén? Néha elég durván seggrepacsi van..."
Köszönöm, ez a röhögés már nagyon kellett (szakadok)Amúgy tényleg nehéz én is állandóan seggre pacsizok, de azért kezdhetnének majd vmit a delirium mechanikájával és nehézségével mert T1 mappokon kb 2-3 másodpercig élek delirium aktíválása után... Most skippelem is a liga tartalmat szimplán csak tólom majd a mapokat...
Ez a felderített map eltűnése ha bemegyek másik instancé-ba majd vissza. Ez remélem csak bug és nem vmi új ficsőr... (ami azért valljuk be elég idegesítő)
BTag: PiMaster#2243 PoE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/chaoslord3/characters
-
Har_melin
Topikgazda
ezek szerint nem helyi bug, ha másnál is jelentkezik.
Igyekszem még gyorsan összehozni egy liga gyorstalpalót az összefoglaló elejére, de most nem köt le a játék. Ha később látok valami nagyon tetsző buildet a youtube-on, akkor lehet, hogy beszállok.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Ellia
addikt
Cööö... Eset egy exa, mondom de jó, feltankolom a karaktert minde jóval (főleg resist...). Aha 82-83 chaos egy exa :/ Fog ez nőni?
-
Patrick
addikt
Nekem HC-n esett exalt Shavronne felé, egy fehér mob dobta, kb 40 chaost ér még csak .
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
tibee77
őstag
válasz Patrick #25672 üzenetére
Na akkor mar tudom mi lett az elözö ligas rng-mel, nalad landolt.
Na nektek hogy jön be az uj content?ggg ismet elcseszett valamit.. XD tegnap beertem piros mapokra.addig nincs semmi gond mig nem talalkozok ilyen elder slayer mobokkal illetve nem nyitom meg a deliriumot.ha a ket dolog közül valamelyik megtörtenik akkor elszabadul a pokol.(ha mind2 esetleg akkor arrol mar nem is beszelek ) ezt egy kicsit tul toltak.nem ertem, olysn mintha nem tesztelnek naluk az ilyen dolgokat, minden ligakezdes ugyanaz.ismet rip hc player-ek.poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
Badlof2k
senior tag
válasz tibee77 #25673 üzenetére
Leszedhetetlen dotok? Rejtett after death effectek? Lehetne sorolni , az meg kulon vicces volt amikor sima feher magic mappon baran influences sarga monsta nemis durva modokkal 3 lovesel kinyirt ? Namind1 , szerintem ennyit incursion ota nem haltam szintezes es mappozasnal mint most , majd par het mulva jon a patch hogy bocsi nem igy gondoltuk szokas szerint amig megvan a peak jatekos szam nem erdekli oket
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
TrollBalint
addikt
válasz Badlof2k #25674 üzenetére
ezért (is) jó a glass cannon karakter. Act 10 után már mindegy mennyire erős a monsta, úgy is megöl egy ütéssel, nem érezni a különbséget a különböző mapokon
Mondjuk ez az új Psychic touch vagy mifene debuff nem annyira a barátom... stackkel, és minden egyes stackkel lassabb leszel tőle. Curse immunity flaska nem szedte le...https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
Nem tudom bug-e, de ha raktok egy cluster jewelt a socketbe, osztotok is rá pontot, majd kiveszitek, akkor csak 1 refund pontba kerül a kivétel, de az összes kiosztott pontot visszakapjátok. (Gyanítom nem bug, mert mintha írná is, mikor ki akarod venni, de hát ki olvas ilyeneket )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Badlof2k
senior tag
válasz TrollBalint #25675 üzenetére
Aha meg a healinget is lassito baromsag is van Ertem en hogy vigyunk valtozatosagot a jatekba , maga a mod tetszik meg az ujitasok is az atlaszal de a masik oldalt ugyan igy az hogy mert nem lehet leszedni?
Egyebkent a 300 splinteres cucc meg xdddddddd azon megse lepodtem igazabol varhato volt , gondolom Legion utan kicsit GGG modra balaszoltak Valaki volt itt mar amugy ? Vagy meg senki nem farmolt ossze eleget ?"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
dbius
veterán
válasz BoneDragon #25676 üzenetére
Igaz én csak pár liga óta játszom a játékkal, de ez a mostani a legkevésbé tetszetős nekem. A metamorph se igazán tetszett, de akkor már inkább azt választanám, ha lehetne
Tegnap értem Act 3 végére, de könnyen lehet, hogy a mapozásig se fogok eljutni ebben a ligában, annyira nincs kedvem hozzá. A drop miatt nem igazán érdemes ebbe a ködbe belemászni, legalábbis abból, amiket eddig dobott (egy-két-három db. rare)
-
persil
nagyúr
válasz BoneDragon #25681 üzenetére
Itt legalabb van valami content a ligakban, nem ugy, mint pl a diablo-ban.(+1 bounty cache es tarsai...)
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
TrollBalint
addikt
Megkockáztatom, hogy az előző és ez a liga, igazából azért nem nagy szám, mert inkább a második rész fejlesztésébe ölik az időt, és annak az újításait (is) hozzák be. Lásd Atlas, most ez a cluster jewel dolog (vagy ez csak a ligához tartozik? Mivel csak ott esik, de én úgy értettem, hogy ez alap lesz, mint az Atlas)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #25683 üzenetére
Úgy tudom, most csak a ligában eshetnek a cluster jewelek, de szerintem át fogják emelni az alapjátékba, ahogy a normál jewelekkel is tették.
Valószínűleg igazad van, hogy most nagyon a 2.0-n dolgoznak, bár nekem a metamorph liga tartalomként nagyon bejött. megvolt benne az egészséges arány a kockázat és a jutalom között. Ha erős monsztát csináltál, sok jutalom esett, ha biztonságosat, akkor kevesebb, de te dönthettél.
#boneDragon: aki nagy újdonságot vár, az szinte biztos, hogy koppanni fog, hiszen be is jelentették, hogy az újításokat folyamatosan vezetik be. Ami szerintem majd csak a 2.0-ban debütál majd, az az új alapjáték opció és a socket-link rendszer, de ezeket meg már láttuk, tudjuk, hogy mi lesz.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
TrollBalint
addikt
válasz Har_melin #25685 üzenetére
Az is igaz, hogy lehet nem akarnak minden ligában behozni valami 2.0-s újítást, inkább 2-3 ligánként, hogy legyen idő kijavítani. Abban egyébként igazad van, hogy a metamorph jobban jutalmazott, ha nagyobb kockázatot vállaltál, ebből a szempontból jobb volt. Én úgy tekintek erre a ligára, hogy ez is plusz, ami eddig nem volt, de alapból is már annyi kontent van a mapokon, (Blight, legion, miegymás) hogy nem ritka, hogy 2-3 ligának a cucca is ott van. Felfogható egy 3 hónapos eventnek is
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
A withered effectre azt írja, hogy 6% increased damage. Ezt stack-kenként értendő?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
0karmacoma0
senior tag
Nekem erős a gyanúm, hogy ez a liga a 2.0 tree tesztüzeme. Beöntötték az összes ötletüket, és most kiválogatják mi op, mit szeret a nép és miket kell hova kell rakni a fán, hogy nagyjából balanceolva legyen. Egyáltalán nem rossz ötlet amúgy, nekem ez így fun liga lesz. Valszeg hülyébbnél hülyébb karaktereket csinálok majd. Bossok úgy is mind megvoltak az okkultisátval, MTX annyira nem érdekel, szóval lehet tét nélkül őrültködni.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
TrollBalint
addikt
Kijött egy kis összefoglaló, a lényeg:
- csökkentik a Delirium alatt a szörnyek sebzését
- Csökkentik a debuffok idejét, így nem tud akkora stack összejönni
- Az nem lesz megoldva, hogy a végén essen az összes cucc, viszont több időnk lesz Deliriumba, így lesz idő felszedni. Ha mélyebbre megyünk, az egyes szörnyek többet növelnek reward-meter-en
- Sikerült néhány gépen reprodukálni a teljesítmény problémát, így az is kijavításra fog kerülni, de még nyomozzák mi okozza
- Kapsz plusz időt a Deliriumban, ha interaktolsz "past encounter" - rel, legyen az bármi is :)https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
freddirty
senior tag
Rövid delirium review:
Tegnap én is beértem a mapozásba az EDC trickster karival. A szintezés nem volt egy nagy élmény az előzős ligás necro és freezing pulse karikhoz képest. FPnél miután totem selfcastol már csak szaladni kell és dobálni a totemeket, nem megállni. Necro miután elérte az act3 lunaris temple-ben a tentacle miscreation gépágyúsokat, a spectre-k szintén szaladás közben elintézik a trash mobokat. (act8 spectre upgrade után meg pláne)
Az EDC az a megállok castolok továbbmegyek játékstílus. Szintezésnél kis mobsűrűségnél idegesítő. Ráadásul esek-kelek volt, de vszleg csak csóró vagyok és szar a gear.
Mapozást elértem, na itt már tud villantani, sok a mob. T1-2-3 mapokon deliriumban simán megvan az 5-ös szint, ha nem vmi elvetemült vacak folyósós kacskaringós map van. Más kérdés hogy a deli loot egy f*stalicska.
Ahogy az elején is látszódott a delirium content unalmas és ha nem valami jó az elején a lootmutató akkor nem is érdemes nagyon belekezdeni. Ami hát eléggé öngól, mert pont az a lényege a ligának hogy van egy plusz játékmód a standardhoz képest. Ha az vacak akkor irány a standard, minek a ligában csórón rohangálni.
Ráadásul az EDC pont erre a contentre lenne jó, mert a trash mob clearing a mapokon eszméletlen jó. De hát minek elérni a deli lvl5-öt ha kapok majd 5 rare-t a végén. Ráadásul rohanni kell nem szedegetni a mapot, ergo még 1x meg kell járni.A cluster jewel-ek az endgame-ben mutatják majd meg magukat, nem tudom mennyit számítanak majd ahhoz képest ha a rendes fára pakolgatjuk a passzívokat. Lehet észrevehetetlen lesz a kbség?
Update miközben írtam:
Hírek a poe oldalról, tervezett változások összefoglalása:
Summary/TLDRMonster Damage:
Nerfing on a case by case basis, adjusting on-death effects and improving visuals.
Rewards: Monsters deeper in the mist will count more for progress on the encounter reward bar.
On-hit Debuffs: Substantially reduced duration.
On-death effects: Investigating pack-based mods instead of individual, balancing to be in line with this. Improving telegraphing.
Past Content in Delirium: Adding time to the Delirium encounter when interacting with these past encounters.
Item Drop Vacuuming: No, sorry!
Depth Meter: Investigating a way to do this.
Performance: Yes, is being investigated but we're not sure yet what is causing the recent regression.
Visibility: Yes, we're working on improving this.
Make End Delirium Button Bindable: Yes!tehát:
Nem kell majd rohanni, lehet szedni a lootot, de nem lesz olyan mint az alva templom. Mutatja hogy milyen mélyen járunk a ködben. Ami jó, én semmi változást nem vettem észre bármilyen mélyre mentem is be de úgylátszik ez bug...
Akinek gond a monsta cast on death ott vmit javítanak majd ezen. (EDC-nél fehér mapokon még noproblem)[ Szerkesztve ]
fred
-
Badlof2k
senior tag
válasz TrollBalint #25689 üzenetére
Hat azert van par ertheto comment is alatta amivel egyet ertek. A Manifesto meg lol egykicsit
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
Badlof2k
senior tag
válasz BoneDragon #25692 üzenetére
😂😂😂😂 bar oszinten azoknak is orulnek amennyire szegeny vagyok most
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
Har_melin
Topikgazda
válasz freddirty #25690 üzenetére
a cluster jewelek eleve endgame (közelinek) vannak szánva, hiszen nem esnek alacsony szinten és a foglalaltok is jó messze vannak a kiindulási pontoktól. Ezen kívül az implicit kis passzív értékeik az ilvl-lel skálázódnak, tehát igazán jó darabot nem is lehet piros mapok alatt kifogni. Én pont az ED-nél néztem egy értékelést, hát ott azért nagyon nem lesz mindegy, hogy elmászok-e a fa túloldalára egy kis life meg AoE dmg-ért, vagy kirakom négy pontért a Shadow fölötti cluster jewel foglalatot és azt töltöm fel. Ne felejtsük el, hogy a cluster jeweleken megjelenő foglalatokba nem csak cluster jewelt lehet rakni, hanem normált is!
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Badlof2k
senior tag
válasz Rizseslescó #25695 üzenetére
Melyik mod az ? van fel ladanyi jewelem
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Rizseslescó #25695 üzenetére
nem tudom, a 40 körül mit jelent, én azt olvastam, hogy A5 előtt nem esnek. Egyébként attól, hogy egy-egy típus a játékban OP vagy meta lett és ezért nagyon keresik, maga a koncepció, hogy ez endgame-re szánt megoldás, nem változik.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
TrollBalint
addikt
Végeztem némi megfigyelést, és most már biztos vagyok benne, hogy nem csak a Delirium szörnyek növelik a reward mutatót. Eddig is jobb szerettem az elején ellőni, amíg több a szörny, de ezek után meg végképp úgy fogom (kivéve a pálya végére teszi )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
dbius
veterán
Nem tudom ismeritek-e, de most olvastam róla és szimpatikus fejlesztésnek tűnik: PoE-Overlay
YT videó a működéséről, egyébként a linkelt oldalon is ott van.
Trade macro helyett be is állítottam, sokkal tetszetősebb számomra. A fejlesztő további tervei közé tartozik a trade implementálása (üzenet küldés, stb)
-
freddirty
senior tag
válasz TrollBalint #25698 üzenetére
Teljesen biztosan. Most vágott ki a szerver egy T3 strand mapról. De volt egy breach útközben, azt letoltam és szépen növelődött a számláló. A map legvégére nem sok kellett volna a 7-hez, de már nem lett volna annyi trashmob, kb 40 maradt és a néhány ami megmaradt útközben. A visszafelé úton szedegetés közben meg szépen kivágott a szerver, logon után meg már nem élt a map instance... amsterdam server.
6-os szinthez a dropban volt egy blacksmith delirium orb is. Ilyen idáig még nem esett.fred
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen processzort vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen