-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #16983 üzenetére
???
Én csak annyit mondtam, h annyi és annyi buta ember van az utakon, és annyi taknyosnak van jogosítványa, aki ha kérdez is, már kiakaszt, h hihetetlen. Hogy sokan egyáltalán nincsenek felkészülve és megérve arra, h felelősségteljesen vezessenek. És ez számomra picit sokkoló. És úgy látom, elfelejtettem kitenni a "nem inge..." c. közmondást. Én 17 évesen és most 27 évesen sem rallyeztam volna/rallyezok, mert nem ilyen vagyok. Úgy mentem neki a dolognak, h inkább bukjak meg, és tanuljak a hibámból, mint sikerüljön szerencséből elsőre.
Eleve volt olyan emberke, akiről mondta az oktatóm, h alig volt 17, de már küldeni akarták, és ő nem javasolta a szülőknek... (lány). -
zolikaDB
veterán
válasz bambano #16987 üzenetére
Hoppá. Rosszul értelmeztem, mint ahogy te is. Azt hittem, a 17 évesen jogsit szerző témára reagálsz.
Plusz: a két hiba gyakorlatilag egy, és ugyanarról a tőről fakad. Továbbá: véleményt fejtettem ki. Nem tézist fektettem le. A vélemény pedig szubjektív, nem lehet sem igaz, sem hamis. Nem állítás ugyanis. (Ha úgy érzem, h mennem kell aludni, az se nem igaz, se nem hamis, belülről fakad.)
Ahogy én látom, két tábor van, itt is, máshol is. Te (már amit kiolvasni az írásodból), aki szereti a hiperszuper technológiától övezve, karöltve való -akár- száguldást is, vagy csak közlekedést, vezetést. Illetve a másik oldal, aki élvezi a nem éppen 2011-es technikával való farolgatást a havon. Amikor nem akar x fajta elektronikai megoldás beleavatkozni a fizika törvényeibe. De ez így van jól, nem lehet mindenki egyforma, és nem szeretheti mindenki a gyümölcstortát, mert akkor baj lenne. És rendben van az is, ha páran azt mondják, a zserbó bizony sokkal jobb, mint a gyümölcstorta.
Csak ennyit szerettem volna elmondani, ez az én látószögemből való, az én szubjektív véleményemet tükrözi. -
zolikaDB
veterán
válasz bambano #16990 üzenetére
Na jó, nekem ez sok. Beszéljünk inkább az Opelekről, mert ez most kocka fogalomtár, nem logout.
Cola111: arra gondoltam b.szod, h van az az ember, aki 100%-osan ragaszkodik a technológia legfrissebb vívmányaihoz, meg van az, aki lekakálja a környezetvédelmet, high-tech-et és imád egy hörgős V6-al vagy V8-al padlógázzal farolgatni, és nem érdekli, h az ő kocsijában van-e ESP meg ABS, meg ilyenek.
NA. Ne spilázzuk már túl.
Majd ha lesz napi szinten alkalmam egy Corsa 1.3 dízelt terelgetni, és spórolni a kisfogyasztással, vagy ellenkezőleg: egy Omegával kereket füstöltetni, akkor elmondom, nekem hogy jött le -
zolikaDB
veterán
Üdv mindenkinek!
Ha minden igaz, amit írnak, és engedi átnézetni szervízben, szerintetek mennyire ne szégyelljem lealkudni? Ill. hogy fest az alkudozás manapság?
Astra G 1.4 -
zolikaDB
veterán
válasz mdani01 #17157 üzenetére
Ez vitrinben volt? Szabad tudni, h mennyiért sikerült megszerezni?
adorjant: értem, és köszönöm a segítséget, a privátot is! Haladok szépen, és majd adja magát a dolog, h hogyan is döntök! Igazság szerint én sem nagyon bízok a "mondott" dolgokban, de az autónak az Olympiánál utánanézett egy szerelő ismerősöm, és valósak a szervízkönyvi dolgok, elvileg holnap megtekintem a kocsit.
Ezügyben kérdezem: a kocsi magánszemélynél van, mennyit lehet kb. alkudozni? (nem hitelre venném, hanem kp)
Ugye új törzskönyv nem kell, ha ennek már van? (bocs, ha láma a kérdés, de ki ismeri ki magát ebben a lehúzós világban?) -
zolikaDB
veterán
válasz #TOTTI #17161 üzenetére
Ma megnéztük a kocsit. Tényleg olyan, mint, amilyennek leírta, abba is beleegyezett a tulaj, h bevigyük szervízbe, vagy körbemérjük. Ajtók nem lógnak, vonalak futnak, csavarok feje kék, mint az autó, tehát valószínű, h nem volt törve. Agyonmosva/szilikonozva/takarítva nem volt.
Pár dolog még gyári benne, amiket mostmár cserélni kell: első fékbetét+tárcsa, hátsó kipufogódob, természetesen a vezérlés/szűrők/folyadékok alapból, esetleg olajteknőnél a tömítés, és bal első féltengely szimering. Ez durván olyan 100k körül ki tudja hozni az ismerősöm.
Más kérdés, h pedzegette a tulaj, h véres alkudozásba nem szívesen menne bele Mindegy, kedden meglátjuk. -
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #17175 üzenetére
A szervizben ismeros dolgozik, vele beszeltem meg, h atnezi!
A vezerles szervizkonyv szerint volt cserelve, de nem kene, h 30e ft-on muljon a dolog, uh ezt belekalkulaltam!
8 eves, 96e km, 1.4 benzin, 16V, 5os valto, Classic, belulrol is kulturalt. Hatha sikerulne.
Apropo: a kupplungja szepen mukodik, de nekem mintha puhanak tunne! Astra G-nel ez normalis? -
zolikaDB
veterán
válasz unclefucka #17227 üzenetére
Turbós motoroknál a chip-tuninggal komoly eredményeket lehet elérni, fogyasztásnak is használ, és a teljesítménynek is, feltéve, ha jól van megírva.
-
zolikaDB
veterán
Jol tudom, h a direktszurot az autosportban hasznaljak es fejlesztettek ki?
Es egy mezei motornak nem tesz jot, ha folyamatosan kozvetlen meleg levegot sziv a motorterbol? -
-
zolikaDB
veterán
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Kemény dió ez is, mint minden, ami az autózással kapcsolatos. A 4db Pirelli P1, 185-ösben 72e HUF.
De igaza van bambano-nek, sok múlik a tapadáson! -
zolikaDB
veterán
válasz ocsi19 #17336 üzenetére
Akkorhát, ünnepélyesen: ma került a tulajdonomba első autóm, egy Astra G sedan, 1.4 16V, nem EGR szelepes, 2004 novemberi, kékség! Ezáltal "rendes" opeles" lettem én is
bambano: először az "otthonában" láttam Insigniát, és meggyőzött, már ami a küllemét illeti!
ocsi19: fenti autóban 220/70-es óracsoport van... -
zolikaDB
veterán
Köszönöm mindenkinek a jókívánságot!
(igen, Z14XE motor van benne )[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Szép estét mindenkinek!
Lenne egy kérdésem! Ha elfordítom a slusszkulcsot, furcsa hang szűrődik be a középső szellőzők felől, és nem tudom, mi az. Nincs semmi bekapcsolva, mégis egy fura kerregő hangot hallok. Mi lehet ez? (ha a levegőkeringető rendszer bekapcsolom, akkor a kerregés gyorsabb lesz, valahol itt a hiba)
youtube[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
G-s Astránál a középső konzol recsegésével, nyiszorgásával lehet vmit kezdeni?
-
zolikaDB
veterán
válasz Spancer RE #17404 üzenetére
Akkor olyan 800 körül nézz ki autót. Hidd el, ha csak az alap dolgokat kicseréled, gyertyák, vezérlés, folyadékok, szűrők, fékbetétek, esetleg tárcsák, néhány szimmering, a 100e-t súrolod alulról. Átírás egy 1.4-esnél nekem 65e HUF, biztosítás neten 1 évre A00-ban 34e HUF baleseti adóval Allianznál. Ez pont 1m.
-
zolikaDB
veterán
Kész a verda Minden kicserélve, amit vétel után kell, ill. ami megkophatott a 8 év alatt, a belső levegőkeringető meg egyelőre le lett húzva, úh nem zavar.
Féktárcsa + betét, folyadékok, összes szűrő, gyertyák, tömítések, vezérműszíj + görgők.
Jövő héten meg gumicsere![ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Ismét jönne egy buta kérdés jön. A kocsin most téli gumi van, 195/60 R15. A nyárija érdekes módon keskenyebb, 185/60 R15, alufelnin.
És ami érdekelne: erre a felnire ugye tehetek némileg "peresebb", szélesebb gumit, de nagyobb átmérőjűt nem? Plusz: honnan tudom, h mik a váltóméretek erre a kocsira?
-> mod: itt megtaláltam, csak nem értem, hogyan kell használnom a lent található programot...[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz Calogero #17480 üzenetére
Köszönöm, megnéztem ezt a programot, és látom, h az a lényeg, h ne legyen nagyobb eltérés, mint 2%. Ezek szerint 205/55/R15 a helyes váltóméret. Vagy a 205/50/R16, de ehhez nincs felnim.
Akkor a carstyling-os hótt peres, /40-es és társai gumik mire valók?[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Kib.szott jól néznek ki a kerek az autód alatt, nagyon közel állnak az én ízlésvilágomhoz!!!
Mitől festenek ilyen jól? Peres gumi, vagy mert szellős kiosztásúak, vagy némileg ül is az autód vagy mi?
Sedan G Astrára tudnál ajánlani olyan szettet, amivel a tiedhez hasonló pöpec megjelenése lenne a kocsinak? 4x100-as felniben kell gondolkodni, meg most nincs pénzem egy OPC garnitúrára, amibe bele vagyok zúgva... (na persze, oda kéne osztókörmódosító pogi is) -
zolikaDB
veterán
Hű, holnap igyekszek képet felrakni, egyébként kék, mint ocsi19 Astrája, csak ez sedan.
Méret? Hmm, a lényeg, h ültetés nélkül ne legyen kva magas a kocsi, és ne feltétlen rázza szét a belem. Ezért gondolkodok azon, h ne legyen hótt peremes se, viszont tudom azt is, h a /65-ös nem épp esztétikus egy nagy felnin. Nehéz ez na. Egyébként a fenti kerék még tetszik is, annak ellenére, h gyári. Sőt. A te 195/50-esed is bejön![ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Ilyen is van -> Lorinser Astra alatt:
[link] -
zolikaDB
veterán
Ez valami OPC koppintás? -> [link]
-
zolikaDB
veterán
Köszönöm a segítséget!
Megmondom őszintén, amit öcsi és adorjant mutatott, nekem az is tetszik. Mindamellett, h jó az áruk nagyon, hisz gyáriak.
Ha sok pénzem lenne, akkor meg inkább OPC-t vennék, vagy valami közdarabb felmókolnám a fenti C Vectra felnit. -
zolikaDB
veterán
Ne bántsátok, az ő döntése. Nyilván, volt oka, h lecserélte, ennyi. Balesetmentest! Egyél egy Butterbrezelt az egészségemre a Media Marktos bolhapiacon!
-
zolikaDB
veterán
Honnan tudnék keríteni alufelnire való porvédő kupakot normális áron? (egyelőre felteszem a meglévő nyári gumis felniket, de ilyen nincs rajtuk)
-
zolikaDB
veterán
Úgy néz ki, h kupak lesz a vateráról, de ami kellene még: emlékeztek arra a bőr (?) kormányvédőre, ami fűzős volt, és nem vastagította a kormányt annyira, mint a mai autósbolti cumó? Na, az jó lenne!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Milyen autót vegyek?
- Motorolaj és szűrő topik
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Steam Deck
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- World of Warships
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest