-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
Palya 110-120 km/h, eleg is, akkor eszik rendesen. Nem is igenyli a 4000 feletti fordulatot, az 5. annyira nem hosszu sztem.
-
zolikaDB
veterán
Fordulatszám -> közös nyomócsöves Superb fordszámértékei jól látszanak a videón.
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #22622 üzenetére
Igen, ez is igaz.
-
zolikaDB
veterán
És mi van a taxisokkal? Elindít, megy egy keveset, leállít. És ezt több-kevesebb alkalommal... Ez nem árt?
Ja, miért van az, h a Z14XE motoromat, amikor reggel indítom, ilyen időben is, nemcsak télen, fordulat rögtön felugrik 2000rpm-re, majd vissza alapjáratra. Ha használom a kocsit, jövök-megyek, utána szépen alapjáratra ugrik indítózás után.
Igazából lehet, h én nem figyeltem eddig, de megkérdezem már, hogy van-e ennek vmi oka? Tkp a legfrissebb szoftver van fent, és azóta tapasztalom ezt. (ami ugye már az új ECU-n van rajta)[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
UP!
"Ja, miért van az, h a Z14XE motoromat, amikor reggel indítom, ilyen időben is, nemcsak télen, fordulat rögtön felugrik 2000rpm-re, majd vissza alapjáratra. Ha használom a kocsit, jövök-megyek, utána szépen alapjáratra ugrik indítózás után.
Igazából lehet, h én nem figyeltem eddig, de megkérdezem már, hogy van-e ennek vmi oka? Tkp a legfrissebb szoftver van fent, és azóta tapasztalom ezt. (ami ugye már az új ECU-n van rajta)" -
zolikaDB
veterán
válasz bzoley #22804 üzenetére
Persze, minden rendben van vele, ill. meg is kapja, amit kell. Nem volt 10000 a csereperiódus, de mivel hosszú út előtt álltam, cseréltettem. Csak kérdeztem, miért van.
Jól látom, h 2-esben 60km/h-nál tilt? -
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #22822 üzenetére
Ez mi, hogy?
-
zolikaDB
veterán
Calogero: na, az én szerelőm is abban a bandában van Nekem is 20 perc volt a műszakim télen.
Kerék: ami még esetleg normálisan mutat, az a 195/55 R16. Nekem ilyenem van, nézd meg Carstylingon, ugyanez a nevem. A 195/45 az nagyon kicsi átmérőben, elvész a kerékjárati ívben, amit meg te mondtál, az meg fölöslegesen széles egy Astrára. Ha 2.2-es benzinmotor, vagy 2.0 turbó van benne, nem szóltam. A váltó 205/50 R16, de ez cseppet ritka, a 205/55 meg elég gyakori ahhoz, h jó árban legyen. Picit ballonosabb, de kénylemes.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Uhh, minden infó jól jönne nekem az LPG-ről!
Hol, mennyiért csináltattad, van-e felsőkenőd, miféle gázszett, mekkora tartályod van, mennyit tudsz ténylegesen beletankolni, fogyasztásod hogy alakul, hány km óta van benne, szokott-e vele probléma lenni illetve hibajelző lámpa felvillan-e stb? -
zolikaDB
veterán
Jim Tonic:
Ha nem jó a belső levegő keringetőm, attól még csinálhatok klímatisztítást?
Prevent klímatisztítóm van! -
zolikaDB
veterán
Francba, h mindig ilyenekhez kapok kedvet.... Omega 3.2 V6 full. Gondolom, LPG-vel kellemesen is fogyasztana mondjuk.
-
zolikaDB
veterán
1: gyárit vegyél. Erre a motorra van tervezve, kész. Nem versenyautó, jobb nem lesz vele, max árban van diffi...
2: ránézni nem árt, bajod nem lesz belőle, max megspórolod a jövőbeni kellemetlenségeket. Sőt. EGR-t érdemes le is falazni, igaz, akkor villamosságisnak tiltania kell, h ne dobjon hibát.
3: igen, érdemes váltóolajat cserélni, vicces ez az élettartam dolog.
4: bontóban nem nézted? Opel Csergő, Cromax, Bárdi/Láng és társai?[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz gabipaci #23332 üzenetére
Te, ezt a 35e km-t benzinnel teszed meg? Gáz nem jött még szóba?
Kleber: volt, de mikor kezdett elöregedni, már nem szerettem, nem tapadt. Pedig volt még minta rajta, kopásjelző felett. A 185/65 R15 kényelmes volt.
Most Falken ZE 912 van, árban oké, minőségben is eddig. Egy debreceni srácnak is van ilyenje, meg Nankang NS2-ese is. Azt mondja, h hiába tartják fosnak, neki Polo alatt jobban tapad, mint a Falken. -
zolikaDB
veterán
válasz fero02 #23342 üzenetére
Jujj, és ez helyben van Rá kéne csörögni, h mutassa meg
A gond vele:
- 16 éves
- és 750e Ft
- 210 LE (átírás, adók)
- és az árban nincs benne az LPG - ezesetben a fogyasztása és annak költségei városban nem szerencsések... (ami engem illet, na!)
Szóval min. 1.2-be állna meg névre kerülve, gázzal. És akkor első szervíz még nem volt meg.
DE. Rohadtul izgató.
Pozitívumok elsőre:
- nincs alatta 20-as kerék
- nincs benne tuctuc hangcucc
- nincs fóliázva, matricázva, karbonozva stb.
- nem látok vonóhorgot se
- van mosó, tán vmi gyári xenont be lehetne faragni
-> nem valószínű, h hülyegyerek autó volt...[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz Calogero #23362 üzenetére
Tiguan? Akkor már inkább Touareg!
Német srác kölcsönautót kapott, mert szervízben van a kocsija. Volvo XC90 dízel, automata. Mondja, h erős, 160LE körüli, de nagy a kasztni, nehezen lódul meg, a váltó meg lassú. Mondom, nosza, lássuk. Összehasonlításul nekem ott a fenti VW. Hááát. A két kocsi hiába ugyanoda van szánva, ég és föld. A német az maga a luxus (nem hiába Phaeton belső), megy, tol, mint egy mozdony, mondjuk olyankor eszik is. A svéd sokkal puritánabb, bár belül óriási, de nem voltam hanyattesve a teljesítménytől. Van erő, csak nem az a kirobbanó dinamizmus jellemzi. A szálrahúzott aluutánzat műanyagok meg kifejezetten taszítottak. Mindezek ellenére a puritánsága vonzó a VW kivagyiságával ellentétben.
[link]
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Linux - haladóknak
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen program, ami...?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Ukrajnai háború
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Metal topik
- Programozás topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest