- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz Spancer RE #17889 üzenetére
Ááá, bmilyen dísztárcsát, csak ezt neee! Teszkós is jó, de Merci Opelre
-
zolikaDB
veterán
Ilyen hűtőrácsot itthon be lehet szerezni? Illetve igényes könyöklő is érdekelne!
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #17933 üzenetére
Mindegy nekik, csak pénz legyen!
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #17969 üzenetére
Tippek johetnenek nekem is, mutasd te mit talaltal!
-
zolikaDB
veterán
válasz Calogero #18038 üzenetére
Kilométer-mizéria: ismerős vett egy 1.2-es Fabiát, csitti-fitti állapotban! 80e km, jól megy, szép stb. És abban 80e van, punktum!!! Jóvan, gondoltam magamban, ekkora motorral, kis városi kocsi, nem kizárt, de ki tudja. Vmelyik nap nézegetem, mondom neki, h de f.sza váltógombod van. Jaaa, hát a régi olyan szinten rongyos volt, h ki kellett cserélni...
Tanulóautómban 170e km-nél semmi baja nem volt a váltószoknyának/gombnak (SX4).
Imy: nem tudom, milyen rendszerű, de vásárlás után amikor beültem, és csend volt, hallottam, h valami zümmög, youtube oldalamon van róla videó is (ugyanez a nevem), és ott meghallgatható. Szerelőm meg mondta, h ez típushiba (2004 novemberi Classic), vagy veszek bontóban 15k körül egy komplett egységet, vagy kiiktatja. Utóbbi lett, jogsi nélkül nem igazán voltam akkoriban mobilis, annyira meg nem értettem a dologhoz, h megvegyem.
Calogero: már kérdeztem tőle, h megvan-e még, meg is volt, valami 70k-ért akarta adni, de átgondoltam, és nem akarom ültetni a kocsit, ill. kva drága a 17-es gumi.
Ezt néztem ki, 16"-os és emberi árban fel lehet gumizni:[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Azon gondolkodok itt csendben, h kell is nekem alufelni... Veszek 6000Ft-ért gyári acélfelnit, lefújatom fehérre (mert az jobb, mint a fekete és tetszik), és veszek rá normális gumit 195/60 R15-ben.
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
válasz neduddki #18072 üzenetére
ATS Cup-ot láttál már Astra alatt?
Mármint olyan, mint az enyém, G sedan. Én vasárnap láttam egy találkozóan egy F-es alatt, aranyszínűben, de a kocsin k.rva peres gumi volt, és porba volt ültetve. Ott jól mutatott.
(ill. mi van akkor, ha ez ET20? Lehet tenni vmit vele?)[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz fero02 #18094 üzenetére
A lényeg: "ET 49 - besajtolás mélysége mm-ben. Ez a felni középvonala (2)
és a féktárcsára illeszkedö kerékagy közti távolság (3)"
-> tehát az ET a féktárcsára felfekvő felület és a középvonal közti távolság?
TasiA: de most akkor a 20 miért van kintebb, mint a 49?[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
Ááá, értem, értem! A nyomtávszélesítő, meg osztókörmódosító, meg ilyen úri huncutságok nem az én világom, egyszerű, és mutatós felni kéne, fontolóra veszem a tanácsod, pofon nem vágnak, ha több időt szánok a keresgélésre
Pusz, fogalom: tehermentesítő. Ez mire jó?[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz fero02 #18102 üzenetére
Végülis Azért köszönöm!
Találtam kettőt, ami nem olyan rossz:
- 15-ös BBS, eredetileg VW-re, 45-ös ET-vel
- RH cup, 15-ösben[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz zolikaDB #18103 üzenetére
Az ET45-ös RH már jó lenne az Astrára elvileg?! Mi pénz lehet ezeknek a felújítása? (fényezés, hibák eltüntetése)
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Danke!
Öööö, izé, kigyulladt egy kis lámpa, ami indítás után is égve marad, a kis autó, benne egy csavarkulccsal. Elektronikus hibát ír a kézkönyv, de ugyanúgy lehet vele közlekedni. Ez a gyakorlatban mit jelent? (ettől függetlenül holnap szerelőpajtit is megkérdem) -
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18108 üzenetére
Nincs mivel, majd pénteken szerelő kiolvassa!
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18110 üzenetére
Z14XE!
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18112 üzenetére
Hát, ez nem az a fajta. Féket, gázt nyomtam, de ugyanazok a piktogramok égtek, majd beindítva maradt a kis villáskulcsos kocsi. Pénteken kiderül!
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18112 üzenetére
Megjavult reggelre. Gyanítom, h vmit víz ért, vagy lepárásodott, mert tegnap munka után lemostam nagynyomású mosóval...
-
zolikaDB
veterán
válasz zolikaDB #18117 üzenetére
Elkiabáltam... Minden tökéletes volt ma, munkába mentem, ott parkolóhelyet váltottam olyan 3 körül, most 6kor meg indultam (indulás előtt mindig járatom a motort 2-3 percig), aztán a cél előtt, egy lámpánál leállt a motor. Üresbe tettem, vártam a zöldet, és egyszer csak megállt. Hiába indítóztam, semmi, akksi jó, tekeri is az önindítót, de nem indul. Viszont ülést felhajtottam, és nemnagyon hallok semmi benzinpumpa duruzsolást
-
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18121 üzenetére
Nem, már meg is van a diagnózis: üzemanyagszivattyú relé. Úh holnap elvontatjuk az autóvillamosságihoz, és ő ránéz, h mi van vele! Csak kellemetlen a dolog, de remélem, nem vészes.
(kivette a reléket, hátha, az övé jó bele /2002-es Astra/, de sajna nem; viszont beindult, és pár percen belül le is állt). -
zolikaDB
veterán
Azért elmosolyodtam, h láttál egy felnit, és már küldöd is a linket
A gumik.com-ról vásárolt már vki?[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Tudom, csak ez van beállítva alapértelmezettnek az oldalon, ha jól emlékszem.
Tényleg gagyi így az RH Cup felni, bár a képeken is inkább peres volt a gumi rajta, plusz ültetve volt.
Mein Astra: elhúztuk az autóvillamosságihoz, (igaz reggel beindult), aztán nemrég beszéltem a szerelővel. Neki is beindult (érdekes, h hidegen), majd holnap derül ki, h pontosabban mi is a hiba. Amint elkezd melegedni a motor, leáll. Valószínű, h a computerrel van valami bibi; ha melegszik, akkor nem ad áramot a benzinszivattyú reléjének. Ezt hámoztam ki a mondandójából.
Vki találkozott már ilyennel Z14XE motornál? -
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18133 üzenetére
bambano: őt nem kérdezem meg, anno egyszer kértem tanácsot a TC-n, nem kaptam választ, de a Zsiványos Mercit akarok c. kérdésre kimerítő választ adtak!
sziada5925: kontakt hibára gyanakszik a srác is első körben, utána ECU. Nagyon sokszor próbáltuk indítani, melegen egyszer sikerült este, miután a reléket kivette az autószerelő, h betegye az övét, ami nem sikerált. Beindult, de le is állt.
És mitől alakulhat ki ez a hiba, mi idézi elő? Ha már olyan gyakori... -
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18139 üzenetére
A baratom relejet nem tudtuk betenni, mert az az Astra oregebb. Kivette az enyeimet, vissza is tette, beroffent, majd megallt. Lehet, ez veletlen, mondjuk epp akkorra hult meg a moci.
Na, mondom, mindegy, holnapra remelem rendben lesz.
Csak azt nem ertem, h miert?! Ez egy normalis allapotu, karbantartott, nem szethajtott auto... -
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18142 üzenetére
Diagnózis: az ECU-val van probléma. Ha felmelegszik, akkor leoldja az üzemanyagszivattyú reléjét.
Megoldás: ECU felújítása (megbontja, stb.), bontott ECU, vagy beiktat egy relét, ami figyelmen kívül hagyja az ECU hibás utasítását. Ez utóbbi a szerelő szerint megbízható, a sajátjában is ez van, ill. az Opel Olympiánál is így javítják a kocsikat, ez 10k körül lesz. Ha felújíttatom, akkor meg kell bontani, stb, már nem lesz olyan pl. a szigetelése sem, mint régen... -
zolikaDB
veterán
válasz sziada5925 #18145 üzenetére
Nem tudom pontosan mit takar a felujitas, nem akarok hulyeseget mondani.
bambano: ECU-t honnan es mennyiert? A bontott tenyleg lutri, nemde? (mondjuk olyat lehet tudnek szerezni, van egy bonto, ahol sok Vauxhall van bontason) Ujat honnan? -
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
Miért is ne? Múlt héten computer-mizéria, ma meg defekt...
-
zolikaDB
veterán
válasz adorjant #18199 üzenetére
Már Calogeroval is tárgyaltam, a Mikepércsi úti srác javította a relés dolgot.
Nevet, számot küldöm PÜ-ben, a srác kint van a Balmazújvárosin, a Kalydi mellett, ő original Opel szerelő!
TasiA: nekem tetszik a felni, nade te csak tobbet lattal/tapasztaltal mar, mint en! Arban meg pont jo![ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Van annak jelentősége, h előbb kikapcsoljuk a fényszórókat, s ezután vesszük le a gyújtást az autó leállításakor?
Illetve: indításkor mind a három fokozatnak jól elkülönülten kell kattannia, és meg kell várni, míg az ABS és társai kialszanak, és csak akkor indítani, vagy kulcs bedug, folyamatos elfordítás, és indítás? (remélem, érthető voltam)
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Mobil flották
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Asztalos klub
- Gaming notebook topik
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen