-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
Mostanában, amikor ráadom a gyújtást, a napi számláló a megtett km helyett pár másodpercig azt írja ki, h insp. Ez mit jelent? Utána rögtön eltűnik.
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #21818 üzenetére
Akkor!
Tavaly, 6 nappal több, mint 1 éve, 95e km-nél volt cserélve ->
- olaj, olajszűrő
- levegőszűrő
- benzinszűrő
- pollenszűrő
- 4db új gyertya
- komplett vezérlés
- szimmeringek
- első féktárcsák, betétekNyáron:
- új gumik
- computer
- klíma/gáz ellenőrizveDecember közepe:
- műszaki vizsgaIdén, kb 2 hete, 103e km-nél, tehát 8e km-el később, mivel hosszabb utat (utakat) tervezek vele ezután:
- olaj, olajszűrő
- levegőszűrő
- benzinszűrő (nyári etanolozások miatt)
- rúdfej, ingaRemekelek28: azokat is ellenőriztük utolsó szervíznél, ui cseréltem 2 izzót a ködben.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #21821 üzenetére
A 8e km-es olaj is gyönyörű volt, a 2 hete beletöltött meg pláne, aranylott! Ja, és nem ette.
Calogero: 9 éves Astrára ilyen úri dolgokat nem költünk.Ez hülye? -> párásodik az f astra
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Az 1.9 CDTI is jó motor -> [link]
-
-
zolikaDB
veterán
válasz realmadrid #21845 üzenetére
Szerintem MANN a gyárija az Opelnek.
-
zolikaDB
veterán
Astra H/J-ból melyik a legmegbízhatóbb dízelmotor?
-
zolikaDB
veterán
Vectrabol hany eves a legfiatalabb?
-
zolikaDB
veterán
Jo lenne egy 3.0 CDTI, kombi, bor, automata, allofutessel... Sajna ezek 5000€ felett vannak meg, bar hasonlo adottsagu Avensisek duplaennyik...
Holanc kerdesem lenne: a dobozon 195-os 15"-bol a 195/60 R15 a legnagyobb.
Az utolso fazisban nem tudom a gyurun atbujtatni, ui az enyem 195/65 R15. Ez igy jo, nem jo, vegyek masikat vagy mi legyen? A piros gyurun atakasztom es kb ott a vege. Ausztriaban mi a helyzet ha szakad a ho a palyan? Kiallitanak lanc nelkul?
[link] -
zolikaDB
veterán
Dopebob: valóban, a becsorgott víz a hideg fémen olyan kis harmatos lesz... Nekem is volt problémám a télen, de megoldottam, egy alig látható pici lyukat kellett befoltoznom - a kasztnis után. Nem fog tocsogni az autó a behordott hólé meg az elázott pollenszűrő miatt.
-Nemtom-: JimTonicnak igaza van, de ettől függetlenül: gyártass kipufogót. Nálunk pl az aterituningos fiúk olyat csinálnak, amilyet kérsz. -
zolikaDB
veterán
válasz bambano #21951 üzenetére
Hat ez az. Azert irtam, h egy GTS-en, OPC-n meg esetleg van is tartalom a zorej miatt. Plusz ezeket valoban atengedik a vizsgan, ha mar annyira sportolni akar az ember fia a kipufogoval.
Es egy Irmscher =/= dupla 100-as fojtas nelkuli Magnum dob.
De az is teny, h mar egy gyari 1.4-esre valo dob is piszok draga.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
KonzolKartelnek H Astrája van. Annyit kell tudni, h alapból egy gyári hangszóró miért is szól "jól", estetleg hangosan? Mert érzékeny. Mert a minőségnél fontosabb, h ne panaszkodjanak a vásárlók a hangerőre. (kivétel a Bose, JBL, Bang & Olufsen stb rendszerek...)
Tehát, ha vásárolsz egy pár nagyon érzékeny hangszórót, pl Audio System MX, Hertz DSK, ami fejről hajtásra van kitalálva, nem kizárt, h sokkal jobb nem lesz. Talán több mélyed lesz, részletesebb lesz, de csodát nem kell várni. De lényegében, mellé nem foghatsz vele.
Én amikor az építkezést elkezdtem (és gyakorlatilag nincs befejezve), betettem egy Alpine 9853-as fejet. A gyári hangszórókból olyan hang jött ki, h seggreültem. És ez nem a jéghegy csúcsa. Szóval igaz, a forrásnak is jónak kell lennie, tudjuk, a hangszóró passzív elem a rendszerben. (durva megközelítése a dolognak) -
zolikaDB
veterán
Vajon az Irmscher gázpedálja szélesebb, mint a gyári G Astra pedál?
Tempomatot hogy lehetne utólag behegeszteni Z14XE gépezetbe?
Ja, pályán 410km fél tankkal -
zolikaDB
veterán
Nem vagyok F tulaj és szakértő. Tény, h nem fiatal autók, ezen felül is hajlamosak a rohadásra, amiben van pollenszűrő, mint kiderült, klíma nélküliben is van, az az első szélvédő alatt helyezkedik el, és eső, hó, nagyobb mosás után annyi vizet szív magába, amennyit csak lehet, te odabent bekapcsolod a szellőzést, és télen nem tudod miért hótt pára a kocsi. Ki kell venni, vagy szárítgatni...
Ezen felül a dízeleket óvatosan kell nézegetni, mert bár nagyon strapabíróak, megjárták már párszor a Föld-Hold távolságot, amúgy meg erő nuku.
A többiek kijavítanak, kiegészítenek amivel kell. -
zolikaDB
veterán
Urak!
Kényelmesítés:
- tempomat utólagos beépítése mennyire vérhugyozás Z14XE-be?
- Coupe sportülés hosszú távon (800+ km) kényelemsebb érezhetően, mitn a gyári?
- ha a tempomat szopás, nagyobb pedál? (48-as csukáknak) -
zolikaDB
veterán
válasz Drótszamár #22076 üzenetére
Az agyak felületét kendd meg gépzsírral. Az én kerekeim ma úgy jöttek le, mintha tanítva lennének. Úgy értem, gond nélkül.
adorjant: legjobb lesz megkérdezni Dóka mestert. Tényleg nagyon jó lenne a tempomat. (utólag vagyok okos én is) -
zolikaDB
veterán
Most nem utazok rat look-ban inkább, de ti tudjátok...
[link][ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz cellpeti #22097 üzenetére
Nagyobb kasztnik a kisebb motorokkal tobbet benyomnak.... Fontos!! Ne vegyunk alulmotorizalt autot, csak mert azt gondoljuk, kis motor keveset eszik. Pl Astra 1.4, Omega 2.0... Stb.
En azt a kocsit nagyobb benyassal, vagy dizellel vennem. Igaz, h sokan kopkodik, de van a kornyezetemben olyan 2.0 DTI, ami behozott es eddig sose allt meg... Visszaolvasva, B v C Veki?[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Ha a kipufogó hővédője teljesen szétrohadt, és a kipufogó tartóból is az egyik lerohadt, akkor menthető még a dob? Nem hangos, és nem látom, h lyukas lenne.
Ha nem: melyik márkát érdemes venni gyáriból? Mármint úgy értem, h a Bárdi kínálatában van többféle: Asso, Bosal, MTS, Lángnál még Walker (ebből is van occó meg 40k-s).
Másik: olyat lehet, h veszek egyet a fentiek közül, és rakatok rá dupla (króm pipát) véget? Mármint nem akarok zajost, meg olyat, ami 1 év alatt szintén elposhad. Designban ez jön be, de azt hallottam, h sokáig nem bírják a paragik.
Vagy elképzelhető, h kipufogós tud Irmscherhez hasonló kinézetet hajlítani?[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz Andi45 #22127 üzenetére
Ez a felni a lyukosztáson kívül nagyon-nagyon nem ide való...
Példa: Astra G, 195/60 R15, 4*100, 5.5J széles, ET49. Ezek a gyári adatok. Ezek alapján lehet kiszámolni, h milyen felni/gumi kombó megy be alá. Minden szélesség/magasság aránynak van váltója, ez azt jelenti, hogyha megfelelő értéket választasz, nem fog csalni az óra, nem terheli fölöslegesen a futóművet stb. Elméletben ezt is lehetne növelni akár 20"-ig is, más kérdés, h ott az átmérővel lesz gond, nem a váltóértékkel, be sem fér igazán.
Ha az ET számod jóval kisebb a gyárinál, (akár - is lehet), akkor ki fog lógni a kereked, amit elvileg nem tolerál se a KPM, se a rendőr - az egyéni problémákon felül. Nekem ET35-ös kerekem is volt, ez még passzolt.
Nagyon valószínű, h nálad a szélesség és az ET szám nem passzol, emiatt hiába lehet jó a váltóméret.
Itt egy ET kalkulátor.
Itt pedig egy gumi, felni, feszesség, ET méret kalkulátor. (copied by carstyling) Utóbbi szépen megmutatja, h milyen volt az eredeti állapot és mi van most helyette.
Nem ismerem és kedvem sincs guglizni az eredeti B Vectra méreteket, de ha beírod az én méreteimet, láthatod, h nem okozott akkora problémát a változás, mint nálad. Azaz egyáltalán nincs gondom vele, tökéletes.
Amivel vettem a kocsit (és téliben ez is van fent): 195/65 R15, 5.5J, ET49. A mostani (és nyári): 195/55 R16, 6J, ET49. Természetesen Irmscher, azaz "gyári". (valójában 6"-ra nem is nagyon menne rá 205-nél nagyobb gumma)
Ja... Agyméreted passzol egyáltalán, vagy csak amolyan "lötyögős"??PS: írod, h 2-3 centire kilógnak a kerekek... Az kaki. Az a felni sosem lesz jó a kocsitok alatt. Annak az ET száma kurva kicsi.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Ez már így rendben van. Főleg 5000€-ért.
-
zolikaDB
veterán
Már keresek is rá. Sajnos nem sok időm van azt a topikot követni, nagyon pörög.
Másik: bakker, én nem olvastam el a hirdetést, csak a képeket néztem meg, ill. hogy voll-voll ausstattung.
Igazából tegnap beszélgettem egy sráccal, aki elég jó verdákat talicskáz be kintről (tehát nem a 318TDS/G3 TDI vonal), hogy nagy/fiatal/erős Vectra. Válasz: miért nem Signum? Kva jó az ár/érték aránya. Azaz olcsóbban mennek, mint a Vekik a presztizs miatt...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen