-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
csaresz002
aktív tag
-
akos86
aktív tag
válasz Jim Tonic #19423 üzenetére
A szivattyú? Azt kb fél éve cseréltettem ki vadi újra a szűrővel együtt de mindenesetre lefogjuk ellenőrizni azt is. Akkor valószínű hogy elmegy a nyomás mert miután beindult utána már egyből indul csak az első a nehézkes. Hogyan tudnám orvosolni a hibát? Mérjük meg az üzemanyagnyomást? Köszönöm az infót
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #19446 üzenetére
És hogy jutnak el hozzám? Itt a gond.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
-
TasiA
senior tag
válasz Jim Tonic #19630 üzenetére
Az első Vecimet 300-al adtam el, mai napig hajtja kollegám, 450-nél jár és benzines. Sosem volt megbontva még a motor, nem füstöl, olaj is kitart cserétől cseréig, szal hibátlan. Az országunkban futó autók üriási hányada fut 200-300 ezres motorral, melyben óra szerint virít a 130-150 ezer, boldog tulajjal a volán mögött.
[ Szerkesztve ]
-
Tomoty
aktív tag
válasz Jim Tonic #19663 üzenetére
Megpróbálok utoljára írni erről!
Teljesen felesleges szócséplés volt már a végén. De ha valaki akarja, akkor kezdhetjük újra .
Én tudom, hogy 1.8-as szívóbenzinemmel 8 sec körül futom a százat 10.4 helyett ami cirka 300eFt-omba van. A stopper nem hazudik. Hoztam (dyno)grafikont-videót-képeket-árakat. Gyorsulásról és dinamikáról volt szó, és nem nyomatékról meg fékekről vagy a sarki örömlányokról. Felesleges oldalakon keresztül megpróbálni fogást találni a másikon. Nekem ez már kicsit sok volt.
Más kipufogóra költ el 150-200eFt-ot, megint más hifire több százezret, valakinek meg a dízel befecskendezőire még ennél is komolyabb összegek mennek el. Kinek a pap, kinek a papné .
A lényeg: Az autóm hozza azt amit vártam, jelen teljesítményével tökéletes számomra!
Azért még 1* a videóim (mert azért büszke vagyok rá ):
[100-200]
[0-110]
Össze lehet hasonlítani saját verdával, és mindenki levonhatja a konzekvenciát (ha lehet már magában), hogy megér-e 300eFt-ot egy ilyen átalakítás.
Én részemről mostantól lezártnak tekintem ezt a vitát.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #19680 üzenetére
"1992-ben az egyetlen motor, amivel itthon árulták az Astrát, ez az 1,6-os, 75 lóerős volt": erről a mi astránk nem tudott az 1.7-es dízelével...
különben meg 250 ezer km, még majdnem bejáratós. az opel saját reklámújságjában volt egy G astra, valami 770 ekm-nél járt akkor, azzal reklámozták a márkaszerviz szervizszolgáltatásait.
meg volt benne egy négyhengeres v6-os motorral szerelt opel is
nekem most borult be az agyam a régi opelekkel, az itteni szerviz nem tudott vagy nem akart gyári kuplungkészletet szerezni az astrámhoz...
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
erikke17
őstag
válasz Jim Tonic #19692 üzenetére
Olyasmi vagy arra tippelek hogy valamit ezelőtt kapcsolhatott Pl: Erősítőt húzom a kábelt egyszer csak felkötegelve kiesik ahová be volt szúrva, úgyhogy ki lett ez iktatva csak ott hagyták a kábelt meg a kapcsolót ajándékba..
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #19786 üzenetére
Ugyan mihez kellene nagyobb? Én is 55-ről váltottam 72-re és amíg a cella nem ment ki benne hibátlanul működött. Trafi detektor szépen kiírta az akku töltöttségét is tized volt pontossággal és szépen töltött, tartotta a töltöttséget. Nagyobb generátor max hamarabb tölti fel de csak azért mert nagyobbra vált nem lesz olyan, hogy csak 90%-ig tölti fel. Ez pont olyan mint a ceruzaakku töltők, a töltöáram nagyságától függ a töltési idő, de nem az függ tőle, hogy mennyire tölti fel.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #19790 üzenetére
"Egyrészt ólomakkunál az általánosan elfogadott töltőáram az a kapacitás tizede (vagy magasabb)." Teljesen egyetértek, azonban ez az autón kívüli töltésre igaz, figyelve a max 55 fokos hőmérsékletet, a gázkibocsátást és a töltőáram feszültségét.
Ellenben nekem pl 100 amperes generátor van az autóban, hogy ez pont mennyivel tölt nehéz kérdés, mivel ebből a 100 amperből elsőnek a fogyasztók lecsípik a magukét majd a többit fordítja töltésre, de kétlem, hogy nekem pl a gyári akkum 55 aH-s és akor 5,5 amperrel töltene. Mivel külső akku töltővel egy akku feltöltése nem teljesen hanem használható szintre is órákig tart a megfelelő azaz tizednyi áramerősséggel, ugyanakkor egy lemerült akkus autót bebikázva egy másikról majd alapjáraton hagyva is ha csak 30 percet megy így már másnap indul gond nélkül. Egyébként pedig gondolhatod, hogy nálam sem a kezdeti gyári kapacitást fogyott el két év alatt... tölti az szépen, annyi van, hogy nagyobb akkut értelemszerűen tovább tart feltöltenie ugyanakkor kis távon is a nagyobb akku arányosan nézve kevesebbet merül. Nagy akku egyetlen hátránya: súly, de ez max versenyzőknek számít valamint akkor amikor még a boltból ki kell cipelni, a másik az ára. Jah, természetesen normális minőségű akkukról beszéltem nem újonnan is hulladékokról. Az állandó kis távokon szaladálás ami valóban 1-2 km majd autó leállít, indít ismét oda pedig alapból nem érdemes valami nagy csúcs akkut berakni és nagy haszna anyagila nincs a nagyobb akkunak. A kicsi hamarabb tönkremegy, hamarabb lemerül, a nagy tovább bírja de annyival többe is kerül. Egyébként az akkumulátor gondok több mint felében bebizonyosodik, hogy az akkut max a rossz töltés teszi tönkre mivel az eredeti probléma a generátornál keresendő de egy akkut hamarabb levesz mindenki a polcról csak amikor az új akku is pár hét alatt lemerül akkor gondolkoznak, hogy lehet jobb lett volna beszaladni egy szervizbe és rámérni a töltésre vagy csak egy multimetert rákötni, és egyből kiderül ha nem elegendő a fesz.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #19786 üzenetére
Ez az állítás általánosságban igaz, a gyakorlat meg kicsit mást mutat
Nem tudja *annyival* növelni az akkumulátorát, hogy számítana a generátor mérete, mert nincs annyi légköbméter a motortérben. A 65 Ah-ról 75-re növelés meg hibahatáron belül van töltőáram tekintetében."Ha egy akkut soha nem töltesz fel a maximumra, az csak káros hatással van rá": amelyik autóban fel lehetett tölteni a 65-öst, abban a 75-öst is fel lehet.
(#19791) _seth_: a generátor annyival tölti az akksit, amennyit az képes befogadni. A feszültségszabályzó beállítja a 14 voltos kapocsfeszültséget, és amennyi áram ennek hatására átmegy az akksin, annyival tölti. Nem hiszek benne, hogy töltőárammal túl tudnád terhelni a generátort, de ha mégis, akkor majd nem 14 volt lesz a kapocsfeszültség, hanem kevesebb és ettől csökkenni fog az akksi áramfelvétele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #19824 üzenetére
Valamikor volt, máshoz én még nem láttam ilyet pláne nem autóban a tömítésbe Nekem rozsda bevonat volt a gumin 2 ponton olyan 1,5 centi hosszan, innen lehetett látni, hogy volt rajta korábban is, majd raktam én is de nem jött be.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zsolthee
senior tag
válasz Jim Tonic #19831 üzenetére
Lehet, hogy az előbb említett hamisítások miatt alakult ki benne ez a vélemény.
Köszi. Akkor örülök, hogy nem nyúltam mellé.
Másik: Astra F ('92) - a levegő befújás irányát szabályozó gomb mögötti világítás kihunyt. Hogyan tudom cserélni? Milyen izzó kell oda? Még a nevét sem tudom...
Egyszer találtam a kardánboxban egy kis égőt. Kieshetett az oda? Mivel ritkán használom az autót, csak hetekkel később egy éjszakai vezetés során derült ki, hogy nincs ott világítás. -
bzoley
veterán
válasz Jim Tonic #19841 üzenetére
Az érdekelt volna, hogy ha veszek egy valamilyen visszacsapót(az eladó tudására hagyatkozva), elvágom a csövet, tudom-e majd csatlakoztatni a visszacsapót. Egyelőre az ac relére szereltem egy nyomógombot, és indítózás előtt járatom kicsit. Megbontani mem nagyon merem a rendszert egyelőre, szivattyú csere pedig nem aktuális.
-
TasiA
senior tag
válasz Jim Tonic #19861 üzenetére
Igen, család otthon sajnos. Meddig leszek kint? Jó kérdés, ameddig bírok anélkül, hogy rá menne a családom. Nagyon szar így élni. Csak normális munkát kéne találni, mert ez most a 2 kinti munkahelyem december óta és itt sajna jóval kevesebbet keresek. (mint utólag kiderült)
-
-
degu
senior tag
válasz Jim Tonic #19887 üzenetére
Hat ez hihetetlen!
Vettem majdnem 4.000.-Ft-ert egy Opel-Igy csinald -szervizkonyvet.
Egy rohadt szo,sem fenykep,rajz,nincs sem a tanksapkarol,sem a tolatolampa-kapcsolorol /az sem mukszik/
Mindegy.../W.C.-papirnak nem jo,mert kemeny!/verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
degu
senior tag
válasz Jim Tonic #19895 üzenetére
Na,akkor alamaszok,es megnezem,hogy hatha leesett,vagy a *terepezesnel*-letort.
A tanksapka dolgon azert csodalkozom,mert nem hinnem,hogy a 15 millio opel tulaj kozul en lennek az egyetlen f*sz,aki elhagyja a tanksapka kulcsot...verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
degu
senior tag
válasz Jim Tonic #19906 üzenetére
Skoda 130-bol
Egyebkent ha en nem talaltam meg,akkor mas sem fogja!
/Csak azt tudnam,hogy minek csinaltatott az elozo tulaj egy kulon tanksapka-kulcsot?/
Koszi a tippeket!/Egyebkent a szerviz konyvnek q*vara megorultem,azutan egy csomo dolog nincs is benne,es ami le van irva/rajzolva,sokszor erthetetlen! Van valami jobb konyv?/
[ Szerkesztve ]
verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
degu
senior tag
válasz Jim Tonic #19909 üzenetére
Hat lehet,hogy csak egy csinaltatott potkulcs volt,mindenesetre kissebb volt a*feje*-gondolom azert mert ez volt a kulcskiralynak nyerskulcsban.
De vegul is mindegy,mert a lenyeget megtanultam,hogy a tanksapkat-ha zarhato-akkor a slusszkulcs nyitja,mint ahogy a kozponti zarat is!verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
DeFranco
nagyúr
válasz Jim Tonic #19930 üzenetére
OK, tanulni jöttem. Vagyok én, a tudatlan, vannak határozott érvek az egyik oldalon, és jöttem a másik oldalra határozott és megalapozott érvekért.
Tény az, hogy beleültem a civicbe és majdnem magam alá pisiltem, beleültem az avensisbe, az már azért nagyobb cipő, de tény hogy beférünk.
Meg ott van az astra, amit szintén vezettem, igaz tényleg fapadosabb, de ezt nem feltétlenül bánom, ha biztonságban, megbízhatóságban, fogyasztásban, és olcsó rezsiben hozza vagy veri azt a szintet, mint pl. a fenti modellek.
Ezért kértem, hogy írjatok véleményt, érveket, hadd tanuljak
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Jim Tonic #19932 üzenetére
Én sokat nem agyalnék, melyiket vegyem. Gondolom az opel javára. Miért? Pont ez a kérdés.
Érted a helyzetem...itt vagyok teljesen tökként az autókhoz (Édesanyám nevelt fel, volt egy Trabantunk még a Merkúrból, aztán 18 év után egy C Corsa szintén szalonból, most van benne 8 évesen 33k kilométer. Turbórágót sem gyűjtöttem sose')
a) állítás: vegyél nagy japánt, nem baj, ha dupla annyi kilométer van benne, annyival többet el is megy, és hidd el, sokkal jobb/kifinomultabb/faszább. Ezt ugye sem ellenőrizni nem tudom, sem vitatkozni vele, annyit tehetek hogy megbízok benne, mert azt azért látom, hogy piszok módon ért hozzá. Az is mellette szól, hogy amit eddig néztem, az körbe van légzsákozva, ABS ESP töktudja stb.
b) állítás: az opel sose'kopel, olcsó a fenntartása, hidd el, jó az. Ez az állítás nekem szimpatikus, ez volt az erdeti terv is, de nem tudom alátámasztani ezt sem a japó ellenében. Tény, hogy 1M körül már elég fiatal keveset futott astrákat kapok a japánokhoz képest (ha hiszünk a hirdetésnek akkor 2005/90k vs. 2001/160k), de ezzel vége is. Erre persze az a válasz a másik oldalon, hogy a minőség ezt ellensúlyozza bőven.
Amúgy is nehezen döntök bármiről, és ez a helyzet most erősen infóhiányos, ez nehezíti a dolgot. Ezért jöttem ide is kérdezgetni. Az tény, hogy az Astra jó, ez számomra sem kérdés, az viszont igen, hogy jobb-e egy japónál ami hasonló árban fut most.
A biztonság tudom, hogy relatív, nem egy tank kell, de azért legyen biztonságos. Néznék én nagyobbat, (D-osztálynak hívják ugye?) de a keret az limites, 1M körül meg nagyautóból jót nem adnak. Csak olyat, amivel gond van.
@bambano: ez már statisztika Az mindig jól jön.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen