- EA Sports WRC '23
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EAFC 24
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- Dragon Age: Origins
- Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl
- Diablo IV
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
McDoug6lak
tag
válasz Declare #43463 üzenetére
Nem akarok én sem okoskodni meg felesleges vitatkozásokat gerjeszteni, de maximálisan osztom a véleményed!
Valljuk be, ezek a gyár által megadott fogyasztási adatok eléggé pr. szagúak!
Egyik cégünk toyota corolla-ja cirka 10 fölött csócsikál, 1,4 benya. No Comment! Persze megvétel előtt a szalonba vegyes használatra szinte esküdöztek a max. 7 literre
Pont a múlthéten kíváncsiságtól felvértezve mértem egy fogyasztást, 33.4 l gázolaj, 712 km-re. Teljesen vegyes használat, város, országút és persze klíma is. Igaz nekem nincs kettőstömegűm, meg magasnyomásom, csak 75 japán lovacskám az ISUZU jóvoltából -
haddent
addikt
válasz Declare #43463 üzenetére
Ahhha.. hát fogyiról én nem tudtam, olvastam aztán elhittem amit írtak. Akkor ez sem turbo-dízel verő/ellenfél kategória lett, hanem inkább olyan agybeteg hobbiversenyző
Gergőke88 nem kifjezetten csak VAG TSI -re gondoltam, csak hirtelen nem tudok mást felhozni értelmes űrtartalommal. De biztosan van.
AMD Power jó neked Nem mértem meg pontosan mennyi a tankom, de akörül van, 40-60 közt, legyen 50. Na az 600-ra volt elég abból több mint a fele pálya. Jó volt benne kis "de csak még 1x megnézem mennyit megy ja 190 el légkondival akkor jó na még 1x" De akkor is.
Nem vitát akartam ám ezzel indítani egyébként srácok. Én úgy tudtam, mint amit hivatalosan leírtak, hogy TSI és TDI közt (turbo benzin és turbo dízel gyanánt írom mert ez 3 betűs és lusta vagyok.) ilyen 1, max 2 liter különbség van ami bőven lazán bármikor simán bevállalós.
-
haddent
addikt
válasz Declare #43559 üzenetére
Ugyanúgy, ugyanott. Háromféle "eset" van egyébként. Teljesen hidegen (ekkor ugye az összes olaj ott van a tankban alul, ekkor a legmagasabb, hát ekkor jóval max felett van), hidegindítás után egyből (ekkor nem tágult az olaj de szét van verve az egész mociban tehát kb semmi nem maradta tankban ilyenkor al egalacsonyabb), és melegen, leállítás után egyből / 5-15 perccel. Szerintem a legutolsó a szakszerű ahogy mondod te is. És igen, így néztem és ez van. Totalcaros olajdoki se tud rá mit mondani, de itt a fórumon is volt valaki talán Vekivel akit átbaxott a nívó
De már csak egy ezres kilóméterben és eresztem le, aztán kiderül minden turpisság. Mondjuk az a gáz, hogy mondom eleinte is és most is túl van kicsit töltve, amit aztán nyilván hamar ki is ver épp ahol tud, és hát ezt is "fogyasztásnak" fogom elkönyelvni mivel képtelenség megállapítani. De annyi baj legyen.diegho ez a klíma dolog milyen? Nekem néha indulásnál olyan recseg-kerreg hogy eleinte befostam, de aztán rájöttem hogy csak klímával csinálja azóta nem törődök vele. Olyan mintha a kuplungolna, amit hát csinál is.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #43552 üzenetére
A piaci befektetők se hülyék.Sok évvel ezelőtt felmérték,hogy egy városi használatra szánt villamos kisautó gyártási költsége kb: húszezer euró.A piac viszont csak tízezret adna érte.Mivel második városi autónak 6 milla sok,nincs rá igény,így hozzá se fogtak a gyártáshoz,és egy jó darabig hozzá se fognak.(a széles fogyasztói rétegnek ennyi pénze nincs egy korlátozott mozgású négykerekűre)
Ez nem mentalitás kérdése,hanem anyagi lehetőség,józan paraszti ész.Az emberiség fejlődése azért még nem fog megállni, mert nincs mindenkinek villamos hajtású kisautója.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
válasz Declare #43571 üzenetére
Ne folytasd a felsorolást mert behányok a Tesla kivételével Szerintem el kell dönteni, hogy benzin, dízel vagy elektoromos azt kész. Nem keverni meg hibridelni. Hülyeség az egész. A Tesla nagyon jó, de csillagászati sose térül meg és van aki szereti a bűzt és a bőgést
Ettől függetlenül neked lesz igazad, mert a sok hülye torkán még le is tudják tolni, hogy de bizony az elektromos autó a jó mert nem szennyez. Igen, és az irdatlan mennyiségű elektromos energiát majd honnan szerzik? Bizisten nem égetnek semmit hanem csak atomerőművekből? De biztos? Tutimegigérik? És az olajlobbik ezt majd nézik és tapsolnak? És a sok hülye dilettáns zöld barom nem fog hisztizni, hogy épül Paks2 mert jajtejóég atom az biztos rossz? Helyette miért nincs tele szélerőművel az egész ország. De tényleg, 10 méterenként egy és akkor úgy Paks tizedét ki is váltja, mijó lenne már. Na meg a napelem. Azám a biznissz.Ellentmondásos az egész és óriási érdekek ütköznek. Szerintem előbb köszönt be (ez is sajnos) mondjuk az E100 "benzines" turbós 2 hengeres (Trabant forever) csodák kora.
(Egyébként kalandos kedvemből tankoltam 1/3 vagy még kevesebb arányban E85 -öt és teljesen jó. Ami garantált hogy nincs változás ami jó, de szerintem érzésre még csendesebb finomabb az alapjárat és talán icipicit nyomatékosabb is alul, viszont érzésre lomhábban pörög fel talán? Kicsit megváltoztatja a karakterisztikát aztán lehet csak beképzelem az egészet. )
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Declare #43575 üzenetére
Azt azért ne felejtsük el hogy a villanyautónak akad éppen felára nem kevés. Megnéztem most a golf árakat.
Golf Start 1.2 tsi 4.499.840 Forint
Golf GTE TSI Plug-In-Hybrid 11.715.550 Forint
Differencia: 7.215.710
Benzin ára ma: 389 Ft/liter. A difiből kijön 18549,38 liter benzin. Egyen 100 km-en 6 litert vegyesben vagyis a difiből ellehet autózni 309.156 km-t. Na akkor hogy is van ez?Gergőke88: Ez igaz de most nem állok neki összekonfigurálni egy ugyanolyan felszereltséget. Mellesleg az 1.2 tsi trendline 5.823.180 Forint, nagyob felszereltség nincs. De akkor vegyünk egy 1.4 tsi-t amiből a legdrágább highline 7.018.250 Forint. Ennél a difi 4.697.300 Forint -> 7 literrel számolva még így is megmarad 172.504 km-re való benzin ára. Továbbra sem értem miért éri meg a villanyos. Ahol jólét van ott 3 év után eladják az autót, bele sem kerül ennyi km.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz Declare #43575 üzenetére
Az lehet, hogy napelem és szélmalom mezők vannak de irodalmi nyelven szólva szart sem érnek. Leterítheted egész Magyarországot és Paks közelében nem fogsz járni ami egy picike kis területen szép csöndben teszi a dolgát ráadásul a zöldek hülyeségével ellentétben teljesen tisztán és biztonságosan. A napelemek nagyon hamar elpusztulnak és iszonyatosan drágák. A szélerőmű meg karbantartást igényel és ugancsak piszok drága. Ez képmutatás semmi több
Ha akkora biznisz lenne a napelem akkor az összes nagyhatalom már telepakolta volna a sivatagjait vele. De borzalmasan drága, rövid élettertamú, és a termelés az nulla. Nektek otthon lehet, hogy besegít ha épp minden lámpa ledes mellé, de ennyi
Szerintem sem a kőolajban van a jövő teljesen természetesen, viszont abban biztos vagyok, hogy amíg szó szerint el nem fogy addig azt fogjuk venni ha akarjuk ha nemEz csak tipp egyébként, de amint elterjedne az elektromos autó és a hagyományos meg kihalna, szerinted nem emelnék 5x meg az energia árakat? Annyi haszna lenne, hogy a belvárosban nem pont a lakók pofájába megy a smoke&charm , de globálisan nézve nem lenne/lesz változás amíg valóban felhagynak a kőolaj származékokkal meg egyéb szennyezésekkel
-
gerisz23
őstag
-
diegho
nagyúr
válasz Declare #43689 üzenetére
Az előző autót, 1.3-as corolla, nem hajtottam, nem virgonckodtam vele, de az azelőtti 2.0 150 lovasat igen és az az előtti 1.6 116 lovasat is, ott azért más volt a helyzet, súlyban is kevesebb volt mindkettő és erősebbek is, de mindenki azt mondta, hogy ezt az EGR szelep miatt amúgy is pörgetni kell.
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #43747 üzenetére
Se EGR, se kettős tömegű.
Viszont van jó olaj és nem 1500-nál váltok el, hanem addig engedem le a fordulatot. 8 szelepest nem kell pörgetni. A koszolódás a 16v motorok betegsége. Az enyém 2800-nál adja le a maximális nyomatékot, annál sokkal följebb még intenzív gyorsításkor sem érdemes pörgetni.A katalizátor, meg egy úttal minden más is szépen kitisztul ha felmegyek pályára. Havonta minimum egyszer előfordul. 70km 4000es fordulaton helyrerak mindent.
Ha pedig nem jön be a módszerem, akkor pár ezer forint költségen hajtókar csapágyat cserélek. Akna van, szerszám van.
Sokat olvastam én is olaj témában, ezt a cikket sem először látom és nem véletlenül merem megtenni, hogy 5-ben gurulok 60-al erőltetés nélkül meleg motornál. Ezekben az F astrákban amúgy sem hosszú a váltó.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
trassher
addikt
válasz Declare #44064 üzenetére
Azért azt se felejtsük el hogy akinek egy új a4 nem elég prémium annak vagy problémái vannak vagy üzleti okokból mutatnia kell kifelé.
Azok az ülések meg nem épp mai darabok. Feltalálták már ezt a kialakítást 2002-ben valami négykarikás márkánál.Az hogy könnyebb, több benne az elektronika már csak részletkérdés.
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz Declare #44064 üzenetére
A lézer fényszóró? Az hogy ez nem egy tipikus na még egy bmw na még egy audi? Viccen kívül, itthon legalábbis, ezek az Audi kombik, bmw kombik illetve a szedán bmw -k sorozatban vannak. Ugyanaz az ócska szokásos fekete szín ugyanaz az összes. Értem én hogy jó autó megveszi élvezi leszarja de nekem pl van igényem arra hogy egy ici picit valahogy más legyen.
Egyébként te tényleg inkább vennél 1-2 éves valami alsó kategóriás hátsókerekes szutykot mint egy vadiúj K Astra GTC -ét? Annyiban egyetértünk hogy a motorok egyelőre nagyon kis harmatos szemetek de talán majd lesz valami erősebb, remélem. (Bár ezt épp a múltkor épp veled beszéltük ki, hogy hiába hangzatos a 200 lovas bmw ha mellé 2 tonna és 1 centivel sem agilisabb) -
trassher
addikt
válasz Declare #44067 üzenetére
Akárhogy is nézzük ma már nem csoda hogy ilyen dolgokat beleraknak amikor egy telefonban van 8 mag. Most amiatt hasaljak le hogy beleraktak olyan dolgokat amiket már 5 éve szerelnek autókba?
Az a4 meg pont az a kategória ami egy hétköznapi embernek tökéletesen elég kellene hogy legyen. Oké egy a8l prémium de nem elsősorban a sofőrnek hanem annak aki jobb hátul utazik. Erre írtam hogy ezekre annak van szüksége akinek mutatnia kell kifelé üzleti okokból hogy megteheti. Én a bal1-ben akarom jól érezni magam nem hátul.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Declare #44069 üzenetére
Nincs nekem ezzel bajom csak kezeljük helyén a dolgokat. Ahogy én látom az opel egyre inkább próbálja feljebb pozícionálni magát és ehhez fejlesztés kell amit próbálnak is megvalósítani. Sok ember fejében az opel még mindig úgy él mint a német kőműves autója pedig az a korszak már a 90-es évekkel leköszönt.
Itthon sajnos tényleg az a helyzet amit leírsz. Maga a márka még nem jelent prémiumot pláne nem 10+ éves autók esetén. Van 1-2 típus ami még azért ma is ott van hiába 10 éves de ez elenyésző. Amik meg valóban jó állapotban vannak azokat lenézik mert a maradék 99% egy fostaliga és az alapján ítélik meg azt is.
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz Declare #44067 üzenetére
Nem lézer hanem ez az új ledmátrix cucc na écsed má! A hátsókerék biztos nagyon jó móka csak használhatatlan, profi sofőrök versenyzésével számtalanszor bebizonyosodott hogy összkerék után az fwd ezerszer stabilabban és gyorsabban veszi a kanyart. Ja hát driftelni azt nem lehet meg menőzni, én kérek lnézést Direkt túlzás / szarkazmus de amúgy lényegében igaz
trassher amíg vannak akik helyén kezelik a dolgokat és a jelent nézik nem a 30 évvel ezelőtti valóságot (ami egyébként épp a jó megbízhatóságot tükrözné), és veszik, addig nincs gáz. És van, jól láthatóan fogynak az Opelek, nincs itt gond.
Ez olyan mint hogy a Suzuki Swift (régit főleg) is le lehet nézni, hát nem is egy csoda. Csak akkor néznek nagyot amikor az 1.2 -es Swift a 600 kilójával kipicsázza a csoda 30 éves M3 -at németbő' rendszeres, 100 ezres olajcserével meg 2.5 tonnával[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #44074 üzenetére
Na nemár hát nincs annál jobb amikor odataposol és ki akarja csavarni a kezedből a kormányt Nem viccelek tényleg jó érzés, és még milyen lehet 2-3-400 lóval
Szerintem még sosem vezettem hátsó kerekest, mármint személyautót, csak nagy dögöt. Ezért személyes tapasztalat nincs, de amit írtam az tény, nem én voltam a versenypilóta, van youtoube on is valahol vidi.
A kezesség alatt mit értessz? Olyan mintha FWD -vel hátsó tengelyen fékeznék de csak picit miközben kanyarodok? Én olyankor érzem azt hogy iszonyú kis helyen befordul és oda teszi mellé a seggét is, ha kicsit húzom a kéziféket kanyar közben. Ilyesmi érzés lehet? -
#92891904
törölt tag
válasz Declare #44067 üzenetére
Nekem már úgy ingadozott az alapjárat hogy szabályosan horkolt. Aztán most februárban vettem ezt : [link] Elöször a cromaxnál néztem,de ott 46ezer... És a csere után jó lett. Te is ki tudod cserélni otthon,van rajta egy elektromos csati meg két imbusz csavar fogja,ennyi. Azóta jó az alapjáratom. Enyém 1.7cdti 92kw (Z17DTR).
-
haddent
addikt
válasz Declare #44106 üzenetére
Na jó már azért ám De látod azért sokakat / nagy százalékban az ilyen baromi jól eltalált ötletes és ugyanakkor intelligens reklámokkal nyernek meg. A marketingjük még jobb mint a RWD -jük
Egyébként hülye vagyok mert elfelejtettem hogy dehogynem mentem RWD -vel, nem is rég kb 1 hónapja vett haverom 15 éves valami Merci kabriót, automatát ( ). Nyilván nem volt időm hozzászokni aztán próbálgatni az erejét / kihasználni de látod így első blikkre nem volt maradandó élmény
Egy jó Imprezza awd -ét már inkább megnéznék egy jó kis kiránduláson a Mátrában -
deicide
veterán
válasz Declare #44106 üzenetére
De mondjuk egy gepárd inkább fronthajtásos, a mellső lábaival teszi bele az energiát a futásba és sebességben nem egy kaliber egy lóval, hogy az állatvilágnál maradjunk, mindkettőre van jó példa.
Amit mondani akarok, hogy egy erős FWD autó nem feltétlen ad rosszabb élményt, mint egy RWD.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Declare #44109 üzenetére
Azért pl. a suttogó dízel egész jó húzás volt Az AWD rossz útviszonyokon is kijön, illetve ügyes nyomatékelosztással segít az necces helyzetekben (értsd ez alatt, ha alapból több nyomatékot küld előre, és így az alulkormányzott helyzetet gázadással korrigálni lehet).
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Declare #44131 üzenetére
Nem értem, hogy jön ehhez ide bárkinek az anyagi helyzete. Főleg, hogy ahogy olvastam egy DPF eltávolítás komplett ECU átírással ~100k, ami engem pl. egyáltalán nem vágna földhöz, de cserébe megkímélne rengeteg szívástól a továbbiakban. Lehet valaki szeret sok időt hibakód olvasással és +20-30km-es kitérőkkel tölteni a tisztítási ciklusok miatt, de nekem valahogy ehhez a meló mellett nincs kedvem, sem időm.
Ez az idióta euro normák szüleménye, sok plusz szívással, megkérdőjelezhető valós eredménnyel. Nanorészecskéknek esetleg nézz utána, ha van kedved.
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #44155 üzenetére
Sodródnak a kanyarokban, kiszáradnak, gyorsan kopnak és egy satuzással elkenik a felét.
Tavaly nyáron én is kénytelen voltam téliken gurulni mert nem futotta nyári gumikra. Szerencsére keveset kellett autóznom és azt is csak rövid távon. Idén már Hankook K425-ösökön gurulok.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
haddent
addikt
válasz Declare #44170 üzenetére
Nehogymár kihalld a különbséget 69 és 71 decibel közt úgy, ha hozzá is vagy szokva és nem egymás mellé rakod a kettőt hallókészülékkel együtt A fogyasztás meg szerintem mérési hibán belül van.. Meg amúgy is turbó dízeled van abból sem egy óriás motor még hova akarsz jobban fogyasztani
40-50 ezer km -es kopás az kevésnek számít? Nekem nem hangzik rossznak de soha nem néztem utánna / nem mértem, akkor kell cserélni ha elkopott nem ha már eléggé behozta az árát -
haddent
addikt
válasz Declare #44174 üzenetére
Jó de azt a 10-20 ezret (a 4 esetleg 4+1 gumira) összesen ki is adod a jobb fogyasztás besorolásért cserében. És szerintem évi ekkora megtakarításhoz hát kell annyit menni mint Te vagy még többet.
150k? Hát akkor lehet, hogy még az enyémek is a gyáriak. Kleber Dynaxer? Az lehet, hogy gyári nyári volt? -
haddent
addikt
válasz Declare #44177 üzenetére
A pot az tuti nem az nem emlékszem mi de már ránézésre is más. Talán valami bridgestone. De a fene se tudja nem érdekelt örültem mint majom a farkának hogy adták hozzá a téli nyári szettet felnire szerelve A nyáriba már nem tervezek még 1 szezont rakni de ebben nem segített az sem hogy baromira élvezem amikor csikorogva égett gumi szaggal indulok meg és az sem amikor kézifékkel rövidül a kanyar és ott ég aminek égni kell De csak hogy ne mondjátok, hogy szadista vagyok és szórom a pénzt: megkérdeztem a gumisnál és ő is azt mondta, hogy még ez a szezon aztán nem kéne. Sajna kicsit repedezett is már.
Na meg szeretnék nyárira 16" kereket a 15" helyett. Nagyon pici változás, de H astrán szvsz. a 16" az optimum, nekem az jön be a legjobban. Bár tavasszal mindenképp vezérléscserát hajtok végre (kevesebb mint 70k km után, a gyári 150k elvileg, szerelők ajánlása 100-110k, rendes gazdi vagyok) az ki***ott drága művelet. És akkor a küllöm a másodlagos persze..Azt hallottátok, hogy elvileg növényi glycerinnel lehet kenegetni a gumit és akkor nem repedezik meg megköszöni szépen? Patikában lehet kapni, étkezési is jó de még jobb a vegyi tisztaságú. (Egyébként e-cigi boltban is van mert azt pöfékelik a srácok )
Findzs nekem a bal hátsónál a külső kilincset nehéz volt "behúzni" és nyitni vele de semmi más. Azt meg orvosoltam a kasztnin lévő zár odébb pakolásával
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #44320 üzenetére
persze, tudom, de a víz ha melegszik akkor annak a vízhófokon jele van, ha kigyullad, akkor már forrik, ha valaki ennek ellenére is hülye, akkor percek alatt lefőzi a kv-t!termosztát állapotára is azonnal tudsz következtetni, mert ha nyitva ragad, akkor nem melegszik, sosem gyullad ki a megfőtt lámpa, csak nem lesz meleg víz fűteni és lassabban melegszik a vas! a vízzel viszont egy időben az olaj is melegszik, mert az közelebb van a tűzhöz, de azt hűteni úgysem tudod, a vízhőfok inkább ad több infót, mint az olajhő, az egy enyhén semmilyen infó egy átlag usernek. amúgy a jó tudni mikor tiporhatod a vasnak kérdésre, jobb nem tudni, városi körülmények között sosem lesz hideg időben kellőképp meleg az olaj, max ha órákat kocsikázol az 1 km-re lévő tescoig, ilyen alapon dízelt venni felesleges, a vízhőből minden még a tiprás is megállapítható! akkor már inkább az olajnyomás lenne hasznosabb, mint az olajhő, mert cseszhetitek, ha forró az olaj, de nincs meg a kellő nyomás, ami a kenéshez kell.....
másrészt mint fő dízelesek, az megnyugtatna, ha semmit sem látnátok de kigyulladna egy mostmár tiporhatod led? engem nem. nálam a kis toyotánál nincs hőfok visszajelzés, csak kéken világít a vízhőfok, míg hideg és elalszik, ha tiporhatom, a fázis többi része amúgy sem érdekel. dízelnél én is melegítettem a vasat, de a dízellel még életben nem szoptam annyit, mint az összes többi kocsimmal együtt, lehet azért, mert egy szétkopott motorost vettem és egy vagyonba volt megcsináltatni......
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #44334 üzenetére
90 fok az üzemi hő, így hamar felforr a víz, ha valami nem okés!
azért a kettőstömegű óvására nincs recept, ami mozog az fárad és megcsuklik. városi használattal hamarabb, pályázásnál később! ez a recept, akkor most már kettőstömegűvel ne menjen városban az ember?
haddent a classicocat ha jól rémlik a polákok gyártják, ugyanaz érvényes rá mint a g-snél és az f-esnél, egyszerűbb, olcsóbb, spóroltak rajta opelék ahol tudtak.....
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #44334 üzenetére
egy ismerős járt igy, széthullott a termosztátja. Kérdezem tőle, hogy nem nézted a vízhőfokot, azon látszik ha gáz van és nagyon melegszik a motor. Erre a válasz: nem azért van a műszerfal hogy én nézzem, sose nézem csak indulásnál...
Nem tudom, lehet velem van a baj, én állandóan rápillantok a műszerekre (nem nézem csak rápillantok) hogy minden rendben van. Az olajhőfokot én nagyon tudnám díjazni vagy egy lámpa ami elalszik ha tolhatom neki
De gondolkodom, amúgy hogy kötök be olajhőmérsékletjelzőt, generátortöltés jelzőt Hely úgyis van a középkonzolon, simán beférne csak a kábelt kéne behúzni. -
diablo1984
veterán
válasz Declare #44338 üzenetére
jó, dehát az állatkínzás, hogy azért mert kettőstömegű van a gépben akkor vezess úgy hogy annak jó legyen, az egr miatt pörgesd, hogy úgy jó legyen, a részecske szűrő miatt szintén pörgesd hogy jó legyen, a fék miatt ne fékezz rövidet, hogy a fék ne kopjon, a turbó miatt hidegen ne veresd, hogy a turbónak jó legyen, a fogyasztás miatt ne pörgesd túl, hogy a dízel ne egyen benzines fogyasztást....
ez praktika? ez egy szopás, azért nincs már modern dízelem, mert a sok jó legyen miatt nem összeegyeztethető, hogy minden klappoljon, minden csak idő kérdése és szarni megy! mindegy, hogy esőtáncot jársz indulás előtt, vagy mekka felé hajlongsz, ha eljön az idő kinyekken.
ezért egyszerű a szívó benzines, igaz nem b@sz hátba a turbó nyomatéka, de erre a sok szarakodásra nem kell figyelni, hogy "jó legyen'
-
haddent
addikt
válasz Declare #44344 üzenetére
Ez rendben van de akkor miért kell erőltetni ezt az agybeteg irányt? Hogy lassan csak turbós autó lesz, benzinből is, meg a többi. Nem túlzás ez? A környezetvédelem eltúlzott téma, ha annyira aggódnának akkor kommersz magánautóra nem lenne csak benzines, SŐT, csak CNG gázos. Dehát hülyíteni kell a népet, hogy ez a jó nekünk ez a jó a bolygónak ez a jó mindenkinek
Telefonnal baromi szerencsétlen voltál, én általában még képernyőtörés nélkül is megúszom, de kamerát hazavágni, hát tényleg iszonyúra nem volt szerencséd
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #44344 üzenetére
jaja, tényleg!ez a "gyorsan ugorj el a tescoba, mert elkopott a tej, de kell, mert már kell a tészta anyaga" tipusú dolgokhoz a dízel nem jó, mert vagy kifut a tészta, és megsüti az asszony vízzel, vagy a dízel kopik.....
én is szeretem a dízel nyomatékát, talán egy régebbit vennék is majd egyszer, de akkor már ezer éves lesz a legfiatalabb és arra is bőven lehet költeni, normál használat mellett 5-6-7 litert fogyasztanak, míg egy szívó benzines nem akkora élmény, de a pörgős hangja tud szép is lenni és a fogyija is mérettől függően 6-10 liter körül alakul, persze a dögevők többet esznek, de próbálj meg egy a6 V6 2,5tdi-t 6 literből kihozni.... a fogyasztás diffi csak egy adat, a fenntarthatóság a bekövetkez(het)ő hibák kijavításáról is szól és a modern dízelek és a kis turbós(bár régen is ez volt) motorok ebből szopóak, túl finnyásak, megdöglenek, ennyi!
újonnan cégautóként igazi fatraktor, míg garis, addig bulis velük az élet, utána a 2. gazdija már felül a szopórollerre! ezek már csak hosszú távra jók egy ideig, utána lehet aszervízek zsebét tömni......
(#44346) F_Gergely : az őskövület, nem mai modern dízel, bár te is egy vagyont ráköltöttél a B-re, te is látod, ha valami nyekken, akkor lehet rá költeni, abban sok minden nincs ami szopó, így a többszázas számlákra nem kell számítani, igaz a kocsi is párszázas tétel!
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #44368 üzenetére
Te se gondolod komolyan hogy drágábban megveszem az automatát hogy aztán manuálban pöckölgessem és mégse legyen manuális érzés De akkor megkaptam a választ, ECU figyel, és annak megfelelően elváltja magát kellően hamar, nem pörgeti túlságosan hidegen? A másikra viszont még nem: és mi van ha mégis kéne a pörgés hidegen egy adott pillanatban?
-
AMD Power
titán
válasz Declare #44368 üzenetére
Teljes mértékben igazad van. Logikusan aki havi 1500-2000km + megy annak már jobban megéri egy dízel. DE rövidtávos autózásokra meg havi 5-600km nem sok értelme van. És persze nem is "egészséges" a gépnek. Főleg városi ingázásra nem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz Declare #44387 üzenetére
Persszeee 1000 lóerő aha Ebből a kisjány-bevásárló-dodgemből. Nagyon fasza ez a tuning meg chiptuning meg turbó csere nagyobbra és úgy tuning stb.. De megkérdezném már a kedves illetőt hogy hol a kipufogórendszer? Mert ekkora tuningohz minimum a down-cat jó méretes sport (nem a fing-dob, hanem a sport). Meg mekkora az ellenállás az intercoolernek, mekkora és hol van maga az intercooler stb.
Arról már ne beszéljünk hogy ez a kis műanyagfos úgy eltekeredik egy kövér gáznál mint anno amikor a ladákat úgy felfúrták nagyobbra hogy egyet lépett oda gyerek és egyből"keresztbebaszta"(ahogy a ladások mondják ), csak nem az autót hanem a féltengelyeket meg a kormánytengelyt meg a vezérlést meg mindent ami van. Meg a biztonság hol van ebben a kis takonyban? Mert erő elvileg van benne (bár vicc hagyjuk már), de irányítani nem lehet és nem is biztonságos.Na boccs a kirohanásért de kb szakadtam végig nem bírtam leállni ez vicc ez a kis piszokfolt Remélem viccnek szántad hogy neked kéne, mert ehhez képest a Te 1.7 dízel GTC -és egy BUgatti Veyron hót mindegy hányszor "erősebb". Egy igazi amcsi dög, legyen az csak egy 4 hengeres 2.7 -es mustang, körberöhögi legyen akár valós 997ps
Na de jó volt ki is köptem a reggeli kávét
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- DIGI kábel TV
- Politika
- Honor 90 - modellalkat
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- EA Sports WRC '23
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- HiMedia lejátszók
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!