-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_q
addikt
válasz Szada85 #85659 üzenetére
H-t próbáltam 1.8-as motorral. Lehet kicsit lelakottabb kocsiról volt szó, ezért ment el tőle a kedvem. 1.6-os 116Le egy 1.4-es 90LE G astra után nem tűnik soknak, ha hozzá vesszük a nagyobb súlyt. 1.8 meg kevés van. Lehet türelmesebb kell legyek, mert alapból a H astra felé húzok.
Köszi az infókat.
Ha már teszteltem is egyet, észrevételekre szeretnék megerősítést kapni hogy jól gondolom-e hogy hiba, vagy káprázott a szemem és fülem
Tehát normálisak-e a következőek H astra-nál:
- bal első ablakot felemeltem és mint a vákuum beszippantotta az ajtó kárpitot
- az olajteknő tiszta fekete olajsár volt
- motor és szélvédő között, motor mögül kerregő hang hallatszott, visszaolvasva hibaforrásokról volt megjegyzés, hogy ha rossz a szolenoid vagy a változó szelepvezérlő kerék talán akkor szokott ilyen hangot adni a motor
- bal oldalról süvítő szél jött be bizonyos sebességnél, talán inkább 60-80 km/h körül, ez talán gyári hiba vagy csak egy lelakottabb kocsiról lehet szóNe tartsátok magatokba, ha tapasztaltatok ilyesmit. Ezeket én betudtam gyári hibáknak, de talán még se az?
[ Szerkesztve ]
-
-
_q
addikt
válasz Szada85 #85666 üzenetére
1.4-hez képest kicsit éreztem csak erősebbnek, de igaz az is hogy nem pörgettem, kb ugyan úgy jártam mint a G-bel. Na most ha nem is pörgetem, akkor is dinamikusabbnak kellett volna legyen az 1.8 ha jól sejtem.
1.6-ból van sok, érdemes lehet talán olyat is próbálni, lehet meglepetés ér, bár 1.4 G astra után teljesítményben nehezen kötök kompromisszumot Viszont a ritka 1.8 miatt nem elvetendő az 1.6-os se.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek. Összegyűjtöttem néhány fontos dolgot, amit megtaláltam a fórumon és amit az elmúlt napokban írtatok. Ez alapján már legalább nem felkészületlenül bele a vakvilágba megyek keresgélni.
[ Szerkesztve ]
-
-
_q
addikt
válasz Szada85 #85752 üzenetére
Sikerült megint kicsit összezavarni magam Igazából a gyorsulási adat talán egy elsőre megnyugtató dolog volt számomra, de mint a nyomaték/teljesítmény ábrán is látszik (amivel nem foglalkoztam különösebben, gondolva hogy arányos lesz a gyorsulással), tévedtem. Tényleg sokat jelent a +30 Nm az 1.8-as motor javára, meg ugye a dízelek is pont emiatt jók, ahol általában használják őket a 2000-3000 közötti tartományban segítenek az előzésben, 4000 fölé ritkán forgatja bármi is a motort, még benzines esetén is.
Jól összefoglaltad köszi. Ezek után nyomatékgörbét is keresni fogok.
Megkérdezhetem neked mi lett a végén a keresés eredménye?
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #85762 üzenetére
Az attól függ hajlandó lesz-e elvégezni szerelőm a rettentő időigényes javításokat vagy sem. Utóbbi esetben majd valamelyik bokor mögé tolom a taligát. Vagy lehet hogy a béna kategóriába sorolok és csak 101 pacit viszek ki a parkolóba.
De ofkorsz, egyébként nyálazás ON.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
pvt.peter
őstag
válasz Szada85 #85883 üzenetére
Köszi a választ.
Igen, egyszer már voltam a menüben, igazi kaland volt bejutni és kijutni
A legjobb az lenne, ha lehetne vmilyen módon ezt a potmétert javítani.
Tudsz egy linket adni az általad említett Vectra Club -hoz?Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
peppe79
senior tag
válasz Szada85 #85926 üzenetére
Ez így van, tényleg alaposan át kell nézni. Én a kiválasztott autó átvizsgálására megbíztam egy szakértőt, azonban még ő sem vett észre 1-2 kisebb problémát.
Csak hogy néhány példát említsek, amire elsőre nem is gondolna az ember: az ablaktörlők működését leellenőrizte, és azt is, hogy csíkmentesen húz-e a gumi, de azt már nem vette észre, hogy a hátsó ablaktörlő kar egyik műanyag rögzítője letört. Ha kiemelem a kart, akkor simán kiesik belőle az ablaktörlő lapát.
Egy vadi új, gyári GM kar 9500 Ft.
Aztán nem ellenőrizte azt sem a szakértő, hogy meg van-e a gyári vonószem, vagy az emelő. Nálam szerencsére meg voltak, de az ismerősöm például ezek nélkül vásárolt autót. Fel sem tűnik a hiánya, mindaddig, amíg egyszer bajba nem kerül az ember. Újonnan a vonószem van vagy 4-5 ezer ft, az emelő meg kb. 25 ezer ft.
Az ilyen kis hibákból, hiányosságokból simán összegyűlhet akár egy százezres nagyságrendű tétel, gyári, új alkatrészek esetén.[ Szerkesztve ]
-
-
Brave_86
aktív tag
válasz Szada85 #85939 üzenetére
Köszönöm szépen az információkat! Sok hasznos dolgot megtudtam ebből.
Még csak most kezdtem el nézelődni és információkat gyűjteni. (de ez gondolom lejött a korábbi kérdéseimből)
Ilyen jellegű építő információkra van szükség! Minden továbbit is szívesen veszek! Remélem még fogok tudni itt (is) olvasni a jövőben. A vásárlás még csak a terv szinten van, valószínűleg hónapok múlva lesz aktuális. Még egyszer köszi! -
_q
addikt
válasz Szada85 #85939 üzenetére
Köszi a részletes leírást. Amit találtam fél információ, hogy az 1.4 turbó ha minden igaz még nem közvetlen befecskendezéses, hanem szívócső befecskendezéses, így a mostani turbós motorokra jellemző koxtól nem kell tartani. Viszont nem tudom a facelift motorok esetén vajon változott-e.
A többlet súlyról olvastam én is. Ez elég nagy negatívum, viszont ami meg szóba kerül ilyen kategóriában, pl focus mk3, ott meg a kicsi 1.0 turbo motorok vannak asszem a koxolódó közvetlen befecskendezéssel. Így valamit fel kell áldozni. Vagy még a H astra, de abból meg nem lehet 1.8-ast kifogni, illetve a H teteje közel ott van ahol a J belépő. Persze amíg nem néztem meg a J-t ilyen árban addig találgatni nem akarok milyen.
-
válasz Szada85 #85940 üzenetére
Tisztelettel kiegészíteném azzal hogy komfortilag is elég kellemetlen, állandóan olyan tartományban forgatja a motort ami hosszú távon nem kellemes. Gondolok itt az 50-90-130 temponál, mivel kevés a kiosztás csak négy fokozatú, gondolom csak így tudták kiosztani hogy legyen kiegyensúlyozott az autó dinamikája. Persze ez korántsem olyan mint ahogyan jómagam elképzeltem.
Sokkal jobb a C veciben a hatsebességes. Kár hogy a H-ba nem került sorra ez a bevezetés.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Szada85 #85947 üzenetére
Én egy esszencia felszereltségű kombit vezettem ezzel az automataváltóval. Hát... Olyan amilyennek leírtam fentebb is.
Védi sokkal jobb választás, igaz azzal csak 1.9-es dízlivel próbáltam.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
_q
addikt
válasz Szada85 #85985 üzenetére
M32-es váltó van a mostaniakban, viszont ott már valamit mókoltak vele, tehát nem a hibás széria került. Alapvetően elfogadom, hogy nincs hibamentes használt autó, viszont amit olvastam 350 ezer Ft-os ár kicsit elrettentett. Az jogos, hogy talán nem törvényszerű a hibás darab, habár olvastam olyanról is akinek 60-70 ezer körül jött ki szalonból kihozott autónál
(#85984) toth_janika
Jól csinálod, mert így meglepetés nem érhet, elfogadtad, hogy ennyi az annyi. Sajnos lassan már nem lesz igaz ami régen, hogy 500 ezer Ft legyen tartalékban, mikor 1 alkatrész szerelési költséggel együtt majd hogy nem annyiba kerül, viszont ilyen költségű elemből lehet 2-3 is az autóban. -
diablo1984
veterán
válasz Szada85 #86156 üzenetére
Igen, a miskolci gépjármű előadóval leveleztem, 24-én lehet megnézni a vasakat, kérdeztem, hogy a rendszám és áron kívül mi a difi a vasak között, azt írta, hogy elmegyek választok egy szimpi példányt, hozzák a kulcsát és megnézhetem mennyi km van benne, indul-e, milyen hangja van, belül milyen állapotú, tehát átnézhetem! Ők árulják, nem pampucolják, új korától erősített üléshuzat van rajtuk és gumiszőnyeg és a csomagtartóban csomagtér tálca, ezért általában nem nagyon vannak lelakva, forgalomból ideiglenesen ki vannak vonva, de rendszámmal rendelkeznek, így átíráskor vissza is helyezik őket. Amire lehet számítani, hogy 2012 év végiek, így a műszaki is mostanában jár le róluk. Beszéltem rendőr ismerőssel, mondta, hogy ha törtek az autók, akkor c vágányra kerültek, nem javították őket, hanem törötten árverezték el, így nagyon javított autókra nem kell számítani. Majd megírom, hogy mit tapasztaltam!
(#86186) Tikakukac:használtan is lehet szart venni nem rendőrségtől is, sőt ezek az autók egyszer megint eladóak lesznek! Nem vagyok pozitív, csak fel tudom fogni hogy 500e és 1m 500e ft között van egy kis eltérés és azt meg el tudom majd dönteni, hogy ha személyesen is megnézek párat, hogy ez megér-e nekem bármekkora kockázatot. Én pénzem, én döntésem, majd ha látom, tudok róla nyilatkozni, így látatlanban nem zárom ki, hogy van közöttük jó is, majd kiderül!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Szada85 #86156 üzenetére
most nézem a 829e ft-os referenciát amit linkeltél, nagyítható is a képe, 290e km-t futottként árulják, az egyik képen van is fotó a 290415-ös km állásról, viszont egy másikon ahol a középkonzolt fotózták, ott is látszik az óra és 335512-őn áll!
bár valszeg 2 külön autóról van szó, mert a kormányon a bordás gumik állaga is más, de vicces mindenképp!
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #86230 üzenetére
Aranyos.
Ilyen pontos és hosszas előkészítés után azért nem ezt várná az ember. Hova tűnhetett a kitöltött webes űrlap amit végignyomkodtál...
Azt meg igencsak nem értem, hogy miért törött el a mézeskalács a műhelyben. Egyrészt nálunk vevőknél van az összes pénz, mi vagyunk a piac császárai. Másrészt a user experience fontos, különben nem lesznek tovább ajánlva. Sebaj, lényeg hogy elkészült rendesen.Amúgy...nem egy rakétakilövés projekt, de legalább kiderült hogy a C Vectra is képes rikoltozni a biztonsági öv miatt. Sajna nem figyeltem pontosan, de 20 vagy 30 km/h felett már sípol, kellően idegesítően. Addig csendben van, hogy manőverezhess a parkolóban, stb. Szóval safety first.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
_seth_
veterán
válasz Szada85 #86402 üzenetére
Érkezem én is hamarosan.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
ArthurShelby
addikt
-
bognar110
őstag
válasz Szada85 #86429 üzenetére
Igen bocsánat az le maradt. Tehát insignia 2.0T illetve 2.8T ról mi a vélemény és eddig semmit nem hallottam róluk ezért kérdezem hogy ti vagy valaki tud-e valamit. Köszi Több autót nézek de azt kell hogy mondjam nagyon jó árba mennek az Insigniak Németországban.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #86583 üzenetére
Ha jól számolom az Astra megevett eddig 4 négyzetméter filcet és 15 kiló rezgéscsillapítót. Az ajtókhoz még ott figyel 16 lap vagy mennyi, plusz még a csomitartó és a tető, motor felőli rész és kicsit még a motorháztető is kap.
Pőre fém döng ám
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #86589 üzenetére
Nem motor van. Azért a gumit-szelet és motort el tudod különíteni. Egyértelműen pehely a kocsi, az a gond. Már az utastér is baromi sokat hozott. Csomagtartó fedélen pedig köbö olyan, mintha egy luxusautót csuknál le. És került 3k-ba köbö a mutatvány.
Nem kell autót mérni, pontosan tudom grammra mennyi egy szigetelőlap, abból megvan hány darab ment bele és kész is
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #86589 üzenetére
Nem csak elképzelhető, tutifix. Már az ajtók is "szebben" csukódnak, kárpitozás (padlószőnyeg) is sokkal vastagabb, ajtókon is több a gumikéder, stb. Az Astra esetén mindegyik benzinmotort hallani normál használatban is, a Vectra-ban meg néznem kell a fordulatszámmérőt, olyan csendes, nem tudom mennyit forog épp.
Úgy 100-110-ig abszolút oké az Astra belseje, viszonylag csendben lehet autózni, mert minden (motor, menetszél, gördülési zaj) ugyanolyan hangos. Viszont pályatempón már motorhang rulez még a dízellel is, pedig csak 2750/perc.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #86591 üzenetére
Nem 10 cementeszsák lesz berakva A dinamikára nagy kihatással biztosan nincs. Én vagyok 65kg, anyám olyan 50 se, apám is max 75. Azt amit beragasztok a kocsiba jellemzően mások magukon hordozzák 0-24
footy: Gumi az tud lenni fura. Valami bridgestone volt egyszer amit kaptunk 1 szezonra. Atyaisten. Hát az basszus halál volt.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
M3aN
senior tag
válasz Szada85 #86679 üzenetére
Én tartok tőlük, pontosabban úgy tartok tőlük, hogy az elterjedt nepper gyakorlattal nem merném bevállalni. Mennyire leellenőrizhető, mennyi sót kapott az évek alatt az alja, stb. Ilyen esetben a szervizkönyv sem győz meg, főleg, hogy lehet venni üreset, amit neked tetszően kitöltesz.
Persze ez mondom egyéni, én a saját pénzem ilyenre nem akartam költeni. :-) -
AMD Power
titán
válasz Szada85 #86704 üzenetére
Amúgy igen. Ahogy elnézem nekem is meglesz még egy pár évig az autó. Jövőre lakás vásárlás, sok pénz el fog menni. Az autó csak nyolcadlagos lett....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen