-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skizz
addikt
válasz #81556480 #36046 üzenetére
Persze, alku lesz, abba nincs is hiba. Jó lenne mondjuk egy papírmunkát belealkudni...
Annyira szerintem nem elvetendő, ha felemelik... már voltam ma egy szervízben, elvileg holnap elgurulnk arra, aztán rápeslognak, nehogy legyen valami huncutság. Kicsi rozsda van (még nem láttam élőben, csak holnap), elvileg hátsó sárvédőívnél, de lakatos a szomszédban van (rokony), és ha csak kicsi, akkor úgysem esik még ki alólam évekig, szóval az a része nem akadály. Ha nem porlad el egy erősebb fuvallattól, nem nagy gáz.
Futómű kopogásra figyelek, hidegindiítás nem tudom mennyire megvalósítható, mivel használatban van/lesz, de majd meglássuk, mindenesetre a szakik ha kicsit hallgatóznak, hogy hogy dorombol, az sem hátrány. Egy csapágyas hajtókart én nem biztos, hogy meghallanék - ők meg fogják. Azért is jó elcibálni az emelőre, mert egy-két ilyen turpisság kiderül és alkualapnak jó, még ha nem is életveszély. Ha patika, akkor azért nem olyan jó a helyzetem, mert hahun pl. nem ez az ár a kínálat teteje.
Leírás mondjuk elég ijesztő, de beszéltem ma a tulajjal - kiderült, hogy innen-onnan ismerjük is egymást (szomszéd város (falu)), úgyhogy annyira nem izgulok, mindent egybevetve meglehetősen alacsony a szopófaktor. Ha szar, akkor nem kell - ha tetszik, pöcc-röff és nem szakad le az emelőről, akkor viszont nem lenne hülyeség megvenni...
-
-
AMD Power
titán
válasz #81556480 #36251 üzenetére
Sorry még nagyon korán van.
Igen sajnos nem "olcsók". A facelift előtti verzióban az a "bukott" hülye lámpa van , mint az első Merivaban is. A a belső meg szubjektív. Ugyan olyan 1x mint a G Astaban. Mondjuk ilyen 1.5 millió körül én már inkább H Astrat vennék.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
trassher
addikt
válasz #81556480 #36315 üzenetére
Csak erre a beszélgetésre tudok utalni aminek fültanúja voltam ismerős autósboltjában.
Horgot akart az ügyfél, megmondták mennyi az ára. Mondta hogy ennek a feléért van bontott.
Ez eddig oké de melyik bontó ad műbizonylatot egy bontott autóról származó vonóhorogra? Műbizonylat nélkül pedig nem megy át a műszakin.Szerk.: Akkor az a biztos hogy megkérdezed egy vizsgaállomáson hogy jelenleg mi erre a szabályozás.
Nekem szerencsém van mert a kocsin van horog, forgalmiba bejegyezve.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #36483 üzenetére
Hülyén írtam le, szilenteket és stabikat kell cserélni.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #36502 üzenetére
Ez jó hír Gondolom ennyi alkatrészcsere után észre lehet venni a változást.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #36507 üzenetére
Nekem jelenleg nem koppan, viszont észrevettem, hogy kanyarokban jobban "nyúlik" az autó mint amikor megvettem tehát kophattak, időközben cseréltem már pár szilentet és stabit amik kopogtak.
Jelenleg irmscher lengéscsillapítók és rugók vannak az autó alatt, nincs gond velük viszont az a 3 cm amivel alacsonyabban ül az autó mint a sima futóműves eléggé megkeseríti a parkolást, szinte 100%-ban csak tolatva tudok parkolni és van, hogy már a kipufogó leér, esztétikailag szép ez tény, de már párszor gondolkoztam a cseréjükön.A 3 centi ültetést nyújtó irmscher lengéscsillapító+rugó-hoz mérten a gyári sport futómű mit tud? Az mennyit ültet, miben tér el az irmschertől?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
Markizmark
addikt
válasz #81556480 #36590 üzenetére
Pont így kapja meg az áramlöketet. Bekapcsolod a lámpát, indítasz, leveszed az indítózást és pukk.
Mert:
A mágneses mező (az önindítóban) a bekapcsolás után fokozatosan erősödik, majd egy szintet elérve már nem nő tovább, időben állandósul. Amikor kikapcsoljuk az áramot, ugyancsak fokozatosan kezd el csökkenni, és csak egy bizonyos késleltetés után szűnik csak meg, ezért megugrik a feszültség.A keletkező áramlökés a Lenz-törvény szerint az őt létrehozó hatást akadályozni igyekszik, vagyis az áram kikapcsolásakor igyekszik fenntartani azt.
Még sosem hallottam olyat hogy bekapcsolt lámpával kell indítani. Pont, hogy kikapcsolva kell. Egyrészt a 110+10W ne terhelje az amúgy is indító motorral terhelt akkut, másrészt mert tönkre mennek az égők az indulás pillanatában.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz #81556480 #36645 üzenetére
Ha indítás után magasabb a töltés akkor azt nem oldja meg az indítás előtt felkapcsolt lámpa, mert ugyanúgy megtörténik a "túltöltés" és a lámpák is megkapják. Ha tényleg így van akkor a megoldás maximum az lehet, hogy indítás után egy kis idővel nyomjuk fel a lámpákat.
Egyébként, ha a generátor töltés a probléma, akkor azt a fesz szabályzónak meg kéne oldania, míg az önindítózás utáni áramlökésre sajnos nincs beépítve semmi.
Tekercs + egyenáram az tud lökdösni és szikrázni. Pl. egy tekercs kikapcsolását egyenáramú körben nem elég egy relén átvinni. Általában 6 (2-2-2) pólusú relét tervezünk ilyen helyekre. Ezek közül az első az öntartáshoz kell, másik kettőt pedig sorba tesszük, hogy felszabdaljuk az ívet.
Az a tippem, hogy az említett iveco tehergépekben gyárilag nem kóser a fesz szabályzás. Ha csak azoknál fordult elő ilyen.
Egyébként nálunk 4 autó van, ebből 3 folyamatosan használva is van és a kikapcsolt lámpás módszerrel indítjuk őket. Nagyon ritkán cserélünk izzót, pedig a napi használat kocsinként minimum 100km.
Nyilván mindenki a saját módszerében hisz, én is csak leirom és alátámasztom a véleményem.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
zolikaDB
veterán
válasz #81556480 #36695 üzenetére
Ne is mondd... Pár hete volt önindító felújítás... Erre fel:
Reggel beértem munkába, leállítom, minden OK. Most jövök haza, sárga lámpa indításkor nem alszik el...
Rádugdtam a kis hibaolvasómat: 1-es henger gyújtáskimaradás... Kösz. Hát a f...om ebbe a szívó, megkímélt Astrába mostmár.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz #81556480 #36695 üzenetére
Azert nalam a turbo benzin a best
Azert is irtam le a tapasztalatokat amugy, mert ez az 1.7 dizel ehhez a kasztnihoz tenyleg jo. A parametereihez merten persze, kellöen dinamikus. A GTC sportfutomüve meg nagyon jo. Autopalya 140 tempomat es egy ket rövid nagytempos elözessel, csomagtarto tele + hatso ülesen a 4db alufelni igy lett 5,6 liter a fogyasztas csurig tanktol 1/4 tankig. A cseheknel a hegyes völgyes reszeken 130 tempomat 6,0 lett.
Autopalyan kellene egy kis plussz de amugy tuti.
320d sajnos problemas a vezerles is meg a hengerfal repedes se ismeretlen kevesebbet nem enne, de azert a 180 lo az azert jooooo lenne.....325d a vagyalom, picit eszik többet de allitolag az egy nagyon jo motor, raadasul 200+lo ami nekem bööven eleg lenne....csak hat azert ott mar van egy kis ar ugras is. Viszont ami durva, hogy a 2.0 cdti astra J GTC 2-3 evesen nagyjabol egy arban van a 3-4-5 eves 320d cupeval.....hat azert ez egy kicsit meglepö
-
diablo1984
veterán
válasz #81556480 #37176 üzenetére
hát jah, nekem is át lett mosva mindenféle vegyszerrel több óráig, a kiegyenlítő tartály is, egyenlőre tisztának tűnik a rózsaszín lötty, de nálam a csövek is meg lettek szorongatva, mert a falára mint a vízkő kirakódott a fagyállóból valami, úgy recsegett a cső, mintha jeges lenne, táblában mállott róla ez a barna vacak! de azóta nincsen szép és jó!
-
7Sony7
addikt
válasz #81556480 #37231 üzenetére
Nem hiszem, hogy baja lenne tőle, de értelme nincs benzinesbe dízelhez valót, és fordítva.
Megnéztem kíváncsiságból néhány neves márkát, a legtöbbnek van olyan olaja, ami"Megfelel a mai modern benzines és dízel, szívóüzemű és turbófeltöltéses személygépjármű és kisteherautó motorokhoz."
"Teljesítményszintek: SAE 10W-40 API SN/SM/CF ACEA A3/B4 MB 229.1 VW 502.00/505.00 RENAULT RN0700"Nekem ez elég. Itt inkább az a baj, hogy állítólag már az olajat is hamisítják, márkás flakonba vacakot öntenek.
-
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #37783 üzenetére
Már csak azért is jó lenne, hogy kevesebb ideig esik ki az autó + a mostani hengerfejen a leömlő egy csavarját beletörték, a régin rendben van így azért sem kellene külön fizetni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
adidas4death
aktív tag
válasz #81556480 #37810 üzenetére
óóó hát én erről tudnék mesélni, hogy hány liter folyadékot vesztettem amikor zárva maradt a bal hátsó ajtó és úgy kellett először megoldanom hogy kinyíljon, utána meg ki-vissza bűvészkedni a zárat....
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
w333
félisten
válasz #81556480 #38608 üzenetére
És tényleg ... szinte ugyan az a hang !
(#38611) horvathkrisz
EGR szelep + alapjárati motor tisztítást kell csinálni !
Írtam én is 1-2 hete hogy hasonló gondok vannak, hidegen induláskor kicsit rángat, aztán mikor bemelegszik kicsit remeg az egész autó 800 -s alapjáraton, aztán valamelyik nap 1-2 jól kihúzattam 90-100km/h és megszűnt a jelenség, de így is úgy is ha időm lesz kitakarítom én is ezeket
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gban
Közösségépítő
válasz #81556480 #38646 üzenetére
Ok, köszönöm, akkor víz kilőve, megnézem milyen oldószer jellegű cucc van otthon.
Valamint nem csak a csöcsét pucolgatom, hanem beljebb is áztatom ha tudom.
Benzin jó lehet?
Illetve van ami kárt tehet benne?
Gondolok itt arra hogy létezik mindenféle hígító, szerves, meg ki tudja milyen.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mephi666
nagyúr
válasz #81556480 #38644 üzenetére
...ja oké, én abban a tudatban voltam, hogy 8szelepes (nem láttam sehol a közelben, hogy nem az)
...ha ekkora a szívás a kiszerelésével, inkább elgondolkoznék egy új utángyártotton, hogy évekig rá se kelljen nézni (nálunk takarítás után csak ideig-óráig volt jó)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
gban
Közösségépítő
válasz #81556480 #38650 üzenetére
Mi mást kapsz 350 / liter áron?
Még ami jó lenne, az a cola, az aztán mindent lemar, de azt inkább megiszom
Ami tuti van otthon, az a hideg zsíroldó, asszony kezeli vele a csempét meg társait, az is jó lehet.mephi666: olcsó utángyártott helyett én inkább pucolnám a minőségi gyárit, nem gondolom hogy az olcsó az sokáig jó.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mephi666
nagyúr
válasz #81556480 #38653 üzenetére
én 3-4ezer körül vettem... tesztelem meddig bírja... (mondjuk nekem tényleg pár perc kicserélni)
ui: azt hiszem automega "márkájú" ...de ahogy láttam cromaxnál, tényleg 15-20 a premium utángyártott és 40ezer a gyári... ahelyett ha évente veszek egy 4ezrest, akkor is jó vagyok
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Skizz
addikt
válasz #81556480 #38717 üzenetére
Ú de dögös. Hiába ez a szín jobban áll a vekinek mint ez a sztenderd tejeskávé. Ami forgalmi szerint szürke.
AMD Power: Baja nincs, csak azt a fémlapot kell kiegyengetni/cserélni. Vagy jól megtaposni aztán odaadni a kutyának játszani, hogy még meg is legyen alázva. Iszonyat szopás ki-beszerelni.
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #39010 üzenetére
Nekem tavaly 50 volt, elol minden gyari, hatul utangyartott kerult be, munkadij nincs benne, en csereltem ki
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
KrAt
veterán
válasz #81556480 #39010 üzenetére
Nekem vállasak lettek a tárcsák, új betétekkel kicsit nyikorgott fékezéskor. Ellenben még nem "fogytak el" a tárcsák, tehát nem csereérett.
Megtanultam haveromtól anno a trükköt, hogy lehet flex + csiszolókoronggal eltüntetni a peremet: megemeled az egyik felét (úgyis raktam fel a nyári gumit), berakod 4-5be, alapjárat, és a diffi elkezdi forgatni az emelt oldalt.
Végeztem a művelettel, majd örömittasan nézhettem az ABS hibajelzést..
Szerencsére elmúlt pár km után..
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Politika
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest