-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doggy dog
senior tag
válasz mohabá 007 #83585 üzenetére
Akku új,még garanciás.
Bírja az indítózást. 15mp egyhuzamban.
Mostanra az is megfeküdt.
Biztire rákérdezek.
szerk: nemrég kezdte ezt a nehezen indítást.
hibakód ezzel kapcsolatban nincs,opcommal nézve.[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Doggy dog
senior tag
-
tlala
addikt
válasz mohabá 007 #83597 üzenetére
A paraszti logikám szerint a felső (járműsebesség jelátalakító) a tempomathoz és hasonlókhoz van, az alsó pedig pl. belső világítás kikapcsolás késleltetéséhez, stb.
Azokból a változatokból, amelyikben a fenti cuccok nincsenek, kihagyják az elektronikát/relét/stb. is.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #83767 üzenetére
De a nyomást el lehet engedni belőle, de itt ez nem működött!
-
Doggy dog
senior tag
válasz mohabá 007 #83951 üzenetére
H-nak ilyen a dobbetétnél,érdemes takarításhoz beszerezni pár db-ot,mert a tüske,amit benyomsz,beleesik a vázba.
Patentcentrumon 50Ft-os tétel.APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Sanki
addikt
válasz mohabá 007 #83951 üzenetére
Valamikor neki esek és megnézem, viszont most tartalékba semmi sincs.
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #84122 üzenetére
Nincs benne egyik manualodban sem, amikből képet szoktál beszurni?
-
válasz mohabá 007 #84321 üzenetére
Dr. House mohabá.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Doggy dog
senior tag
válasz mohabá 007 #84349 üzenetére
Érdekes,hogy nem sikerült neked,de simán el tudom képzelni.
Próbáltad azóta?
Nekem is z16xep,mire gondolsz,hogy "nem ilyen"?[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
NKing
tag
válasz mohabá 007 #84364 üzenetére
Persze, okozhatja vákuumcső szakadás, tömítési probléma, stb. - a lényeg, hogy megváltozik a keverékképzés a hiányzó vagy éppen többlet légmennyiségnek köszönhetően. Sajnos ez ilyen próbálgatós-hibakeresős buli. Nálam egyértelműen az EGR csatorna elzáródása volt a gond, mert utána minden helyre állt. Nem néztem vissza az illető minden válaszát sajnos, de látom, hogy nála már más fordulaton is ugyanúgy jelentkezett a hiba később. Csak gondoltam megosztom itt a fórumban azt a posztot, hátha valaki ugyanezzel a problémával küzd
-
bandi0000
nagyúr
válasz mohabá 007 #84436 üzenetére
köszi, értem hogy mit miért csinál, csak azt olvastam hogy ha az érzékelő a rossz, akkor nehezen indul, de nekem jól indul csak épp magas az alapjárat
ha lehúzom a vezetéket akkor minek kellene változnia?
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz mohabá 007 #84446 üzenetére
igen viszem jövő héten csak amit tudok azt kicserélem hogy ne kelljen már sokat szórakoznia ilyen apróságokkal, azért köszönöm a segítséget
Xbox One: bandymnc
-
Gold90
tag
válasz mohabá 007 #84490 üzenetére
Egy plusz megerősités jót tenne a lelkemnek
De akkor a legelsô holnapi program,autodiaknosztika[ Szerkesztve ]
-
NKing
tag
válasz mohabá 007 #84490 üzenetére
Miért bántja a lelkedet, ha nekem segített, akkor másnak is igyekszem megmutatni, hogy mi segíthet? Nem erről szól egy ilyen topik? Miért kell egyböl hátsó szándékra gondolni?
-
NKing
tag
válasz mohabá 007 #84497 üzenetére
Nekem se dobta az általad említett EGR kódokat, ennek ellenére diagnosztikán kimérték, hogy rossz a szelep. A járatok elzáródásától még lehet jó a szelep (pl az előző tulaj cserélte, csak hiába...), ha egyszer nem tudja ellátni a feladatát. A P0170et nem csak lamdba hiba miatt dobhatja, mivel ez egy általános hibakód, a keverékkorrekciós hiba jele. A jól körülhatárolt fordulattartomány és a hibakód aktuális hiánya is sejteti, hogy nem alapvető szenzorhibáról lehet szó. + az egr ezeknek a motoroknak a rákfenéje (nézz körül vauxhall fórumokban külföldön, sokszor fogod megtalálni ugyanezt a hibajelenséget és rá a megoldás ugyanaz a tisztítás), indulásnak jó tipp. Utána lehet jó a többi tipped is, ha ez ki van zárva.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz mohabá 007 #84532 üzenetére
Injektor csere előtt, de már a szekunder rendszer kiszerelése után indult könnyedén. Ha nyomom a gázt indítás közben ugyanúgy indul.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jofi81
őstag
válasz mohabá 007 #84541 üzenetére
De az már elmúlt. Vagy ilyenkor eltárolja?
-
Jofi81
őstag
válasz mohabá 007 #84545 üzenetére
Értem, köszi, akkor megpróbálom kiolvasni.
-
Magnum_
nagyúr
válasz mohabá 007 #84553 üzenetére
Z14XEP
A P alatt van az L es melleboktem
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
-
ArthurShelby
addikt
válasz mohabá 007 #84566 üzenetére
De ezen elmélet szerint ez szerintem jó megoldás.
Tévedek?
Itt le is kell programozni az egr-t, vagy elvan magában, és nyit-zár boldogan?Eredeti opel? What? [link]
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz mohabá 007 #84594 üzenetére
Áh, az utolsó mondat, és a figyelmetlenségem. Sorry
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
_seth_
veterán
válasz mohabá 007 #84596 üzenetére
Méresen hiányzott pár ló, ezért is cseréltem ki az injektorokat felujitottakra. Azóta meg is vannak a lovak és ez a probléma is A lanbdaszonda egy hónapja került be kb, gyári uj. Amint hazaérek megnezem, hogy hogy indul és hogy a gyertyák milyenek.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Corsa02
őstag
válasz mohabá 007 #84606 üzenetére
Szerintem a bal szélső (A) csatinak test csatlakozást, a jobb szélső (E) csatinak akkuról 12V, vezetéket hozzáérinteni,és ha az EGR működőképes hallani kell egy kattanást.
Így van ahogy itt írod, én is ezzel a módszerrel szoktam csinálni, az akkuról hozok negatívat és pozitívat is, majd féktisztitóval befújom a szelepet és csattogtatom amíg szépen kidolgozza a mocskot.
The Truth Is Out There --->
-
diegho
nagyúr
válasz mohabá 007 #84695 üzenetére
Persze. Egr és lambda csere után minden rendben van. Lambda lehet nem kellett volna, de ingyen volt.
-
sziku69
senior tag
válasz mohabá 007 #84751 üzenetére
Szia! Eladtam a B Vectrát. Sajnos nagyon sokat kellett volna rákölteni. Motorikusan rendben volt, de a futóműre, kasztnira 200 ráment volna alaphangon. Volt még rajta műszaki. Így viszonylag jó áron eltudtam adni.
-
sziku69
senior tag
válasz mohabá 007 #84756 üzenetére
Ez bizony. Az asszony hajtja, amíg még bírja szegény autó.
-
ArthurShelby
addikt
válasz mohabá 007 #84777 üzenetére
Még nincs meg a másik egr, csak a lefalazót csinálta meg (levágott egy lemezt méretre, meg betette a karosszériás). A szerelőm szabin van, jövő hét kedden viszem hozzá, mert a hűtővíz már sárgás, és túlmelegszik (100fok), valszeg lyukas a hűtőm (és koszos is).
Most kiszedtem az egr-t, hátha meg tudom tisztítani (bár most már látom, hogy esélytelen). (esetleg ha valakinek van jó tippje ne tartsa magában).
Visszadugjam, vagy jó így is? Valahol bontóban szerzek hétfőn.
Hibalámpával még nem foglalkoztam (nem töröltem a hibakódot).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
sziku69
senior tag
válasz mohabá 007 #84775 üzenetére
"Ha kiveszed a kulcsot, ajtó kinyit,és akkor is sípol, az gubanc."
Épp ez a problémám.
Néha sípol (80%) néha nem. Amikor a kulcsot belőttem az "agyához" akkor éppen nem sípolt. Asszony örült neki fél napig hogy távirányítóval nyithatja zárhatja. Rövid volt az öröme.
A kérdés az, hogy mit nézzek meg először. Nem nagyon akarnék tyukbeleshez menni vele, ha nem muszáj.
-
sziku69
senior tag
válasz mohabá 007 #84787 üzenetére
Köszi az infót.
Közben már telefonáltam a multitimerrel kapcsolatban a xviii. keres Sörös autó alkatrészesnek. Őket ismerem, mint Opel bontóst itt a környéken.
A srác mondta, hogy a gyujtáskapcsoló zárbetét is művel ilyen jelenséget, ha nem ugrik ki miután kiveszem a kulcsot. Multitimerről ők sem tudnak.A zárbetét kiugrik nálam, azzal nincs baj. De még az alatta lévő kapcsoló az szórakozhat, amit kapcsol a zárbetét.
A delphis fedél alatti relékről lehet tudni valamit?
Azt néztem éppen, hogy elég sz@r helyen van. tele van falevéllel, meg trutyival a környéke. Lehet hogy ott a környékén szivárog be a víz a vezető felőli oldalra, mert ha esik az eső, és indításnál az asszony benyomja a kuplung pedált, akkor víz folyik a cipőjére.
-
sziku69
senior tag
válasz mohabá 007 #84790 üzenetére
Köszönöm Mohabá! Ez nemes cselekedet volt!
Neked is köszönöm Tikakukac!Nem biztos, de előfordulhat, hogy valahogy nedvesség szívároghat be a relés fedél alá. Gyanítom, mert ahogy írtam tiszta trutyi körülötte minden. A következő dolgom az lesz, hogy kipucolom, mert elképzelhető, hogy a víz nem tud lefolyni, mert ott valahol el van dugulva. Ezért is folyik be az utastérbe.
-
speedernet
aktív tag
válasz mohabá 007 #84848 üzenetére
Igen. Katalizátor hatásfoka küszöb érték alatt.
Magát a kódszámot nem tudom de ez meg maradt.
Sajnos nem lyukas a kipufogó rendszer a szondák is jók tehát az érces hang csak attól lehet hogy kuka a katalizátor.
Ezt nem én állapítottam meg hanem szerelő mondta vizsgálta....[ Szerkesztve ]
-
nyemi
csendes tag
válasz mohabá 007 #85195 üzenetére
Szia
"Ezt ki mondta? "
Hát senki, de a Hengst H90W03-as meg a Alco SP935-ben biztos hogy nincs, csak maga a szűrő. Mert azokat szétszedtem . A Mann W 712/75-ben is semmi szelep nincs mert katalógusában sem jelzi.
Szóval azt mondod, hogy a gyári Opel szűrőben van visszafolyásgátló szelep? Mert akkor az adapter esztergályos munkáját meg spórolhatnám.[ Szerkesztve ]
-
nyemi
csendes tag
válasz mohabá 007 #85198 üzenetére
Szia.
"Tegyük helyére a dolgokat. Kezdésnek egy kis olvasnivaló:[link]"
Na ez az én is ebből gondoltam, hogy elméletileg minden olajszűrőben van visszafolyás gátló szelep.
Írtam is az olajdokinak a Hengst szűrő képét csatolva , de sajnos ez a kérdés még rajta is kifogott, mert nem válaszolt.
Amúgy túlnyomás szelep, hogy nincs az nem baj mert van a olajszűrő alatt a blokkban.
A menetes csonktól jobbra látható.
"Jelzi, fel is van téve a szűrő felépítése,de mivel a szűrő felépítése azonos,ezért nincs külön mindegyik tipushoz odabiggyesztve."
Egy precíz katalógusban minden benne van (Mann az). Ha kicsit elmerülsz benne és csak egy pár keresési feltételt adsz csak meg, láthatsz olyan szűrő típust, ami két visszafolyás gátló szeleppel rendelkezik, amúgy meg még azt is jelzi, hogy a bypass szelep nyitási nyomása mennyi. Szóval ha nem jelez szelepeket a szűrőben az nincs is. Ha nem hiszed, olajcserédkor vágd szét és megtudod .
Inkább ugye az lenne itt a kérdés: Kell e egyáltalán? Nincs e az C14NZ-X14NZ motor rendszere úgy kialakítva hogy ne is keljen? Az utolsó képemen látszik , hogy az olaj szűrőbe felülről ömlik bele, ez biztosítja hogy a szűrő ne ürüljön ki. De mégse, mert a menetes csonkon keresztül ki ürülhet a főtengely csapágyak fele, ha meleg a motor és egy kicsit hígabb olajat használunk (Pld:5W40-est). Persze így már megszakad az olaj folytonosság és a szivattyú fele is vissza fog folyni ami a csőben van. A Szóval szerintem régen olyan szűrő anyagot (vastagabbat-sűrűbbet) használtak ami ezt meg akadályozta, meg persze az olajok is hígabbak manapság. Ezért már kell a visszafolyás gátló szelep, mert már olyan szűrőt és olajat se kapsz mint régen.
Ezért javasoltam ennek beszerzését. Ezzel aztán felcsavarható az előzőkben linkelt szűrő amiben benne levő szelep megfogja felezni az olajat a csatornákban. Az olajszivattyú felé lefolyó olaj, nagyobb súlya miatt le zárja a szelepet evvel meg akadályozva a főtengely felé való olajkiürülést is.
"Csakhogy ne legyen hiányérzeted,neked csináltam: "
Nagyon köszönöm a fáradozásodat ,sajnos csak egy baj van vele, hogy nem fedi a valóságot.
Megtévesztő lehet más számára.[ Szerkesztve ]
-
nyemi
csendes tag
válasz mohabá 007 #85210 üzenetére
"Waze! Nem, nem, nem!!! Az olaj visszafolyását az olajszűrőben lévő visszafolyás gátló szelep nem engedi visszafolyni!!"
Úgy látom csak ragaszkodsz ahhoz, hogy van visszafolyás gátló szelep szűrőben.
Még linkel megpróbállak meggyőzni:[link]
De végül is, nem is neked akarok én segíteni, hanem vebbful 3 éve fennálló problémájára:[link]
Úgy érzem leírtam már a megoldást, ezért nem koptatom, tovább a billentyűzetemet.
Ajánlom magamat.Üdv nyemi
-
Jofi81
őstag
válasz mohabá 007 #85341 üzenetére
Köszönöm!
-
diablo1984
veterán
válasz mohabá 007 #85427 üzenetére
Egy részecskeszűrős nagynyomású dízelhez képest csattogós lepke!
-
Bitpalace
senior tag
válasz mohabá 007 #85478 üzenetére
Nekem egyik ismerősöm ugyan így járt, és neki a vezérlővel volt baja. Ők csinálták meg és utána minden flottul ment. Elvileg még kevesebbet is fogyaszt neki azóta az autó. Én most elküldtem hozzájuk a vezérlőegységet hogy szűrjük ki az rendben van-e. Aztán megyek tovább mert ebbe nem látok bele.
Üdv!
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #85611 üzenetére
Jó, hogy mondod. Kimérem már a kiszereltet, hogy mi volt a baja. 3k-s bontott ár mellett még ennyire sem érdekelt
Más: kezd szépen kinézni az excel. Most már tudok futásokat nézni, intervallumokat stb. Az olajat épp 10k km-re cseréltem most le, ezt tartani is fogjuk innentől.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #85613 üzenetére
Helye lenne ha beletoldanánk amúgy
De jó ez így, csak akkor amíg gáz van cserék között is beficcen még egy szűrő. Aztán csók.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
nyemi
csendes tag
válasz mohabá 007 #85613 üzenetére
Üdvözlöm mohabá007.
Igen a felcsavarható fémházas szűrőkről van szó, szóval akinek a betétes van az autójában az vegye figyelmen kívül amit beszélek (írok).
"Ez maga, az "orosz csoda""
Nem Nem hanem Osztrák, méghozzá a MAHLE KNECHT OC93 ez a felcsavarható Prémium olajszűrője az Opelek régebbi típusainak. Ajánlom is annak aki még a gyárinál is jobbat akar.
Persze ebben sincs semmilyen szelep, de aki nem küszködik evvel a késői olaj lámpa kialvással , annak (igen Orosz tapasztalatok alapján)messze a legjobb.
Na itt ez "hosszabb állás után késői olaj lámpa kialvás" nagyon sokaknak problémája és nem kevés internet órát szántam rá hogy kiderítsem mi okozhatja. Általánosan jelentkezik,főleg egy olajcsere után és nem csak az Opel típusoknál , még az olajdoki is csak találgat . Amit eddig kiderítettem: az hogy még az olajcserét se mindegy hogy hajtjuk végre (szűrő ki-olaj le-új olaj be-új szűrő be , tán így jó), vagy töltünk e olajat az új szűrőbe vagy nem. Ez mind az sejteti hogy maradhat légbuborék a rendszerbe. Régebbi típusoknál és szintetikus olajhasználatnál, még a olajrendszerben levő tömítések minősége is okot adhat az aggodalomra. X14NZ 20 éves Opelomba az a két o-gyűrű (felszívó cső-gyújtás elosztó vez. teng. vége) ami találkozik az olajjal NBR anyagú és nem Viton vagy esetleg más korszerűbb anyag ami jól ellenáll a szintetikus olaj hatásainak. De ez se teljesen állja meg a helyét mert az Olajdoki kérdések között új típusú autóval rendelkező hozzászóló is volt aki panaszkodott . Ezért szerintem több ok is feltételezhető ami ezt a" késői olaj lámpa kialvás" tünetet produkálja. Az meg hogy ez hosszabb távon okoz e a motorban többlet kopást borítékolhatjuk hogy igen. De van aki törődik vele van aki nem.
"(sajnos a forgalmazók tudatosan átverik a gyanútlan vásárlót)"
Nem, mert ők az ajánlják amit amit a gyártó . De az tudjuk, hogy egy mérnők tökéleteset nem tud alkotni. Arra csak természet képes. Ezért mondom azt : mindig lehet jobbítani, kreativitás belevinni egy rendszerbe hogy tökéletesebb legyen. A japánok nagyok ebben (nézzük meg a Suzuki Swift motorját, elnyűhetetlen valami .[ Szerkesztve ]
-
Mcray
senior tag
válasz mohabá 007 #85735 üzenetére
Köszönöm szépen! Több mint amit én találtam
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #85869 üzenetére
Ma lett meg. Tegnap este már csak 3 henger ment, hibakód nincs. Ma kapott 4 új gyertyát, most jó. Kalap sz@rt sem ér a g astra diagnosztikai rendszere ez most végleg kiderült. Már a gyújtáskimaradást is jeleznie kellett volna de még azt sem sikerült amikor 1 henger nem ment. Ami probléma, hogy a gyertya menete olajos volt, 16.000 km-rel ezelőtt voltak cserélve.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
ricsi8800gt
addikt
válasz mohabá 007 #86046 üzenetére
Mára már nem világított a csekklámpa, érdekes.Köszi
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
ricsi8800gt
addikt
válasz mohabá 007 #86046 üzenetére
És amúgy azt cserélni is kell akkor?Nekem is Z16XER a moci kód
Lajos1966 akkor te ezt vetted meg [link]
[ Szerkesztve ]
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
Gergely93
újonc
válasz mohabá 007 #76193 üzenetére
Üdv. Segítséget kérnék, adott egy z19dth motor 2006-os. Ez nem Opelben van, hanem Saab 9-3. A jelenség nekem az, hogy hideg indítás után egyenetlen a motor járása. Porlasztókat javíttattam. A szívósor hibája lehet ez? A lamellákat összekőtő rúdnak van holtjátéka, a szívósor gyári.
Köszönöm a segítséget! -
ricsi8800gt
addikt
válasz mohabá 007 #86128 üzenetére
Köszi ez nagy help,akkor érdemes a szűröket el távolítani.Amikor a kipufogó felőli oldalról beszélünk az lényegében a kipufogó leömlő felőli rész nem ?Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
speedernet
aktív tag
válasz mohabá 007 #86128 üzenetére
Értem én ezt de nem arrol volt szó hogy csak a gyári szűrők voltak hibásak és az ujabbakon már meg oldódott a dolog?
Amire figyelmes lettem hogy a második linkben a képeken lévő szelepek nyílásai téglalap alakúak, az enyémen furatok vannak.
Nem lehet hogy ez volt a modosítás? És így több helyen tud ki jönni az olaj amit nem zavarnak a szűrők?
Nem szívesen barmolnám szét az új szelepeket de cáfolj/cáfoljatok meg és lepattintom beszerelés elött. -
ricsi8800gt
addikt
válasz mohabá 007 #86160 üzenetére
Igen így van,egy szűrő nélkülit tesz vissza.Állitolag az új szelepeken már nem fordul el a szűrő,nekem ma jön meg majd megnèzem rajta
[ Szerkesztve ]
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
speedernet
aktív tag
válasz mohabá 007 #86160 üzenetére
De nem is értem akkor miért ilyen 4 helyen elválasztott szűrőt tesznek rá?
A vadi újon is olyan van.
Olyan jött nekem is mint a képen a középső.
Próbáltam úgy tekergetni hogy legkevésbé zérják el a furatokat.
Talán jó lesz
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Speciális Gaudi 3-akat kap Kína
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Amazon Kindle
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen