-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Calogero
addikt
válasz Declare #27922 üzenetére
Ezt a huhogást már több 1,7 H Astrásról hallottam. A z ők elmondásuk szerint a szervizek is tanácstalanul álltak a dologhoz.
Több variáció is született
1.
A generátor szabadonfutó szíjtárcsája ha megszorul akkor, csinál ilyet..Hajtás irányban be kell ékelődni, ellentétes irányban pedig el kell csúsznia. Csere után megszűnt a hang. Vedd le a hosszbordás szíjat,'s próbáld a generátort így megforgatni..2.
AZ enyém is ugyanezt csinálja, mármint bemelegés szempontjából.......és kb. 9000km óta reggel hidegen benne van a bagoly,.aztán, ha bemelegszik csendesebb lesz a huhugás......menetteljesítménybe romlást nem vettem észre, és most már 30e felett járok......Most ősszel, ha lesz idõ, akkor utánajárok a huhugásnak....tudniillik, hogy a turbó, és a kipuf öntvény közt lévő csatlakozásnál ( 3csavaros rögzítés) kispórolták a tömítést.....és mivel szvsz a 2 öntvény nem egyformán melegszik, viszont valamennyire deformálódik, na onnan huhog a bagoly SZVSZ !
Tömítés oda gyári nincs, szvsz csináltatás lesz a vége....
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #28225 üzenetére
90-es évek vége felé Opelosok mesélték, hozott egy osztrák egy Senatort, hogy 212-nél (a pontos számra már nem emlékszem, de eszement szám volt) felgyullad a check engine lámpa, alatta, fölötte jó.
Gőzük nem volt, fellapozták a manualt, de nem sok bizodalmuk volt hozzá.
És láss csodát, ott volt a leírás hogy mi a teendő
Valami tárcsa talán elektrosztatikusan összegyűjt egy csomó koszt, azt kell megtisztítani és jó lesz.
Megcsinálták, kipróbálták (akkor még nem volt annyi radar a pályákon, meg osztrák rendszám úgysem kap fotót elven nem féltek annyira), hiba elmúlt, osztrák boldog volt.
Szóval lehet hogy a te hibádra is tudnák a megoldást szakszervizben ha nem jutsz semmire máshol.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Calogero
addikt
válasz Declare #28227 üzenetére
Hibakódot nem kaptál?
Hibakód kiolvasás H Astra esetén
1) váltó üresbe, motor leáll
2) féket benyomod, gázt padlóig benyomod és mindkettőt így tartod
3) gyújtást ráadod (de ne indíts)
4) ha hibakód van a rendszerben, a műszerfalon a kilométer-kijelzőn megjelenik az ECN XXXXXX üzenet, ahol XXXXXX a tárolt hiba kódja. Ha több hibakód is van, akkor azokat egymás után sorban kiírja.
5) ha nincs hibakód, akkor az ECN 000000 üzenet jelenik meg1,7 GTC végsebessége gyár szerint 182.
szerintem 180 utazó egy kicsit sok neki.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Declare #28506 üzenetére
Érdekes dolgok ezek igen. Ez a tipikusan 5 évre vegyél autót majd vegyél egy másikat szindróma. Tartósság nuku. Ha meg valami tönkre megy benne akkor az meg kész anyagai csőd.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
davee_92
csendes tag
válasz Declare #28586 üzenetére
Érdekes, megnézem mi lehet, mivel CAN-BUS rendszerű az egész így erős a gyanúm, hogy programozható, majd átböngészem újra a beállításokat az OP-Commal, bár jó lenne tudni melyik modulban keressem a REC kivételével.
ui: valaki nem tudja véletlenül, hogy a GID-re történő csatlakozáskor melyik kijelző típust kell kiválasztani a listából?
A diag felismeri, csak a listában nincs bent, így azt kéri, hogy én válasszam ki, de nem tudom melyiket kellene.
A fogyasztás kijelzést szeretném bekapcsolni a GID kijelzőn!Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #28644 üzenetére
1. A motorkód benne van a forgalmiban.
2. EGR-t párszor lehet pucolni de egyszer lehet, hogy cserés lesz. Sanszos, hogy tényleg az a baja, mert az EGR vészterhelésnél lép(ne) működésbe. Egy intenzív gyorsítást pedig nevezhetünk vészterhelésnek.
3. Noname kutakon kávét sem veszünk. De még MOL kúton sem tankolunk szívesen. Sem benzinest, sem common rail dízelt. Azt főleg nem ...
Haverom 319-es Sprintert hajt MO és nyugat között. Ha itthon tankol MOL kúton akkor 19 liter eszik a V6-os dízel, ha kint tankol akkor 14-et.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Findzs
addikt
válasz Declare #28552 üzenetére
"Viszont elindulás után rendszerint pár másodperc múlva van egy fura kattanás (olyan hang mint amikor lenyomod a villanykapcsolót és kattan egyet)."
ez az abs önteszt lesz, természetes az én h astrám is csinálta
(#28592) zeg:
nekem is ilyen van most, remélem ugyanilyen unalmas gondtalan lesz a vele töltött idő
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #28656 üzenetére
Minden itthoni kút a MOL-tól veszi az alap naftát, aztán beleteszi a saját adalékát.
Ettől jobb és drágább az ő cuccuk. Inkább tankolok egy Shell kúton Fuel Save (most 415 körül volt) vagy Nitro+ (~450) cuccot benzinesbe, mint sima MOL 95-öst. Még akkor is, ha nincs kopogás érzékelő a kocsiban, akkor is jobban megy ezektől (és kevesebbet eszik), mint a mol-ostól.
Common rail-be meg ha MOL-nál tankoltunk akkor teszünk a 80 liter mellé 1 liter szintetikus 2T olajat, hogy valami kenje a szivattyút és a porlasztókat, mert ez a kén szegény gázolaj még arra sem jó...Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
JanR
addikt
válasz Declare #28851 üzenetére
A fejleményeket én is várom, remélem nincs nagy baj. Egyelőre most a vezérlés + hosszbordás görgőkkel cseréje és a generátor felújítása van porondon
EGR előbb utóbb nekem is cserés lesz (vagy elég egy takarítás), mert elég mocskosul kormol az autó ha a kelleténél jobban odalépek neki - én csak simán "varázsfelhőnek" hívom amit kiad magából a gépjárművem
Mindenesetre ami megnyugtat, hogy a fogyasztásom jó, a motor nem kattog és nem eszi az olajat és nem is csöpög semmi sehol.
-
Calogero
addikt
válasz Declare #28925 üzenetére
Hátsó elektronika modul (REC)
A hátsó elektronika modul (Real Electrical Center, REC) a csomagtérben baloldalt a szerviz-csappantyú mögött balra található központi modul, amely biztosíték- és relédobozt, valamint vezérlőkészüléket tartalmaz. A vezérlőkészülék az LS CAN buszon keresztül kommunikál a busz többi résztvevőjével. A REC vezérli többek között a hátsó világítást, a hátsó ablaktörlőt, a központi zárat és az elektromos ablakemelőt. Különböző érzékelők (pl. üzemanyagtartás töltöttségi szint) adatai kerülnek beolvasásra, és az értékeket a REC busz-információként továbbítja.
A megfelelő jel vétele után a következő műveletek kerülnek vezérlésre:
Villogó,Utánfutó világítás,Vészvillogó,Hátramenet lámpa,Bal / jobb parkolólámpa,Féklámpa,
Helyzetjelző lámpa,Hátsó ködlámpa,Nappali világítás,Út megvilágítása (Follow Me Home),
Vészvilágítás,Izzóellenőrzés,Belső világítás,Központi zár.
Elektromos ablakemelő művelet (a REC felelős az elektromos ablakemelőkért, és közvetlenül vezérli az ajtókban az összes állítómotort).
Riasztóberendezés művelet (a REC soros UART-porton keresztül kommunikál az ultrahangos riasztórendszerrel, illetve a riasztószirénával).További műveletek:
Üzemanyagtartály feltöltöttségi szintje, a REC beolvassa az üzemanyagszint érzékelője által szolgáltatott adatot, és a buszra küldi azt.Utánfutó-modul: a REC-re feldugható az utánfutó-modul, azután erre csatlakozik az utánfutó-csatlakozó kábelkészlete. Amikor a REC felismeri, hogy valóban megtörtént az utánfutó csatlakoztatása, megfelelő információt küld a buszra, vezérli az utánfutó lámpáit, és az utánfutóknál is elvégzi az izzók ellenőrzését. Az utánfutó hátsó ködlámpái és tolatólámpája mindazonáltal nem kerül ellenőrzésre, mivel a kereskedelemben kapható legtöbb utánfutó nem rendelkezik ezekkel a funkciókkal.
-
AMD Power
titán
válasz Declare #28986 üzenetére
Sajnos ebben is van valami. Én is ugye nem egy nem két autót néztem meg. Ezzel az Astrával valószínűleg szerencsém volt. Már ami a vételt illeti. Ennyi pénzért ez az állapot, évjárat, km állás finoman szólva is nagyon jó. De az sem véletlen ,hogy én ebből GL vettem. Minél kevesebb elektronika van benne annál jobb. A szerelőm főnöke is megjegyezte ,hogy nagyon szép ez a kocsi és jól tettem ,hogy GL vettem belőle.
Egy ilyen lightos BP-i Opel márka találkozóra lenne igény? Csak egy ilyen kisebb Auchan vagy Tesco parkolós összeröfenésre?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zsambek
aktív tag
válasz Declare #28986 üzenetére
Szia,
Nekem ilyen sportülés van az astrámban, és van ilyen derékállító cucc rajta. 194 cm vagyok, de én úgy szoktam, hogy az ülés döntését kicsit megemelem, a háttámlát kicsit hátrébb döntöm, és a legeslegalacsonyabbra rakom az ülést, és úgy nekem kényelmes. Mondjuk én valamiért behúzott lábbal szeretek ülni, vagy hogy kell ezt mondani
zsambek`
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #28986 üzenetére
Hát igenis meg nem is, igy utólag én is okosabb vagyok, de vittem magammal szerelőt, és úgy vettük a kocsit, hogy 400, és akkor még ugyan ennyit kb rá kell költeni. Egyébként mikor megvettem nem is volt vele különösebb gond, a kormánymű pl 3-4 hónap után mondta fel a szolgálatot, elötte meg semmi baja nem volt.
Az adagolót én belekalkuláltam, hogy azt valszeg javítani kell, de az is csak kb 3 hónap után kezdett levegősödni, elötte pöccre indult a kocsi.
Tehát oké hogy belenyúltam a tutiba de amikor megvettem akkor tudtam vannak hibái de ennyi.
Aztán persze a lista bővült... Na meg legközelebb nem este megyek kocsinézőbe ráadásul fekete a kocsi -
Findzs
addikt
válasz Declare #28999 üzenetére
na igen, én is rühellem mikor beállnak pont így ahogy a videón van mondjuk 100 -al és nem tudok elmenni tőlük, persze autópályán
én is voltam már olyan helyzetben mikor nem viccből siettem:
vártuk a babát és egy este 11 után szól az asszony; elfolyt a magzatvíz
én persze besokalltam, na indulás, motyó össze volt már készítve be a kocsiba és go a legközelebbi kórházba 17 km -re másik városba
elakadásjelzőt kiraktam és tepertem 150 -el, az asszony meg a hátsó ülésen birkózott a babával, hogy ki ne bújjon idő előtt"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
bambano
titán
válasz Declare #28999 üzenetére
B-s jogsija van a kéknek. B, mint belső sáv...
egyébként bulváros a videó, se cikázást nem látni rajta, se túlzott gyorshajtást sem, csak a vége felé. hídon kicsit más a gyorshajtás, ott max. delfinek ugrálnak eléd a vízből, vagy hajó úszhatna eléd.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
válasz Declare #29031 üzenetére
Igen, van, aki tudja, h ez a Struktur kerek
De talan amcsiknak is volt vmi ilyesmi, nemcsak Opeleknel.
Igen, meglatszik a fogyin. Nagyobb, szelesebb, eleve novekszik a tomeg amivel kozlekedsz.
15-os lemezmerekemmel vigan megyek a pincebe. 16-os otkullos Irmscherrel a honom alatt meg majd besz.rok.
A szepsegnek ara van.
Talan egyes versenyfelnik, magneziumbol vagy kovacsolt alukerekenel van az, h erosebbek es/vagy konnyebbek, mint az atlag ontott kerek.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz Declare #29034 üzenetére
Igen, ez OPC kerek. Ha 5 csavaros a kerekagyad, es van ra zseton, legizlesesebben Opel kerekek kozul lehet valasztani. Foleg OPC, de van szep alap Insignia is. Bocs, a Struktur 5 csavaros, nem figyelek!
Hat, az alut anyagismeret oran nemvas femnek tanitottak.
Nezz meg egy lenezkereket. A falvastagsaga mennyi? 2-3-4mm? Az en Irmscheremnek meg a kulloi majd 2 ujj vastagok. A konnyufem az a magnezium De az aranyarban van.
Meg ha jol tudom, Audinak vannak gyarilag kovacsolt kerekei.
Ha a nevemre keresel, linkeltem par Opelt szep kerekkel a topicban. -
AMD Power
titán
válasz Declare #29085 üzenetére
Az biztos ,hogy az esetek nagy többségében nem véletlen ,hogy ha valami olcsó. De persze kivételek mindig vannak. Mondjuk ez autó kategórián belül pár tíz ezer ft elég nagy eltéréseket mutat. Mondjuk egy 2-300e autónál pár ti ezer forint már elég nagy minőségbeli javulást tud okozni. Ez mondjuk 1.5 milliónál már nem igaz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mycso
veterán
válasz Declare #29225 üzenetére
A fogyasztása tetszik, azt írtam is, hogy jó.
A másik része nem ment át neked. Igen gyenge, még üresen is, de már írtam többször és mint írtam nem erre való. Tehát ez volt a következtetés.És igen könnyen fuldoklik, elindulásra már rászoktam, viszont 2. lassú gurulásból szörnyű.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
válasz Declare #29257 üzenetére
Én pl személy szerint nagyon szerettem azt a kis dízelt. Első autó is volt az tény. De amire én anno megvettem, tökéletes volt. Lassú volt, és lomha. De én pl elég sokat autópályáztam is vele és szinte semmit nem evett. Egyedül a 130 tempót lazán vitte utazóban. Logikusan ezek után egy 1.7 110 lovas dízel Astra egy álom lett volna. De pl tesóm 150+ full extás TDI Toledoja után meg lassú és gyenge. Szóval ez viszonyítás kérdése.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nagyúr
válasz Declare #29263 üzenetére
itt megnézheted milyen foglaltok és izzok szükségesek az autódba
LED-et csak a belső, DLR és rendszámtábla világításnak ajánlanám, esetleg a helyzetjelzők helyére
Amit linkeltél az a DLR (menetfény)-hez jó
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa