-
GAMEPOD.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A filléres nepper trükk:
-PCV szelep csere, mert már elzáródott a lerakódástól. Olaj fogyasztás nagy része innen jön.
-Kompresszió méréssel megnézni, hogy kell-e szelepszár szimeringet cserélni.
-EGR és járulékos koromlerakódás eltávolítása. A sok koromtól már nem kap levegőt az autó.
-Esetleg olajteknő leszerelése és lerakódás eltávolítása.
-Aztán C-s olajjal (amilyen kell bele C2 vagy C3 vagy C4 stb...), kb 1000 kilométerenként 4-szer olaj- és szűrőcsere, így lejön annyi lerakodás az olajlehúzókról is, hogy lecsökken fél liter alá az olajfogyasztás.
-Gyertyákat ellenőrizni.
Ha sikerült, akkor 5000 kilométerenként vagy fél évente (amelyik előbb bekövetkezik) olaj- és szűrőcsere. PCV szelep és EGR ellenőrzése 2 évente.A drágábbik és végleges megoldás:
Motor bontás, de abból könnyen lehet már motor csere is.
Amit csinál, azzal csak növeli az olajfogyasztást, a korom lerakódás és kinyírja a motort és a katalizátort."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
- HBO Max & OD topic
- Látásjavító szemműtét
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- No Rest for the Wicked
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Victoryus: Már a Josef Seibel se a régi
- Vezetékes FEJhallgatók
- Óra topik
- További aktív témák...