Új hozzászólás Aktív témák

  • Dluinet

    nagyúr

    válasz 8 #4028 üzenetére

    A filléres nepper trükk:
    -PCV szelep csere, mert már elzáródott a lerakódástól. Olaj fogyasztás nagy része innen jön.
    -Kompresszió méréssel megnézni, hogy kell-e szelepszár szimeringet cserélni.
    -EGR és járulékos koromlerakódás eltávolítása. A sok koromtól már nem kap levegőt az autó.
    -Esetleg olajteknő leszerelése és lerakódás eltávolítása.
    -Aztán C-s olajjal (amilyen kell bele C2 vagy C3 vagy C4 stb...), kb 1000 kilométerenként 4-szer olaj- és szűrőcsere, így lejön annyi lerakodás az olajlehúzókról is, hogy lecsökken fél liter alá az olajfogyasztás.
    -Gyertyákat ellenőrizni.

    Ha sikerült, akkor 5000 kilométerenként vagy fél évente (amelyik előbb bekövetkezik) olaj- és szűrőcsere. PCV szelep és EGR ellenőrzése 2 évente.

    A drágábbik és végleges megoldás:
    Motor bontás, de abból könnyen lehet már motor csere is.

    Amit csinál, azzal csak növeli az olajfogyasztást, a korom lerakódás és kinyírja a motort és a katalizátort.

    "Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

Új hozzászólás Aktív témák