Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz lenox #54672 üzenetére

    Németeknél ez nem egészen így van, itt a gépjárműadót a fyár által megadott co-kibocsátás alapján (kvázi gyári vegyes átlagfogyasztás alapján) szabják ki. Nem véletlenül pedzegetik egyre többen, hogy miért éppen co, és mi van a dízelek kénvegyületeivel, illetve újabban, hogy esetleg meg is kéne mérni azt a kibocsátást üzemi körülmények között is, nemcsak a gyártók által kilobbizott kamumérések eredményeit benyelni. A VW-botrány legnagyobb tétje amúgy éppen az, hogy most le fogják verni azt a pármillió eur adókülönbözeter a konszernen, ami a még eleve röhejes mérés, és a csalószoftver eredményeinek különbségéből adódik. Az igazi pánikot meg az fogja majd okozni, amikor az egységsugarú Hans megkapja az államtól az új adóbesorolását a jövő évre a tédéi passzáthoz. Na, ettől már fosnak a törvényhozók, nemhogy még üzemi körülmények között újramérjenek mindent, mert akkor lesz ám forradalom, meg tömeges perek a gyártók ellen... Bár gondolom ha be is vezetik, akkor sem visszaható hatállyal, de így is kap egy térdrúgást a dízelre épülő német autóipar - és azon keresztül az egész ország. És a vicces az, hogy eddig saját magát baszta át mindenki, most meg mégis fájdalmas a kijózanodás. Kicsit (nem kicsit) olyan hazudtunk éjjel, hazudtunk nappal-beszéd, és az azzal kapcsolatos megdöbbenés utáni atmoszféra van, mindenki tudta, hogy eddig átbaszták, és igazából mindenki megtanult ezzel együtt élni, és hasznot húzni belőle, most mégis mindenki fel van háborodva, hogy neki hazudtak.

    Én meg alig találtam szívó benzinest az újautó-piacon, kihalóban lévő állatfaj. Csak azt remélem, hogy mire pár év múlva cserélnék, lesz alternatíva a turbós fűnyírómotoron, meg az olajkályhán kívül is.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák