Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz Döglött Róka #12948 üzenetére

    Nem is a főszálról volt szó, hanem arról, hogy a játékosnak rengeteg döntéshelyzetet kellett megoldania, ezeknek egy része pedig kihatással volt a környezetre és permanens változást hozott, amivel aztán együtt kellett élni. A Starfieldben egyetlen küldetés van, ami ilyesmi (First Contact), az összes többinél teljesen mindegy, mit csinálsz, max x helyett y hal meg, de ugyanolyan marad minden és semmi nem változik a világban. Az is teljesen mindegy, mit csinálsz a frakciókkal, semmilyen reakció nem lesz rá másoktól, mintha külön dimenzióban élne mindegyik, Fallout 3-ban pl. rendesen beindult az Enclave és folyamatosan rajtad ütöttek, ha összebarátkoztál a Brotherhooddal, a ghoulok is másképp álltak hozzád, ha segítettél nekik, stb.

    Szerintem nézz vissza a régebbi Bethesda játékokba, meglepő lesz, mekkorát fejlődött vissza a cég a Starfielddel főleg a GameBryo generációhoz képest minden téren.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák