-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz Hauptmann #9280 üzenetére
Ezt el tudom képzelni a Honvédelmi Minisztériumnál ahol dolgoztam... Ott teljesen jogos lenne..
De egy általános irodaházban ez nevetséges!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Den
veterán
válasz Hauptmann #9294 üzenetére
Mondjuk adót a biciklisek többsége fizet, és mivel már nincs útalap, a motorizált járgányok tulajai sem járulnak sokkal többel az utak fenntartásához (üzemanyag adói mennek a közösbe, aztán vagy út lesz belőle vagy stadion). Ezzel együtt szerintem a bringások nagy része szívesen fizetne valami méltányos járulékot, vagy útadót, ha cserébe normális bicikliút hálózat épülne. Tehát nem egy felfestéssel az autók sávjából lecsippentett "bicikliúton" kéne tekerni, centikre a kocsiktól.
www.simson4t.hu
-
ludsimon
veterán
válasz Hauptmann #9294 üzenetére
Ismerőseim intézték! Személyesen is ismerem őket és én is aláírtam a támogatást. Mi a bajod ezzel? A kamiont, meg a buszt, traktort ami 60as táblánál 40-el döcög nem nehezebb kikerülni, mint a bringást?
A biciklisek is fizetnek adót, nem csak az autósok.. Ha meg bevezetik a dugó díjat akkor meg a motorosok lesznek az új biciklisek akiket szídni kell? Gondolkodjatok el rajta mielőtt ilyet kijelentetek.
Azért azt is tegyük hozzá, nagy része a bicikliseknek van autója, jogosítványa, esetleg motorja.
Főleg akinek országútija van az nem egy csöves ember, 200K+ egy belépő szintű országuti..Az a baj, hogy elvakult, beszűkült látással bírálják a bringásokat, ami őszintén szólva amit ők művelnek nem kispályás (akik lobbiztak, hogy lekerüljön a tábla)! 38-40km/h átlagsebességgel végigsöpörnek hajnalban bizonyos főbb útvonalakon és utána mennek egyből be dolgozni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
-Mosquito-
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #9338 üzenetére
Tabánnál is beraktak egy lámpát 20 méterrel a megszokott elé. Pár napja
csak néztem, hogy kicsit hamarabb kell megállni, fékeztem keményen.
Gondolkodom, hogy mi értelme volt, mert zebra nincs ott, meg semmi, és
az a beágazó kis utca, ahonnan néha 1-1 autó jön ki, nem ért meg ennyit.
Majd kijön, amikor piros van, nem volt szerintem ebből gond. (Lehet, hogy
valamelyik "elvtárs" szokott arra járni, és szeretett volna magának zöldet.)Szerk: mondjuk ez nem kifejezetten forgalomlassító, csak értelmetlen.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #9340 üzenetére
1-2 éve az egész nagykörtúton piros-hullámot csináltak, mert (állítólag) a Combino így 1 percet(!!!) nyer a Széna tértől Borárosig tartó szakaszon... Egyrészt ezt nem tapasztaltam, másrészt meg annyira lóf... nyereség, hogy ezért megfojtani a teljes körút közlekedését oltári nagy baromság... Állnak az autók és pöfögnek a pirosnál, aztán elindulnak, majd megint állnak. Környezetszennyezés, dugók, minden. De a Combino 1 percet nyer! Hát nem tudom. Szerintem ez nagyon nem érte meg.
10 millió közlekedésmérnök országa.
Ui: megoldják majd, hogy kitiltanak mindenkit a retekbe... akkor marad a Combino, ami csak úgy suhanni fog (szvsz attól gyorsult a legtöbbet* a régi szerelvényekhez képest, hogy nem kell fél órát várni, amíg fel/le másznak az emberek a lépcsőkön), meg a kerékpár, ami amúgy akár jó is lenne, ha nem lennének az autók... Igazából a kettő együtt az, ami nem megy: lehet, hogy erre játszanak. Az ellehetetlenítésre!
*: amikor egyetemre jártam simán fél óra volt az említett szakasz: ma 22 perc kb.?
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #9493 üzenetére
Itt láttam múltkor. Hogy az ár reális-e...
-
ludsimon
veterán
válasz Hauptmann #9498 üzenetére
De ingázásra pont ez a lényeg, megtalálni a kényelem és az élmény, költséghatékonysági tengelyt és az S200 pont az, beledobni egy J Costat megy mint állat.
Én félek /legalábbis jelenleg/ váltóssal autókat filterezni. Nem mernék. CVT-sel meg 100%-ig a forgalomra figyelek.
Autónál azért volt könnyű, mert 15 éves korom óta vezet(getek) ott kb úgy kezdtem, hogy már a forgalomra figyeltem mikor megkaptam a jogsit a kezembe.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Hauptmann #9535 üzenetére
dugynok:
Szóval akkor az injektoros jó?
De az gyengébb úgy tudom, legalábbis baromi sokat számít a befecskendezés, pl ez a Skoda 125HP dupla dellorto karbival, a gyárival 52hp.undefined
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #9535 üzenetére
Az utángyártott kínai sz*rok miatt szoptam. De a gyári karbinak meg 68k HUF volt az ismert utolsó átra, és évek óta nem beszerezhető Japánból sem (Honda márkaszervizes infó). Ja, és a kis 125-ös egyhengeresre mindjárt kellett volna belőle kettő(!!!) darab. A 9000,- forintos kínai Keihin-utánzat meg ilyen. Ha tudtam volna előre hogy ekkora sz*pás lesz, bele sem fogok az egész projektbe.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #9568 üzenetére
Jók. Semmit nem költöttem rá a tankoláson, meg egy olajcserén kívül.
Annak ellenére, hogy kamu évjárattal adták és a mechanikus óra 2-n állt,
nem hiszem, hogy vadiúj volt, de 1000 km után vittem "első" olajcserére.Mindig pöcc-röff, nulla baja volt, jól ment, qrvanagy csomagtartóval.
(Egyszer kísérleteztem a HS1 izzók H4-re cserélésével, meg vettem egy
dobozt a sisaknak, ami költözött át a Majára, szóval tényleg 0 ráköltés.)ludsimon: jogsit nem is csinálhatsz rendes védőfelszerelés nélkül.
Az, hogy egy ilyen guruláson lazáznak, az az ő dolguk, nem kell követni.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #9625 üzenetére
Szuletett szoporoller ez is.
Valami furcsa oda nem illo hangot hallok a blokkbol. Szoval hetvegi jatek elfoglaltsag meg lesz. Remelem valami csak zorog, es nem a blokkba van valami.Csak a miheztartas vegett.
Olcsohusnak.....
A motor 60 ezer volt. Majd vettem hozza egy masikat 60ert. Es a vege most 370ezer. Ja es kb 3-400 munkaora. A festestol kezdve....
Es most itt van ez a zorgo hang
Ludsimon, ne almodj.
Egy szerelo vagy rutinosabb szoporoller tulajdonos sok mindent meg tud nezni. De bele nem lat, es hajtas deknit hiaba veszi le, tarcsa szijon kivul mast nem mond meg.
Den. Mar leirta. Veszel egyet hajtod es lesz ami lesz, vagy koltesz ra. Mindenki eldontheti maganak. Ha egyszer ez a soha tonkre nem megy hondat rendesen uzembe helyezem, megmarad. .Kcsa: itt latszik a vizesen a durva elteres, illetve nem mindegy a kanyarban fekezhetoseg. Jo az abs egy okos dolog. De akkor valoban uj vasat kell venni.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #9667 üzenetére
Nekem pont fordított a tapasztalatom, 2 viszonylag fiatal (8 illetve 4 éves !) fhanszia (Renault Clio I és Thalia) után 3 éve vettem egy olaszból behozott, végig vezetett szervizkönyvvel rendelkező, akkor 12 éves Yaris 1000-es (2000 évj., még echte japán), akkor 168 ezer km-rel. szerk: a kocsi jégkáros volt, frissen festve, az előtte / utána állapot fotókkal dokumentálva.
Megvásárlás után 2 db műszerfal jelzőizzó cseréje, meg a 2 tompított (világítottak, de a gyári ! izzók már félig meg voltak feketedve).
3 év alatt összesen 21k km, ez alatt 3 olajcsere, 1 légszűrő, 1 pollenszűrő, na meg tavaly ősszel 1 db akkumulátor. Slussz! A három év alatt volt 2 darab műszaki vizsga, az ezekre való felkészítés az öreg autó gondos lemosásából állt. A klíma most is jéghidegen hűt (15 év után még a gyári plomba van rajta, tehát soha senki nem töltötte), nem kellett sem féktárcsákat (ez még szintén a gyári!) sem fékbetéteket cserélnem (az már nem eredeti lehet).A két fiatal(abb) fhanszia fele ennyi évvel és km-rel sem ilyen volt, nagyon nem. A Clioval úgy 90k km-ig szintén nem volt, baj, utána csőstől jött minden, a Thalia nem volt ilyen problémás, de például 40k km alatt csak én két garnitúra féktárcsát etettem meg vele, pedig nem vagyok egy "fékezős" típus.
Huszonéves, előző tulaja által telibe fosott, általam meg széthajtott echte japán kis Csótányommal sincs semmi gond a karbicserén, meg a kompresszióvesztésen kívül. Hónap végén (mivel még sem A-.s jogsim, se pénzem nagymotorra) haverommal megint megyünk vele Erdélybe. Vinnem kell egy liter olajat tartalékba, na bumm!
Szóval engem meg az ellenkezőjéről nem lehet meggyőzni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #9849 üzenetére
Jajj, ne mondj már ilyet, hogy csak a japán fan elvakult. Van mindenféle csoportba tartozó ismerősöm, pl aki annyira francia elvakult, hogy ki se szállna egy légrugós 3 ezres dízel citroen c5-ből és azt vallja a régi c4-esről, hogy hibátlan autó. Jó ő persze tulaj. Meg ugye a BMW kontra Merci csapat sem gyenge, az sem elvakult, ugye?
Gari: Szerintem ha gariidőben, nem a tulaj hibájából tönkremegy a robi motorja, kicserélik, de legalább is megjavítják. Ha nem, el lehet kezdeni a feljelentgetést. Most azért, mert van egy két hibás honda, nem kell rögtön temetni a márka megbízhatóságát.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Hauptmann #9864 üzenetére
Nekem ezt magyarázhatod, két Honda-m is van , sőt, én bevallom h Honda buzi vagyok. Ha valamiben hiszel, az működik. Ettől függetlenül a "Honda nem romlik el" nem csak valamiféle suttyó által felkapott szállóige, autóknál a motor megbízhatósági mutatókban szinte minden évben az elsők.
Persze van aki teljesen elborult komolysággal terjeszti, én inkább csak amolyan gag, poén kapcsán szoktam benyomni és figyelni a reakciókat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dugynok
senior tag
válasz Hauptmann #9889 üzenetére
Crib XI. kerület. Múltkor volt ott két bálna is, az egyiknek a bal oldala és eleje törött.
Másik topikba valaki mondta drágák és inkább vitte máshova olcsóbbra. Meg is szívta, jól lehúzta volna még párszor...
Jah, Bencéékhez vihetsz saját alkatrészt, ha olcsóbban be tudod szerezni -
Den
veterán
válasz Hauptmann #9949 üzenetére
Kell csinálni egy laza ph-s endurance versenyt, de csak 12 órást, hogy még poén legyen, és mindenféle robeszt összeereszteni, kicsit nagyot, aztán hadd szóljon.
Mondjuk, ha gyári alkatrészekkel, szakszerűen újjáépítik az sh-t, olyan lesz mint az új,semmivel nem jár rosszabbul, mint ha újat kapna. Nekem inkabb az az érdekes, hogy a hondának nem lenne-e olcsóbb betolni egy új blokkot, mint ezt javítani, mert rá fog menni pár munkaóra.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #10209 üzenetére
Az hideg aszfalton is beleég: a súrlódás a lényeg. Egyébként meg el lehet
ezeken gondolkodni, meg poénkodni, de nem úgy írtam, hogy hű de elítélem:
mindenki úgy öltözik fel a motorra, ahogy ő maga biztonságosnak érzi. Nem
biztos, hogy fullbőrben az izzadságában úszva jobban vezette volna a motort,
márpedig a védőfelszerelés onnantól kezd érdekes lenni, hogy valaki hibázott. -
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #10229 üzenetére
Hamarisan kiderul .
Eppen idoben szedtem szet, fagyallot le engetem lattam nemi kis olajat a felszinen. Hmmm hat ez meg hogy? Gondoltam a szereleskor maradhatott vissza, de nem. A tombszelence pont a vegere ert. Szoval meg ez is.Az sh blokk, megerkezett volna akkor is ha nem teljes cseres lenne a kereskedesbe, es ott lefejtik rola a henger szettet, es felteszik a haveeodnak. Ha nem lep feljebb akkor ez lett volna a forgato konyv. A tobbi alkatreszt meg penzze teszik. Ez a magyar valosag.
Es a motoros a fillerbaszo....
Azt is megkerdeznem a haverod helyeben, az uj forgalmit ki allja?[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Hauptmann #10335 üzenetére
Akkor vagy rendőr nélkül zsebből perkál, vagy nagggyon megszopja.
Nem értem esőben miért kell száguldozni!Esőben én minimum 1 kocsi távolságot tartok városban, plusz kanyarban 5 km/h-val megyek, autók között meg szinte alapjáraton pöfögök, hogy azonnal meg tudjak állni ha van valami.
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Futás, futópályák
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Hobby elektronika
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen légkondit a lakásba?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron