-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz #50433536 #24200 üzenetére
???
A polcon egy szett új teljes gyári hajtás lánc, és egy teljes szett malossi. ~110 rugó áll a polcon, nem ez nem kihajtás. Kézzel tudtam kotyogtatni a blokkot oldalra különösebb erő nélkül is már.
@csongi köszi :R
@nyogo83 neked is köszönjük berendeltem onnan a teljes pakkot ami kell. :R
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#50433536
törölt tag
válasz Micsurin #24201 üzenetére
Értem... remélem jó lesz a géped! Majd írd meg, hogy mi lett a vége, amikor össze raktad!
Nekem is volt hasonló hiba, hogy mozgott a blokk oldal irányba, de nekem nem a persely lógott, hanem hiányzott a bal oldali 5mm-es hézagoló alátét. Ez nem okozott rángatást/remegést, csak úttartási hibája volt a gépnek.
Viszont volt nekem is, hogy remegett elinduláskor, méghozzá elég durván és a váltó felújítása oldotta meg. Hátsó tárcsamű tisztítás, újra zsírzás, kuplung csere, harang csere, kontraszt rugó csere és a szíj cseréje. Egyenként cseréltem az alkatrészeket és mindegyik csökkentett a remegésen, végül a harang cserénél szűnt meg teljesen. Ebből gondolom, hogy neked is elhasználódott a váltó és jó hogy ott a sok új alkatrész a polcodon.
(Nekem is sokba voltak a váltó alkatrészek, pontosan 124rugó)
[ Szerkesztve ]
-
Acapulco
csendes tag
Nekem is kupplung harang csere után szűnt meg az induláskor remegés.
Gilera Runner 200 vxr-en.
A kipufogó durrogás pedig Cdi csere után.De a Cdi tönkrement,azért kellett cserélni.
Egyébként nem gyári,hanem Honda Cdi ment bele.
Valami 'univerzális" ,ami 125-400 ccm-ig jó. Az immobilizer temészetesen mem működött utána,mert az a gyári cdi- bem volt.
Egyébként tökéletes lett,a szerelő havonta cserélt ilyeneket akkoriban.[ Szerkesztve ]
-
bigrob
őstag
Sziasztok!
Volna egy olyan problémám a kis robogómmal, hogy nem mutatja a műszerfal, hogy mennyivel megyek és nem pörög a km óra.
Ma beszéltem egy szerelővel aki azt mondta, hogy a kis 150-es Piaggio Liberty-men nem csak azt a szenzort kéne cserélni, mert egyben van az a műszerfallal. Viszont ahogy korábban a motoros topikban kérdeztem, ez első generációs Liberty, úgyhogy elvileg egy pár ezres tétel lehet.
Ebben tudnátok egy kis segítséget nyújtani, hogy ez valóban így van-e, illetve honnan tudnám beszerezni?Eddig ezt azt oldalt találtam: [link] vagy megéri 2x annyiért az elvileg gyárit venni?
Csatolnék 2db képet a kis bestiáról:
[link]
[link]Köszi szépen!
RobiNincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
DigitXT
félisten
válasz bigrob #24204 üzenetére
Milyen szenzor? Ez full mechanikus órának néz ki: spirál szakadt?
Szerk: amiket linkeltél, azok ugye a spirált meghajtó cuccok, jóval
ritkább, hogy annak van baja, de ezt amúgy ki is tudod próbálni.
Kiszereled a spirált, s ha szétesik, tudod, mi a baj. Ha látszólag jó,
akkor egy fúróval megtekered, ha ekkor megy az óra, akkor kell az
az alkatrész, amit linkeltél. (Addig semmiképp nem venném meg.)[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #24205 üzenetére
Lent műanyag az a kis fogaskerék mi a Hondaban már 2-öt cseréltünk mire vettem faternak egy kínait, amiben már fém kerék volt. Kína - Japán 1:0
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Burt1793 #24207 üzenetére
Még így is a spirál a leggyengébb láncszem a gépezetben.
A CB-mben eleve fém lent a meghajtás pl. Szerintem pusztán spórolni akartak rajta.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
DigitXT
félisten
válasz bigrob #24209 üzenetére
Igazán nincs mit: egyszer cseréltem már ilyen spirált (kölcsön motorkán),
sajátom még nekem sem volt (és nem is lesz) ami mechanikus lett volna.Mint a srácok előttem írták, éppen előfordulhat, hogy megmurdel a kihajtó
mechanizmus is: nekem erről nagyjából fogalmam sem volt... Jeladót is
javítottam már (mágnes törés miatt), de az meg ugye digitális óránál van... -
veterán
Sziasztok. Egy fura kérdésem lenne, hátha valaki tudna segíteni. Adott egy Aprilia Atlantic 500 nagyrobogó 2002-es (nem a Sprint verzió). Édesapámé. Már sokmindent megnéztünk, cseréltünk, javítottunk rajta, végülis tökéletesen működik. Viszont van egy banális problémánk. Egyszerűen nem tudunk hozzáférni vagy nem tudjuk hogyan kellene hozzáférni a tompított izzóhoz. Minden izzót viszonylag egyszerű kicserélni, de a tompított az olyan helyen van a lámpatestben, hogy nem lehet hozzáférni. Még a csatlakozót sem tudjuk lehúzni. Nincs róla videó, kép, semmi. A könyv, service manual használhatatlan, amit leír, az nem tükrözi a valóságot. Mindent tudunk már róla szinte, beállítottuk az alapjáratot, tudjuk hogy kell motorolajat, közlőműolajat, cserélni.
Ha véletlenül valakinek ilyen motorja van és cserélt már tompított izzót, az ne habozzon, mert bosszantó a szituáció.
Előre is köszönöm, ha bárki tud segíteni!Ui: Már a motoros fórumba beírtam és ott valaki próbált segíteni, de még mindig küzdünk ezzel a problémával. Gondoltam hátha valaki van itt is, akinek ilyen robogója van és tud tippet adni a tompított izzó cseréjéhez.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #24213 üzenetére
Te nem sok Atlantic fórumot olvastál..
Alapjárat : Fojtó szelep ház oldalába csatlakozik a forgó részre a gázbowden. Vég állásba ahol felütközik,van egy torx fejű csavar. Azt kell beljebb csavarni kicsit. Meleg motornál 1450-1500-nak kell lennie. (Amint nézem 2009-ben írtam le az Atlantic fórumba)Izzó cserét már leirtam a motorosban. Simán fel kell nyúlni alulról.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #24214 üzenetére
Jah azt én is tudom, hogy hol a csavar.
A hogyan sikerült kérdés arra vonatkozik, hogy sikerült tekerni rajta? Az enyém atom ragasztva volt
Illetve az injektorosknál nem biztos, hogy csak annyival van elintézve a dolog, hogy tekerek a csavaron. Ez erősen elektronika függő, egyik engedi a másik nem.
Fogalmam sincs ez öntanulós vagy sem. Nyugo83 biztos többet tud erről.
Piaggio manualban sem árt műszeres kontroll mellett állítani, és lambda szonda értéket ellenőrizni.Persze az tök jó, ha sikerült állítani rajta és minden jól működik.
Lehet az irányjelző izzóhoz kellett levenni az óra melletti idomot?
Elég régen volt, kb 4éve. -
Vismajor01
addikt
óhogyaredvá'bamá'
Eleve lassan 1 éve, hogy jogsi nélkül viszem a robeszt, mert lusta vagyok, nincs idő, bürokrácia, isteni közbe avatkozás, ésigytovább.
Végre levizsgáznék, megnyitották újra a vizsgáztatást virus után. Ja, de pesten és pest megyében nem lehet! Adnak igazolást a képzésről, jelentkezzek át vidék iskolába és kész is.
Végre találok egyet Esztergomban, felvilágosit a csávó, hogy nem lehet átjelentkezni vidékre pont, hogy ne legyen vándorlás..Eleve nem értem mi a ***ért nem lehet motoros vizsgázni? Mondjuk saját motorral? Odamegyek, köszönök, aláirom amit kell -saját tollal- rutin, forgalom(ahol a motoromon ülök ő meg kocsiba) és kész is.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
veterán
válasz csongi #24213 üzenetére
Az alapjárathoz ahogy leírták, azt a bizonyos torx fejű csavart állítottuk. Azzal max annyi gond volt, hogy megfelelő méretű csavarhúzót találjunk. Azt külön venni kellett.
Az óracsoport melletti idomokat levéve max a többi izzóhoz lehet hozzáférni. De oda le, középre a tompítotthoz nem. Hauptmann-nak írtam privit, neki nem kellett cserélnie és hozzád irányított. Azt írta kérdezd csongit. Akkor kérdezem, Te hogy cserélted a tompítottat? Mosquito34 azt mondja, alulról. De mi hiába forgatjuk akármelyik irányba el a kormányt, nem érem el rendesen a tompított izzót, arra esélyem sincs, hogy lehúzzam a csatlakozót és elfordítva kivegyem az izzót. Pedig nincs nagy kezem.
Szóval?
Már arra gondolunk, hogy kivesszük az egész lámpatestet, de nem hiszem el, hogy egy izzócseréhez szét kell bontani a fél motort.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #24218 üzenetére
Enmél legalább nem kell a plusz két lóerőért techpulleyval vacakolni. 😃
Szép darab. -
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #24216 üzenetére
Bit fejes csavarhúzóval sikerült. Nem csak nekem,másnak is. Semmi baja nem lesz, ha csavarsz kb ~2-3mm-t a csavaron. Még az első 650-es Burgmanon Tóth Laci állította egy csavarhúzóval az alapjáratot,majd a másodikon már én. Semmi hiba/probléma nem volt.
"Piaggio manualban sem árt műszeres kontroll mellett állítani, és értéket ellenőrizni."
Ha ugyan arról a blokkról beszélünk (1gyertyás) azon nix lambda szonda.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #24223 üzenetére
Koszi.
Tenyleg regen volt. A piaggio manualba lambdas blokk szerepel.
De ezt jo tudni:).
Melegen, jaro motornal lehet allitani? -
Micsurin
nagyúr
Ti hisztek az újjászületésben? Én kezdek.
[link]Ez a motor 6-7 éve annyira össze volt törve, hogy elment a váz, az első felni ütött. A biztosító GTK-ra vette és a Honda Wilker roncsárban számolta be.
Honnan tudom biztosra? Édesapám elé kanyarodtak ki és őt törték össze. A Foresightba lett beszámítva. ÉS eközben még fiatalodott is a motor, kezdek hinni a csodákban.mod.: kérdezzétek le még a műszakis képeken is ott van a repedt idomzat, a plexi hiánya stb.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#50433536
törölt tag
válasz Micsurin #24227 üzenetére
"Eladó a képeken látható nagy robogó típus váltás miatt, normál használatból, új gumik, akkumlátor, fékolaj lecserélve. Megbízható."
Csaka lényeg maradt ki.Ha tényleg ismered a motor szomorú történetét, akkor küldjél jelentést a hirdetési oldalnak, hogy fontos momentumot elfelejt közölni az eladó. Másnak állítja be, mint ami. Bár meg lehet csinálni jóra egy nagyon törött motort is, de az igen sokba kerül és akkor is illik megemlíteni és elmondani hogy mi lett cserélve, javítva rajta, stb..
Mennyi ilyen lehet...[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz yodamastah #24218 üzenetére
Nagyon szép dög, irigyellek!
-
Micsurin
nagyúr
válasz #50433536 #24228 üzenetére
Melyik papírt tegyem be? Esetleg fotót amikor apum azt a nem egészen gyári doboz konzol alsó megerősítést vagy esetleg számlát a Hondaról amiben ott van leszámolva a roncsnak az ára?
Már jelentettük egyébként... gusztustalan.
Burt1793 Nézd meg a képeket... mondok jobbat a matricák a tükrökön apum tette oda mert keskeny a kapunk rendszeresen leverjük őket. Az a konzol hátúl egy nagyon jó minőségű házi gyártmány...
mod.: Azt nem tudom, hogy ez miképp került ki a Wilkertől. De már 1x ott is láttuk kiállítva mikor mentünk alkatrészért utána el is tűnt a belső épület részből. Utána elvesztettük a nyomát évekre, ma meg tanulás közben kiabál fel apum gyere már ezt látnod kell.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz -Mosquito- #24224 üzenetére
A Sprint verziónál úgy működik. A kesztyűtartót lehet levenni és onnan cserélni, viszont ez nem a Sprint verzió. Ez még az eredeti 2002-es. Ennél bonyolult a kesztyűtartót levenni, egyben van a műszerfal műanyagjával.
-
csongi
Topikgazda
válasz Tothgera30 #24235 üzenetére
Ez milyen motor?
Van tartalék az áttételben rendesen .[ Szerkesztve ]
-
eduba
aktív tag
válasz Tothgera30 #24235 üzenetére
A gyári méret 17,5 mm, szerintem mindenképpen cserélj. Az enyém ugyanilyen motorral szerelt yamaha neos 100-as malossi multivar-al, így pontos gyári görgő méretet nem tudok.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #24218 üzenetére
Hű, de komoly! Gratulálok hozzá, szuper gép! Mi volt a csere oka?
-
veterán
válasz -Mosquito- #24241 üzenetére
Hm. Ez érdekes... Na majd megnézzük... Köszi. Ez lehet a megoldás.
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #24240 üzenetére
Megváltoztak az igények. Egyre többet mentem el csak úgy motorozni, és egyre gyakoribb lett a 2 személy. Tmax sokkal jobb erre. Meg kiváncsi is voltam milyen a tmax napi használatban. Majd kiderül. Ha bejön akkor ezt is 2-3 évig tartanám meg, aztán jöhet valami más
Azon is filóztam sokáig hogy veszek még egy motort. Valami tizenévesjapánt. De valahogy nem találtam semmi olyat ami tetszett volna. Csapatni ott a pályagixxer, de ezen felül nem vágyom közúton semmi állatkodásra.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #24218 üzenetére
Kéne egy topik tali, gyönyörű vas.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #24243 üzenetére
Én is elég sokat megyek az SH-val városon kívül, de a megváltozott igényekről igyekszem nem tudomást venni. Kíváncsi vagyok a Tmaxra, írd majd meg, milyen.
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #24244 üzenetére
Lehet tali, bár elvileg ez most szabálysértés
Econ!
Menettulajdonságai egy sporttúra motorhoz hasonlíthatók. Nem a motor erő. A váz és a futómű sokkal(!) jobb mint mondjuk a 300as xmax. Ég és föld a külöbség stabilitásban. De mondjuk dugóban kolbászoláskor ennek kb semmi jelentősége, szóval egy tipikus sh300 felhasználó szemszögéből a Tmaxnak semmi értelme.Pakolhatóság egész jó. 2017től növeltek a csomagtartón. Befér ülés alá egy zárt sisak, egy kordura kabi belépített gerincvédővel és egy kisebb méretű térdvédő. Nem tudom mekkora a csomagtér, de kb annyi fér bele mint a 39L hátsó dobozba.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #24247 üzenetére
Azért 4 milláért egy DL1000 adv-et kapsz, 100 lóval, csúszókuplunggal, ugyanúgy állítható szélvédővel. Tehát legyen is nagyon jó a tmax.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #24249 üzenetére
Ja, persze, nem azért mondtam, összességében biztos ugyanúgy megéri az árát, mint egy DL1000 a saját területén.
Én legjobban a 2 hengeres hangot irigylem, azért ingázni bőven elég a 300-as ereje a mindennapokban, ha nem akar nagyon megőrülni az ember.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen