Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bzs12345

    csendes tag

    válasz Daffni2 #36673 üzenetére

    Idézet :
    A GVH megállapította, hogy 2012 májusában és júniusában lefolytatott "Feltöltés jutalompercekkel" és a "BlackBerry" kampányában a Vodafone megtévesztette a fogyasztókat, mert nem hívta fel a figyelmet arra, hogy a jutalom percek szolgáltatás igénybevételének több feltétele és korlátja van, a BlackBerry kampányban pedig elhallgatta, hogy az ingyenes percek csak a hálózaton belüli belföldi hívásokra érvényesek.
    A "Feltöltés jutalompercekkel" elnevezésű kampányban minden 2000 forint feletti egyenlegfeltöltést követően három jutalom - jutalom percek, jutalom SMS vagy jutalom net - közül választhattak a fogyasztók. A kedvezmény része volt továbbá, hogy minél nagyobb összeggel töltötték fel a kártyájukat, annál nagyobb jutalmat kaptak.
    A közlemény szerint a fogyasztók figyelmét azonban nem hívták fel arra, hogy a jutalom percek szolgáltatást csak regisztrációt követően lehet igénybe venni, valamint az ingyenes perceket csak hálózaton belüli, belföldi és csak hétvégi időszakban történő, normál díjas hívásokra lehet felhasználni.
    A cég a "BlackBerry kampány" keretében 200, illetve 500 perc bónuszt kínált azoknak a fogyasztóknak, akik meghatározott számlacsomagra fizettek elő. A kampány népszerűsítése során azonban arról nem tájékoztatták megfelelő módon a fogyasztókat, hogy az ingyenes percek csak belföldi, hálózaton belüli normál díjas hívásokra érvényesek, így a fogyasztó azt gondolhatta, hogy korlátozás nélkül felhasználható bónusz perceket kap - ismertette a GVH.
    A hivatal a 25 millió forintos bírság összegének megállapításánál súlyosító körülményként vette figyelembe, hogy a vállalkozás korábban már több alkalommal tanúsított a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást - olvasható a közleményben.
    Még kérsz? Van még bőven, és az utolsó sorokat érdemes elolvasni többször hogy lásd te is az igazságot

  • bzs12345

    csendes tag

    válasz Daffni2 #36673 üzenetére

    A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) próbavásárlások, majd piacfelügyeleti eljárás után 20 milliós forintos bírsággal sújtotta a Vodafone-t, mert a cég nem megfelelő tartalmú forgalmazási és számlázási adatokra vonatkozó kimutatásokat adott az előre fizető ügyfeleinek. A hatóság egyben kötelezte a céget hivatalból lefolytatott eljárás költségeinek megtérítésére is.

Új hozzászólás Aktív témák