Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    válasz baloghgabor #69026 üzenetére

    Nálam [egy másik, hasonlóan jó képességű] szolgáltatóval esett meg egy ilyen, bár nem karácsonykor. Megszüntettem az előfizetést, kifizettem a fennmaradó kedvezményt, meg amit még kellett. >>Mindent<< kifizettem. Két (2, kettő) év múlva jön a helyi végrehajtótól egy könyvelt levél, hogy a fenti összeget fizessem be, mert [nevetséges fenyegetések] fognak következni.
    Szerencsére megvolt még minden befizetéssel kapcsolatos dokumentum, így ellentmondással éltem, és az ügy összes résztvevőjét (saját magamon kívül, ugye...) felnyomtam a kinek-kinek a felügyeleti szervénél az elégtelen nyilvántartás-kezelés miatt, plusz a NAV-nál, a bolt rendőrségi feljelentése, ahol befizettem a keresett összeget, csak azért maradt el, mert aznap hamarább jött a posta, amikor be akartam menni a kapitányságra, így értesültem arról, hogy a szolgáltató szerint "tévedés" történt. Semmi "bocsánat", "elnézést" meg ilyesmi.
    Később a végrehajtó egy általam nyújtott szolgáltatásban ügyfelem lett, egy igazán rendes embert ismertem meg benne (tényleg!), ő elmondta, hogy mi is folyik az effajta cégeknél ügyviteli fegyelem címszó alatt. Hát ennyi. Azóta én is így járok el az összes szolgáltatóval, ha valami rendellenes merül fel, ami engem érint felőlük, előbb lövök, utána kérdezek.

Új hozzászólás Aktív témák