-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Littoral
aktív tag
Én is találkoztam ezzel az önmaguk ellen irányuló üzletpolitikával, bár nem most. Annak idején (a kezdetekkor) egy vidéki kisvárosban akartam tőlük telefont és előfizetést vásárolni, főleg a mobilnetjük miatt, költöztem, arra volt szükség. Az első helyen (figyelem, még SE R600 telefonról van szó) ~65e forint kauciót kértek volna, plusz 70 Ft-ot a telefonért, + egy havi előfizetési alapdíj. Nálam is kb. az általad leírt körülmények voltak, csak a 10+ évvel ezelőtti szinten.
Mondtam a csókának, hogy bocs', de ennyire nem fontos nekem a cégük.
Egy hét múlva Miskolcra utaztam, volt időm, befáradtam az ottani értékesítési helyükre, előadtam, hogy miért jöttem. Miközben az értékesítő felvette az adataimat, szóltam neki, hogy fölöslegesen ne raboljuk egymás idejét, a másfél órányi "elbírálás" ideje alatt én intézem a dolgaimat, írja fel a mobilom számát, és értesítsen, hogy mi az ábra. Azt is mondtam, hogy kaució esetén fel se hívjon, nem jövök vissza, szíveskedjen a távollétemben törölni az igénylést, mert úgy nem kell a cuccuk.Felhívott.
Az más kérdés, hogy egy év múlva egy megyeszékhely dombtetős részén nem volt térerejük, és le kellett válnom róluk, viszont addig - hogy úgy mondjam - megelégedésemre használtam a mobilnetjüket. -
Littoral
aktív tag
válasz Grande Ale #35328 üzenetére
-
-
Littoral
aktív tag
válasz H.Istvan25 #39181 üzenetére
Nem jött volna elő a Telenor ezekkel a MyTalk stb. csomagokkal, ha nem lenne gáz. De ez már kb. locsolókanna az erdőtűzre.
-
Littoral
aktív tag
A Vodafone kikapcsolt pár száz ügyfelet
(nem az adategyeztetés folyományaként)Pár száz mobilozó hiába próbálta telefonálni csütörtökön, a készüléken ugyanis egy rejtélyes hibaüzenet jelent meg:
Nincs regisztrálva a hálózaton
Olvasóink jelezték nekünk a hibát, hozzátéve, hogy hívásátirányításra sincs semmilyen lehetőségük, így valóban nem tudják fogadni a bejövő hívásokat, és telefonhívást se tudnak kezdeményezni.Index-cikk >>
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
válasz Cucuska2 #50579 üzenetére
A "kielégítő hálózat" fogalmára írom csak, mindenféle kötözködési szándék nélkül: megyeszékhely belvárosában, délelőttönként, random helyeken és időpontokban a UPC-adatkártya rendszeresen a "nincs hálózat" szolgáltatóra van felkapcsolódva (nem a pincében). Egy idő után elmúlik, majd megint jelentkezik, a vele párhuzamban használt másik kártyán (másik szolgáltatóé) nincs ilyen jelenség. Az ügyfélszolgálat szerint nincs probléma az adott helyen. Nem gondolom, hogy ez így rendben lenne.
Januárban jár le a hűség erre a kártyára, utána valami más "kielégítő hálózat" után nézek.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Egy sim-kártya befejezetlen története, azaz: tud-e pótolni a Vodafone egy elveszett sim-kártyát?
A történet: egy régebbi, UPC-s tablet-vásárláskor hozzájutottam egy csak mobilnet sim-kártyához, több GB valami ezer-egy-kétszáz forintért. Használtam. Most elvesztettem, nyilván azonnal előkerül majd egy véletlen mozdulatra, ha ez a komédia lezárul.
Bementem (megyeszékhely) a márkaüzletükbe, tisztelettel elővezettem a problémát:Én: Elvesztettem a UPC-s mobilnetet biztosító sim-kártyát, szeretném pótol(tat)ni.
Munkatárs (nézi): Nem lehetséges, mert ez egy _régi_ UPC-s tarifacsomag, ezt már nem értékesítik, csak új Vodafone szerződéssel lehetséges, új ...mindennel.
Én: Félreért, nem szerződést szeretnék kötni, még van hűségidő az előfizetésemen, hanem a sim-kártya pótlását kérem.
Munkatárs: Csak új szerződés, új ...mindennel lehetséges.
Én: UPC-s tarifacsomagban vagyok, kábeltévé, internet, vezetékes telefon, ilyen-olyan kiegészítő, mobil internet, ez utóbbi szerves részét képezi a csomagnak, én erre vállaltam hűségidőt. NEM ÚJAT szeretnék, hanem a sim-kártya PÓTLÁSÁT.
Munkatárs: Nem lehet, lásd mint feljebb bárhol.
Én: Nem kérem, visz'lát.
Munkatárs: Visz'lát.Otthonról, a UPC (nekem marad ez a név, meg a Videoton...) profilomba bejelentkezve írtam egy, a problémát a bolti szakasszal is részletező megkeresést a központi online ügyfélszolgálatnak, hogyan is lesz ez, közelítsünk már rá, lehetséges-e, hogy ezt csak így lehet, és így tovább. Nyugtázták, hogy köszönik, munkatársuk hamarosan felveszi velem a kapcsolatot. Enélkül telt el két hét (ünnepnapok nélkül), semmiféle munkatárs nem keresett. Végül egy munkatárs valóban felhívott, de nem ebben a témában, hanem különféle vodafonos termékeket, szolgáltatásokat igyekezett nekem eladni. Mondom neki, hogy OK, most nem, de jegyezze már fel a profilomhoz, hogy nem veszek semmit, míg ezt a rendkívül összetett problémát a sim-kártya pótlásával meg nem oldjuk, mert mi fog történni, ha egyszer esetleg valami komolyabb kérdésre kell megoldást találniuk. Megértette, bejegyezte (két héttel az első emailem után van ez). Visz'hall x2.
Otthonról, a profilomból újra írtam egy megkeresést az online ügyfélszolgálatnak, megemlítve, hogy két hete várok valamiféle választ, a termékértékesítős munkatársat nem tekintem annak.
Néhány nap múlva kapok egy szűkszavú tucat-emailt ~a következő szöveggel: sim-kártya cseréjéhez keressem fel az üzletüket (azt, amelyikben a sim-kártya pótlását új szerződéssel, új ...mindennel kívánták megoldani).
Egy egyszerű sim-kártya pótlását kértem volna.
Ti erre mit lépnétek, hogy az eredmény végre sim-kártya legyen? Sokkal több időt nem szánok erre az egészre, de legalább addig használnám ezt a netet, amíg fizetnem kell érte. Állom a kritikát, ha megillet, és tudom, hogy alapvetően én vagyok a bűnös, mert elkevertem a sim-kártyát. Na de wazzzeee...
-
Littoral
aktív tag
válasz gabor9991 #58922 üzenetére
Csábítóan hangzott valóban, de inkább lemondanék egy újabb előfizetésről.
Valójában a személyes megkeresésemre is volt egy válasz, meg az írásos bejelentésemre is, de valami ehhez hasonló zajlott:
- Jó napot! Itthon van Béla?
- Tizenöt dekát, a sajtosból!
...és pont' így nem állt össze.
De lehet egyébként, hogy ha legközelebb bemegyek, egy másik random munkatárs simán pótolja a kártyát, és még meghív kávéra is. Nem tudni ebben a mai világban...[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Megoldódott a sim-kártya cserés történetem (előzménye itt).
Bementem újra a boltba, és sikerült egy kompetens munkatársat kifogni, aki egykettőre kiderítette a dolgok mögött rejtőző titkot, és végül megelégedve jöttem el a Vodafone-üzletből. Embereken múlik minden ilyen, "tudtam én, csak nem sejtettem!" -
Littoral
aktív tag
válasz K Norbi #65494 üzenetére
Én kényszerből vagyok most itthon (home office-ban), de jól jött ez a regisztráció. Nem mondom, hogy nagy felhasználó vagyok, de azért havi három-négy alkalommal tolok be egy-egy szelvényt. Így, hogy ki se kell mozdulni otthonról, a netkártyáról töltve teljesen megfelelő, és
az orromat is tisztíccsamég sms-díj sincs. Telenorból egyébként működik királyul az sms-játék, de mostanában inkább a weboldalon tolom. Erre mondjuk érdemes figyelni... -
Littoral
aktív tag
Ez egy kompozit probléma (benne vezetéke szolgáltatással is), amire három hibabejelentés után sem válaszoltak. A hűségciklus végén (nemsokára) szolgáltatóváltás lesz. Az utcában lassan már csak én vagyok náluk, költözésünkkor még mindenki ott volt. Nem lehet véletlen.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Nézd, itt feljött, hogy kinek milyen reakcióidőt adott a cég a panaszokra. Nekem ilyet, de nekem nincs kedvem teljesen inkompetens ügyintézőkkel és céggel hadakozni.
Csak hogy tudd: jeleztem a problémát három alkalommal, jeleztem a kötbérigényemet a a második alkalommal, beígértem a hatóság értesítését az utolsó alkalommal, azaz, hogy lássad pontosan: nem a sült galambot vártam, hanem csak valami értesítést, hogy bocs', már folyamatban van valami, készülünk rá, még nincs teljesen készen, de már majdnem elkezdtük. Ehelyett 0 ügyintézés keretében 2 db automata telefonhívás, hogy esetleg nem javult-e meg közben magától a panaszra jelentett dolog (!).
Nem, sőt. Felmondok egy tíz+ szerződést, ezzel javítom meg a dolgokat az én részemről. Ettől eredményesebb panasz-ügyintézés azt hiszem nincs ebben az ügyben. -
Littoral
aktív tag
válasz eddieke666 #67094 üzenetére
Nálam (és még sokaknál, a fb-oldaluk szerint) semmilyen internettel semmi nem megy. Se a régi felületük, se az új, se az applikáció.
-
Littoral
aktív tag
válasz #72445440 #67110 üzenetére
Konkrétan, ha be akartál lépni, mindegy milyen netről, azt írta az otp rendszere, hogy a használt internettel van baj. Az otp a Fb oldalán már csak akkor rakta ki az információt, amikor a portálok lehozták, hogy be van halva az egész (nem reggel). Ezért ha valaki vodafonos nettel próbálta, jogosan feltételezte, hogy azzal van a baj.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Én nyáron jártam így. Éppen az utolsó csepp gördült a pohárba, hogy egyáltalán semmi reakciót nem adtak a kora tavasszal benyújtott panaszomra, nem lehetett elérni őket, és ott voltam már, hogy porig égetem a céget, utána behintem sóval a helyét (stb.). Egy itt kapott tanács hatására újra felhívtam őket ~17:12 perckor (nem tudom pontosan, valahogy így, tehát szuper-fő-csúcsidőben), ekkor kb. egy fél perc várakozás után felvette egy ügyintéző, aki pikk-pakk felvilágosított mindenről, ami az elmúlt három hónapban nem hangzott el. Értett hozzá, felfogta, amit kérdeztem, nem beszélt mellé, tisztára meg kellett nézni a kijelzőn, hogy tényleg az ő ügyfélszolgálatukat hívtam-e. Több ilyen kéne.
-
Littoral
aktív tag
válasz baloghgabor #69026 üzenetére
Nálam [egy másik, hasonlóan jó képességű] szolgáltatóval esett meg egy ilyen, bár nem karácsonykor. Megszüntettem az előfizetést, kifizettem a fennmaradó kedvezményt, meg amit még kellett. >>Mindent<< kifizettem. Két (2, kettő) év múlva jön a helyi végrehajtótól egy könyvelt levél, hogy a fenti összeget fizessem be, mert [nevetséges fenyegetések] fognak következni.
Szerencsére megvolt még minden befizetéssel kapcsolatos dokumentum, így ellentmondással éltem, és az ügy összes résztvevőjét (saját magamon kívül, ugye...) felnyomtam a kinek-kinek a felügyeleti szervénél az elégtelen nyilvántartás-kezelés miatt, plusz a NAV-nál, a bolt rendőrségi feljelentése, ahol befizettem a keresett összeget, csak azért maradt el, mert aznap hamarább jött a posta, amikor be akartam menni a kapitányságra, így értesültem arról, hogy a szolgáltató szerint "tévedés" történt. Semmi "bocsánat", "elnézést" meg ilyesmi.
Később a végrehajtó egy általam nyújtott szolgáltatásban ügyfelem lett, egy igazán rendes embert ismertem meg benne (tényleg!), ő elmondta, hogy mi is folyik az effajta cégeknél ügyviteli fegyelem címszó alatt. Hát ennyi. Azóta én is így járok el az összes szolgáltatóval, ha valami rendellenes merül fel, ami engem érint felőlük, előbb lövök, utána kérdezek. -
Littoral
aktív tag
Egy közeli ismerős (közel lakik hozzánk, úgy értve) tesztelési céllal rendelt egy 0 forintos sim-kártyát a Vodafone weboldaláról. Megkapta, aktiválta, feltöltötte, próbahívás, működik, ámen.
Most az, hogy a lefedettségi térképük mit mutat, és mi a valós helyzet, abba kár lenne belemenni. A térerő nagyjából két "pálcikás", valamitől jobb napokon esetleg három, H+ jelzéssel, inkább kültéri lefedettség van. Megyeszékhelyről beszélünk amúgy.
De nem ez az én kérdésem, hanem az, hogy az aktiválást követő napon megjelent a telefon kijelzőjének a közepén egy "pálcikás" hálózati ikon, ami mellett egy "?" van. Az értesítési sávon ez "Bejelentkezés a hálózatba" üzenettel áll, ha rábökünk, akkor betöltődik egy auth.vodafone.hu címen látható tök' fehér oldal, amin egy felirat nélküli gomb körvonalai láthatók, arra viszont nem lehet rákattintani, rábökni, semmilyen interakciót végezni itt nem lehet. Az üzenet a telefon újraindításával nem tűnik el.
...hogy ez mi lenne? A számot eközben hívni lehet, szóval működik, meg minden, de ez nyilván nem üzemszerű működés. Egy Samsung A51-ben van a kártya.
Mi ez a jelenség, vagy mi ez a hálózat, amibe be kellene jelentkezni, és ha ezt a felhasználónak kell, azt hogyan?
Az ügyfélszolgálati érdeklődés 2x40+ perc nihil után nem opció, azért kérdezem itt.(Nem kísérem figyelemmel folyamatosan a topicot, nem vagyok vodafonos, ha volt már, és túl unalmasat kérdezek, bocs'. Valójában nem tudom, hogy mi ez a jelenség és hogy lehet rákeresni.)
-
Littoral
aktív tag
MadMancs: Aha, hát az lehet, hogy elfogyott a 100 MB és a vásárolt 300 MB is egy fél nap alatt, de majd vásároltatok vele még. Mondjuk ha nincs aktív belépés gomb (wifin sincs), akkor nem értem ezt a képernyőt.
asdf_: Ez is hasznos információ, továbbítom. Ha kivittük az utcára a készüléket, ott 4G volt a kijelzés, ez is igaz.
Köszönöm a tájékoztatásotokat.
-
Littoral
aktív tag
-
Littoral
aktív tag
Random-generátortól kapom az sms-t.
Feltöltőkártyás Tuti csomag. Hamar elfogyott róla a 100 MB havi kvantum, átmentem wifire úgy, hogy kikapcsoltam a mobilnetet. Kisvártatva jön az sms, hogy az alkalmazásukban valami jó dolgok nevű cucc van, nézzem meg. Megnézem, 300 MB adat ajándékba, megrendelem (péntek este). Ugyanazzal a mozdulattal visszarakom a telefont a polcra, wifin hagyva.
Vasárnap reggel előveszem ezt a telefont, két sms rajta egy nap eltéréssel: teljesítették a 300 MB bekapcsolását, valamint, hogy ugyanez a 300 MB ELFOGYOTT.
Úgy, hogy közben a telefon wifin volt, kikapcsolt mobilinternettel.
Első rendelés volt, az előző nem fogyhatott el, a rendelési szám is megegyezett.
Majd aztán jön a következő sms, hogy mos'má vehetek pénzért is adatot. Aha... -
Littoral
aktív tag
Én pontosan ugyanilyen okból rendeltem egy ilyet sim-kártyát, és megállapítottam, hogy a három közül (a Digi foltszerűen direkt kihagyta a mi településünket) a legjobb lett a lefedettsége a Vodafonnak nálunk.
De mindent leront az, hogy havonta két-három alkalommal felhívnak rajta, hogy "nagyon kedvező havidíjas csomagra" beszéljenek rá. Nem vették, hogy "kérem, nem akarom, tesztkártya, stb.", úgyhogy ki van 'szva a telefonból és a fiókban hever, kizárólag a szolgáltatói basztatás miatt. Amúgy térerőben másik kettő tanulhatna tőlük (kb. olyan fél éve). -
Littoral
aktív tag
Sok olyan szolgáltató van, ami jelszómentes pdf-ben küldi a számlakivonatot. Ezt a választ kiváltó megjegyzésből kimaradhatott a "pénzügyi" jelző, mert egyébként sok olyan szolgáltató van, amelyik jelszómentesen küldi a számláit, amelyek kivonatok is egyben: vízmű, gázszolgáltató, áramszolgáltató, parkolóbérlet-sarckinyerő társaság, stb.
Bezzeg, ami jó lenne jelszó nélkül, az jelszóval küldik: biztosító, magánnyugdíjpénztár.Hogy "on" része is legyen: a Vodafone - amit itt nyilván mindenki tud - online felületre belépéshez köti a számla megtekintését, de az értesítő emailben azért benne van nyíltan, hogy mennyibe kerül, meddig kell fizetni. Elmaradásom még soha nem volt, de gondolom, az is rajta lenne, ha lenne. De nekem ezzel nincs bajom.
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Samsung A51, tegnap esti frissítés után, Netfone előfizetésen.
Android 13, One UI 5.1
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Digitális detox a Nokiától
- Gaming notebook topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ZIDOO médialejátszók
- Futás, futópályák
- Vallás
- TCL LCD és LED TV-k
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...