-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DevKiller
senior tag
Nektek betölt a vodafone lefedettségi térkép?
5G-t akartam csekkolni de nem műkszikHONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
Grande Ale
őstag
Sziasztok!
Kötöttem biztosítást a telefonomra. Sajnos leesett, a kijelző repedt. Ilyenkor csak kijelzőt cserélnek, gondolom, nem az egész telefont. Mennyire "kukacos" a biztosító? Mondhatom, hogy simán leesett, nem kötnek bele? Vagy essen ki az emeletről, akkor kicserélik gondolom az egész készüléket. Nem akarok hazudozni, de nem volt tapasztalatom, nem tudom mi a legcélravezetőbb...
-
addikt
válasz Grande Ale #55753 üzenetére
A szerviz határozza meg javítható,vagy csere.
Simán leejtetted!
Semmit ne variálj,mert azonnal elutasítanak,nem tisztázott káresemény körülményekre hivatkozva."Aki ad,az nyer"
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Akad egy kis kalandom a Vodafoneal. 1994 óta van mobilelőfizetésem, voltam ügyfél mind a négy nagy szolgáltatónál hosszabb-rövidebb ideig, de ilyet még nem láttam.
Azt vettem észre a mai napon, hogy nincs hangpostám, plusz nem kapok hívásértesítő SMS-t sem. Kétszer betelefonáltam 1270-re, mindkétszer azt mondták, hogy már pedig a szolgáltatás aktív. De még sem volt hangposta, sem SMS. Persze ajánlották a szokásos maszlagot (indítsam újra a telefont, stb.), nyilván nem oldotta meg. Harmadszorra mikor hívtam őket, egy óra várakozás után sem kapcsoltak. Simán el tudom képzelni, hogy látja a rendszer, hogy már kétszer beszéltem velük, és ezért nem kapcsol ügyintézőt.
Így kellett volna működnie:
- ha hagyom kicsengeni - hét csengés után hangpostára kapcsol
- elutasítom a hívást - hangpostára kapcsol
- ki van kapcsolva/merülve - hangpostára kapcsolEzzel szemben csak a második működött, a másik két esetben lebontotta a vonalat és/vagy foglaltat jelzett vagy bemondta, hogy a hívott szám jelenleg nem kapcsolható, de nem irányított át hangpostára.
Bementem személyesen az ügyfélszolgálatra. Másfél órás rendszerben mókolás meg technikussal való egyeztetés, és egy SIM csere után annyit sikerült elérniük, hogy most már a fenti háromból két esetben bekapcsol a hangposta. Viszont ha ki van kapcsolva a telefon, akkor továbbra sem irányít át rá. Két készülékkel is kipróbálva, a helyzet ugyanaz. Felvették hibajegyre, kíváncsi leszek, mit tudnak tenni.
Bármilyen ötletet, észrevételt örömmel fogadok!
Aquila non captat muscas.
-
MadMancs
veterán
válasz Hegyirabló #55756 üzenetére
Érdemben tanácsot ad ki nem tudok.
De most le vagyok döbbenve. Az elmúlt 10 évben kb te vagy az első élő ember látókörömben aki használja.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Hegyirabló
veterán
válasz MadMancs #55757 üzenetére
Én a munkám miatt sok idős emberrel vagyok kapcsolatban. Ők meg szeretik. Eleinte nekem is furcsa volt, de tényleg sokszor rábeszélnek. Egy 65+ személytől nem nagyon lehet elvárni, hogy tudja használni az azonnali üzenetküldőket. Átlagban nem is tudják.
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz #72445440 #55760 üzenetére
Mint írtam, több készülékkel is ki lett próbálva, az eredmény ugyanaz.
Szerk: Meg ugye ha nem lenne beállítva, akkor hogyan lehetséges, hogy két esetben működik a hangpostára irányítás (híváselutasítás, kicsengés után), egy esetben (kikapcsolt telefon) pedig nem?!?
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
-
MCs88
aktív tag
válasz Hegyirabló #55764 üzenetére
A hívásértesítő SMS is úgy működik, hogy foglaltság/kikapcsolt telefon/elutasítás esetén egy adott vodás telefonszámra (+36709090998) vannak átirányítva a hívások. Ezt kellene ellenőrizned a telefonodban.
[ Szerkesztve ]
-
Hegyirabló
veterán
Értelek Titeket, de ez iPhone. Ebben nincsenek ilyen beállítások. Vagy tényleg csak ennyire sötét vagyok, hogy nem találom...
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz #72445440 #55768 üzenetére
De nincs, hidd már el nekem! Iphonenál teljesen máshogy működik, mint egy Androidos telefonon. Ott a készülék lekéri a szolgáltatótól ezeket a dolgokat, és automatikusan beállítja. Ha akarnál sem tudnál változtatni sem a hangposta telefonszámon, sem máson.
Aquila non captat muscas.
-
viktorhu
veterán
válasz Hegyirabló #55769 üzenetére
Nem kéri le a központtól és nem állítja be, ezek eleve a központon vannak beállítva. Csak a többi telefonról tudod ezeket a központi beállításokat a telefonról is kezelni, de azok is a központnak küldik el a kérést.
Legegyszerűbb áttenni a sim kártyát másik telefonba, lekérni, ellenőrizni és szükség szerint módosítani a beállításokat, majd visszatenni a kártyát az iPhone-ba
-
Hegyirabló
veterán
válasz #72445440 #55768 üzenetére
De kérdezek valamit, Srácok! Ha erre tudtok választ adni, akkor meghajlok, és azt mondom én is, hogy készülékbeállítás hiba.
Az hogyan lehetséges, hogy az ügyintéző és a technikus némi Vodafone rendszerben való állítgatás után félig megoldódott a probléma, anélkül, hogy a telefonban bármi is át lett volna állítva közben?
De amúgy itt van a kezemben egy Huawei ebben sincs olyan menüpont, ahol be lehetne állítani azokat, amiket írtatok. Nem tudhatom, hogy kinek milyen telefonja van, de ezek úgy tűnik maguktól kérdezik le és állítják be a szolgáltatói beállításokat, internet, SMS központ, hangposta száma, stb.
Aquila non captat muscas.
-
viktorhu
veterán
válasz Hegyirabló #55771 üzenetére
1. kérdés: az előbb írtam le, ezek központi beállítások, ezért mindegy, hogy a telefonodon állítod be őket, vagy megkéred a szolgáltatót.
2.: Természetesen van ilyen beállítás a huaweien is. A tárcsázó alkalmazáson belül kell a beállításokra menni. Ezt is leírtam egyébként, alapból nem kérdez le a telefon semmit, a beállítás a központban van, akkor kérdezi csak le, amikor ellenőrizni / módosítani szeretnéd.Nem kell ehhez android egyébként, húsz éve is tudta mindegyik mobiltelefon.
-
Hegyirabló
veterán
válasz viktorhu #55772 üzenetére
"ezért mindegy, hogy a telefonodon állítod be őket, vagy megkéred a szolgáltatót"
Na jó, de a szolgáltató hiába állítja be, ha egyszer nem működik. De biztosan be tudom én telefonon keresztül állítani, ha a szolgáltató sem tudta a saját rendszerén keresztül, igen, ez így működni fog!
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Hegyirabló #55774 üzenetére
Még egy plusz készülékkel megpróbáltam, az eredmény ugyanaz.
Aquila non captat muscas.
-
MadMancs
veterán
válasz Hegyirabló #55774 üzenetére
Egy póbát megér. Átirányítás ha nem elérhető és ide a HP száma. 2 hete mikor vodások lettünk a Telekomos kartyáinkat átirányítottuk a vodás számokra, kb 5. re sikerült mert ott is a nem várt válasz hiba jött. iPhone on is van hívásátirányítás menüpont, szép is lenne ha nem. De azért megkértem húgom nézze már meg. Illetve megpróbálhatod hogy my vodafonban lemondod a hangposta szolgáltatást és megrendeled újra a hívástartás és hívásvárakoztatással együtt.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Caldera
aktív tag
Hűségem van (nem tarifa hűség) jövő februárig Speciál B csomagra. Gondolkodok rajta, hogy váltanék a most kedvezményes Go Max tarifára. Megtehetem kötbér nélkül?
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
Hegyirabló
veterán
válasz MadMancs #55776 üzenetére
Mancs, iPhoneon a hívásátirányítást csak másik telefonszámra lehet beállítani. Nincs benne olyan menü, mint Androidban, hogy egyesével be lehet állítani, hogy mikor hová irányítsa. Iphone magától állítja ezeket be, vagy szolgáltató által. Manuálisan nem lehet beállítani, de ha szerinted igen, akkor kérlek, mond meg pontosan, hogy hol!
És akkor még nem is beszéltünk a hívásértesítő SMS-ről, ami szintén nincs, és nem lehet azt sem beállítani a telefonban.
Azt majd elfelejtettem. Annyi változás történt, hogy reggel természetesen az első dolgom volt kipróbálni, hogy működik-e. Igen, működött, egy alkalommal. Második alkalommal már megint azt mondja be, hogy a hívott szám jelenleg nem elérhető. Oké, elmentem fürödni, kivettem a kártyát, áttettem a másik telefonba. Első alkalommal működik a hangposta, másodjára már nem.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz #72445440 #55780 üzenetére
Pontosan hol lehet akkor az iPhoenban beállítani a hangposta számát valamint a hívásértesítő SMS számát, kérlek írd meg! Köszönöm!
(#55781) ish4d0w Drága ish4d0w, melyik részét nem érted annak, hogy amikor megpróbálom ezt beállítani, ami a képeden van, akkor jön egy "Nem várt válasz a hálózattól" hibaüzenet?? Manuális kódokkal (*# -> számok -> hívásindítás, stb) is próbálta beállítani, és ott is hibát dob. Minden telefonon (esetemben ez már három készülék, de mindjárt kipróbálom egy ősöreg Androidoson is).
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Hegyirabló #55782 üzenetére
Az ősöreg Androidon működik, be lehet állítani (Android 4.1.2). Ahogy beteszem három másik telefon bármelyikébe, azonnal megmakkan.
Aquila non captat muscas.
-
#08176384
törölt tag
válasz Hegyirabló #55783 üzenetére
Vedd le az iPhone 3G vagy 2G, utána próbáld meg.
-
Hegyirabló
veterán
-
MadMancs
veterán
válasz Hegyirabló #55787 üzenetére
Szerintem VoLTE. Amit az ősrégi droidos nem tud.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Hegyirabló
veterán
válasz MadMancs #55788 üzenetére
Mondják hogy az, de nem hiszem. Le is írom miért nem.
Megint bementem Vodafone üzletbe. Öt perc alatt meg tudták oldani, hogy most már jön hívásértesítő SMS. De csak akkor, ha 3G-n vagyok. Mivel a Vodafone üzletben nincs(!) 4G, ezért erre csak akkor jöttem rá, amikor már eljöttem. Megint hívtam 1270-et. Ott azt mondja, hogy a VoLTE okozza, le kell szedni, utána jó lesz. Nem lett jó, ráadásul utána csak 3G-n tudtam telefonálni. 4G net működött. Megint felhívtam őket. Akivel beszéltem, azt kezdte magyarázni, hogy azért nem jó a hangposta, mert amikor leszedték a VoLTE-t, akkor kikapcsolódott a hívásvárakoztatás (tényleg kikapcsolódott), azt vissza kell kapcsolni, utána visszateszi rá a VoLTE-t, újraindítani, és utána jó lesz. Természetesen nem lett jó.
Jelenleg így állunk:
4G esetén
- kikapcsolva - nincs hangposta, nincs SMS
- kicsörög, nem veszem fel - nincs hangposta
- elutasítom - van hangposta3G esetén
- kikapcsolva - van hangposta, van SMS
- kicsörög, nem veszem fel - nincs hangposta
- elutasítom - van hangpostaEbből idő előtti szerződésbontás lesz. Pedig nagyon szeretem a Vodafonet, ezt leszámítva nagyon elégedett voltam velük.
UI: A három kipróbált LTE készülék közül csak az iPhone tud VoLTE-T.
Aquila non captat muscas.
-
#08176384
törölt tag
válasz Hegyirabló #55787 üzenetére
A Vodafone (Huawei) VOLTE hibás szolgáltatói oldalon hónapok óta, amennyiben iPhone használod a 4g hanghívást. Más ismert baja nincs iPhone-nal. Gondolom majd javítják, mert elég erős hiba, főleg, hogy az Apple által is jóváhagyott hálózatról beszélünk. Az értesítő bug nem tudtam, csak azt, hogy az átirányítások beállítása nem működik. Maga a beállított átirányítás ettől független működik. Egyedül iPhone-nal a Telekom volte működik 100% jól iPhone. Ők is közel 2 éves javitgatták.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Jó a helyesírás javító
-
Hegyirabló
veterán
válasz #08176384 #55790 üzenetére
Értem. Azt viszont nem értem, hogy miért gányolnak, miért mókolnak, ha úgy tetszik, miért szopatnak, ahelyett, hogy azt mondanák, “Figyu, szar a VoLTE 4G, bocsi, majd jó lesz!”. Talán valami marketing oka van ennek, attól tartanak, hogy jóváírást kérnék (Kérnék is!)?
ish4d0w - Na jó, de most, hogy belemókoltak VoLTE-be, leszedték, visszarakták, most már 3G-n sem tökéletes! Lásd 55789-et.
Amúgy nem én kapcsoltam ki, ők kapcsolták ki, és attól, hogy VoLTE nincs, a 4G-nek mennie kellene, de ebben nem vagyok bizti.[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
#08176384
törölt tag
válasz Hegyirabló #55793 üzenetére
A poén, hogy a huawei rendszere nem működik jól a másik huawei rendszerrel. Régen is ment a pletyka, hogy a huawei lazán kezel szabványokat, valószínű ez az egyik eredménye. Tudtommal Vodafone mindent a huawei rendszerekre épített. Pont náluk kene hibátlanul működnie. A legfrissebb ios van fent neked a szolgáltatói frissítéssel együtt?
[ Szerkesztve ]
-
-
tomp
félisten
válasz polonic #55796 üzenetére
Vodafone VoLTE a Snapdragon 855/855+ SoC-vel szerelt OnePlus telefonokkal is bugos ha a másik oldalon Telenoros van.
Telenoros(ott mindegy, hogy VoLTE-n vagy nem) hívja a Vodás OnePlus-t és ha a OnePlus VoLTE-n van akkor nem csörög ki. De ha a Vodás OnePlus VoLTE-n hívja a Telenorost akkor el sem jut a Telenorhoz a hívás. Ki se megy a vodától. Az IMS-nél megakad a dolog. Ha a Vodás OnePlus-on kikapcsoljuk a VoLTE-t akkor nincs hiba.
Pedig a Qualcomm csak frissítette a modemet de a Vodafone IMS nem készült fel rá így Time Out lesz a vége... Érdekes, hogy a Telenornál a csúcs ZTE-hez ( XD ) illesztett virtuális Huawei IMS-nek nem okoz ez gondot. -
Hegyirabló
veterán
Felhívtak Műszaki Támogató Akármi csoporttól. Igen, ők is látják, hogy valami nem stimmel. Megpróbálják elhárítani. Én mint eddig az elmúlt szűk napban, most is optimista vagyok. Meglátjuk.
Köszönöm mindenkinek!
1. A VoLTE-t te is kapcsold ki a készüléken és ők is tiltsák le. - Így volt.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
#08176384
törölt tag
válasz Hegyirabló #55798 üzenetére
Anno nekem is mondták vagy két hónapja, azóta sem történt semmi.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...