-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
trec12
addikt
Van már valakinek Vodafone Otthoni szolgáltatással tapasztalata (TV, Internet)? Milyen a képminőség, internet rendben van-e, tényleges árak stb...
[ Szerkesztve ]
-
lszlogal
senior tag
-
lszlogal
senior tag
6-7,5 Mbit a HD. Szerintem H.265, H.264-el IPTV szolgáltatást indítani öngyilkosság. Az SD stream 2,5 M körül mozog.. A minősége teljesen jó, kellemes csalódás volt számomra. A felvételek és a műsorvisszanéző bitrátája is ugyanez (ugye Cloud alapú rögzítést használnak. Részletes beszámolót estefelé írok.
-
Hegyirabló
veterán
Kíváncsiságból ránéztem a Vodafone otthoni szolgáltatásokra, meglepődtem rajta, hogy létesíthető nálam is, pedig itt sosem volt UPC. A Telekom hálózatát bérli a Vodafone az ilyen helyeken, mint én?
Aquila non captat muscas.
-
xkraiusx
tag
Valaki tud valamit a VoLTE-ről?
Tegnap bekapcsolták működött is ma reggelre meg semmi...
Köszönöm! -
DevKiller
senior tag
válasz Hegyirabló #55856 üzenetére
Igen, ahol van Telekom optika ott van Vodafone otthoni szolgáltatás is.
HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
lszlogal
senior tag
válasz Hegyirabló #55856 üzenetére
Gyakorlatilag is. A T. kénytelen volt bérbeadni a hálózatát a vodának azokon a területeken, ahol T. monopólium van, mert különben a GVH szép bírságot szabott volna ki rá a másik szolgáltató kiszorítása miatt.
-
knuckle
aktív tag
válasz xkraiusx #55857 üzenetére
Én ma kapcsoltattam be, mert melóhelyen kb 0 a térerő. Gondoltam a vowifi is jön vele, mint a diginél.
Pacikukit!
Aztán mondom biztos a kártya miatt, mert már 3 éves, és akkor még nem volt ilyen. Most kicseréltettem azt is vadonat újra, és a Volte működik, de a vowifire nem kapcsol át. A Digi simán, ahogy elő van írva.
Az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy mennie kell mind a kettőnek, ha a telefon tudja, márpedig az egy P20pro, tehát tudja.
Szóval egyenlőre patthelyzet...talán idővel..."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
knuckle
aktív tag
válasz Hegyirabló #55865 üzenetére
Na akkó' perelünk!
Az de durca...akkor esélytelen, hogy odabent elérjenek a vodás kártyán...
Gondolom tervben azért van...remélem."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
knuckle
aktív tag
válasz Hegyirabló #55867 üzenetére
Céges telóink Telekomosak. Mi is kaptunk valami erősítőt, amiért nyilván fizetni kell, cirka 80k asszem. Viszont az is hol működik hol nem...
És mennyit kérnek azért a csodálatos eszközért? Vagy ez hogy van ez?"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Hegyirabló
veterán
válasz knuckle #55868 üzenetére
Díjmentes. Beszélsz 1270-el, küldenek egy Excelt, amibe beírsz három időpontot, amikor nem tudtál rendesen telefonálni az adott helyen. Ha pozitívan bírálják el (úgy szokták), akkor futárral küldik az eszközt, amit bedugványozol a konnektorba, másik végit meg a modembe/routerbe LAN kábellel, és lefedi 3G-vel az irodát, kb 50 négyzetméter területen. 2Mbit/s net sávszélesség kell neki. Több telefont is tud egyszerre kezelni.
Aquila non captat muscas.
-
lszlogal
senior tag
Vodafone TV bekötés menete:
A 1270-es telefonszámot tárcsázva a 6-os menüpont alatt rendelhető meg a szolgáltatás. Miután telefonon szerződést kötöttél, néhány napon belül hívni fognak a Magyar Telekomtól időpontegyeztetés végett, hogy mikor jöhet behúzni az oszlopról a légkábelt (mivel a vodafone T. hálózaton szolgáltat, ezért ők, vagy az alvállalkozói fogják behúzni a koax / optikai kábelt, attól függően hogy a területeden mi érhető el ). Közvetlenül utána hív a Vodafone is időpontegyeztetés végett. Nálam úgy zajlott le az egész, hogy ugyanarra a napra volt időpontja a T-snek, és a Vodásnak is. Csak az egyiknek 8-10 óra között, a másiknak 10-12 óra között. Modemet / ONT-t a vodás hoz, a vodafone saját szoftverével. Elhúzzák az UTP-t a TV boxokhoz, és kb. ennyi volt a szerelés. A végén egy mobilon ujjbeggyel aláírsz, és ennyi. A szerelő ismerteti a szolgáltatást, megmutatja a box minden csínyját-bínyját.Az árakról egyébként a szerződésben lehet tájékozódni, mindenekelőtt el kell olvasni, mert vannak benne érdekes dolgok.
Vodafone TV rövid beszámoló:
Őszintén megmondom, kellemes csalódás volt számomra. A bejövő koax végére tettünk az alvállalkozóval egy osztót, arra csatlakozik a Vodafone által beüzemelt Sagemcom Fast 3686 V2 modem (a másik kimenetére pedig a Telekomos).
A szoftver koppra ugyanaz mint a Telekomé, semmi extra. Még nem bugtesteltem, de biztos akad benne bőven.Egy tenyérnyi nagyságú Sagemcom boxot kaptunk, melynek a hátoldalán van egy 12V DC bemenet, egy DVB-C bemenet, egy ethernet csatlakozó, illetve egy HDMI kimenet, egy USB csatlakozó, melyből a DVB-C tuner és az USB tiltva van. Se scart, se jackes AV csatlakotó nincs rajta.
A távirányító egy kissé nehéz, és nehéz megszokni a gombok elhelyezkedését. De használható.
Akkor egy kicsit bővebben a szolgáltatásairól:
Indítóképernyő, amit nem tudok kikapcsolni:Egy dolgot hiányoltam a Telekom IPTV-ből: A csatornalista.
A fel-le nyil megnyomásával elérem a csatornalistát, és rá tudok kapcsolni egy adott csatornára. Amennyiben elérhető a visszanéző funkció a csatornán, akkor csak egyszerűen ránavigálok arra a filmre amit lekéstem, és lejátszom.
Timeshift: A timeshift a cloudban rögzül (csak bizonyos csatornáknál, a többségében igen), így órákat is vissza tudok tekerni a box üzembe helyezése után.
Csatornalista:Menürendszer:
Szerintem kissé átláthatatlan menürendszere van (nekem annak tűnt elsőre), elég furcsa volt elsőre. Az EPG például csak a menüből érhető el, ami egy kis kényelmetlenséget okozhat.
A listás menürendszer nekem sokkal jobban tetszik.EPG:
Felvétel:
Az adott film akkor is rögzül, ha a box nincs áram alatt (Cloud). Ha elindult a kedvenc filmed, a felénél jársz, rákattintasz a rögzítésre, akkor nem onnantól kezdi el rögzíteni ahol megnyomtad a gombot, hanem az egész film rögzül az elejétől. Vagyis csak belerakja a felvételek mappába. Összesen 90 óra felvétel lehet, és 90 napig tárolja a rendszer azt. Ha megtelt a tárhelyed, akkor automatikusan törlődnek a régebbi felvételek. De be lehet állítani, hogy miket ne töröljön ilyenkor.
Nem lehet beállítani hogy az EPG-hez képest mikor indítsa el a felvételt. A film kezdete előtt pár perccel elindítja, és akkor fejezi be, mikor vége a filmnek. Ha van 20 perces csúszás, akkor 25 perccel többet vesz fel.Beállítások menüpont:
Igazából egész sokmindent be lehet rajta állítani, manuálisan frissíteni (frissítést keresni) az os-t, stb. Alap dolgok, amik a Telekom TV-nél is megtalálhatóak.
A kedvenc opcióm: a deep standby, és a kikapcsolás időzítő.
Kikapcsolás időzítő: Ha X ideig nem nyúlsz a távhoz, akkor standbyba kerül a box.
Standby: a háttérben fut rajta az os
Deep standby: leáll az os, és kilövi a LAN portot, csak az infra működik, és egy piros LED világít rajta
Ha a standby módot deep standbyba állítom, kikapcsolás után 10 perccel kerül deep standby módba, hogy ha véletlen kapcsoltad ki, ne kelljen megvárnod a boot időt. Ami kb 15-20 másodperc.
Minőség: 6-7Mbps-el küldik le a HD streamet, ami szebb mint a Telekom 10Mbps-e. Az SD stream pedig 2-2,5Mbps-el ketyeg.Amiből van HD stream, akkor abból nincs SD
Van rajta youtube és amazon prime app, hamarosan kerül rá egy app store, amiben lesz netflix,s tb. A box támogatja a 4K-s felbontást
Vodafone TV mobilapp: Semmi extra, lehet benne felvételt, sorozatfelvételt időzíteni, visszanézni. Illetve ott is működik a timeshift, és a műsorvisszanéző. Úgy tekergetsz benne, mint egy sima VLC video playerben.
A TV adásokat pedig mobilról is rá lehet küldeni a boxraegy előfizun 4 mobil lehet, abból kettő használhat streamet
Hibajelentés, hibakezelés, javítás:
Hibát jelenteni ugyanúgy a 1270-es telefonszámon a 6-os menüpont alatt lehetséges. Amennyiben nincs szolgáltatás, előzetes kivizsgálás után küldenek szerelőt. Ha nem vodafoneos hiba van (ha a T. hálózatában vana hiba), akkor küldenek egy Telekomost is. Ha ő sem talál hibát, megint jön a Vodafoneos. Ha a Vodás sem talál megint, akkor jön egy közös kiszállás (ezt nagyon megcifrázzák sajnos, majd biztos találnak rá valami megoldást).Ilyen hibát 72 órán belül el kell hárítaniuk.
Viszont ha van szolgáltatás, és nem rendeltetésszerűen működik a box, akkor csak egy panaszt tudnak felvenni, aminek az elbírálási határideje 30 naptári nap.
Hogy mennyire ajánlom?
Ha maximum 3 TV-t szeretnél kiszolgálni vele, akkor teljes mértékben (ugye max. csak ennyi box lehet egy előfizetésen, ha több kell, akkor kell egy második előfizetés is). Adódhatnak problémák, mert még nagyon új, nincs még kiforrva ez az egész. De összességében nekem marhára tetszik, és jó irányba indultak el. A Vodás szerelő elmondása szerint a hibajelentésekkel foglalkozik a fejlesztőcsapat is.Na körülbelül ennyi, ha valamit kihagytam volna szóljatok
-
knuckle
aktív tag
válasz Hegyirabló #55869 üzenetére
nálunk pont fordítva van...ugyanis nem tudnék mondani 3 időpontot amikor az ajtótól 4 méterre jó...de talán még 2-őt sem
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
lszlogal
senior tag
válasz Hegyirabló #55873 üzenetére
Ha megadod a címed akkor kiírja az oldal 10.000 körül fizetek 2 boxért és 300mbps netért
-
lszlogal
senior tag
válasz Hegyirabló #55877 üzenetére
Igazából a Telekom sem olcsóbb. Na igen, én is sokallom
-
lszlogal
senior tag
válasz Hegyirabló #55879 üzenetére
Sima kábeltv. Van, akinek az kell. De ahoz meg Linuxos boxokat is lehet venni Én jobban szeretem a DVB-C-t mint az IPTV-t, mert azt csinálok a bejövő streammel, amit akarok. Egyébként a DVB-C drágább, mint egy IP/OTT TV kiépítése. Ha jól tudom, akkor a fejegységtől 40km-re tudják elküldeni optikán a jelet.. De ebben lehet tévedek. Az IP/OTT TV-nél meg van egy server pesten, és arra csatlakozik mindenki. Felcsatlakozik a box egy VLAN-ra, és kész.
[ Szerkesztve ]
-
Hegyirabló
veterán
-
lszlogal
senior tag
válasz Hegyirabló #55881 üzenetére
Privátban tudnék mesélni...
-
trec12
addikt
válasz Hegyirabló #55879 üzenetére
Bár nem tudom mi a gondod velük de semmi baj(om) a Digivel. Nálam évek óta atom stabil a tv, net, telefon. A mobil szolgáltatásuk is az egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
trec12
addikt
válasz Hegyirabló #55889 üzenetére
Arra próbáltam utalni, hogy máshol meg semmi baj vele pl. nálam. Ez a többi szolgáltatónál is meglévő jelenseg, van ahol állandó gond van máshol meg semmi. Látom nem volt érthető vagy félrement nálad. Azért erre harapni és minősíteni kicsit erősnek érzem....
[ Szerkesztve ]
-
knuckle
aktív tag
válasz Hegyirabló #55867 üzenetére
De gondolom, ha a panaszom arról szól, hogy a munkahelyemen nem érnek el, és nem tudok telefonálni, akkor oda nem adnak, vagy ha igen, akkor a céges környezet miatt pénzért only.
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Hegyirabló
veterán
válasz trec12 #55890 üzenetére
Elnézésedet kérem, nem akartalak minősíteni! De ezt írtad:
"semmi baj(om) a Digivel."
Ez általánosítás. Mert nálad jó, nem jelenti azt, hogy mind a három millió ügyfélnél jó.
Bozek kollégát megerősítve, a mobiljuk is használhatatlan, pedig Budapest egyik legfrekventáltabb kerületében szeretném használni (teszem hozzá, a két munkahelyem közül az egyikben szintén nem működik, tök más kerület, a másikon meg éppenhogy, megint csak másik kerület).
(#55894) knuckle
Megmondom őszintén, erre már nem emlékszem. Szerintem oda dugod a femtocellát, ahová csak akarod. Megkerestem Neked a hibabejelentő Exceljüket, abban ugyan rákérdeznek, hogy hol nem tudod használni, de olyan kitételt nem látok, hogy "Ja, az munkahely, akkor nem adjuk!" Egy próbát megér.
Aquila non captat muscas.
-
yanna
őstag
Srácok!
Általános, vagy helyi (Szolnok és környéke) nyűgje van a hálózatnak?
Eddig csak barátaimtól hallottam, hogy néha nem csörög náluk a hívás. Erről bizonyos esetekben kapnak egy hívás értesítő sms-t, de van hogy semmit.
Tegnap ill. ma én is megtapasztaltam. Tegnap hívtam a barátom, nem vette föl. Ok, majd visszahív. Semmi. Este találkoztunk, mondtam mi a szitu, de nála sem csörgés, sem sms nem volt.
Ma de. -itt a telefon mellettem- jön egy sms, hogy kerestek. Természetesen bekapcsolva a készülék. -
blve
csendes tag
válasz baloghgabor #55850 üzenetére
Kissé megkésve, de köszönöm. A lefedettség javult idővel, már használható. Valójában csak a díjszabásra akartam rákérdezni fentebb, féltem, hogy valami beetetés van benne. De ezen a forgalomszabályozás dolgon még mindig vakarom a fejem, mert pont az ellenkezőjét érezném logikusnak, nem a homenet hátrébb sorolását. Mert kik lépnek előre, a kisebb adatkeretű felhasználók? Üzletileg ez miért jó a Vodának? Na, mindenesetre köszönöm még egyszer!
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
A kisebb adatkeretű felhasználók sokkal többet fizetnek 1 GB netért, mint a Homenet-esek, így logikus, hogy ők prioritást élveznek.
Egyébként nekem úgy rémlik, hogy csak a +-os csomagokra igaz a priorizálás, ezek ezért is olcsóbbak 1 GB-onként még a Homenet-hez viszonyítva is.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...