-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diák66
őstag
Akinek jött ilyen kérdőív, az feltöltőkártyás? Másét nem akarom kitölteni.
Amúgy remélem lesz némi változás. Szeptemberben újraköthetem az előfizetéseimet. -
viktorhu
veterán
válasz lugosi #45205 üzenetére
Ha jól emlékszem, 1999-ben vettem az első mobilomat, a legolcsóbbat az akkori szolgáltatói kínálatból, egy Ericsson A1018-at.
Itt van a használati útmutató leírása arról, hogy a hívásátirányítást hogyan kellett beállítani:
Akit érdekel, elküldhetem az egészet, most csak az elejét másolom, ahonnan látszik, hogy mindez akkor is menüből ment.
-
snooze
veterán
A tisztelt vodafone bekaphatja!adategyeztetés máj.10-én letudva,sikeresen!ma jön az sms,hogy éjfélig egyeztetést megcsinálni,mert lekapcsolás!mi vaaaannn????telefon üfsz,27perc után felveszik,szám bemondása,erre üfsz mondja,hogy nincs ilyen szám a rendszerbe!na neeee!akkor hogy jött az sms???erre zene 10percig,jééé,megvan a szám!egyeztetve,de biztonság kedvéért mégegyszer megcsinálva!kiváncsi leszek sikeres volt-e,de szerintem adathordozással huzás ettöl a cégtöl..
GO Gunners!!!
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz viktorhu #45206 üzenetére
Ez nem vitás. Viszont amit én mondok, hogy a vodafonnál be kellett hozzá kapcsolni a foglaltságjelzés szolgáltatást, hogy legyen foglalt jelzésed. Emellett ha nem voltál elérhető akkor volt hangpostád. Sima telefonos atirányítással ezt nem lehetett megoldani. Ez független attól, hogy a telefon tudta-e. Egyébként nekem is volt A1018-am csak az másik szolgáltatónál.
Az akkori westelnél simán úgy működött ahogy te írod, ezt kifogásoltam is, hogy másik szolgáltatónál ez egy sima telefon-menü beállítási kérdés volt, a vodafonnál nem. Tehát erről beszélek már egy ideje. -
makoss
addikt
üdv!
Sajnos a vodafone híváskor ezt a hangüzenetet adja mindig: "Tisztelt ügyfelünk: a kimenő hívásait korlátoztuk..." stb
Ez mitől van?
Gondolom nem adategyeztetés miatt lehet mert az már megvolt személyesen!
Pénz van rajta kb 4000 valamennyi, valaki segítsen már ne kelljen mégegyszer bemenni személyesen a vodafonhoz.
Köszönöm!Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
ElektrikusDE
senior tag
Megjött az 500 Megás mobilnet, most küldött emailt a Vodafone!
Egy a baj, hogy nem a magyar...“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
Komi28
senior tag
válasz snooze #45207 üzenetére
Nekem lekapcsolták a telefont. Egyeztetés volt személyesen kb. 1,5 hónapja. Kössek új szerződést és 2 napon belül visszakapcsolják, ez volt a hivatalos válasz. Üsz. 50 perc várakozás után letettem, bementem volna személyesen de kint állt sor vége. Így maradt az új szerződéskötés a neten.
Csak nem értem mert nem az én hibámból adódóan kikapcsolja a telefont és még nekem kell várni 2 napot, hogy újra működjön, de csak ha új szerződést kötök ha nem akkor így jártam. Viszont ha nem fizetem be az előfizus számlát akkor jön a felszólítás. Szomorú ez egy nagy szolgáltatótól, hogy nem ismeri el a hibáit -
Bozek
nagyúr
Na, végére ért a tarifaváltási mizéria, igaz, nem is hívtam fel a 1270-et.
Mint azt már írtam, eddig folyamatosan kötbéres SMS jött, amikor váltani akartam GO Extra csomagra (a sima GO+ nem használható simán az EU-ban). Múltkor a Vodafone alkalmazáson belül az ajánlatoknál rányomtam, hogy nem kérem a Red-es ajánlatot, erre tegnap már ott virított, hogy akkor váltsak GO Extra-ra. Rányomtam a tarifaváltásra és ma reggelre át is állt az előfizetésem. Szerencsére a hűségidő se nőtt meg.
-
LámaZ
addikt
A tanácsotokat szeretném kérni.
Mivel feltöltőkártyám van, kb. két hónapja személyesen bementem a Vodafone egyik ügyfélszolgálatára adategyeztetés céljából. Az adategyeztetés megtörtént, bár erről írásos bizonylatot nem kaptam, viszont rémlik, hogy kaptam SMS-értesítést.
A fentiek ellenére tegnap az előfizetésem felfüggesztették, és csak az interneten megejtett online szerződés-újrakötés után kapcsolták volna vissza 48 órán belül, de aztán az ügyfélszolgálat felhívása után fél órán belül ma mégis visszakapcsolták.
Mivel nekem ez a telefonszám a munkámhoz kell (egyéni vállalkozó vagyok), úgy érzem, hogy kár ért, mivel az ügyfeleim nem tudtak elérni telefonon. Az is lehet, hogy több milliós megrendeléstől estem el emiatt.
Szerintetek hogyan tudnám érvényesíteni kárigényem?
Legyen minden jó!
-
tsteve
senior tag
kárigényt polgári perben, valós, bizonyítható kár esetén tudsz csak érvényesíteni, mobil szolgáltatás esetében ez elég necces... amúgy pedig kötbér jár a kötbér szabályzat szerint, amit az aktuális ászf kell hogy tartalmazzon, de ezt is kérni kell, nem automatikus...
[ Szerkesztve ]
-
air
nagyúr
De kár, hogy nem reagálhatok a "kolléga" hozzászólására.
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
4Grider
nagyúr
válasz jozsi968 #45230 üzenetére
Az elszámolhatósága más egy előre és egy utólag fizetett előfizetésnek. A feltöltést ma már nem számolhatod el prepaid előfizetésnél, csak a használatról készült számlát. Ez utóbbi viszont nem automatikus, mindig kérni kell. Mi is szenvedtünk ezzel egy darabig, aztán inkább csak utólag fizetett előfizetéseket kötünk egy ideje.
Persze ha egy cég egy személyes kevés bevétellel/munkával, akkor akár beleférhet a havi számlamizéria is, meg az is, hogy el sem számolja a könyvelő a telefonálást költségként. -
joelke HU
senior tag
Hali. Azt tudja valaki, hogy az új Redhez kötött akár 25 ezres készülékkedvezmény csak online rendelésnél él vagy üzletben is?
Motorola G51
-
LámaZ
addikt
válasz Dévacsen #45228 üzenetére
Nem te döntöd el, hogy mi jár egy üzletembernek, oksi?
Az egészben az a legnagyobb d.nóság, hogy adategyeztetéskor nem adtak semmilyen igazolást, így az ember fújhatja az egészet.
Hogy rohadna meg az a hülye pi, aki a Sugár üzletközpontban található ügyfélszolgálaton nekem az adategyeztetést megcsinálta. Meg a Voda HR-ese, aki az illetőt felvette, meg a Voda általában, meg úgy mindenki, aki nekem kárt okoz. :-)
Legyen minden jó!
-
asdf_
veterán
Sehogy. Remélem, nem ebben a topikban irtam (mert akkor ismétlés), de az, hogy tévedésből 1-2 napig nem voltál elérhető, az pont annyi, mint egy kétnapos műszaki hiba. Ha tényleges műszaki hiba miatt nem működik a telefonod, akkor sem jár semmi (3 nap után is csak kötbér), így ez esetben sem, lényegében totálisan mindegy, hogy neked épp az adategyeztetést baszták el és amiatt nem ment a telefonod.
Nem mellesleg egy cég/vállalkozás egyetlen mobilszámon kívül más elérhetőséggel is szokott bírni (cégnél kötelező az emailes elérhetőség, ha jól remlik), tehát az ilyen kár ért, olyan kár ért szöveget még feltételes módban is megmosolyogná bárki (ha nem lenne eleve nullpontos, mert az ászf eleve kizárja az elmaradt haszonból eredő kárigényt). -
asdf_
veterán
Elcsesztek, majd kapsz mittomen 5 ropi feltoltest kartetelezeskent aztan annyi. Szerintem most eloszor probalnak tulelni es minden tevesen lekapcsoltat a leheto leggyorsabban visszarakni aktivba, aztan majd utolag megfejtik, hogy hol es mi volt a hiba, aztan ha egyertelmuen sajathibas, akkor majd kiengesztelnek valamivel. Alapvetoen amugy itt a szolgaltatokat szidja mindenki az adategyeztetes miatt, pedig azt a ketszaz hulyet kene a parlamentben, aki ezt kitalalta meg elfogadta.... Es valoszinu az sem veletlen, hogy majusban volt eloszor lehetoseg online adategyeztetni, sanszosan ez sem a szolgaltatokon mult, hanem az allambacsi szuper informatikai rendszeren, majdnem olyan jol elokeszitett es lezajlott projekt volt ez mint az online penztargepesdi.
De ettol fuggetlenul ez az eset tenyleg semmivel nem tobb, mint egy ketnapos muszaki hiba, senki nem igert senkinek 99.95%-os rendelkezesreallast, igy azt elvarni sem celszeru. De azert mindenkepp jar a szolgaltatonak a f*szkorbacs, hogy sikeres szemelyes adategyeztetes utan errol nem adott papirt, amit most lobogtatni lehetne. -
tsteve
senior tag
természetesen a polgári törvénykönyv felette áll minden létező Ászf-nek és valós károkozás esetén a szolgáltató is kötelezhető kártérítésre...azzal azonban egyet kell értenem, hogy az elmaradt, nem konkretizálható haszon semmiképpen sem tekinthető kárnak... talán usa-ban lenne esélyed, ott ennél vadabb dolgokat is megítélnek időnként különféle helyi bíróságok...
[ Szerkesztve ]
-
TomPack
őstag
Én is egyéni vállalkozó vagyok, és szintén feltöltőkártyás. Domino Fix + Maraton! Mondjuk nem is szoktam vele dicsekedni, mert volt aki már kiröhögött. Azt hitte, hogy csak az óvodásoknak lehet feltöltőkártyájuk.
Elmaradt hasznot viszont senkin nem fogsz tudni bevasalni, esetleg ha bizonyítani tudod. -
air
nagyúr
Csak én érzem úgy, hogy röhejes (vagy inkább szánalmas) ez a vergődés egy vélelmezett kár miatt, amiért nem csekély mértékben maga a felhasználó is felelős?
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- RAM topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- OLED TV topic
- Path of Exile (ARPG)
- További aktív témák...