-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mtibee2
tag
Köszönöm mindenkinek a válaszokat, beállítottam a push-t, ahogy ajánlottátok. Egyelőre Wifin próbálom követni a fogyasztást, aztán majd meglátom, hogy melyik csomagot rendeljem.
-
TomPack
őstag
válasz mtibee2 #44656 üzenetére
Napi 4-5 emailre elég lesz a legkisebb is! Havi 3Mb is sok lenne, de a telefondra telepített appok többet fognak fogyasztani a háttérben. Felfelé meg mindig könnyebb váltani. Kár hogy a vodánál nincs forgalom alapú elszámolás Mb-árban, vagy a megvásárolt adatmennyiséget nem lehet korlátlan idő alatt elforgalmazni mint a T-nél!
-
MR ME
aktív tag
Erre a még mindig fennálló problémára esetleg tudna már vki megoldást, h honnan is tudhatom meg h mennyi lebeszélhető egységem van még? Mind webes, mind alkalmazáson belül a képen látható módon jelenik meg a lekérdezés, nem írja sehol a tarifacsomagban szereplő lebeszélhető perc/sms-t
-
-
MR ME
aktív tag
-
viktorhu
veterán
Nekem sem működik, sem az appban, sem a weben. Ügyfélszolgálat szerint ismert a hiba, de nem a go startban, úgyhogy telepítsem újra az appot, addig nem veszi fel hibára. Utána már nem volt időm újra felhívni és végigvárni az adategyeztetés miatt telefonálókat, de ha te telefonálsz, mondhatod, hogy másnak is van ilyen problémája (nekem 3 go startom van, mindhárom ugyanezt csinálja).
-
grafikus17
senior tag
Össze vissza írnak mindenfélét a neten. Most akkor külföldi tartózkodás esetén be kell kapcsolni valami roaming opció vagy nem.
Pld "Európa hazai áron opciónkkaa tarifádnak megfelelő hazai alap percdíjon telefonálhatsz
és SMS-ezhetsz ez EU országaiból is, díjmentes hívásfogadás mellett." Vagy az applikációban ezek jmég ervenyesek?
Megyek olasznba két hét múlva, kell akkor valamit bekapcsolom, hogy roamingolhassak? Vagyost tényleg automatiku?[ Szerkesztve ]
Xiaomi Redmi note 7
-
jozsi968
tag
Ezt találtam!
ÁSZF 5 számú melléklet: Akciók / 25. oldal /
" 5.15. Feltöltőkártyás roaming akció
A Feltöltőkártyás roaming akció 2017. június15-től visszavonásig érhető el, melynek keretében a Díjszabás B/7.1.1. Forgalmi alapú roaming hívás és SMS díjak pontjában szereplő méltányos használatra vonatkozó feltétel a hangalapú, Előre Fizető (feltöltőkártyás) Előfizetőkre nem alkalmazandó."
Ez azt jelenti,hogy szabadon használható roamingban a sim, attól függetlenül, hogy itthon mennyit használtad, vagy használtad-e egyáltalán. S ha hozzáadjuk az ingyenes nyári egy hónapos 4 GB-ot is akkor ennél jobb roaming ajánlat nincs. Az országhatár közelében lakók már sokszor panaszkodtak, hogy átváltott a kinti szolgáltatóra a telefonjuk, s a drága roaming díjakat kellett fizetniük. Ez mostantól más lesz. Most majd keresik a külföldi szolgáltató hálózatát, hogy nemzetközi hívást 19 Ft-ért tudjanak indítani az EU-ba. Ez jó megoldás lehet a szomszédos EU-s országokban élőknek is a magyar és az EU-s számok hívására. / Tutival 19 Ft, nem pedig nemzetközi hívás díja. /tsteve
Ha megkérhetlek rá, nem néznél utána, hogy az angol three-nél, vagy másnál nincs-e esetleg valami ilyesmi akció, mert így sokkal bátrabban mernénk használni a kártyát itthon?![ Szerkesztve ]
-
#95687424
törölt tag
válasz viktorhu #44663 üzenetére
Online Ügyfélszolgálatunkat egy több lépcsős fejlesztési folyamattal frissítjük, amely jelenleg is zajlik. Ezúton szeretnénk elnézését kérni a felmerült kellemetlenség miatt!
Technikai háttérosztályunk folyamatosan dolgozik a projekt mihamarabbi kivitelezésén, azonban a javítás időpontjáról ügyfélszolgálatunk nem rendelkezik konkrét információval, ezért a végleges megoldásig a türelmét szeretnénk kérni!
ez a válasz jött
Go Extra
-
#95687424
törölt tag
amúgy ez a javítás pár perces munka, lényegében be kell tölteni a díjcsomag paramétereit az appba, és összekötni a számlázórendszerrel
általában ez el szokott húzódni, mivel ezeket a mókolásokat egy külsős fejlesztő csapat végzi, és általában ez háttérbe szorul
csak ha előre gondolkoznának, akkor elkerülhető lenne, hogy minden évben az új portfóliónál ez bekövetkezzen
-
domager3
csendes tag
Sziasztok!
Vennék voda mobilt az előfizetés mellé, még több internetet is választanék, ehhez járna 50 ezer Ft-os készülékár támogatás.
Egy valamit nem értek, ez a készülékár támogatás csak virtuális, mivel sima készülék nélkül két évre lenne a havidíj + 2gb net 5,500 forint körül, készülékkel meg ugyanez 7ezer forint felett. Tehát 2 év alatt szinte kifizetem a készülékár támogatást....Inkább hívnák részletfizetésnek... -
Game-over
aktív tag
válasz grafikus17 #44664 üzenetére
Ha friss a kártyád ami nem volt még külföldön akkor szvsz be kell kapcsolni.
Én az asztali nézetben az online ügyintézésnél - roaming információ menüpontban tudtam bekapcsolni, ugyanott van egy gomb amivel le tudod kérdezni a számod roaming helyzetét - erről küldd sms-t a telódra.
-
gabor9991
őstag
Hamar persze🙂
Kb. fél éve nem jól jelzi az adatmennyiséget nálam se, az ügyfélszolgálat szerint ismert hiba, folyamatban van a javítás, a megoldás az az volt, hogy adott volna egy telefonszámot amit ha felhívok, megnézik nekem mennyit használtam el belöle🙂[ Szerkesztve ]
-
grafikus17
senior tag
válasz grafikus17 #44675 üzenetére
Szóval! Ha külföldre mész nyaralni, nem elég a nyári adatopciót megrendelni, hanem még külön be is kell kapcsolni szolgáltatást a megrendelés lemondás menüpontban az általános roaming információkban a megrendelem gombbal. És Igen, van státusz lekérdezés is amiről szintén sms-ben tájékoztatnak.
Én simán hagytam volna így ha nem kérdezek rá itt a fórumban, azt gondolván, hogy ez most már automatikusan bekapcsolják. Hát nem.[ Szerkesztve ]
Xiaomi Redmi note 7
-
fogirobi
senior tag
Sziasztok!
Segítségeteket kérném, páromnak Go Start előfizetése lett amiben 100 egység perc/sms lebeszélhetőség van és az applikációba próbáltuk megnézni, hogy hány egység van még az adott hónapra, de nem mutatja, csak a tarifa csomagon felüli költéseket. Ez létezik vagy csak mi vagyunk a bénák?
Én flottában vagyok a vodafonenál és nálam írja hogy mennyi lebeszélhető van még a csomagomban.
Köszi előre is a segítséget!
-
radio100jozs
őstag
A Vodának azért van már további kapacitása a 3400-3800 MHz-es sáv alján megvásárolt duplex FDD keretből, amin tökéletesen lehetne 4G LTE szolgáltatást nyújtani, és akár egy Homenet "fix" pontos készülékekkel.
Ez a szomszédban a Szlovák O2 mobilszolgáltatónál működik, tehát messze sem kell menni példáért.[link]De gondolom valamit akar majd kezdeni ezzel a sávval a Voda, már ha bevásárolt ebből, csak elég nagy a csend körülötte.
[ Szerkesztve ]
-
radio100jozs
őstag
válasz radio100jozs #44680 üzenetére
A Szlovák O2 is amúgy a térképen úgy mutatja, hogy otthoni internet 4G-n 3500 MHz-en, és 128 Mb/s sebességgel, a Vodának ez is kitörési pont lehetne, ha elindítaná.
-
St3ven
addikt
A Vodánál adnak valami ajándék lebeszélhetőséget / leforgalmazható adatkeretet, ha online adategyeztetek? Telenornál, Telekomnál, blue-nál mindnél van valami.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
kungzi
veterán
sziasztok
Telekomról váltanék, mert már tele a hócipőm velük. Arra lennék kíváncsi, hogy a Vodanál mennyire jó a B20-s lefedettség? Főleg Hajdú-Bihar érdekelne. Van nekik erről valami térképük?
Nektek mi a véleményetek róluk, mint szolgáltatóról és szolgáltatásról? Mobilnetnél mekkora a max sebesség? Köszi, aki válaszol a kérdéseimre -
bgabi727
csendes tag
válasz kungzi #44686 üzenetére
Szia! Szintén Telekomról váltottam úgy tavaly október körül. Hajdú-Biharban ritkán járok, de az biztos hogy Debrecenben, illetve Szabolcs megyében nincs gond a lefedettséggel, igazából még kicsit jobb is, mint a Telekomé (több helyen van 4G városok között, a "puszta közepén" is, ahol meg véletlenül eldobja ott visszaáll 3G-re, ami 100x jobb mint a Telekomé). Sebesség tekintetében nem lehet panasz a 4G-re szerintem, általában 30-50megás letöltési sebességeket szoktam mérni (iPhone 7). Nekem mondjuk a Telekommal sem volt semmi bajom, azon túl hogy veszettül drága volt, most feleannyit fizetek kártyásként mint ott. De hogy valami rosszat is mondjak: a Vodafone mobilappja egyszerűen katasztrofális. Márciusig csak simán lassú volt, akkor végeztek rajta egy hétvégi karbantartást, ami végül három hétig tartott, és azóta ugyanolyan lassú, cserébe bizonyos funkciók nem működnek és időnként nem is tölt be az app, ha visszaolvasol, láthatod hogy másoknak is sok gondjuk van vele. De ezen túl sok gondról nem tudok beszámolni, korrektek, hajszállal jobb mobilnetért feleannyit fizetek mint a Telekomnál, szóval én egyáltalán nem bántam meg. Azt meg csak remélni tudom, hogy a hamarosan érkező új kártyás mobilnet csomagok után sem fogom
-
asdf_
veterán
Sokkal egyszerubb egy kb. semmibe nem kerulo ajandekkal rabirni meg plusz x tiz- szazezer embert masfel honap idoartam alatt rabirni az adategyeztetesre, mint lekezelni ezt az ugyfelmennyiseget, amikor habzo szajjal jelenik meg _egyszerre_ julius 3-an, hogy nem tud telefonalni, mivel kirugtak alola a szamot, mert cseszett adategyeztetni.
Sajnos hulyeknek all a vilag, en pl. este 6-7-8-kor ugy huznam le a rolot az osszes postan az adobevallas utolso napjan, mint a huzat.(azon most ruganyosan lenduljunk tul, hogy kb. ketszer annyi ido van az adobevallast megcsinalni, mint az online adategyeztetesre rendelkezesre allt osszesen, en meg mindig azt tippelem, ki fogjak tolni azt a hataridot)
-
MK VII
veterán
Tehát azt sérelmezed, hogy semmit nem kell csinálnod és nem kapsz ajándékot... Akkor mégis csak jól értettelek..
Gondold már át kérlek még egyszer, hogy mi is a gondod... Ha tiszta fejjel átgondolod rájössz, hogy semmi értelme olyan dolgokon fennakadni amin egyáltalán nem kéne fennakadnod.Ha a Te gondolatmeneteddel élne mindenki akkor pl én meg azt sérelmezem, hogy nem járok busszal, de mégsem kapom meg a nyugdíjasok ingyenes utazási kedvezményét, vagy, nem járok étterembe és a torkos csütörtöki kedvezményeket nem térítik meg postán minden pénteken... Hisz jár.. Nem használtam fel a kedvezményt akkor az jár nekem...
Figyi.. Nem tettél semmit, mit is vársz akkor?
[ Szerkesztve ]
-
DS39
nagyúr
gondolkozz a szolgáltató irányából:
1. te meglévő és biztosan maradó ügyfél vagy. (ha idén, 2017-ben lettél az ügyfelük)
2. van X millió régi ügyfél, akik ha nem csinálnak semmit, le kell tiltsák őket a szolgáltatók, ez a szolgáltatónak nem jó, mert kevesebb ügyfele lesz.
3. ezért ösztönzi ezeket az ügyfeleket, hogy egyeztessenek, és így maradjanak a szolgáltató ügyfelei továbbra is.
4. ha online egyeztetsz, az kevesebb terhet jelent a szolgáltató személyes ügyfélszolgálatának!ezért adnak tehát ajándékot az adategyeztetésért. (mert ez az érdekükben áll a fentiek alapján)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)