-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MR ME
aktív tag
-
MR ME
aktív tag
válasz #95687424 #44704 üzenetére
köszönöm, közben én is utána néztem, 70 forint a fizetős, az ügyfélszolgálaton jelenleg 10 perce hallgatom ezt a kurva idegesítő zenét, asszem a vége egy mail lesz....nem azért mert nincs 70 forintom, hanem mert nem fizetek vmiért ami az ő saruk miatt van...de ez már az én problémám
-
MK VII
veterán
válasz #95687424 #44768 üzenetére
Az a kamatmentes kölcsön nem is kamatmentes kölcsön...
Eleve, ha készülékkel veszed az előfizetésed akkor a havidíjadat megemelik x összeggel. Szolgáltatótól függ, hogy mennyivel büntet, mert telefonnal vetted az előfizetésed.
Annyira nem kell ám félteni "szegény, szerencsétlen" szolgáltatókat... Minden lehetséges módon lehúznak rólad még egy bőrt ahol tudnak, főleg, ha készüléket is vásárolsz náluk...Köthetsz rá biztosítást... A 3 szolgáltató közül kettőnél..
Ha baj van akkor úgy kell belőlük kirángatni a kölcsönkészüléket, mert fel nem ajánlják...
Ráadásul azt is szépen elfelejtik közölni, hogy, ha garanciális javításon van a telefonod és addig nem tudod használni az előfizetésed, akkor részarányosan le kell vonniuk az előfizetési díjadból amit fizetned kell...
Szépen lenyelik, hogy befizettetik veled a rendes számládat...Ha baj, van elküldenek a f.szba, hogy nem az ő dolguk a garanciális ügyeket intézni és egyből vegyem fel a kapcsolatot a szervizzel és intézzem én a dolgukat...
Szóval...
Sosem értettem aki a szolgáltatók mellett érvel...
Igen nekem is van előfizetésem és igen én is készülékkel vásároltam, és igen legközelebb biztos nem így fogok tenni... -
MK VII
veterán
válasz #95687424 #44789 üzenetére
Telefonszolgáltatáshoz ne keverd az autót..
Igen is, ha garanciális javítás miatt nem tudod használni az előfizetésedet akkor kötelesek visszatéríteni arra az időre részarányosan a számlád összegét, illetve a következő számlázáskor jóváírni...Nekem volt egy elég sokáig húzódó garanciális ügyintézésem. Soha egyszer sem kérdezte meg a szolgáltató, hogy kérek-e cserekészüléket és mivel még a régi időkből nekem az maradt meg, hogy nem adnak (mert volt ilyen) ezért én sem kértem.. Azt is jóval utólag tudtam meg, hogy ilyenkor vissza kell téríteniük arra az időre a "káromat" vagyis, hogy nem tudtam használni az előfizetésemet. Természetesen erre sem hívták fel a figyelmem...
És kérlek ne gondold tovább a történetet... Ez így van..[ Szerkesztve ]
-
air
nagyúr
válasz #95687424 #44789 üzenetére
A biztosítási díj nem egy szolgáltatás ellenértéke. Az egy kockázati esemény bekövetkezésére vállalt rész fedezet.
A közművet szüneteltetheted, ha huzamosabb ideig nem veszed igénybe. De ahol nincs alapdíj, ott természetesen nem fizetsz, ha nem használod. Mivel csak a fogyasztásodat kell kifizetni.
Tehát mindkét példád nagyon rossz.
Viszont igaza van a kollégának abban, hogy arra az időre, amikor nem tudtad használni a szolgáltatást, nem jár alapdíj a szolgáltatónak.
Például otthoni tv, internet, telefon szolgáltatás esetén is megillet a díjkedvezmény, ha a szerződésben kikötött időnél (ált. 72 óra) hosszabb ideig a szolgáltató hibájából nem tudod használni a szolgáltatást. A 72 órán túli időre díj jóváírást kell kapnod. Persze ezt itthon külön kell kérni, de elvileg jár.[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
MK VII
veterán
válasz #95687424 #44796 üzenetére
Veszel egy telefont a szolgáltatónál, 2 éves hűséggel, előfizetéssel és a készüléket amivel használni tudod a szolgáltatását, garanciális hiba miatt kénytelen vagy elküldeni szervizbe... Ha ez miatt nem tudod használni a szolgáltatását akkor jár a díjkompenzáció... Fejen is állhattok ez akkor is így van... Nem értem a kardoskodást ez miatt... Menjetek be a szolgáltatóhoz aztán járjatok utána... Aztán okoskodjatok...
Komolyan meglepődök itt egyeseken...
Azt hiszitek, hogy a levegőbe írjuk ezeket? Vagy csak unatkozunk és ilyen faszságokkal traktálunk titeket?"illetve ha én csak simet veszek, és független telefonom van, és elromlik, akkor bemegyek, hogy nem akarok fizetni, mert rossz a telóm? ilyen nincs"
Ilyen tényleg nincs, de nem is erről volt szó. Te jó ég...
Szolgáltatói garanciális készülékről volt szó.. Illetve egyértelműnek kellett volna lennie, hogy nem egy sufni GSM-ből kihozott készülékhiba miatt fogod igényelni a szolgáltatódtól a kiesett szolgáltatás részarányos kártérítését..[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz #95687424 #44799 üzenetére
Olyanról hallottál, hogy a szolgáltatónak is vannak kötelezettségei feléd, ha leszerződsz velük?
Nos.. Neki pont az a kötelezettsége, hogy biztosítania kell számodra, hogy a szolgáltatását zavartalanul használhasd. Ha nem tudja megoldani (és itt a készülék hiány miatt egyértelmű, hogy nem tudja) akkor jogosult vagy kártérítésre...
Ahogy fentebb írta a kolléga 72 órán túli szolgáltatás kiesést már kompenzálnia kell a szolgáltatónak.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz #95687424 #44801 üzenetére
1.
Természetesen nem kötelező ott venned telefont, de nem is az az ember fogja igényelni ezt a dolgot aki nem ott vett telefont.2.
De a T-nél is adnak, csak kérned kell, mert nem ajánlják fel...3.
Nem kell pereskedni.. Be kell menni a szolgáltatódhoz és igényelned kell. Aztán meg is kapod...Komolyan kezdem azt érezni, hogy hülyének nézel nyilvánosan.. De nem veszem magamra.. Csak téged minősít a nehéz felfogásod...
De már írtam.. Menj be a szolgáltatódhoz és kérdezz rá...
Nekem a Telekomban mondta konkrétan az üzletvezető mikor rákérdeztem erre..
2 hónapig húzódott a garanciális ügyintézésem...
Sajnos én sem tudtam erről, hogy igényelhető és jóval később tudtam meg amikor már nem foglalkoztam a dologgal..Na látod, pont itt a baj, hogy Te elképzelsz én meg tudom, mert személyesen megtapasztaltam...
De tényleg hagyjuk is...
Tök felesleges erről vitázni, mert én ezt mondom, te azt mondod és elképzelsz..[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz #95687424 #44936 üzenetére
külföldön bármelyik hálózatra felmehet, nincs ilyen, hogy csak a preferáltra
"Aktív Vodafone EU Roaming szolgáltatás esetén utólag fizető Előfizetők a felsorolt országokban kizárólag a megjelölt partnerhálózatokon érik el a roaming-szolgáltatást."
(a tablazatban pedig orszagonkent _egy_ szolgaltato van felsorolva, plusz ott azt irjak, hogy a napijegyesek is csak ezeket erik el)
[ Szerkesztve ]
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz #95687424 #45046 üzenetére
A lentebbi szöveggel:
Kedves Ügyfelünk, Online belépési kòdod: Xxxccc A kòd hasznàlatàval megtarthatod szàmodat, kàrtyàdat és egyenlegedet, ha 06.30 éjfélig nem egyezteted adataidat! Dìjmentesen, vàrakozàs nélkül tudsz ùj szerzödést kötni a www.vodafone.hu/adategyeztetes oldalon 2017.07.31-ig. Vodafone
Ez igaz, De ez nem az az SMS...(nem kér arra hogy fáradjak be...)
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
hodostamas
addikt
válasz #95687424 #45046 üzenetére
Akkor jól emlékeztem hogy nem kell. Viszont a héten aktivált Tuti kártyámat most letiltották...
Ez most mi? én is kaptam sms-t hogy van 1 napom aktiválni, WTF. Hát nem is törödtem vele, mondom majd lesz időm. Így is az aktiválás nem ment online, csak telefonon tudtam megcsinálni...
Most szopatnak?
[ Szerkesztve ]
-
DS39
nagyúr
válasz #95687424 #45168 üzenetére
arra gondolok, hogy vodafone tuti-m van, írja az aktuális egyenleget, ez ok. de alatta van egy rész, hogy felhasznált egyenleged (05.15-e óta), és ott 60 Ft szerepel. ami nem jó. csak tegnap többet beszéltem, mint 60 Ft.
ezt leszámítva tényleg előrelépés az új app.
[ Szerkesztve ]
-
Spancho
őstag
válasz #95687424 #45414 üzenetére
Online rendelesnél nem veszi figyelembe a számomhoz járó kedvezményeket (olyan mint ha új előfizető lennék) A vodában is azt mondták ,hogy már többen mentek be ezzel a problémával ,de majd próbálkozok ,köszi.
A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?
-
addikt
válasz #95687424 #45460 üzenetére
Ne feledkezzünk meg,arról sem,hogy a Voda hálózata volt az első amit a metróban is lehetett használni.
Az elsőként bevezetett Red,a roaming díj eltörlése....lehetne még sorolni.
Kereskedelmi forgalomból kivezetett díjcsomagot a szerződés végéig használhatja az előfizető,nem úgy mint a másiknál,hogy önhatalmúlag átrak másik csomagba..............................
Az "üzletek" kialakítása is csak azt tükrözi,sokkal jobban figyelnek az ügyfelekre.Míg a másikaknál ácsoroghat a kedves ügyfél, a Vodafone leülteti.
"Aki ad,az nyer"
-
szabogabor10
veterán
válasz #95687424 #45471 üzenetére
iPhone-on nálam jó ideje hibátlanul működik. Igaz én kértem telefonon, hogy engedélyezzék a VoLTE-t az előfizetésemen. A VoLTE-t engedélyező carrier bundle frissítés már május elején kiment iPhone-okra. És ugye független telókon is megy, mivel az Apple tiltja a megkülönböztetést.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
-
bul07
nagyúr
válasz #95687424 #45591 üzenetére
Ősztől új szelek fújnak új szabályozás, hűség idő lejártával kötelező függetlenítéssel ingyen
Keresetek rá pontosat én se tudok, de most ősszel mozgás lesz nem kicsi
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Diák66
őstag
válasz #95687424 #45594 üzenetére
Én úgy tudom, hogy ez a hálózati zár feloldásának a korlátozása csak a hűségszerződés ideje alatt érvényes. Utána, ha lejárt a hűség ugyan úgy 2500 Ft-ért megteszik. Amúgy meg hamarosan változik a törvény és kötelesek lesznek függetleníteni a telefonokat az előfizető kérésére a hűségidő lejártát követően.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)