-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zeon.hu
nagyúr
SIM kártyát mifi-be rakva simán kapcsolódik, de pár mp után kiírja, hogy nincs szolgáltatás.
Lehetséges, hogy routerbe nem rakható a kártya vagy egyéb hiba lehet?#?*@&!
-
veterán
Nem hinném, hogy lépnek.
Mi drágának tartjuk a Vodafon által kínált ingyenes 4 GB-os adatcsomagot (ha sorban rendelted a TUTI kártyákat a családtagok nevére június eleje óta, akkor az egész nyarat le tudtad fedni ingyenes internettel), de lehet, hogy a Voda nem tartja drágának
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
saelin
veterán
Jövőhónapban lejár a szerződésem hűsége, gondoltam még előtte kötök újat. Eddig mindig telefonon rendeztem, mert nem érek rá a városba mászkálni ilyen ügyek miatt. Jó múltkorában és ma próbáltam telefonon elérni az ügyfélszolgálatot, de 1 óra várakozás után sem kapcsolnak senkihez. Ahogy ajánlja a robotkisasszony felkerestem a weboldalukat, mert nagyon leterheltek emiatt a feltöltős mizéria miatt.
Mondom kezembe veszem az ügyet és megoldom saját magam. Bejelentkezek, kiválasztom amit szeretnék és mikor megadnám a személyes adataimat, akkor egy ilyen ablakot dob fel: "Szerződéshosszabbítás átmenetileg nem elérhető. Kérjük, fáradj be üzleteink egyikébe."Érdekli a fenét, megvárom amíg lejár jövőhónapban és majd felhívnak ők... 2017-ben nehogy már ennyit ne lehessen elintézni online.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
#95687424
törölt tag
válasz Zsocy155 #44751 üzenetére
van rá megállapodásuk, hogy melyik gyártótól mennyi típust listáz(hat)nak be
a kínálat alapján a Voda dönt, hogy melyik sorozatból melyik típust (háttértár/szín/sima vagy hajlított/plus) fogja forgalmazni
Samsung viszi a prímet, abból sok esetben lehet látni, hogy több típusból is van 2 szín: ilyen az A, J és az S sorozat is
Apple esetében viszont az Apple diktál, általában forgalom alapján döntik el, hogy mennyi típussal kívánnak jelen lenni, és mikor, ők konkrétan megadják, hogy pl.: 128-asból csak fekete lesz Plus kivitelben
ezért van az, hogy T-ben sokkal előbb, és sokkal több háttértár/szín kombinációban van náluk az almából
A Huawei összes típusa keresett, így belistáznak a lehetőségek szerint minden kategóriából, egészen az Y sorozattól a P csúcskategóriáig, és bizony néhány esetben kénytelenek dönteni, hogy melyik szín legyen
jobb esetben erről piackut. keretében döntenek, vagy gyártói ajánlás hatására, rosszabb esetben vki a hasára üt
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
Ha valaki esetleg Homenet+ csomagon gondolkodik és érdekelné rövidtávú (~4 hónap) tapasztalataim, akkor olvassa tovább hsz-em
Nos, én egy Huawei B315-ös 4G routert kaptam, stabil, mint egy szög, nincsenek random újraindulások, hálózat eldobások, instabilitások, lassulások, 3G-re visszadobások.
Sebességem olyan 25/25 Mbps, letöltés sosem acélos, viszonylag zsúfolt cellára tudok csak rácsatlakozni (ipari üzem közelében, ~3000 ember dolgozik egyszerre, ráadásul a flotta is Vodás), de legalább stabil a kapcsolat, nem hullámzik zavaróan a sebesség (20-25 között lenni a letöltés általában).Én még sosem léptem át egyik korlátot sem (nappal 50GB, éjjel 0-6 között 150GB), pedig rendszeres YouTube, online rádió, online játékok, böngészés, letöltés, Win frissítések, stbstb.
Szóval röviden akinek nincs lehetősége madzagos net előfizetésre és nem a világ végén lakik, valamint ha értelmesen be tudja osztani a GB-okat (nem BD50-es filmeket kell letölteni vele), azoknak bátran tudom ajánlani a szolgáltatást.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Zsocy155
őstag
válasz Daffni2 #44762 üzenetére
Hol írtam azt, hogy drágább mint a másik két szolgáltatónál???
Én tudom, hogy mindent összevetve a Vodafone olcsóbb mint a többi.
Azt írtam, hogy drágább a Vodafone-nál mint függetlenül gyártói garanciával!Látom MK VII jobban figyel arra amit olvas mint te.
[ Szerkesztve ]
-
fogirobi
senior tag
Sziasztok!
Segítségeteket kérném, most lettem Vodafone-os és megjött az első számlám, SMS-ben azt kaptam hogy 13000 Ft a fizetendő (szívbajt kaptam), e-számlára meg beléptem ott meg 772 Ft fizetendőt ír. Ez mi lehet?
Köszi előre is a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
#95687424
törölt tag
válasz Zsocy155 #44761 üzenetére
első sorban ezek a cégek szolgáltatást kínálnak, a készülék csak a szükséges "rossz"
sokan azt hiszik, hogy a szolgáltatók fillérekért szerzik be ezeket, aztán jól lehúzzák a népet, de vannak típusok, amiket kb nem is éri meg eladni, mert inkább bukik rajta a szolgáltató (persze hosszútávon a szolgáltatáson ez visszajön)
amúgy nagyon érdekes kérdés, mert ha mindenki ezen problémázik, hogy a független olcsóbb, akkor miért nem azt veszik?
hát azért, mert itt kamatmentes részletre veheted meg,
köthetsz rá biztosítást,
ha baja van, akkor kapsz kölcsönkészüléket,
ha baja van, leadhatod a több száz márkaképviselet, vagy viszonteladói üzlet egyikében és még a gyártóhoz is mehetsz,
ha valamit nem értesz, vagy nem tudsz rajta beállítani, az üzletben segítenek
stb. -
MK VII
veterán
válasz #95687424 #44768 üzenetére
Az a kamatmentes kölcsön nem is kamatmentes kölcsön...
Eleve, ha készülékkel veszed az előfizetésed akkor a havidíjadat megemelik x összeggel. Szolgáltatótól függ, hogy mennyivel büntet, mert telefonnal vetted az előfizetésed.
Annyira nem kell ám félteni "szegény, szerencsétlen" szolgáltatókat... Minden lehetséges módon lehúznak rólad még egy bőrt ahol tudnak, főleg, ha készüléket is vásárolsz náluk...Köthetsz rá biztosítást... A 3 szolgáltató közül kettőnél..
Ha baj van akkor úgy kell belőlük kirángatni a kölcsönkészüléket, mert fel nem ajánlják...
Ráadásul azt is szépen elfelejtik közölni, hogy, ha garanciális javításon van a telefonod és addig nem tudod használni az előfizetésed, akkor részarányosan le kell vonniuk az előfizetési díjadból amit fizetned kell...
Szépen lenyelik, hogy befizettetik veled a rendes számládat...Ha baj, van elküldenek a f.szba, hogy nem az ő dolguk a garanciális ügyeket intézni és egyből vegyem fel a kapcsolatot a szervizzel és intézzem én a dolgukat...
Szóval...
Sosem értettem aki a szolgáltatók mellett érvel...
Igen nekem is van előfizetésem és igen én is készülékkel vásároltam, és igen legközelebb biztos nem így fogok tenni... -
Bozek
nagyúr
válasz MK VII #44771 üzenetére
"Az a kamatmentes kölcsön nem is kamatmentes kölcsön...
Eleve, ha készülékkel veszed az előfizetésed akkor a havidíjadat megemelik x összeggel. Szolgáltatótól függ, hogy mennyivel büntet, mert telefonnal vetted az előfizetésed."Legalább ne reklámozd, ha nem értesz hozzá. Nem büntet a szolgáltató, hanem a telefon részleteit adja hozzá az előfizetésedhez. Vagy hogy gondoltad? Hogy veszel egy telefont részletre és ugyanannyit fizetsz, mint aki nem vesz telefont? Mert akkor ingyen lenne a telefon.
A kamatmentes kölcsön meg kamatmentes kölcsön, mivel ugyanannyit fizetsz ki összesen, mintha egybe leperkálnád az árát. Nem az van, hogy egy 200 ezres telefonnál a végére kijönne mondjuk 300 ezerre az ára. Az akkor is 200 ezer lesz a végén, ha részletre veszed.
(#44764) Zsocy155: "Azt írtam, hogy drágább a Vodafone-nál mint függetlenül gyártói garanciával!". Lehet, de sok esetben nem annyival, hogy megérje.
Gyorsan ránéztem például az Iphone SE (16 GB)-ra. A Vodánál 114490 Ft az ára (Tuti csomagban, tehát nincs rejtett költség), míg az Extreme Digital-nál 119990 Ft. Az ED hivatalos gyártói garanciával rendelkező, magyarországi piacra szánt telefonokat árul, ezért az ő árukat néztem.
De ott a Sony Xperia XZ is például. Tuti csomagban 169490 Ft, ED-n 179990 Ft. Ez is olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Tehát..
Ha veszel egy előfizetést készülék nélkül akkor xy forintba kerül, ha telefonnal veszed akkor xy+felár a telefon miatt. A felár szolgáltatóktól és előfizetéstől függ, hogy mennyi.. 500-4000ft. Igen ez még rámegy a készülék törlesztésén felül...
Ergo.. 2 év alatt 12-96 ezerrel fizetsz többet, mert a telefonodat előfizetéssel vetted.
Telefon ára+12-96 ezer+az alap havidíj...
Egy fullos korlátlan előfizetésnél 4000ft-al megemelik az előfizetési díjadat és ezen felül még plusz a készülék havi törlesztője...
Remélem érted...Kamatmentes kölcsön természetesen kamatmentes kölcsön csak beépítik a havidíjadba a plusz költséget..
Lehet cifrázni akkor is szépen lehúz a szolgáltatód, mert készülékkel volt pofád (arcod, ha így szebben hangzik) venni egy előfizetést.. Nem rád értettem, csak úgy általánosságban írtam. Nem személyeskedtem!!![ Szerkesztve ]
-
-
MK VII
veterán
Kopp-kopp...
Vodafone topik?
Basszus.. Egy házszámmal odébb képzeltem magam.
Telekomnál bizony büntetnek, ha készülékkel veszel előfizetést.
Vodánál pontosan nem tudom, hogy, hogy van, de nem hinném, hogy szeretetszolgálat lenne ez a cég is.Elért engem is a topik kavarás.. Egymás alatt van a két topik és meg voltam róla győződve, hogy a Telekom topikba írok.
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék egy ismerősöm nevében.
Van neki egy feltöltős Vodafone kártyája, amit a neten vásárolt nagyon régen, több mint tíz éve. Az eladó, akinek papíron a nevén van a kártya ismeretlen, már lehetetlen kideríteni ki volt az.Ezt a kártyát szeretné adategyegyeztetni az illető, mint a kártya jelenlegi használója.
Számos híroldalon megjelent, hogy ilyen esetben a kártya valós használója a saját nevére elvégezheti az adategyeztetést. Az ismerősöm volt is bent személyesen a Vodafone ügyfélszolgálatán, de ott elküldték, azt mondta neki az ügyintéző, hogy mindenképp az eredeti szerződéskötő emberrel együtt menjen vissza, és előbb át kell írniuk az új névre a kártyát, szó sem lehet róla, hogy az eredeti szerződő fél nélkül elvégezze az adategyeztetést és így megtarthassa a számát.Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy bukta a SIM kártyát és a hívószámát.
A kérdésem az, hogy most akkor valójában mi is a helyzet:
- A híroldalakon hazudtak, és nincs is ilyen nevemre veszem a kártyát lehetőség
- Van ilyen a többi szolgáltatónál, de a Vodafone-nál speciel erre nincs lehetőség
- Van ilyen lehetőség a Vodánál is, csak téves információt adott az ügyfélszolgálatosMelyik a helyes megoldás a fentiek közül?
-
#95687424
törölt tag
-
#95687424
törölt tag
válasz MK VII #44771 üzenetére
"Ha baj van akkor úgy kell belőlük kirángatni a kölcsönkészüléket, mert fel nem ajánlják...
Ráadásul azt is szépen elfelejtik közölni, hogy, ha garanciális javításon van a telefonod és addig nem tudod használni az előfizetésed, akkor részarányosan le kell vonniuk az előfizetési díjadból amit fizetned kell...
Szépen lenyelik, hogy befizettetik veled a rendes számládat..."ha az autód épp szervízben van akkor nem fizetsz rá biztosítást?
vagy ha nyaralni mész, lemondod a közműveket?
még jó hogy fizetni kell a számlát
a szolgáltatás adott, használhatod másik készülékkel
-
MK VII
veterán
válasz #95687424 #44789 üzenetére
Telefonszolgáltatáshoz ne keverd az autót..
Igen is, ha garanciális javítás miatt nem tudod használni az előfizetésedet akkor kötelesek visszatéríteni arra az időre részarányosan a számlád összegét, illetve a következő számlázáskor jóváírni...Nekem volt egy elég sokáig húzódó garanciális ügyintézésem. Soha egyszer sem kérdezte meg a szolgáltató, hogy kérek-e cserekészüléket és mivel még a régi időkből nekem az maradt meg, hogy nem adnak (mert volt ilyen) ezért én sem kértem.. Azt is jóval utólag tudtam meg, hogy ilyenkor vissza kell téríteniük arra az időre a "káromat" vagyis, hogy nem tudtam használni az előfizetésemet. Természetesen erre sem hívták fel a figyelmem...
És kérlek ne gondold tovább a történetet... Ez így van..[ Szerkesztve ]
-
air
nagyúr
válasz #95687424 #44789 üzenetére
A biztosítási díj nem egy szolgáltatás ellenértéke. Az egy kockázati esemény bekövetkezésére vállalt rész fedezet.
A közművet szüneteltetheted, ha huzamosabb ideig nem veszed igénybe. De ahol nincs alapdíj, ott természetesen nem fizetsz, ha nem használod. Mivel csak a fogyasztásodat kell kifizetni.
Tehát mindkét példád nagyon rossz.
Viszont igaza van a kollégának abban, hogy arra az időre, amikor nem tudtad használni a szolgáltatást, nem jár alapdíj a szolgáltatónak.
Például otthoni tv, internet, telefon szolgáltatás esetén is megillet a díjkedvezmény, ha a szerződésben kikötött időnél (ált. 72 óra) hosszabb ideig a szolgáltató hibájából nem tudod használni a szolgáltatást. A 72 órán túli időre díj jóváírást kell kapnod. Persze ezt itthon külön kell kérni, de elvileg jár.[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Telda
addikt
Hali!
Az 1 hónapos adatmilliomos akció már nem él?
Mert hiába lépek be az alkalmazásban az ajánlatok menüpontba, nekem nincs ott ez a lehetőség, hogy aktiválni tudnám. -
asdf_
veterán
-
#95687424
törölt tag
te magad írtad le, hogy a szolgáltató hibájából
az, hogy a készülék rossz, nem a szolgáltató hibája
tehát a példám nem rossz
illetve ha én csak simet veszek, és független telefonom van, és elromlik, akkor bemegyek, hogy nem akarok fizetni, mert rossz a telóm? ilyen nincs
de mindenről meggyőzhető vagyok, ha vki linkel nekem erről egy jogszabályt, akár Ászf-et bármit, ami hivatalos
[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz #95687424 #44796 üzenetére
Veszel egy telefont a szolgáltatónál, 2 éves hűséggel, előfizetéssel és a készüléket amivel használni tudod a szolgáltatását, garanciális hiba miatt kénytelen vagy elküldeni szervizbe... Ha ez miatt nem tudod használni a szolgáltatását akkor jár a díjkompenzáció... Fejen is állhattok ez akkor is így van... Nem értem a kardoskodást ez miatt... Menjetek be a szolgáltatóhoz aztán járjatok utána... Aztán okoskodjatok...
Komolyan meglepődök itt egyeseken...
Azt hiszitek, hogy a levegőbe írjuk ezeket? Vagy csak unatkozunk és ilyen faszságokkal traktálunk titeket?"illetve ha én csak simet veszek, és független telefonom van, és elromlik, akkor bemegyek, hogy nem akarok fizetni, mert rossz a telóm? ilyen nincs"
Ilyen tényleg nincs, de nem is erről volt szó. Te jó ég...
Szolgáltatói garanciális készülékről volt szó.. Illetve egyértelműnek kellett volna lennie, hogy nem egy sufni GSM-ből kihozott készülékhiba miatt fogod igényelni a szolgáltatódtól a kiesett szolgáltatás részarányos kártérítését..[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz #95687424 #44799 üzenetére
Olyanról hallottál, hogy a szolgáltatónak is vannak kötelezettségei feléd, ha leszerződsz velük?
Nos.. Neki pont az a kötelezettsége, hogy biztosítania kell számodra, hogy a szolgáltatását zavartalanul használhasd. Ha nem tudja megoldani (és itt a készülék hiány miatt egyértelmű, hogy nem tudja) akkor jogosult vagy kártérítésre...
Ahogy fentebb írta a kolléga 72 órán túli szolgáltatás kiesést már kompenzálnia kell a szolgáltatónak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)